نمونه اسم شرکت قابل ثبت

او که کارکشته صنعت تبلیغات است از سال ۲۰۰۱ تابحال به نامگذاری کسب و کار های مختلف مشغول است و با صدها شرکت از جمله GE، Nike و Bank of America کار کرده است. یکی از مهم‌ترین مراحل در تاسیس یک کسب‌وکار جدید انتخاب نام و لوگوی مناسب برای آن است که ممکن است اشتباهات زیادی در این مورد انجام شود. یک نام خوب باید پیگیری ثبت تغییرات شرکت منحصربه‌فرد بوده و به‌آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری در آینده شود. ایشان معتقد است که انسانها می‌توانند به تمام اهداف و آرزوهایی که حتی از فکر کردن به آن هم ترس بر وجودشان حاکم می‌شود دست پیدا کنند و تنها نیاز به داشتن آموزه‌های مناسب دارند که در این سلسله سمینارها و کارگاه‌ها ارائه می‌شود.

گروه کارشناسی ثبت آراز در این نوشته اطلاعات دقیق و جامعی را در اختیار شما عزیزان با استناد بر دستورالعمل ها و قوانین قرار داد. مجتمع ثبتی و حقوقی آراز ثبت با دارا بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه خدمات ثبت شرک و ثبت برند آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی به شما عزیزان می باشد. در صورت وجود هرگونه سوال و یا نیاز به اطلاعات دقیق تر درباره فعالیت شرکت و سازمان خود ثبت شرکت در تهران با کارشناسان ثبت آراز در ارتباط باشید. از این که وقت خود را در اختیار ما قرار دادید تشکر می کنیم و امیدوارم که مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده باشد. بعد از بررسی و دستور تعیین نام در بالای اوراق و کسب اطمینان از هویت فرد متقاضی اقدام و کوشش در جهت انتخاب اسم از میان اسامی پیشنهادی که به صورت جداگانه و به ترتیب اولویت توسط متقاضی ارائه شده صورت می گیرد.

به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که ادامه این مطالب را از دست ندهید و همچنان با ما همراه باشید. ما بر خلاف بسیاری از وب سایت ها از قراردادن تعداد زیادی اسم به عنوان نمونه اسم شرکت در این صفحه خودداری کردیم. علت این کار این بود که شما با مشاهده تعداد زیادی اسم شرکت دچار تردید در انتخاب خواهید شد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که راه بهتری را انتخاب کنید. ماده 4-مهلت اعتبار نام تایید شده اشخاص حقوقی که منجر به ثبت و آگهی می گردند نامحدود است. در صورتیکه نام تایید شده شخص حقوقی در شرف تاسیس یا تغییر منجر به ثبت و آگهی نگردد صرفاً سه ماه از تاریخ تایید نام اعتبار دارد.

جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. در ادامه سعی ما بر آن بوده که تعداد زیادی از نمونه نام های شرکت ها را برای شما عزیزان جمع آوری کرده و در این بخش قرار بدیم تا در زمان انتخاب نام شرکت خودر ، این چالش را برای شما راحتر کند. اسم پترو را نمی توان در اول نام شرکت و اسم مهر در آخر اسم شرکت دیگر نمی توان قید کرد.

  • سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که از تکراری بودن نام اطلاع پیدا کرده توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید تفاوت داشته باشد.
  • نام خوب نامی است که به راحتی تلفظ شود و به سادگی به خاطر سپرده شود.
  • تاسیس یک شرکت مراحل مختلفی دارد، اما یکی از اصلی ترین مراحل آن را می توان انتخاب نام شرکت دانست.
  • گاهی ممکن است با بررسی کارشناس، نام تعیین شده با قوانین تعارض داشته باشد.
  • انتخاب نام شرکت به شکل نادرست نیز می تواند به همان اندازه قدرت شکننده داشته باشد.

پاسخ این است که بین اسم تجاری و اسم و برند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در واقع اسم تجاری اسم خاصی است که با مخاطب با شنیدن آن باید هویت شرکت مشخص شود. به همین منظور اسم شرکت الزامی است و جزء اقدامات اولیه ثبت شرکت محسوب می شود. البته پیش از این در مقاله « تعیین نام شرکت » به طور کامل به شرح این موضوع پرداخته ایم. اما با این حال به طور اختصار به نحوه انتخاب نام شرکت در این نوشتار خواهیم پرداخت.

راهنمای انتخاب نام برای شرکت

که در شرکت سهامی خاص ابتدای تاسیس باید حداقل ۳۵ درصد از سرمایه ثبتی اعلامی به حساب شرکت در شرف تاسیس واریز گردد. اما در شرکت با مسئولیت محدود نیازی به واریز سرمایه ثبتی اعلامی به حساب نمیباشد و هر عدد سرمایه که اعلام شود نیاز به واریز ندارد. بهتر است انتخاب اسم شرکت ، با دقت و در نظر گرفتن موضوع و گستره فعالیتی تان باشد چراکه نام انتخابی تاثیر به سزایی در بازار یابی ، به خاطر ماندن محصول یا خدمات در ذهن مشتریان و تبلیغات شرکت خواهد داشت . به دلیل روی آوردن بسیاری از کار فرمایان به امور ثبتی من جمله ثبت شرکت ، طی سالیان گذشته انتخاب اسم شرکت نسبت به گذشته دشوار تر شده است چرا که شمار شرکت های ثبت شده افزایش پیدا کرده است . از عوامل اساسی و ابتدایی برای ثبت شرکت انتخاب اسم شرکت می باشد که برای این امر باید شرایط و ضوابط مربوط به آن را رعایت کنید تا نام مربوطه مورد تایید واقع گردد .

اسم شرکت ها

اشخاصی كه در شهرستان ها قصد تاسیس شركت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شركت خود از مركز كسب تكلیف نمایند. درصورت پاسخ منفی به نامهای پیشنهادی نیازی به پرداخت مجدد مبلغ ۴۰،۰۰۰ ریال نمی باشد. البته درصورت گذشت زمان بیش از ۳ ماه از تاریخ تأیید نام و درصورت عدم ثبت شرکت به دلایل مختلف، و همچنین تغییرنام ، متقاضی باید نسبت به واریز مبلغ فوق به شماره حساب مربوطه و ارائه فیش آن اقدام مجدد نماید.

تغییر اسم شرکت

برای مثال شرکت‌هایی مانند بی‌ام‌و و یا آی‌بی‌ام از اختصار استفاده کرده‌اند اما لازم است یادآوری کنیم که این شرکت‌ها منابع عظیم مالی برای فرهنگ سازی نام برندشان در اختیار دارند. مشکلی که این‌جا وجود دارد این است که شرکت‌های بزرگ منابع مالی زیادی در اختیار دارند که ممکن است در یک کسب و کار کوچک در شروع نداشته باشد. کسب و کارهای بزرگ هزینه‌ی زیادی را ثبت برند برای تبلیغات و برندینگ خود انجام می‌دهند که کسب و کارهای کوچک قادر به انجام آن نیستند. حقیقت این است که کسب و کارهای خانگی و کوچک در شروع کار خود اعتبار و ارزش زیادی ندارند که البته کاملا طبیعی و مشخص است. اما بعضی از این شرکت‌ها برای بدست آوردن این اعتبار کارهای اشتباهی می‌کنند که ممکن است در آینده ضررهای بزرگی را به برند و کسب و کارشان وارد کند.

استفاده از ایمیل‌های انبوه هزینه‌ی زیادی را برای شما نخواهد داشت اما ممکن است به کمک یکی از مخاطبان و مشتریان‌تان یک اسم خیلی خوب و مناسب پیدا کنید. اگر برند شما محدود به شهر یا جغرافیای خاصی نیست بهتر است برند خود را فراتر از مرز‌های جغرافیایی انتخاب کنید. ممکن است در حال حاضر محدوده‌ی فعالیت برند شما یک شهر یا منطقه باشد اما ممکن است در سال‌های آینده سراغ بازارهای جهانی و منطقه‌ای بروید.

یه اسم برای تولیدی درب ضد سرقت نیاز دارم که اسم ماهان در اون بکار رفته باشه. یک اسم برای یک اپلیکیشن خدماتی می خواشتم شما پیشنهادی دارید؟ امکانات برنامه مثل سفارش آنلاین غذا و آگهی های نیازمندی هست. من یه نام شرکت برای تولید مواد شوینده میخواستم میتونید راهنمایی کنید. اما برای انتخاب نام برد یا علامت تجاری ( در شرایطی خاص ) می توان اینکار رو انجام داد . بابت درج نظر ممنونیم / امیدوارم که نمونه اسامی مفید بوده باشد . هر چه تعداد اسم های خاص در نام شرکت بیشتر باشد احتمال ثبت آن بیشتر است.