ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

توجه کنید که دکمه جستجو بالای صفحه است و باید پیش از زدن دکمه جستجو، تصویر امنیتی را نیز وارد نمایید. هزینه های ثبت اختراع در ایران بسیار پایین تر از کشورهای دیگر است و بخشی از آن در طول 20 سال اعتبار گواهی ثبت اختراع از مخترع دریافت میشود. از دیگر هزینه های میتوان به هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی کشور اشاره کرد . مرجع استعلام که به پیشنهاد شما یا توسط اداره ثبت اختراعات معرفی خواهد شد نیز جهت بررسی شرایط ماهوی اختراع هزینه ای را دریافت میکند.

  • برای استعلام ممنوع الخروجی بودن لازم است که یک سری اطلاعات هویتی در فرم استعلام ممنوع الخروجی وارد شوند.
  • کارت شناسایی متقاضیا ن را اخذ می کند و آن را با مشخصات مندرج در شرکتنامه تطبیق می دهد.
  • لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است .
  • سامانه جامع ثبت شرکتها، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری وسامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی، برخی از سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند.
  • در سامانه ثبت شرکت نیک راهنمای انجام پذیرش درخواستهای انواع ثبت، تأسیس و تغییر و … اداره ثبت شرکت با معرفی سامانه ای هوشمند توانسته است انجام امور ثبت شرکت را برای تمامی افراد امکان پذیر نماید.

اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند . متصدی مربوطه پس از ثبت شدن شرکتنامه و رسیدگی به مدارک و سوابقی که از طرف مدیر شرکت ضمن تقاضانامه به عمل می آید، در دفتری که به این موضوع تخصیص داده شده، ذیل شماره ردیفی که برای شرکت ها معین می شود خلاصه مفاد شرکتنامه و اساسنامه را در ستون های آن، ثبت و برای هر شرکت یک صفحه مترادف تخصیص می دهد. تمامی اطلاعات من جمله نام ثبت تغییرات شرکت ، نام خانوادگی ، شماره همراه ، تابعیت و … وارد نمایید ، سپس تعیین کنید دریافت مدارک و کلیه امور مربوطه توسط متقاضی صورت بگیرد یا یک وکیل . بنابر ماده یک دستور العمل های اجرایی ، درخواست کنندگان باید اطلاعات مربوطه را بر اساس فرم ها وارد نمایید و پس از مراجعه به سامانه مذکور متناسب با درخواست ، تمامی اطلاعات را باید به صورت گام به گام تکمیل نمایید . در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.

اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند . ۵همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، مراحل ثبت نام در سایت ثبت من my.ssaa.ir به پایان رسیده و شما با وارد شدن به سامانه ثبت من می توانید از امکانات این سامانه همچون ثبت نام سند از طریق ماده 147 استفاده نموده که ما در بخش بعد، به معرفی این امکانات می پردازیم. گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود. (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد. ✔️ همان طور که در این مقاله گفته شد، برای دریافت اظهارنامه باید از طریق سایت ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی اقدام کرد.

در چندین سال گذشته به هنگام برگزاری آزمون سردفتری، معمولا چند روز قبل از فرا رسیدن زمان آزمون امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای افراد فراهم بوده است. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز ثبت شرکت آگهی می شود . پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . ۳در صفحه جدید که صفحه ثبت نام در سایت ثبت من می باشد، به منظور ثبت نام در این سایت، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده، در کادر دوم تاریخ تولد خود را وارد نمایید و در قدم آخر، شماره همراه خو را در کادر سوم وارد نمایید.

حقوق و حمایت های به وجود آمده پس از ثبت طرح صنعتی

این کار هزینه بالایی دارد ولی برای جلوگیری از سو استفاده برند های بزرگ الزامیست . در مرحله اول باید اظهارنامه ثبت نامی خود را تحویل کارشناسان ثبت علائم تجاری بدهید، برای تنظیم اظهارنامه، کارشناسان شرکت نیک پارس، این کار را در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهند. پس از تحویل این اظهارنامه کارشناسان نسبت به رد و یا تایید شدن نام برند شما اقدام می کنند.

بخش تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی سایت سازمان ثبت اسناد و املاک نیز همانند بخش قبل بوده، با این تفاوت که در این قسمت، استعلام اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی با استفاده از شناسه سند و رمز تصدیق آن امکان پذیر می باشد. در این سامانه انجام کلیه امور ثبت شرکت برای تمامی افراد امکانپذیر میباشد. ۳- آموزش اصولی پرسنل ما با آموزش اصولی نیروهای اداری تمامی خدمات اداری شما را دقیق و اصولی و گام به گام انجام مینمائیم. در سامانه ثبت شرکت نیک راهنمای انجام پذیرش درخواستهای انواع ثبت، تأسیس و تغییر و … اداره ثبت شرکت با معرفی سامانه ای هوشمند توانسته است انجام امور ثبت شرکت را برای تمامی افراد امکان پذیر نماید. داشتن نشانی اهمیت زیادی دارد و تمامی نامههای اداری و قضایی به آدرس شرکت ارسال میشوند.

ssaa ثبت

طبق قانون از سالهای گذشته قانون ثبت شرکت بر این اساس است که شما به صورت سامانه ای باید شرکت خود را به ثبت برسانید باید از طریق مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت شرکت خود اقدامات لازم را انجام دهید. مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره اداره ثبت اختراع و مالکیت معنوی و صنعتی مطالبی را ارائه نماید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.. هزینه های مربوط به ثبت علامت تجاری، با مراجعه به سامانه (ssaa.ir) و به شکل اینترنتی قابل پرداخت می باشد. ازجمله مزیت‌های ثبت برند آن است که برندینگ به راحتی در اذهان نقش بسته و به گونه‌ای سوابق درخشان شرکت خدماتی ازطریق برندینگ و یا لوگوی اختصاصی در رقابت اقتصاد بازار جهانی و داخلی، کارکردی موثر و پویا خواهد داشت.

این علامت تجاری براساس قوانین اداره ثبت شرکت ها، بخش علائم و اختراعات به ثبت قانونی می رسد تا در انحصار شخص و شرکت مربوطه باشد و تا زمانی که آن را به ثبت نرساند، هیچ حقی نسبت به آن برند ندارد. لذا هر متقاضی باید بتواند با آگاهی از شرایط و ملزومات ثبت آن و طی کردن فرآیندهایی، اقدام به ثبت علامت تجاری خود نماید. نکته‌ ای که وجود دارد این است که زمان برگزاری آزمون سردفتری همانند سایر آزمون‌ های مهم کشوری نبوده و تاریخ مشخصی برای برگزاری این امتحان در سالیان متوالی تعیین نشده است؛ در واقع آزمون سردفتری هر چند سال یک بار توسط سازمان ثبت اسناد رسمی و املاک کشوری در فواصل زمانی مختلف برگزار شده است.

لیست کامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی + شماره تماس + آدرس دقیق + شرح وظایف

بدیهی است که در این بخش امکان پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین و با شناسه وجود دارد. در صفحه نتایج جست و جو، بر روی اولین لینک که آدرس آن می باشد ثبت برند تجاری و در تصویر با فلش قرمز مشخص شده، کلیک نمایید. لذا از مراجعه حضوری بدون اخذ نوبت و نیز خارج از زمان نوبت اخذ شده موکداً خودداری نمائید.

از جدیدترین اخبار و قوانین ثبتی باخبر شوید

از طرفی اداره مالکیت صنعتی اظهارنامه را از لحاظ قانونی،شرایط و مقررات درج شده، ارزیابی کرده و چنانچه علائم را شایسته ثبت بداند آن را تأیید و اجازه درج آگهی در روزنامه های رسمی را صادر می کند. البته سامانه آزمون های جهاد دانشگاهی نیز به انتشار این کارت اقدام می کند که در متن مقاله توضیح داده شده است. در صورتی که به هر دلیل از ثبت نام جا بمانید و نتوانید برای شرکت در آزمون مورد نظر درخواست دهید، می‌ توانید از تاریخ تمدید شده، پس از پرداخت هزینه آزمون سردفتری برای ثبت نام استفاده کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. در این صورت نیز می‌توانید از طریق سایت آزمون سردفتری یعنی iripo.ssaa.ir اقدام کنید.

این سازمان یک نوع سازمان دولتی به حساب می آید که وظیفه اصلی آن صادر کردن تائیدیه ثبت اختراع و حمایت های جزایی از آن ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش مشاوره تخصصی در سایت موسسه نوفن مراجعه نمایید. در مرحله بعد باید کپی شناسنامه و کارت ملی خود را در یک صفحه قرار بدید و در فرمت PNG یا JPG یا JPEG آپلود نمایید. پس از شرکت در آزمون کتبی سردفتری که به شکل تستی برگزار می‌ شود، نتایج حاصل از پاسخ دهی به این امتحان کتبی به عنوان نتیجه اولیه آزمون سردفتری مشخص شده و متعاقبا اعلام می‌ شود.