پلمپ دفاتر،خدمات حسابداری

از آنجا که مجموعه های ثبتی چندین پرونده پلمب دفاتر قانونی را باهم پست می‌کنند، ارزش زمانی که نیروی کار در دفاتر پست معطل می‌شود را دارد. خیر، پلمپ دفاتر قانونی و ثبت اظهارنامه مالیاتی، دو مفهوم کاملا مجزا و متفاوت ثبت برند هستند. حتی اگر شرکت شما غیر فعال بوده و اظهارنامه عدم فعالیت رد کرده باشید، باید دفاتر پلمپ را دریافت نموده و به صورت سفید نزد خود نگاه دارید. دفاتر قانونی سفید (تکمیل نشده)، سندی برای عدم فعالیت شما خواهند بود.

در صورتی که تغییر آدرس شرکت به صورت صورتجلسه رسمی تنظیم شده باشد و آگهی ثبتی آن از اداره ثبت شرکت‌ها اخذ شده باشد، سامانه سفارش دفاتر پلمپ تجاری، آدرس جدید را در قسمت آدرس، بارگذاری کرده؛ بنابراین دفاتر قانونی به این آدرس ارسال خواهد شد. اما اگر آدرس شرکت خود را تغییر داده‌اید و این تغییر آدرس را از طریق صورتجلسه ثبت شرکت تغییر آدرس در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت نرسانده‌اید، با مشکل رو به رو خواهید شد و دفاتر به آدرس قبلی ارسال می‌شوند. استفاده از این سامانه می تواند در کاهش زمان برای انجام مراحل نقش موثری داشته باشد و شما در هر موقعیت جغرافیایی و در هر شهری از ایران که باشید از طریق اینترنت می توانید اقدامات اولیه را انجام دهید .

پیگیری درخواست ثبت شرکتها

در واقع با مطالعه مطالب به نوعی خود را محک زده و نتیجه بسیار مطلوب و امیدوار کننده بود. اگر در پایان دوره مالی دفاتر حسابداری را پلمپ نکنیم ودر دوره مالی جدید بعد از زدن سند حسابداری چیکار باید انجام دهیم تا دفاتر علی الراس نشه . من امروز متوجه شدم برای سال 97 دوتا دفتر پلمپ کردم، و برای سال ninety eight دفتر ندارم. “یکی از روزهای تیرماه ماه بود، همکارم اطلاع داد خانمی می‌خواهد با بنده جلسه داشته باشد؛ پرسیدم چه سمتی دارند؟ گفتند نه حسابدار هستند و نه مدیر شرکت! طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مطالب و مقالات از این سایت ممنوع بوده وقابلیت پیگیری قانونی دارد.

سلام من مراحل پلمپ دفاترو تکمیل کردم و بارکد پستی هم گرفتم. پس از آن اطلاعات بارکد پستی را برای هر چهار شرکت در سامانه ثبت کردم. به این ترتیب اداره پست، دفاتر پلمپ شده را در آدرس درج شده در سامانه به مودی تحویل می‌دهد. 🔹 اشخاص حقوقی در مرحله بعد باید اطلاعات ثبت شده خود را بررسی و تایید نمایند؛ در غیر این صورت برای اصلاح اشتباهات به حوزه ثبتی خود مراجعه نمایند. ♦️ شرط پذیرش عدم فعالیت یک شرکت تازه تاسیس، ثبت نام در سامانه و تشکیل پرونده در سازمان مالیاتی است؛ بدون تشکیل پرونده ادعای عدم فعالیت جهت رفع تکالیف مالیاتی بی‌معنی است.

مراحل لازم برای انجام ثبت شرکت ها در سامانه اداره ثبت شرکت ها

ثبت درخواست پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، از جمله خدماتی است که در سایت ثبت شرکت هابه نشانی irsherkat.ssaa.ir وجود دارد. افرادی که متقاضی پلمپ یک دفتر قانونی می باشند، می توانند با ورود به این بخش از سامانه، درخواست خود را برای پلمپ یک دفتر قانونی ثبت کنند. به منظور پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی لازم است که اشخاص اطلاعات مختلفی از جمله هیئت مدیره شرکت، مشخصات شخصیت حقوقی، اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر قانونی و … مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود.

  • طبق ماده ۶ قانون تجارت، کلیه تجار مکلفند رویدادهای مالی عملیات تجاری خود را در دفاتر قانونی روزنامه و کل ثبت کنند، از این رو طبق ماده ۱۱ قانون تجارت، دفاتر قانونی می بایست توسط ادارات ثبت، مهر، امضاء و پلمپ شوند.
  • همانطور که در مقاله توضیح داده شد برای ورود به سامانه ثبت من باید آدرس اینترنتی my.ssaa.ir را در مرورگر خود وارد کرده و بعد از ورود به سامانه مراحل ثبت نام را انجام دهید.
  • ابتدا اطلاعات شرکتی همچون شماره ثبت، شناسه ملی شرکت و نوع شرکت خود را وارد کنید.
  • توجه کنید که شماره تلفن همراه با کد ملی وارد شده با هم تطابق داشته باشند.
  • به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید.
  • برای درج مطالب و ارسال مدارک نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی در این زمینه خواهید داشت از این رو توصیه می شود که از مشاوره های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر بهره مند شوید .

با ارسال مدارک کد پیگیری برای تلفن همراه متقاضی ارسال می‌شود. 🔹 با ارسال مدارک کد پیگیری برای تلفن همراه متقاضی ارسال می‌شود. 🔹 پس از تکمیل و تایید کلیه اطلاعات، شماره پیگیری برای شما نمایش داده می‌شود.

هزینه تغییر اعضای هیئت مدیره

هم چنین صورتجلسه تنظیم شده باید متناسب با نوع شرکت انتخاب شود و متن صورتجلسه باید با متن صورتجلسه ای که به اداره ثبت ثبت شرکت ها ارائه شده است مطابقت داشته باشند. اطلاعات باید دقیقا با متن مستندات و صورتجلسات تطابق داشته باشد ، مراحل ثبت شرکت ها در سامانه الکترونیکی دارای 8 مرحله است که در این قسمت به طور کامل توضیح خواهیم داد . با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه امور مربوطه به صورت اینترنتی انجام می گردد . سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد. با سلام، ابتدا در یک صورتجلسه باید تمدید مدیران و بازرسین مجمع عمومی عادی باشد و برای افزایش سرمایه شرکت هم یک صورتجلسه جدا به صورت فوق العاده، یعنی جدا باشند. از طریق یک کارگزاری در تهران اقدام بە ثبت شرکت سهامی خاص کردم ، فعلا فقط تائید نام انجام شدە کە تا 16تیرماە 1400 اعتبار دارە و بە دلیل یک مشکل چک برگشتی تا امروز کارمون عقب افتادە.

و- متقاضی پس از تکمیل پرونده به شیوه بالا دکمه «تأیید آغاز بررسی پرونده» را فشار می‌دهد. ۱_ این ابلاغیه شامل آن دسته از موسسات چند منظوره می‌شود که در حال حاضر درخواست‌های مذکور در بالا را دارند و فراخوان به شکل عمومی و برای تمام موسسات نیست. امور ثبتی خود را با اطمینان خاطر به متخصصان ثبت ایده بسپارید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت توسعه فناوری دینگ می باشد.

بنده جهت ثبت یک برند و راه اندازی یک کسب و کار (توسط شرکتی که برام این کارها رو انجام میداد)مجبور به اخذ دفاتر قانونی برای شخص حقیقی شدم ولی متاسفانه پروسه ثبت برند به مشکل خورد و در نهایت منصرف شدم. برای ارسال مدارک درخواست پلمپ دفاتر باید از پاکت مخصوص پستی در دفاتر خاص پستی استفاده شود در غیر اینصورت درخواست رد می شود. بعد از ارسال مدارک امکان ویرایش اطلاعات نیست شما .می توانید یکبار انصراف از درخواست بدهید و مجددا درخواست پلمپ دفاتر را بصورت صحیح اطلاعاتش را وارد کنیدو مدارک را مجدد ارسال کنید.

، صفحه زیر نمایش داده می شود که شامل اطلاعات درخواست مورد نظر متقاضی است . چنانچه اطلاعات موردنظر نیاز به حذف داشته باشد می توان با استفاده از“حذف دفتر مورد تقاضا” آن اطلاعات راحذف نمود . پس از ورود اطلاعات دفتر مورد تقاضا ، می بایست کلید “ذخیره دفتر مورد تقاضا” جهت ذخیره اطلاعات کلیک شود . ابتدا دفتر روزنامه ، تعداد صفخات و تعداد جلد را انتخاب می کنیم وسپس کلید ذخیره را کلیک می کنیم. در صورتی که شرکت غیر فعال باشد و گواهی عدم فعالیت را داشته باشد مالیات برای آن تعلق نمیگیرد.

اما به طور کلی در صورت پذیرش ،مسئول اداره ،دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می کند ، با ثبت در دفتر ثبت شرکت ها نیاز به ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد. توجه داشته باشید که ارسال مدارک تنها از طریق پست و بدون نیاز به مراجعه حضوری می باشد . اطلاعات مربوطه در رابطه با اشخاص را وارد تغییرات شرکت نمایید ، منظور افرادی هستند که دارای سمت و یا سهام می باشند . در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. بنابراین بهتر است این اطلاعات را از قبل جمع آوری کرده باشید. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود.

آگهی تغییرات روزنامه رسمی

بر اساس ماده 6 قانون تجارت، کلیه اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی گروه اول موظفند، اطلاعات مالی و حسابداری خود را در دفاتر مورد تایید سازمان مالیاتی ثبت و نگهداری نمایند. این دفاتر همان دفاتر روزنامه و کل هستند؛ اما باید قبل از اینکه چیزی داخل آن نوشته ‌شود، به تایید سازمان مالیاتی رسیده و توسط سازمان ثبت شرکت‌ها پلمپ می‌شوند. هزینه ای که بابت ثبت تغییرات شرکت پرداخت کنید با توجه به تعداد صورتجلسات و میزان حجم متن آگهی تغییرات که می بایست در روزنامه رسمی چاپ گردد متفاوت می باشد.