کمک برای انتخاب اسم مغازه

یعنی هر کسی به‌راحتی بتواند اسم برند را بخواند، تلفظ کند، بنویسد و گوگل کند (حتی اگر می‌خواهید برای اسم شرکت خود از یک نام تجاری من‌درآوردی یا عجیب استفاده کنید باید این شرایط را در نظر بگیرید). فرمول‌های مختلفی برای انتخاب اسم برند وجود دارد. مثلاً در سال 2010 گروهی از محققان دانشگاه آلبرتا (کانادا) در تحقیقات خود متوجه شدند که مشتریان به اسم برندهایی مثل کوکا-کولا، کیت-کت، جلی-بلی که از یک ساختار تکرارشونده در اسم برند خود استفاده می‌کنند، واکنش مثبت‌تری نشان می‌دهند. پیش از اینکه نمونه اسم شرکت را ارائه دهیم بهتر است ویژگی های لازم برای نام شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. پیش از اینکه لیست نمونه اسم شرکت را قرار دهیم ، لازم است تا کمی درباره نحوه انتخاب نام اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. هنگام انتخاب اسم شرکت از اسامی دانشمندان و شعرا و ائمه استفاده نکنید.

اسامی پیشنهادی برای شرکت

هم چنین در نظر داشته باشید که پیش از درخواست نام های پیشنهادی از صحت و درستی آن ها ، معنادار بودن و تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنید تا مورد تایید واقع گردد چراکه در غیر این صورت ملزم به پرداخت هزینه های مجدد برای تایید نام خواهید بود . یعنی اگر قبلاً شرکتی به نام “ابتکار” ثبت شده باشد دیگر کسی نمی‌تواند شرکتی را با همین نام ثبت کند. تا جایی که می‌توانید از مخفف‌ها و یا استفاده از نام و فامیل خود دور باشید. سعی کنید نام هایی کوتاه با معنی و هویت ساز برای شرکت خود درنظر بگیرید تا همیشه دریادها بمانید. نام‌های بامعنی و با‌مسمی در خاطر کاربران می ماند. نام شما تا چه اندازه شخصیت شما را توصیف می‌کند؟ توصیف را برای شعارها و تبلیغات آینده شرکت باید در نظر بگیرید.

چطور یک اسم برند مناسب انتخاب کنیم؟

در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما نامهای سه سیلابی که می توانید برای شرکت خود انتخاب نمایید گرد اوری شده است. بنده برای یک شرکت دانش بنیان که در زمینه تولید ادوات کشاورزی فعالیت خواهد داشت به چند نام مناسب نیاز دارم . سلام.برای یه شرکت تولیدی کاغذ چه اسمی پیشنهاد میکنید که توش کاغذ شبز هم داشته باشه. گروهی دیگر به دلیل انتخاب سریع و بدون فکر اسم شرکت در بلند مدت با مشکل روبرو خواهند ثبت شرکت شد و به همین دلیل اقدام به ثبت نام دیگر در ادامه روند ثبت می کنند. از مواردی که در ابتدای امور برای ثبت شرکت ها مهم تلقی می شود و از بارز ترین بخش های ثبتی به حساب می آید انتخاب بهترین نام برای شرکت است. در دنیای مدرن امروزبا تنوع و خاص بودن کالاها و خدمات، انتخاب اسامی لوکس و منحصربه فرد برای یک کالا یا خدمات مورد توجه فعالان و ارائه دهندگان خدمات موضوعی مهم به حساب می آید .

برای دریافت لیست اسامی پیشنهادی لطفا تماس بگیرید یا شماره تماس خود را ارسال نموده تا کارشناسان خدمتتان تماس بگیرند. لطفا شماره تماس خود را مرقوم بفرمایید یا با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. ۵- مشورت کنید و از خانواده یا دوستانتان بخواهید تا به شما برای اسم شرکت ایده بدهند، اما آن را به یک کارگروهی تبدیل نکنید چرا که انتخاب گروهی اسم نهایتا شما را به سمت ساده‌تر و معمولی شدن ایده‌هایتان می‌کشاند. از طرف دیگر ممکن است نهایتا کسی در این میان رنجیده خاطر شود.

برای مثال شرکت‌هایی مانند بی‌ام‌و و یا آی‌بی‌ام از اختصار استفاده کرده‌اند اما لازم است یادآوری کنیم که این شرکت‌ها منابع عظیم مالی برای فرهنگ سازی نام برندشان در اختیار دارند. چیزی که ممکن است در شروع یک کسب و کار در دسترس نباشد. متخصصان پیشنهاد می‌دهند اسمی که انتخاب می‌کنید باید راحت تلفظ شود و حتی راحت نوشته شود.

شرکت ایلیا در این مقاله درباره ی اسم شرکت و اسامی خاص برای برندو شرکت مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه می نماید تا راهنمای شما باشد . اگر در زمان ثبت شرکت و برند خود موضوعات نامفهوم در این راه برای شما ایجاد شد می توانید با ما با شماره های درج شده برای تعیین اسم شرکت و اسامی خاص برای برند تماس حاصل فرمایید. بهتر است برای کسب اطلاعات تکمیلی در ادامه همراه ما باشید. من میخوام شرکت بازرگانی،تجاری مهندسی ثبت کنم و خدمات فنی مهندسی و بازرگانی به شرکت های خارجی که می خوان تو ایران فعالیت کنن ارائه بدم. و هم بتونم تو زمینه واردات در زمینه قطعات خودرو و محصولات دانش بنیان فعالیت داشته باشم.چه نوع شرکتی مناسب هست؟ سهامی خاص رو انتخاب کرده بودم.

  • نام تایید شده به شکل نامحدود اعتبار دارد اما اگر نام تایید شده شخص حقوقی در شرف تاسیس یا تغییر به ثبت و انتشار اگهی منجر نشود، تنها برای سه ماه از زمان تایید نام اعتبار دارد.
  • نام شرکت شما در مرکز تمامی فعالیت‌های بازاریابی و ایجاد بازار برای فعالیت آینده شما قرار می گیرد، و به همین دلیل مهمترین بخش از برنامه فروش شما در آینده به حساب می آید.
  • یکی از مثال‌های خوب در این زمینه برند kleenex است.
  • برای تعیین نام شرکت باید در ابتدا نام شرکت را انتخاب نموده و پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم.

در صورتی که شما به نحوه کارشناسی و رد نام شرکت خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را در قالب یک فرم اعتراضی به سازمان ثبت شرکت­ها ارسال کنید. پس ازآن کارشناسی مجدد برای اسم درخواستی شما صورت می­پذیرد. در صورتی که برای بار دوم اسم دخواستی شما رد شود شما می­توانید مجدداً یک فرم حاوی دلایل اعتراض خود را این بار به سازمان ثبت تغییرات شرکت ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری ارسال کنید. پس از این اعتراض نظر سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری با استعلام از فرهنگستان زبان صورت می­گیرد و تصمیم نهایی است. در هنگام ساخت اسم شرکت باید دقت کنید نام شرکت دارای ریشه و مفهوم فارسی باشد. برای راحتی کار به یکی از لغت نامه­های دخدا، معین یا عمید مراجعه کنید.

کلماتی مانند تجاری، بازرگانی، برتر، بهتر و … را می توانید در نام شرکت استفاده نمایید ولی جزو سه کلمه مجزا یا سه سیلاب برای نامگذاری اسم شرکت محسوب نمی شود. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در رابطه با انتخاب نامی متمایز، می توانید با کادر مجرب ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایید. برخلاف برخی تصورات رایج، شاید دانستن ابن نکته برای شما جالب باشد که روزنامه رسمی نام یک روزنامه خاص با کارکرد خاص است و به هر روزنامه‌ای که قانونی چاپ و پخش شده، روزنامه رسمی گفته نمی‌شود. روزنامه رسمی که بر اساس یک ماده واحده قانونی تشکیل شده است، خود یک شرکت سهامی خاص است و ارگانی ست زیرمجموعه قوه قضاییه و وابسته به آن. کار عمده روزنامه رسمی عبارت است از انتشار قوانین و مقررات رسمی کشور، برخی آگهی‌های مربوط به شرکت‌ها و همچنین ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علامت‌های تجاری. همچنین در انتخاب نام شرکت ، مخاطبین بازار را در نظر بگیرید و از انتخاب نام های پیچیده و دشوار برای شرکتتان بپرهیزید.نامی را انتخاب نمایید که به راحتی تلفظ شود و در اذهان باقی بماند.

دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید

البته می‌توانید در سوشیال‌های خود نیز یک مسابقه ترتیب دهید و جایزه‌ای را برای بهترین اسم پیشنهادی مشخص کنید. از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند. این کار باعث می‌شود تا اسم‌های پیشنهادی به شما افزایش پیدا کند و در نتیجه حق انتخاب شما هم بیشتر می‌شود.

انتخاب نام برند کوتاه به عنوان یک میان بر

من میخام یه شرکت فنی مهندسی معماری ثبت کنم در خصوص طراحی و اجرای ساختمان خواستم بدونم چه اسمی مناسب هست. برای انتخاب بهتر و دقیق تر نام و گرفتن مشاوره رایگان لطفا با مجموعه تماس حاصل نمایید. نکته آخر اینکه یک نام خوب باید منحصربه‌فرد بوده، به‌آسانی به خاطر سپرده شود و بتواند در آینده موجب سودآوری برای شرکت شود.

شاید این مرحله به نظر ساده بیاید، اما توصیه می­‌کنم انرژی و زمان زیادی صرف انتخاب و رسیدن به یک نامِ مطلوب برای شرکت­‌تان کنید. چون خیلی از شرکت­‌ها با عجله این کار را می­‌کنند و به همین دلیل هم معمولاً بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می‌گیرند. فراموش نکنید که انتخاب نام مناسب برای یک کسب­‌و­کار از ابتدایی‌ترین کارها برای خلق یک برند موفق است و اگر بگویم که نامِ شرکت است که به کارِ شما هویت می‌دهد، دروغ نگفته‌ام. البته باید این نکته را در نظر داشت که با انتخاب نامی زیبا و مناسب خود را در دید مشتریان تداعی خواهیم کرد و بدین ترتیب می توان برای دریافت پیشنهاد اسم برای شرکت تجاری خود از کارشناسان مجرب بهره بگیرید.

نامی بگذارید که سریع بتوان از آن تفسیر و تداعی معنی پیدا کرد. نامی را برای شرکت خود بگذارید؛ که پس از شنیده شدن تداعی‌ خوبی در اذهان عموم ایجاد کند. هر چه نام که انتخاب کنید؛ ثبت برند تجاری شما احساس بیشتری را برمیانگیزد، اثربخشی بیشتری به دنبال دارد. انتخاب نامی خوب برای شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخودارست، اما مهم‌ترین عنصر برندسازی را شامل نمی شود.

از این رو امری تخصصی است که در موسسه پایش با مشاوره وکلای حقوققی انجام می شود با ما برای پیگیری امور در تماس باشید. • در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. علاوه بر این در بالای اوراق نام شرکت با توجه به نوع آن، نوشته و امضا می شود که باید مورد تایید مدیر کل و یا معاون و رئیس اداره واقع شود و این افراد باید در بالای اوراق نظر خود را اعلام کنند. در قسمت تعیین نام، کنترل اسامی کلیه شرکت ها و موسسات غیر تجاری که در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی قرار می گیرد.

چکیده‌ای از این مقاله را در ویدیو زیر برایتان توضیح داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ویدیو زیر را نگاه کنید. با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. در حقیقت یک نام تجاری بایستی به اندازه ای در اذهان نقش بندد که با شنیدن اسم آن کالا و یا سرویس سریع تر تداعی گردد .