۱۶ نکته مهم که در هنگام انتخاب اسم برند باید به آن توجه کرد

فروشگاه عطر و ادکلن الیسا، این عطر جذاب را با تضمین اصالت و بهترین قیمت نسبت به کیفیت مورد ارائه، خدمت مشتریان محترم خود تقدیم می کند. ادکلن مردانه شنل بلو هم که آنقدر محبوب و پر سر و صدا بوده است که نیازی به معرفی ندارد! یک ادکلن تابستانی بسیار شیک و خنک با گروه بویایی چوبی؛ شنل بلو ساخت 2014 بوده و از همان زمان عرضه به بازار به عنوان یکی از پر فروش ترین عطر های برند خود مطرح شد.

اسم مارک

از دیگر مدل های شاخص گیتار Gretsch می‌توان به White Falcon و Duo Jet George Harrison اشاره کرد. گرچ همچنین مدل دیگری از George Harrison را با طراحی شخصی‌سازی شده تولید کرد. گرچ همچنین مدل‌های Pro گیتارهای خود را تحت نام برند فندر تولید کرد. گیتار Pro-jet و سایر مدل‌های مدرن تولید شده در این سری نیز مورد تایید سلبریتی‌های مشهور پیگیری ثبت تغییرات شرکت در موسیقی قرار گرفته‌اند. سری گیتارهای شخصی‌سازی شده از ESP به دلیل قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر برندهای مشابه بسیار محبوب شده‌اند. این برند به طور کلی کمتر از فرم‌های کلاسیک گیتار همچون (AX، EX، Horizon، Viper، Eclipse و Phoenix) استفاده می‌کند و اغلب به تولید بدنه‌هایی با طراحی جدید و ساختارشکنانه علاقه بیشتری دارد.

از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است . منظور از اسم خلاقانه ، اسمی است که با دیگر اسامی از قبل به ثبت رسیده تفاوت داشته و با در نظرداشتن موضوعات فعالیت انتخاب شده باشند . سلام و عرض ادب وقتتون بخیر, اسم برند برای محصولات شرکت لبنیات چی پیشنهاد میکنید? فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب اسم برند باید به آن توجه نمود آن است که نام انتخابی باید انتقال دهنده مفهوم محصول یا خدمات مربوطه باشد .

«Corthay» ساخت کفش های خود را از زمانی که تنها 16 سال داشت، آغاز کرد. او تا سالها بعد نیز به فعالیت خود ادامه داد تا زمانی که کفش هایش تبدیل به یکی از برترین برندهای جهان شد. درآمد این شرکت در یک رشته خاص در سال 2009 به میزان 856 میلیون دلار بوده است.

مراحل یا فرآیند نام‌گذاری برند

دونا کرن طراح مد اهل ایالات متحده آمریکا و بنیانگذار برندهای دانا کرن نیویورک و دی‌کی‌ان‌وای است. وی در سال ۲۰۰۴ میلادی مفتخر به دریافت جایزهٔ «یک عمر دستاورد» را از سوی انجمن طراحان مد آمریکا شد. اوبر دو ژیوانشی بیش از هر طراح دیگری با مشتریان خود در ارتباط بود تا بتواند طرح‌هایی خیره‌کننده خلق نماید.

در آخر از میان تمام آن‌ها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید. فقط توجه باشید اسم‌هایی را انتخاب کنید که تلفظ آن‌ها راحت باشد. مثل شرکت «تِسلا موتورز»که داستان اسرارآمیز زندگی دانشمند بزرگی همچون «نیکولا تسلا» را به محصولات خود گره زد و با این کار هم از شهرت جهانی او استفاده کرد و هم در اذهان عمومی خود را به‌عنوان برندی پیشرو و نوآور معرفی کرد.

کار حرفه ای و درخشش کورس با همکاری با برند فرانسوی سلین آغاز شد. او با فعالیت خود در زمینه وسایل جانبی مانند کیف و کفش توانست استعداد خود را نشان دهد و تاثیر بسزایی بر برند سلین بگذارد. شرکت Hennes & Mauritz یا همان H&M توسط Erling Presson در سال 1947 در سوئد تاسیس شد.

  • علاوه بر نمونه کارهایی که در سایت قرار گرفته است، عکس محصولات تولید شده در صفحات اجتماعی مانند کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به همراه توضیح قرار داده شده است.
  • دوست عزیزم برند اینتکس به صورت بین المللی ثبت شده است و شما در صورت داشتن کارت بازرگانی هم قادر به ثبت این برند نخواهید بود، بهتر است با یک علامت یا نشان تجاری دیگر در ایران فعالیت خود را برند کنید.
  • برند ژاپنی اسکیس در سال ۱۹۴۹، با تولید کفش های بسکتبال، پا به عرصه تولید پوشاک ورزشی گذاشت و با شعار، عقل سالم در بدن سالم، به یکی از معروف ترین برند های ورزشی دنیا تبدیل شد.
  • باز هم در این بخش برند خوش نام ال جی در ابتدای لیست قرار میگیرد.
  • این ماسک موثرترین ماسک برای چاقی صورت و رفع چربی اضافی آن است.
  • در حال حاضر نمایندگی رسمی دوو می‌تواند اطلاعات خرید محصولات این شرکت را به طور کامل به شما ارائه دهد که با سرچ اینترنتی آن را پیدا می‌کنید.

به عبارتی دیگر برای بسیاری از افراد کیفیت کار و میزان ماندگاری محصول بر روی پوست از قیمت تمام شده ی تزریق ارزش بیشتری دارد. هر چند که اگر یک مارک خاصی دارای ماندگاری بیشتری باشد نمی توان آن را برتر از دیگر مارک ها قلمداد کرد، اما می توان از آن به عنوان یک مزیت بسیار بزرگ یاد کرد. اکثر افراد برای داشتن پوستی سالم به ثبت شرکت سالن های زیبایی مراجعه می کنند که استفاده طولانی مدت از این روش بسیار هزینه بر است و برای بیشتر افراد مقدور نیست . ممکن است با مراجعه به این سالن ها نتایج خوب و راضی کننده بگیرید اما راهکار های بهتری هم هست ،برای مثال در خانه می توان از بهترین ماسک های صورت استفاده کرد تا از شر جوش ها و لک های پوستتان خلاص شوید.

اسم‌های معنادار

اگر یک شرکت درخواست شما را رد کند این امتناع به WIPO ابلغ می شود و در دفتر بین الملل ثبت می شود. این سیستم یک سیستم ایمن بین المللی است اما ثبت و عدم ثبت آن در کشور مشخص می شود. همان طور که گفته شد علامت های انتخاب شده به عنوان برند نباید مخالف با موازین اسلامی و اجتماعی باشند.

برای دریافت مشاوره از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند. مثلا نام شرکت شما کالاسازان خوشخواب هزاره سوم است و شما روی کلمه خوشخواب به عنوان نام تجاری خود تمرکز می‌نمایید. اعتقاد بر این است که نقش نام تجاری شبیه به به یک فانوس دریایی است که پرتوهای نور آن جهت حرکت مشخصی را برای کشتی ها تعیین می کند.

پس توصیه میکنیم برای پوست خود احترام قائل باشید و از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید. روبرتو کاوالی کارآفرین و طراح مد اهل ایتالیا است، که مالک برندی تحت همین نام می‌باشد و در زمینه تولید پوشاک و محصولات چرمی در سراسر جهان فعالیت می‌کند. این طراح مد برای لباس های خود با طراحی های خاص و چاپ تصویر حیوانات بر روی آنها شناخته شده است. امروزه محصولات این برند در بیش از 50 کشور در سراسر جهان فروخته می شود و همچنین نام Cavalli مترادف با شیوه زندگی پر زرق و برق ایتالیایی است. محصولات این برند شامل لباس های مردانه، زنانه، لباس زیر، اکسسوری و عطر می باشد.

مارک ورزشی محبوب اسپانیایی، مونیخ، در سال ۱۹۳۹ به دست لوییس براندا، با هدف طراحی کفش ورزشی فوتسال، هندبال و بوکس ایجاد شد و سپس با تولید کفش و پوشاک ورزشی فعالیت برند خود را گسترش داد. امروزه این شرکت دارای بیش از ۵۰،۰۰۰ کارمند است و در زمینه تولید کفش ورزشی، لباس و گرمکن های ورزشی، تجهیزات و لوازم جانبی مانند توپ، راکت و دئودورانت فعالیت دارد. بهترین مارک بوتاکس، افرادی که قصد انجام بوتاکس را دارند اولین موضوعی که نیاز دارند که راجب آن اطلاعات دقیق و کافی داشته باشند این است که بتوانند مارک‌های مختلف بوتاکس گرفته در بازار ایران وجود دارد را به خوبی شناسایی کنند.

موتور کولر گازی جنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند بهره برده است . یکی از ویژگی های آن که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند قیمت پایین و مناسب است. اگر خرابی های رایج کولر گازی اجنرال را بدانید شما را در انتخاب یاری می کند. محصولات لباس‌های ورزشی برای فوتبال، ثبت برند تجاری گلف و دیگر ورزش‌ها می‌باشد. بر طبق یک برآورد این شرکت در سال 2010 به میزان 12 میلیارد یورو درآمد داشته است. Adidas به دلیل تنوع فوق‌ العاده‌ای که در انواع محصولات و کفش‌ها شامل فوتبال، کریکت، راگبی، بسکتبال، دو، گلف، تنیس و غیره دارد، بسیار مشهور است.