نمونه اسم برای ثبت شرکت و برند نام فارسی برای ثبت برند و شرکت اسامی پارسی

نام‌هایی که در آنها از عناوین، اسامی و اصطلاحات بیگانه استفاده شده باشد. البته واژه‌های نامتعارف، مخفف یا حتی لغات بیگانه به شرط تایید فرهنگستان زبان و ادب فارسی، قابل ثبت خواهند ثبت برند تجاری بود. اضافه کردن کلمات توصیفی از قبیلِ نو، اصل، نوین، برتر و برترین به اسامی ثبت‌شده قبلی قابل تایید نیست. به انواع مخفف‌ها (کوته‌نوشت‌ها) و واج‌آرایی آنها هم فکر کنید.

برای انتخاب نا شرکت مسئولیت محدود شما باید 5 اسم سه سیلابی در ابتدا ثبت کنید، یکی از 5 رشته اس مبنا به تشخیص کارشناس اداره، تایید خواهد شد. اولین مرحله از ثبت شرکت، ثبت سامانه ای اداره ثبت شرکتها می باشد. در این ثبت سامانه ای کلیه مشخصات افراد اعم از سهامداران و اعضا هیئت مدیره به همراه کلیه اطلاعات شرکت اعم از آدرس، مقررات و قوانین، مزان سهم الشراکه و حق امضا و غیره در این سامانه ثبت می گردد. جهت انتخاب اسم شرکت بهتر است که ازاسم های اصیل ایرانی برای شرکتانتخاب کنید.زیرا اسامی اصیل ایرانی ریشه فارسی دارند ومعنای آن ها در یکی از لغتنامه های معتبر فارسی وجود دارد.برای انتخاب اسم شرکت دقت لازم را داشته باشید و از انتخاب اسامی که قبلا به ثبت رسیده اند خودداری کنید. موسسه نوول با درایت و تخصص خود در زمینه ثبت و ارائه بهترین نام برای شرکت و کسب و کار شما بهترین گزینه جهت انجام امور حقوقی نام شرکت شما می باشد که با مشاوره رایگان حقوقی نکات مهمی را در خصوص ثبت اسم شرکت به شما ارائه می دهد. علاوه بر این در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شركت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می شود كه باید مورد تایید و موافقت مدیر كل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود كه در بالای اوراق نظر خود را اعلام می دارد.

نتایج جستجوی ایرانیان در موتورهای جستجو نشان می‌دهد که ریشه اغلب اشتباهات در انتخاب نام شرکت یا انتخاب نام محصول در کجاست. انتخاب نام برند به زبان فارسی، چالش بزرگی است، زیرا لغات مجاز محدود، و تعداد تقاضا بالا است و از طرف دیگر انتخاب نام به زبان‌های دیگر نیز با مشکلاتی در خصوص مدارک قانونی روبرو بوده و همچنین نام انتخاب شده نباید توسط یک برند بین‌المللی بزرگ قبلا ثبت‌شده باشد. یک شرکت مشاوره برندسازی برای کمک به انتخاب نام باید اطلاعات کافی در مورد فرهنگ شما و آنچه شما را خاص می نماید، داشته باشد – همان چیزهایی که می خواهید با مصرف کنندگان به اشتراک گذارید. شرکت‌هاي متقاضي پس از توليد کالاها و خدمات دانش‌بنيان يا ارايه نمونه آزمایشگاهی (براي شرکت‌هاي نوپا)، بر مبناي آيين‌­نامه مصوب کارگروه، ارزيابي شده و براي يک مدت محدود مي­‌توانند از تسهيلات و مزاياي قانون استفاده کنند و براي تمديد زمان استفاده از مزاياي قانون، بايد دوباره ارزيابي شوند. قانون مختص به حمایت از شرکت‌های ثبت شده رسمی است و هسته فناور یا واحد فناور، پس از ثبت رسمی حقوقی می‌تواند بلافاصله تقاضا داده و ارزیابی شود. لذا قبل از ثبت رسمی شرکت، امکان ارایه تقاضا و استفاده از حمایت‌های قانون وجود ندارد.

نام شرکت

نام های یک سیلابی یا نهایتاً دو سیلابی انتخاب نمایید، اما اکنون نام های انتخابی شما باید ۳ سیلاب (بخش) به بالا باشند. 4- قانون گذار در این جا نیز مانند شرکت تضامنی، برای فقدان هیچ یکی از شروط فوق ضمانت اجرایی اعم از مدنی یا کیفری پیش بینی نکرده است. 15- چنانچه نام اشخاص حقیقی ثبت شده باشد نمی توان مشتق آن نام را برای یک نفر دیگر ثبت کرد.

انتخاب نام در بهترین حالت

در این مرحله باید مقدمات دعوت بر اساس اساسنامه ی شرکت و قوانین تجارت را اجام دهند، سپس صورتجلسه ای که به امضای سهامداران رسیده است (همراه فهرست سهامدارانی که امضا کرده اند) را به اداره ثبت شرکت ها ارائه دهند. بعد از بررسی و دستور تعیین نام در بالای اوراق و کسب اطمینان از هویت فرد متقاضی اقدام و کوشش در جهت انتخاب اسم از میان اسامی پیشنهادی که به صورت جداگانه و به ترتیب اولویت توسط متقاضی ارائه شده صورت می گیرد. هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک مطرح می شود انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. گزینش یک نام مناسب که با اطلاعات کافی و توجه لازم انتخاب شده است، می تواند شرکت شما را تا اوج موفقیت بالا ببرد.

  • تاییدیه دانش‌بنیان شرکت­‌ها برای استفاده از مزایای قانون، برای شرکت‌های «نوپا نوع 1» یا «تولیدی نوع 1» به مدت سال و برای شرکت های «نوپا نوع 2» یا «تولیدی نوع 2» به مدت سال بوده و تمدید این زمان، منوط به ارزیابی و تایید مجدد شرکت، است.
  • یکی از راه­های حمایت از نام شرکت­های تجاری پیش بینی و ضمانت اجرای کیفری است به این معنا که، هر گاه شخصی حقیقی یا حقوقی از نام یک شرکت سوء استفادده کند و موجبات گمراهی افکار عمومی را نسبت به ماهیت یک شرکت یا موسسه تجاری مخدوش کند مجرم محسوب می­شود.
  • جالب است بدانیم در انگلستان و آلمان ممکن است نام موسس شرکت برای تقدیر از زحمات وی نام شرکت باشد، ولی در هر حال نباید موجب اشتباه از لحاظ محدود بودن مسئولیت موسس به میزان سرمایه ی وی باشد.
  • این کار کمک می‌کند تا هزینه‌های مربوط به برندسازی‌تان به‌شدت کاهش یابد.

اکنون دیگر کار ثبت نام سایپا برای شما انجام گرفته و حساب کاربری تان ایجاده شده است. بنابراین در هر مرحله از قرعه کشی محصولات می توانید به راحتی وارد سایت سایپا شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مراحل بعدی ورود تنها با استفاده از کد ملی و رمز عبوری که انتخاب کرده اید انجام می گیرد و اطلاعات دیگری لازم نیست. در حال حاضر بازار ثبت نام سایپا و ایران خودرو داغ است؛ با توجه به این شرایط سایت های مختلف سعی به نوشتن مطالبی جهت راهنمایی افراد دارند. اما گاهی اوقات این مطالب نه تنها به کسانی که قصد شرکت در قرعه کشی محصولات سایپا و ثبت نام در سایت این شرکت را دارند، کمک نمی کند بلکه باعث گیج شدن آن ها هم می شود.

دبیرخانه پس از بررسی فرآیند ارزیابی و صحت اطلاعات و همچنین تطبیق با آیین نامه نتیجه را به کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت­ها و موسسات دانش بنیان ارائه می­‌نماید. ج- این شرکت بزرگ و باسابقه، در زیرمجموعه خود یک شرکت جدید التأسیس ثبت کند، و کالاها و خدمات شرکت، در قالب این شرکت جدیدالتأسیس به‌عنوان شرکت نوپا ارزیابی و تایید شود. پیگیری ثبت تغییرات شرکت توجه شود در این حالت، شرکت اصلی مورد تایید قرار نمی‌گیرد و کالاها یا خدمات دانش‌بنیان در قالب شرکت نوپا تایید شده، از مزایای قانون بهره‌مند می‌شود. همچنین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات شتاب دهی کسب‌وکار مطابق با فهرست کالاها و خدمات دانش‌بنیان، بدون نیاز به اسناد فروش می‌توانند به‌صورت شرکت «نوپا نوع 2» یا «تولیدی نوع 2» تایید شوند.

اقدامات لازم در صورت رد نام‌های پیشنهادی

از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند. این کار باعث می‌شود تا اسم‌های پیشنهادی به شما افزایش پیدا کند و در نتیجه حق انتخاب شما هم بیشتر می‌شود. اگر مشتریان و مخاطبان فعالی دارید می‌توانید به کمک ابزارهای نظرسنجی آنلاین(ارسال ایمیل) از آن‌ها بخواهید تا در مورد اسم برند جدیدتان به شما کمک کنند. استفاده از ایمیل‌های انبوه هزینه‌ی زیادی را برای شما نخواهد داشت اما ممکن است به کمک یکی از مخاطبان و مشتریان‌تان یک اسم خیلی خوب و مناسب پیدا کنید. البته ممکن است شما یک سلبریتی باشید که اسم شما برای مخاطبان‌تان آشناست.

مقالات ثبت شرکت

اگر چه نشانی اینترنتی و نحوه ورود به این سایت را هم در پاراگراف قبل به طور کامل بیان کرده ایم. در بسیاری از مواقع به دلیل انتخاب اسم های شرکت به صورت عمومی، مجبور به اضافه نمودن یک سیلاب دیگر برای اسم شرکت سه سیلابی یا اسم سه حرفی خود خواهید بود. در این حالت انتخاب اسم چهار سیلابی بواسطه انتخاب سه سیلاب به همراه یک اسم غیر خاص انجام میشود. انتخاب نام شرکت شاید به نظر اهمیت چندانی نداشته باشد ، اما در حقیقت یکی از المان های اصلی در راه اندازی کسب و کار است. اما چرا؟ وقتی شما شرکتی راه اندازی می کنید ، مواردی در کسب و کارتان وجود که پایه های اصلی فعالیت شما هستند ، مثلا خدمات با کیفیت ، جذب مشتری ، دخل و خرج و … .

در نحوه نام گذاری شرکت نسبی لازم است که عبارت (شرکت نسبی) و نام حداقل یک نفر از شرکا در ثبت شرکت در تهران نسبی قید گردد. در صورتی که متقاضی به نتیج کارشناسی نام، اعتراض داشته باشد،مراتب را با ذکر دلایل خود در قالب فرم اعتراض، به مرجع ثبت شرکت های بررسی کننده نام،اعلام تا کارشناسی مجدد صورت پذیرد. من میخوام توی کرج، شرکت ثبت کنم / موضوع فعالیت شرکت هم خدماتی است/ لطفا چند تا اسم دهن پر کن برام ایمیل کنید .