آدرس سامانه های الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک برای تکریم ارباب رجوع اعلام شد « وب‌سایت خبری

روش استفاده از سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران به این صورت است که مراجعین قبل از مراجعه به واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهرانمی بایست برای دریافت نوبت به صورت آنلاین برای اداره اجرای ثبت مورد نظرشان از طریق سایت th.ssaa.irاقدام کنند . امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. در بخش قبل به معرفی سایت ثبت من my.ssaa.ir و نحوه ورود به سایت ثبت من پرداخته و امکانات این سامانه را به طور کلی ذکر کردیم. برای اینکه بتوانید از امکانات سایت ثبت من همچون سایر سامانه های دولتی نظیر درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال کشور استفاده نمایید، در قدم نخست باید وارد این سایت شوید و پیش شرط ورود به سامانه ثبت من، ثبت نام در این سایت می باشد. از جمله بخش هایی که در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش اجرای اسناد رسمی است. در بخش از میز خدمت سامانه ، خدمات خاصی ارائه می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

در این جا ساعت هایی که اداره مورد نظرشما در آن تاریخ پذیرش دارد نشان داده می شود و شما گزینه انتخاب تاریخ را فشار می دهید . برای دریافت نوبت فقط می توان در بازه زمانی هر ۱۵ روز یک بار اقدام به دریافت نوبت کرد . برای فعالیت در چهارچوب قوانین ، بهره مندی از حمایت های قانونی و کسب اعتماد مخاطبین، ثبت کردن شرکت… در این مطلب به نحوه گرفتن این شناسه و مزایای آن می‌پردازیم، ولی ابتدا لازم است یک تعریف از خود شناسه داشته باشیم. اخذ شده از این سامانه در زمان مراجعه به ادارات اجرا جهت احراز هویت الزامی می باشد. مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دارای زیر مجموعه های متعددی در قالب سامانه های جداگانه بوده که هر کدام از این سامانه ها خدمات تخصصی ای را به مراجعه کنندگان ارائه می نماید. سامانه جامع ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری و سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی affirm.ssaa.ir از مهم ترین سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند. قبل از این که به بیان نحوه ورود و ثبت نام در سایت ثبت من بپردازیم، ابتدا توضیحاتی را در مورد این سامانه و وظایف آن بیان می‌کنیم. همان طور که گفتیم، درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات این سازمان به صورت آنلاین و اینترنتی طراحی شده است.

این بخش از قسمت های مختلف دیگری تشکیل شده است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. پس از ورود اطلاعات سازمان ثبت کننده، شناسه ملی شخصیت حقوقی، نوع شخصیت، شماره ثبت شخصیت، اداره کل، نام شخصیت، واحد ثبتی را وارد نموده و بر روی جستجو بزنید. توجه ثبت برند کنید که دکمه جستجو بالای صفحه است و باید پیش از زدن دکمه جستجو، تصویر امنیتی را نیز وارد نمایید. آدرس سامانه های الکترونیکی سازمان ثبت اسناد توسط مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد برای تکریم ارباب رجوع این سازمان اعلام شد.

ssaa-ir

برای اطلاع از خدمات و امکانات سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک، بخش بعدی مقاله را مطالعه نمایید. بخش میز خدمات الکترونیک، مهم ترین بخش سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد. دلیل اهمیت این بخش آن است که امکان درخواست اینترنتی بسیاری از امور ثبتی از جمله ثبت شرکتها، ثبت اختراع و طرح صنعتی، استعلامات ثبتی و اجرای اسناد رسمی از طریق این بخش، امکان پذیر می باشد. چنانچه فردی قصد داشته باشد تا اختراع، علامت تجاری یا طرح صنعتی متعلق به خود را در سایت اداره ثبت اسناد و املاک ثبت نماید، ابتدا لازم است تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل نماید.

سایت ثبت نام آزمون سردفتری Iripo Ssaair

این امکان را برای شما فراهم می کند تا با وارد کردن شناسه ملی شخص حقوقی مورد نظر به اطلاعات هویتی وی دست رسی یابید. تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. پیگیری پرونده اجرا که امکان پیگیر پرونده اجرایی ثبتی را از طریق شماره پرونده و رمز شخصی برای کاربران فراهم می کند. مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی، سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود.

می توان اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه ی متن های موجود در سیستم استفاده نمود. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر. همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی ثبت شرکت با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . ابتدا باید وارد این سامانه به نشانی اینترنتی my.ssaa.ir شوید که نحوه انجام این کار را به طور مفصل توضیح دادیم.

  • اسناد رسمی من، که لیستی از اسناد رسمی را که به نام شما می باشد، به شما نشان می دهد.
  • یکی از بخش های دولتی که در سال های اخیر کوشیده است تا با الکترونیکی کردن و غیر حضوری نمودن خدمات خود، تحقق بخش مفهوم دولت الکترونیک باشد، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.
  • برای اینکه بتوانید از امکانات سایت ثبت من همچون سایر سامانه های دولتی نظیر درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال کشور استفاده نمایید، در قدم نخست باید وارد این سایت شوید و پیش شرط ورود به سامانه ثبت من، ثبت نام در این سایت می باشد.
  • بخش آگهی ها در سامانه اداره ثبت اسناد و املاک، امکان جست و جو در میان آگهی های ثبت تاسیس یا تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری، آگهی های مرکز مالکیت معنوی، مزایده، املاک و اجرای اسناد را برای کاربران سایت فراهم کرده است.
  • آزمون سر دفتری هر چند سال یک بار برگزار شده و متقاضیان برای شرکت در این آزمون، لازم است در ابتدا ثبت نام خود را از طریق سایت آزمون سردفتری iripo.ssaa.ir انجام داده و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج را از طریق این سامانه انجام دهند.

متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از متن کامل این دستورالعمل به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس مراجعه کنند. در بخش انصراف از درخواست میز خدمتسامانه سازمان ثبت اسنادامکان انصراف از درخواست ثبت تغییرات شرکت برای افرادی که قبلا در این سامانه درخواستی را ثبت کرده اند، وجود دارد. هر یک از دفاتر طلاقی که زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت می کنند، دارای ظرفیت مشخصی برای ثبت واقعه هستند.

برچسب ها :آزمون سردفتری

شما امروز از سهمیه پاسخگویی VIP خود یکبار استفاده کرده اید و تا فردا امکان ثبت سوال دیگری ندارید. وقایع ازدواج و طلاق که کلیه ازدواج ها و طلاق های ثبت شده به نام شما را نشان می دهد. خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و ….

✔️ همان طور که در این مقاله گفته شد، برای دریافت اظهارنامه باید از طریق سایت ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی اقدام کرد. سامانه جام اصلی، سامانه ای است که برای آموزش الکترونیکی و مجازی این سازمان قابل دسترس می باشد. سامانه جام فردی، یک سامانه ارتباطی میان پرسنل با مدیریت آموزش سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد. سامانه جام فردی با هدف بهبود فرآیندهای نظرسنجی، برنامه ریزی، نیاز سنجی و اجرا و افزایش اثربخشی دوره های آموزشی روی کار آمده است.

امکان مشاهده اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی بدون وارد کردن شناسه ملی هم وجود دارد. در این صورت لازم است که افراد اطلاعاتی همچون نوع شرکت، شماره ثبت، واحد ثبتی و … چنانچه فرد یا افرادی قصد ثبت شرکت یا موسسه غیر تجاری را داشته باشند می توانند با مراجعه به این بخش از سایت ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را به این سایت تقدیم نموده و به صورت اینترنتی شرکت یا موسسه مورد نظر خود را ثبت نمایند.

در استان تهراناست به منظور سهولت ، صرفه جویی در وقت و دسترسی آسان تر مردم سامانه ای به نام سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران یا th.ssaa.ir به وجود آمده است که افراد از طریق مراجعه به صورت اینترنتی می توانند برای حضور در آن جا نوبت بگیرند . در این مقاله ضمن معرفی سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران یاسایتth.ssaa.ir ، بوسیله راهنمای تصویری به شما کمک خواهیم کرد تا استفاده ای آسان تر از این سایتداشته باشید . مراجعه فیزیکی به اداره مالکیت معنوی ایران که به صورت فیزیکی استعلام گرفته شود و فرایند تایید برند به صورت قانونی طی شود.

پیشخوان سامانه ثبت من My Ssaair

کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونسامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پاسخ دهند. بخش جست و جوی دفترخانه های سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با استفاده از اطلاعاتی مانند نام، شماره دفترخانه و یا بخشی از آدرس دفترخانه، دفتر اسناد رسمی یا دفتر ازدواج و طلاق مورد نظر خود را جست و جو نمایند. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز به عنوان یک نهاد دولتی که زیر مجموعه قوه قضاییه بوده، دارای وب سایت اختصاصی است که نشانی آن می باشد.

با الکترونیکی شدن خدمات سازمان ثبت، هم کار ثبتی ها و هم کار ارباب رجوع هاريال خیلی راحت تر شده است. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . افرادی که قصد دریافت تقاضانامه برای صدور اجراییه ها را دارند، می توانند از طریق بخش پرداخت هزینه تقاضانامه صدور سایر اجراییه ها اقدام به پرداخت هزینه تقاضانامه ها به صورت آنلاین کنند. بدیهی است که در این بخش امکان پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین و با شناسه وجود دارد.