اداره ثبت شرکتها

بنابراین ممکن است در یک موضوع واحد از فرم واحدی استفاده نشود و پس مطالب مندرج در این قسمت صرفاً جنبه ارشادی خواهد داشت. در صورتی که اطلاعات نیاز به اصلاح داشته باشد، می‌توانید آن را ویرایش کنید. مساله دیگر در این خصوص میزان سرمایه‌ای است که هر کدام از شرکاء با خود به همراه می‌آورند. در صورت وجود نماینده و یا وکیل در شرکت نام وکیل در این قسمت ذکر گردد. مدت اعتبار این دفاتر یک سال است و برای سال جدید مالی باید دفتر جدیدی تهیه کنید.

درگذشته در مرجع ثبتي غير از شهرستان مركز استان به ثبت رسيده اند، در ابتدا پرونده مربوط را از مرجع ثبت كننده مطالبه و مراحل ثبت تغييرات را مطابق ضوابط انجام خواهد داد. اداره ثبت شهرستان ثبت كننده شخص حقوقي مكلف است ظرف يك هفته با شماره گذاري اوراق پرونده مربوط، نسبت به ارسال آن به مرجع ثبت شركتهاي مركز استان اقدام نمايد. ماده۲) مرجع ثبت شركتها و مؤسسات غيرتجاري پس از وصول ثبت تاسيس، نسبت به بررسي نام هاي پيشنهادي شخصيت حقوقي اقدام و نتيجه پذيرش و يا عدم پذيرش نام را به نحو الكترونيكي به متقاضي اعلام مي نمايد.

برای استفاده از خدمات این سامانه ابتدا نیاز به ثبت نام در سایت ثبت من است. البته تعدادی از خدمات این سامانه هم بدون نیاز به ثبت نام قابل دسترسی هستند. برای مثال جهت تصدیق اصالت سند و استعلام ممنوع الخروجی نیازی به ثبت نام نیست. اما برای دسترسی به برخی از مهم ترین خدمات آن، حتما باید ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهید. با توجه به این که زمان زیادی از راه اندازی سامانه ثبت من نمی گذرد، خیلی از افراد با خدمات آن آشنایی ندارند.

پس از طی این مراحل، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. چنانچه جهت هرگونه سوال ثبت شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه ثبتی از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید . بنابراین، ثبت نام در سایت ثبت من ، تکمیل شده و در ادامه می توانید به وسیله کد ملی و رمز عبور انتخابی به این سامانه وارد شده و از خدمات آن استفاده کنید. پس از این که گزینه «ایجاد حساب کاربری» را انتخاب کردید، پنجره جدیدی باز می شود که در باید در آن اطلاعاتی مانند کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه را وارد کنید.

افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به راه اندازی، سامانه های مختلفی نموده است. سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. راهنمای ثبت شرکت به شما کمک می‌کند تا به صورت مرحله به مرحله با فرایند انجام کار در سامانه ثبت شرکت‌ها آشنا شوید. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها را به صورت دقیق شرح دهیم.

سمت هر کدام از آن ها باید با بعضی از اطلاعات هویتی شان ثبت شود. حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود.

اما آیا امکان مشاهده لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها وجود دارد؟

در این سامانه امکان دسترسی عموم مردم به اخبار و اطلاعیه ها وجود دارد. از جمله اطلاعاتی که برای ممنوع الخروجی بودن در سامانه ssaa.ir باید وارد شود، می توان به نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد اشاره کرد. ✔️ همان طور که در پیگیری ثبت تغییرات شرکت این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید.

سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به مردم از بخش های مختلفی تشکیل شده است و امکان انجام بسیاری از امور ثبتی در این سامانه به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می شود. با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از مردم از خدمات سامانه ssaa.ir مطلع نیستند، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با خدمات این سامانه آشنا کنیم. یکی از خدمات ثبت شرکت در تهران ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. برای استعلام قانونی بودن شرکت‌ها و مؤسسات باید به سایت اداره ثبت اسناد و املاک کل کشور به آدرس مراجعه کنید.

  • اگر می‌خواهید شرکت خود را ثبت کنید باید شناسه ملی داشته باشید.
  • در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد.
  • جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید.
  • با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد.
  • اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند .

ورود به سامانه روزنامه رسمی به آدرس rooznamehrasmi.ir و تکمیل گزینه های شماره ملی و نام شرکت جهت دریافت اطلاعات. قبل از هر نکته باید بگوییم که جهت ورود به سامانه بهتر است از مرورگر موزیلا استفاده کنید. در ادامه راهنمای ثبت شرکت؛ به مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها اشاره می‌کنیم. سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از جمله سامانه هایی است که زیر نظر قوه قضاییه فعالیت می کند و در حال حاضر به منظور ارائه خدمات آنلاین به مردم از بخش های مختلفی تشکیل شده است.

استعلام شرکت با شماره ثبت

در صورتی که به فرم های اجراییه اسناد رسمی نیاز دارید، می توانید از طریق بخش فرم های اجراییه اسناد رسمی اقدام به دریافت این فرم ها کنید. در این بخش امکان دریافت فرم های اجراییه چک، اجراییه مهریه، اجراییه قرارداد بانکی و … در بخش تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی، امکان بررسی اصالت اسناد و اوراق با وارد کردن شماره سند و رمز تصدیق وجود دارد. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود.

ssaa.ir ثبت شرکت

• اگر قصد خرید یک شرکت را دارید در صورتی که شرکت قبلأ به ثبت رسیده باشد. دیگر نیاز به مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها و طی کردن روند به ثبت رساندن شرکت را ندارید. صفر تا صد ثبت شرکت با مسئولیت محدود؛ مراحل؛ هزینه و شرایطقانون تجارت چندین ماده را به شرکت با مسئولیت محدود اختصاص داده که بر اساس می‌توان گفت برای ثبت آن شرایط و مدارک خاصی مود نیاز است که ثبت برند در این مقاله به طور مفصل به آن می‌پردازیم. در این صورت باید گزینه عدم وجود شعبه را در سامانه ثبت شرکت‌ها انتخاب کنید. افراد بعدا و در صورت وجود شعبه می‌توانند اطلاعات آن را در این بخش وارد کنند. قابل ذکر است، تنها از طریق کد پیگیری که در هنگام ثبت شرکت به شما داده می شود می توانید کلیه ی مراحل ثبت شرکت خود را از طریق سامانه پیگیری و رصد کنید.

✔️ این سامانه امکانات مختلفی اعم از امکان ثبت شرکت و موسسات مختلف را ایجاد می کند که تمام امکانات ارائه شده توسط این شرکت در این مقاله گفته شده است. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند.