اسامی برند برای مد و لباس

با این حال ، انتخاب نام تجاری تداعی کننده برای مدیران بسیار سخت است، زیرا این نوع برند نیاز به تبلیغات بسیاری دارد. همچنین ، برندهای تداعی کننده یا به سرعت رشد کرده و یا به سرعت شکست خواهند خرد. به نظرم برند یک، بهترین مسیر برای انتخاب دامنه با کیفیت است، استفاده از این سیستم را پیشنهاد می کنم.

  • گنجینه بسیار خاصی از اسامی به شما خواهد رسید و کار شما را به شدت جلو می‌اندازد.
  • در قسمت آگهی های قانونی، نوع آگهی خودتان را، علامت تجاری انتخاب کنید و اسامی مورد نظر برای استعلام را وارد کنید.
  • البته شما چون به دنبال یک کسب‌وکار آنلاین هستید اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی به دنبال گرفتن نماد الکترونیکی باشید حتما باید یک شرکت ثبت شده باشید.
  • برند لویی ویتان یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند.
  • استعلام برند شما زمان زیادی نمی بره به صورت فوری به شما پاسخ داده میشه و برای درخواست ثبت برند هم نیاز نیست حضوری تشریف بیارید با کارشناسان ما تماس بگیرید راهنمایی تون می کنن.
  • هر محصول برای اینکه بتواند راحت تر به فروش برسد و مشتریان بیشتری را جذب خود نماید، باید دارای علامت تجاری باشد.

این نوع اسم‌ها را حتی وفادارترین مصرف‌کنندگان هم نمی‌توانند به خوبی نام شرکت یا محصول را استفاده کنند. به یاد داشته باشید برای برندهایی که به دنبال برتری هستند حرف مردم مهم‌تر است. زیرا یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی ثبت برند تجاری همان بازاریابی دهان‌به‌دهان یا بازاریابی شفاهی است. برخی اسامی خاص برای برند را می‌توان از زبان‌های خارجی گرفت. فکر خود را در مورد معنی بیشتر برندها مشغول نکنید، اما در برخی موارد، آن‌ها دارای یک backstory جالب هستند.

قوانین انتخاب اسم برند

امروزه انتخاب اسم لاتین در میان عموم، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد تمایل دارند برای برند خود از اسامی لاتین استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که اگر می خواهید از این عناوین استفاده کنید باید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. می توانید در این مورد با موسسات ثبتی و حقوقی مشورت کنید. سلام برای یه سایت هواپیمایی دنبال اسم برند تجاری خوب هستم میشه راهنماییم کنین. برای اشخاصی که در راه انتخاب نام قانونی و مناسب با حیطه فعالیت یک برند و علامت تجاری تجربه کافی را ندارند امکان انتخاب مناسب ترین نام علامت تجاری امری دشوار خواهد بود. بهترین راه برای انجام این مورد بهره مندی از تجارب شخصی مجرب در انجام این امور خواهد بود .

اسامی برند تجاری منحصر به فرد و دستچین شده که می توانید همراه با دامنه آن خرید کنید. توسط اطلاعات تماس با ما با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید.

ژیوانشی شرکت کالای لوکس فرانسوی است، که برندی شناخته‌شده در زمینه تولید پوشاک، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود. خانه مد ژیوانشی، در سال ۱۹۵۲ توسط طراح فرانسوی؛ اوبر دو ژیوانشی تأسیس شد. رالف لورن کورپوریشن شرکت آمریکایی فعال در زمینه مد و پوشاک می‌باشد که در سال ۱۹۶۷ در نیویورک تأسیس شده‌است. مایکل کورس تاکنون برای افراد سرشناسی چون میشل اوباما، جنیفر لوپز، گوئینت پالترو و آلیشا کیز به طراحی لباس پرداخته است. جاکوبز از سال ۲۰۰۱ به تولید ادکلن پرداخت و اولین عطر خود را روانه بازار کرد.

نام تجاری یا همان برند پس از فروش محصول یا خدمات تنها موردی است که در ذهن مشتریان نقش می بندد و باعث می شود در خرید های بعدی محصول شما را انتخاب نمایند . برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و مورد نیاز اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت خواهد بود. پس انتخاب نامی مناسب برای برند از موارد مهم در سودآوری و پیشرفت یک محصول به حساب خواهد آمد. تا سال ها یک برند و نام بردن آن از موارد شناخت محصول و خدمات شما به حساب خواهد آمد.

اسامی برند

من استعلام برند میخوام بگیرم ولی نمیدونم رو چه طبقاتی و چجوری می تونم انجام بدم، خیلی برام مهمه قبل از ثبت برندم استعلام بگیرم که خیالم راحت بشه اگه ممکنه منو راهنمایی کنید. دوست عزیز تایید استعلام برند به عنوان تاییدیه 100درصدی ثبت برند نمی تونه باشه چون در نهایت کارشناس اداره اونو بررسی می کنه و ممکنه به هر دلیلی اونو رد کنه، اما معمولا این اتفاق در موارد کمی اتفاق می افتن. شما می توانید به صورت کاملا رایگان از طریق وب سایت ما به استعلام برند خود بپردازید. کارشناسان ما از تجربه خود استفاده کرده و ضمن پیگیری های لازم، در اسرع وقت وضعیت نام انتخابی شما را گزارش می دهند. با این وجود ، به طور معمول ، کلمات اختصاری برای مشتریان سخت است و حتی وکلا در ثبت علامت تجاری دچار مشکل میشوند. نام برند توصیفی به راحتی میتواند محصولات و خدماتی که شما در قالب کسب و کار تان به مشتری ارائه می‌دهید را نمایندگی نماید.

اگر می خواید برای مغازه خود اسمی خاص را انتخاب کنید باید بر اساس نوع فعالیت خود و عرضه محصول در آن اقدام به انتخاب نام مناسب کنید . در این بین افرادی که در حوزه های مختلف اقدام به فعالیت و افتتاح مغازه کرده اند به دنبال نامی خاص برای مغازه خود کرده اند . اکثر برندها از موضوعات فعالیت پیگیری ثبت تغییرات شرکت یک محصول نشات گرفته اند و با ارائه محصول و خدماتی با کیفیت در طی سال ها فعالیت خود ، توانسته اند بین مشتریان خود در تمام نقاط دنیا مطرح شوند . پس انتخاب یک نام برای برند از جمله موارد مهم در کسب سود در حیطه فعالیت می باشد . سلام من با یه اسمی دارم چند ساله کسب و کارم رو پیش میبرم .

دارا بودن یک نام مناسب برای شرکت مهندسی باعث پیشرفت و نیز بالا رفتن سطح خدمات رسانی و شهرت یک شرکت فنی خواهد شد . برای انتخاب بهترین نام بهتر است راهنمایی‌هایی استفاده کنید تا به شما در نهایی کردن تصمیمتان کمک کند. بهتر است در ابتدا برای انتخاب نام تجاری خود وقت بگذارید تا در آینده مجبور نباشید تا همین زمان را صرف تغییر نام تجاری کنید. پیش از این گفتیم که بهتر است نام تجاری خود را محدود به چیز خاصی نکنید.

برای انتخاب نام برند از سایر زبان ها استفاده کنید

ماکس عزریه یک طراح مد تونسی است که برند لباس زنانه BCBGMAXAZRIA را بنیانگذاری کرده‌است. عرزیه همچنین طراح، رئیس و مدیر عامل گروه BCBGMAXAZRIA، یک خانه مد جهانی بود که بیش از ۲۰ مارک داشت. BCBG Max Azria در سال ۲۰۱۷ به علت ورشکستگی شکست خورد و به Marquee Brands و گروه تجاری جهانی فروخته شد. عرزیه در حال حاضر به عنوان مدیر عامل ZappLight خدمت می‌کند. استلا مک کارتنی طراح مد و فعال حقوق حیوانات اهل بریتانیا و دختر پل مک‌کارتنی و لیندا مک کارتنی است. او از سن سیزده سالگی با طراحی یک ژاکت علاقه و مهارت خود را به مد آشکار کرد و سپس به طور رسمی در کالج مرکزی سنت مارتین به تحصیل این رشته پرداخت.

لوگوی کنونی شرکت اِرمس که از دوک، کالسکه و اسب تشکیل شده، از دهه ۱۹۵۰ به بعد، مورد استفاده قرار گرفته‌است. دفتر مرکزی این شرکت، در خیابان فُبورگ-سَن-اُنورِه ثبت شرکت شهر پاریس فرانسه قرار دارد. گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند.