انتخاب اسم برند

2- برند Sharp به معنای تیز – اولین تولید مداد مکانیکی همیشه تیز بود. نام استعاره‌ای برای ایجاد هویت تجسمی در غالب یک داستان بسیار جذاب است. نام برند استعاره ای ، بازتابی تصویری و معنایی از ماهیت برند دارد. آیا من باید نام واقعی خود را به عنوان نام برند استفاده نمایم یا از یک نام دیگر استفاده نمایم. اگر نام شما منحصربه‌فرد است ، شاید آدرس دامین آن نیز قابل ثبت باشد.

لطفاً اول مراحلی رو که توی مقاله گفتیم انجام بدید اینکار شاید اولش یک کمی سخت به نظر برسه ولی بهتون قول میدم اسم‌های خیلی بهتری پیدا می‌کنید. دنبال یه اسم خوب میگردیم که هم سایتشو طراحی کنیم هم پیج اینستاگرام. و اینکه من خیلی حساس نیستم، چند تا طراح سایت و سئو کار فرصت طلب تا دیدن بازار خرید و فروش دامنه داغه نزاشتن یکیش به بقیه برسه میشینی چند روز فکر میکنی به نتیجه میرسی میزنی میبینی دامنه بستس.

اکساب، برند خاص و متفاوت آب آشامیدنی که نامش را از ترکیب اکسیژن و آب به دست آورده است. این برند در محصولات خودش اکسیژنی تا 20 برابر میزان استاندارد دارد که کیفیت زندگی صرف‌کننده را بالاتر می‌برد. فرش عظیم زاده، نام فامیل آقای احد عظیم زاده را به عنوان اسم برند خودش انتخاب کرده است. به نظر ما برند مینو احتمالاً موفق نمی‌شد نامی بهتر و مناسب‌تر از این پیدا کند!! البته شاید احتمالاً این خطای دید از آینه عقب ماشین است چون امروز برند پفک بسیار معروف است و ما شاید کمی هم گول این موضوع را خورده باشیم. آمازون استعاره از عظیم‌ترین رودخانه دنیا و امروز نام سایتی که بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان است.

برای همین ما تصمیم گرفتیم در این راه شما را همراهی نماییم تا بهترین‌ها را برای خود خلق نمایید. همیشه با این دیدگاه در انتخاب نام برند خود نگاه کنید که در آینده ممکن تغییرات شرکت است تجارت جهانی خود را هم داشته باشید و به صادرات بپردازید. باید این نکته را در نظر بگیرید که مشتریان شما به‌راحتی بتوانند با نام برند شما ارتباط برقرار نمایند.

اسم برند

کلمه ای که به مرور زمان جایگاه خود را در بین سایر کلمات بدست خواهد آورد. اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید . تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند.

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید، سوالات شما توسط کارشناسان همیار آی‌تی پاسخ داده می‌شود لغو پاسخ

اگر شما بدنبال انتخاب یک نام برند مناسب برای استارتاپ، محصولات، خدمات و کسب و کار خود هستید، خوب است که قبل از آغاز این کار به ماهیت تجارت خود توجه کنید. اسم‌های خلاقانه و ساختگی جزو پرطرفدارترین انواع اسم‌های برند به شمار می‌روند. برای مثال دیجیاتو یکی از اسم‌های خلاقانه‌ای است که به جهت ساخته شدن آن توسط خلاقیت یک تیم، می‌توان اطمینان داشت که قبلا توسط برندهای دیگری استفاده نشده‌اند. اسم مکان، اسم‌های استعاره‌ای مانند نایک یا اسامی مرکب از دیگر شیوه‌های انتخاب ثبت برند تجاری هستند. اگر درمورد انتخاب نام تجاری دو دل هستید می‌توانید از فناوری برای انتخاب مناسب کمک بگیرید. به عنوان مثال برای یافتن نام دامنه منحصر به فرد می‌توانید از Namium استفاده کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که اسم انتخابی شما حتی معنای لاتین هم داشته باشد باید کارت بازرگانی داشته باشید. حساس بودن با «زیاد حساس بودن» فرق داره و بنده هم گفتم زیاد حساس نباشید. انتخاب اسم فقط بخشی از راه‌اندازی کسب و کار هست که اهمیتش هیچ وقت به اندازه بقیه مراحل و بخش‌های یک کسب وکار نیست. بالاخره می‎توانید با خیال راحت اسم برندتان را ثبت کنید، برای این کار می‌توانید از طریق سایت مرکز مالکیت فکری بر اساس محصول یا خدمات خود اظهارنامه مربوطه را تکمیل کرده و مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. برای این کار نیازی به داشتن لوگو نیست؛ اما دیگر کم‌کم باید به فکر استخدام یک طراح حرفه‌ای باشید. اگر در حال حاضر مشتریانی برای محصولات خود دارید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین مثل ارسال ایمیل انبوه از آن‌ها بخواهید راجع به اسم برند جدیدتان نظر بدهند.

اسماء­الله هم در عرفان عملی و هم عرفان نظری جایگاه ویژه­ای دارد، به­طوری­که بدون آنها نه شناخت عارفانه حاصل می­شود و نه سلوک عرفانی. در این تحقیق به ابعاد مختلف معرفت­شناختی، وجودشناختی و سلوکی اسم کریم پرداختیم. در این رابطه مشخص شد که از جهت معرفت­شناختی، کریم به کسی اطلاق می­شود که به خاطر شرافت ذاتی­اش بخشش او دائمی بوده و حتی بدون درخ… ببینید آن اسم از لحاظ ظاهری هم قابل قبول است؟ از دید مردم نیز آن را بررسی کنید. میتوانید با با ابزارهای نظرسنجی اس ام اس یا ایمیل انبوه ارسال کنید و نظر مردم را بخواهید. همچنین میتوانید اخبار و آموزش های مارا دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید.

  • نام برند می‌تواند بیانگر احساساتی مانند انرژی زیاد (ردبول)، آرامش و لطافت (پتوی نرمینه)، توجه به سنت‌ها (روسری تاج‌محل)، زنانگی (روبان)، نوشتن (وردپرس) و … باشد.
  • از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است .
  • قاعده مختصر و مفید بودن به شما کمک می­‌کند تا در ذهن مخاطب بهتر بمانید.
  • نام برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکتتان که جوهره برند شما می‌باشد، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آنان ارتباط برقرار کند.
  • به خاطر این موضوع که پیدا کردن کلمات واقعی سخت است، شرکتهایی مثل کلینکس و پینترست با حذف حروف کلمات موجود، اسمی جدید اختراع کردند.

برخی از برندها برای یافتن یک اسم عالی در طول شش ماه بیش از دوهزار اسم گوناگون را بررسی می‌کنند. هرچند امروز سیستم‌های خیلی زیادی برای پیشنهاد دادن اسم برند به طور خودکار مانند Shopify’s Business Name Generator به وجود آمده‌اند. ولی این ابزارها صرفاً می‌توانند برای جلسات طوفان فکری مناسب باشند و از طرفی امکان دارد ترجمه آنها به فارسی خیلی جذاب نباشد. از بین 10 تا 15 اسمی که تو مرحله قبل وجود داشت باید 3 اسم انتخاب بشه و بقیه اسم‌های مورد نظر حذف بشه. تو این مرحله باید به سایت ثبت علائم تجاری سر بزنین و بررسی کنین که کدوم از این اسم‌ها در دسترس هستن.

نام برند شما داستان برند شماست

نام انتخابی باید ساده و صریح باشد چنانچه دشوار بودن تلفظ ، نوشتار می تواند تأثیر منفی در فروش ، تبلیغات و به یاد ماندن آن در حافظه مشتریان داشته باشد . اسامی و عناوینی که باعث فریب اذهان عمومی و سایرین شود نیز به عنوان یک نام تجاری نمی تواند به ثبت برسد . نام برند نباید موجب گمراهی و به اشتباه افتادن مشتریان آن محصول یا خدمت در طبقه مربوطه گردد . ما نظر شما رو تایید می‌کنیم تا اگر کسی پیشنهادی داشت به شما کمک کنه. البته الآن لازم نیست برای هر اسم یک لوگو طراحی کنید؛ چون هدف ما در این مرحله تنها بررسی اسم است نه لوگو؛ اما انجام آن دید بهتری به شما می‌دهد.

جهت دریافت پیشنهاد نام برند به صورت رایگان و تخصصی می توانید در هر لحظه با ما در تماس باشید . قبل از دریافت پیشنهاد نام برند میبایست علایق ، رقبا ، و تخصص های برند خود را نوشته و به صورت تخصصی یک نام برند زیبا انتخاب کنید . منظور از نام شرکت ، نامی است که با آن بتوان یک محصول را معرفی کرد و شناخت . این نام باید تنها مختص به یک محصول یا خدمات باشد و توسط دیگر افراد ثبت نشده باشد. نام برند به مانند نام هر شخص در جامعه می باشد که تنها مختص و متناسب با ویژگی های او می باشد . به موجب همین امر ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا دراین خصوص مطالبی را ارائه نماییم.ثبت شرکت ایلیااماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با نکات کلیدی در انتخاب اسم شرکت

اما جای نگرانی نیست؛ در این مقاله می‌خواهیم فوت‌وفن انتخاب یک اسم عالی، معنادار و به‌یادماندنی برای برند را یادتان بدهیم. بعد از خواندن مقاله امروز، می‌توانید یکی از مهم‌ترین قدم‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی را، درست بردارید. در پی این پاسخ‌ها دیگر می‌توانید برای انتخاب یک نام مناسب تصمیم گرفته و مراحل ثبت آن را نیز دنبال کنید.

بسیاری از شرکت‌ها حاضر نیستند زمان یا منابع لازم را برای انتخاب بهترین اسم برند صرف کنند که این اشتباه است. اگر زمان و بودجه لازم برای انجام تحقیقات را داشته باشید می‌توانید در مورد اسامی کاندید شده تحقیقات وسیع انجام دهید. قدم دیگری که باید قبل از شروع طوفان مغزی یا قرار دادن قلم روی کاغذ بردارید، این است که منظره رقابتی را برای برند خود ترسیم کنید. برای این منظور، لیست کاملی از همه رقبا در اسم برند خود تهیه کنید. همان‌طور که نام‌ها را جمع می‌کنید‌، آن‌ها را به شش دسته‌ای که در بالا ذکر شد تقسیم کنید. در ایران نیز گروه گلرنگ سابقه زیادی در انتخاب نام برندهای خارجی و لاتین برای زیرمجموعه‌های خود دارد که شاید به علت گرایش مصرف در مخاطبان هدف کالاهای تندمصرف به محصولات خارجی دارد.

هر نام تجاری اسم خاص است که این اسم این قابلیت را دارد که از اسم اجتماع، شهر، گروه و یا یک شخص تشکیل شده باشد.حتی اسم شما هم می تواند یک نام تجاری باشد. همانند مک دونالد که یک برند تجاری جهانی می باشد.زیرا فهرست غذایی آن با عنایت به ثبت شرکت فرهنگ هر کشور تغییر می نماید ولی اپل یک برند تجاری بین المللی می باشد که در همه جای جهان محصول را با همان کیفیتی که دارد ارائه می نماید. شرکت‌ها برای شناخته شدن و جدا شدن از کسب و کارهای دیگر، نامی برای برند خود انتخاب می‌کنند.