جستجوی بهترین اسم برای شرکت

گاهی هم نام مشابه موجود برند نیست و شما مطمئنید با کمی تبلیغات اون کسب و کار را پشت سر خواهید گذاشت. در این مرحله شما باید هدف برند و مأموریت برند خود را مشخص کنید. هویت برندتان می‌تواند تاثیر زیادی را در پیدا کردن اسم مناسب شرکت داشته باشد. چشم‌ انداز، ماموریت و ارزش‌ شرکت شما همه‌ی اهداف برند شما را مشخص می‌کند. این ترکیب یکی از بهترین اسم‌های مخفف شده ایرانی در سال‌های اخیر است.

در ادامه به بررسی قوانین انتخاب اسم برند برای شرکت ها و سازمان ها خواهیم پرداخت که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. لیست جامعی از اسامی خاص و عامی در این صفحه توسط کارشناسان ثبتاد برای شما تهیه شده است تا بتوانید به راحتی اسم برند، لوگو و علائم تجاری خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که برای انتخاب اسم مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید که شما را راهنمایی کنند. اگر از مشتریان ثبتاد هستید انتخاب اسم برند بصورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.

اگر بخواهید از کلماتی همچون بنیاد، بهزیستی، بهداشت، قرض الحسنه و … در نام شرکت استفاده نمایید باید مجوز استفاده از این کلمات را کسب نمایید. یک ماه بعد و پس از تایید اولیه باید حضوراً به اداره ثبت مراجعه و با پرداخت حق ثبت، تشریفات اداری را طی کرد. به طور خلاصه توصیه می­شود اسمی انتخاب کنید که به اخذ مجوزهای دیگر کمک کند.

به‌طور خلاصه نام مناسب شرکت شما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد. استفاده از کلمه‌های زیر در اسم شرکت مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند. من میخوام توی کرج، شرکت ثبت کنم / موضوع فعالیت شرکت هم خدماتی است/ لطفا چند تا اسم دهن پر کن برام ایمیل کنید . جهت شرکت بازرگانی چه اسامی پیشنهاد دارین .؟ ممنونم کمک کنید . برای اسم شرکت یا برند که مختص خودم و کارم باشه به مشکل خوردم.

  • قوانین تجارتی جهموری اسلامی ایران همه شرکت ها را ملزم کرده است که نام خود را تحت شرایط خاص انتخاب و ثبت کنند.
  • در صورتی که در کارشناسی تعیین نام مرحله دوم نیز نام پیشنهادی رد شود، متقاضی می تواند با تکمیل فرم مربوط، مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل به اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری اعلام نماید.
  • اگر اسمی انتخاب کنید که دقیقاً نشان دهنده این باشد که چه کاری می کنید ممکن است پیشرفت آینده کسب و کار خود را محدود کنید .
  • تا اینجای کار دانستیم که اسم مناسب شرکت چه ویژگی‌هایی را باید داشته باشد.
  • برای انتخاب نام شرکت نیاز هست تا همه قوانین رعایت شوند.

طی این مرحله از ثبت نام اینترنتی ایران خودرو، متقاضیان تنها انکان خرید تارا دستی را دارند. آنچه در بخشنامه ایران خودرو جالب به نظر می‌رسد این است که قیمت خودروی تارا همچنان نامشخص است. این در حالی است که بر اساس مصوبه مراحل اخذ کد اقتصادی شورای رقابت، قیمت خودروهای پیش فروش شده باید به صورت قطعی به عموم مردم اطلاع داده شود.

شرکت فولاد برق طراحی سازنده انواع تابلو برق فشار متوسط

بهتر است چند روز وقفه ایجاد کنید و دوباره به سراغ بررسی ایده‌های قبلی و انتخاب اسم بروید. خیر، ثبت برند یا نام تجاری می تواند به فارسی باشد و یا به لاتین و یا به هر دو شکل انجام شود، ولی متقاضیانی که می خواهند علامت یا نام تجاری را به صورت لاتین نیز ثبت کنند، الزاماَ باید کارت بازرگانی داشته باشند . در صورتی که شما به نحوه کارشناسی و رد نام شرکت خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را در قالب ثبت برند یک فرم اعتراضی به سازمان ثبت شرکت­ها ارسال کنید. پس ازآن کارشناسی مجدد برای اسم درخواستی شما صورت می­پذیرد. در صورتی که برای بار دوم اسم دخواستی شما رد شود شما می­توانید مجدداً یک فرم حاوی دلایل اعتراض خود را این بار به سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری ارسال کنید. پس از این اعتراض نظر سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری با استعلام از فرهنگستان زبان صورت می­گیرد و تصمیم نهایی است.

سعی کنید اسم مورد نظر شما برای شرکت، ریتمی زیبا داشته باشد تا به خوبی در ذهن مخاطب بماند. افراد نمی‌توانند کلیه مطالب و اطلاعاتی که در طول روز می‌بینند، به خاطر بسپارند به همین دلیل انتخاب اسم شرکت باید خاص و به یاد ماندنی باشد. یکی از نکاتی که برای انتخاب اسم شرکت، باید به آن توجه کنید این است که نام تجاری شرکت برای مردم نباید گیج‌کننده باشد. شما نباید از اسم‌های عجیب و غریب و ناشناخته برای برند خود استفاده کنید. نظریه مسئول تعیین نام اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری که معمولا با استعلام از فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعلام نظر می نماید، نظر و تصمیم نهایی محسوب می شود. این مدت برای شرکتهای سهامی عام «شش ماه از تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس» می باشد.

اسم برای کمپانی

بهترین راه این است که با بررسی رقبای خودتان و مشورت با کارشناسان اسمی مناسب برای شرکت‌تان انتخاب کنید. این بدان معنا نیست که اسم شرکت شما بایستی برمبنای محدوده جغرافیایی باشد اگر شما برای مشتریانی در بازار محلی فعالیت می کنید ، آنها این را به خوبی می دانند و شما را می شناسند. اضافه کردن نام منطقه به کسب و کارتان فقط تاکید می کند که شما نیز به لیست بلند بالای سایر شرکت های محلی با اسامی مشابه اضافه شده اید. کلماتی مانند تجاری، بازرگانی، ثبت شرکت برتر، بهتر و … را می توانید در نام شرکت استفاده نمایید ولی جزو سه کلمه مجزا یا سه سیلاب برای نامگذاری اسم شرکت محسوب نمی شود. در ثبت شرکت های کنسرسیوم و جوینت ونچر که مشارکت دو یا چند شرکت ایرانی و خارجی هستند، می توان از نام کامل شرکت خارجی یا قسمتی از نام شرکت خارجی به همراه نامی فارسی با ارائه مدارک شرکت خارجی و ترجمه رسمی اوراق آن استفاده نمود. پیشنهاد اسم برای شرکتحداکثر یک روز کاری بعد از تکمیل فرم درخواست خواهد بود.

+ 3 مورد از اصول راه اندازی کسب و کار

فعالان و ارائه دهندگان خدمات و محصولات این مورد را موضوعی مهم به حساب می‌آورند. این را در نظر داشته باشید انتخاب نام مناسب، نقش ویژه‌ای در آینده کاری و حرفه شما خواهد داشت. خواه یا ناخواه، نامی که برای شرکت‌تان انتخاب می‌کنید بخش جدایی ناپذیر تغییرات شرکت از برند شرکت‌تان خواهد شد. اسم شرکت نشان دهنده برند و موقعیت آن در بازار خواهد بود. بر اساس نوع شرکت و تعداد نفرات و موضوع فعالیت شرکت هزینه های ثبت شرکت در کرج نیز متفاوت می باشد و این موارد نیز در هزینه های ثبتی شرکت متفاوت می باشد .

همه ما کم و بیش در کسب و کارمان به دنبال این هستیم که به… این برنامه با بیش از 30 میلیون ترکیب کلمه، می‌تواند نام‌های ایده‌آلی را برای تقریباً هر نوع کسب‌وکار، استارت‌آپ یا اپلیکیشن موبایل پیدا کند. شما فقط باید یک کلمه یا ترکیب را وارد کنید و ابزار، نام‌های مرتبط مختلفی را ارائه می‌دهد که منحصر به فرد و خاص هستند. Namobot ساده، سریع و به طرز فوق‌العاده‌ای کاربردی است.

مثلا به جای شهر بازی می توان شهر اسرارآمیز را به کار ببرید. دبی بهترین گالری های هنری رو داره در سفر به این شهر حتما به این شاهکار های هنری معروف سر بزنید و با ما باشید برای شناخت این گالری ها. ممنون میشم نظرتون رو در مورد یه اسم مناسب برای عرضه عسل بفرمایید. در کنار خوش آهنگ بودن، باید به این موضوع هم دقت کنیم که تلفظ اون کلمه برای همه راحت باشه و فَک و زبون مردم برای گفتنش قفل نشه! مثلا قونقا که یک سرویس تاکسی اینترنتی در تبریز هست هم آهنگ داره و هم مرتبط به موضوع حمل و نقل هست اما گفتن این کلمه آذری برای فارسی زبان‌ها راحت نیست. ثبت شرکت با حروف خاص امکان ثبت شدن بیشتری توسط اداره ثبت اسناد و املاک خواهد داشت .

چند نکته برای انتخاب اسم شرکت یا برند در ایران

در ضمن قبل از قبول درخواست حتما باید طرحی با این عنوان انجام شود و از آن اسکرین شات بگیرید و بفرستید و در صورت مورد تایید بودن طرح درخواست قبول می.. برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایتجستجوی علائم تجاریمراجعه کنید. اسم برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکتتان که جوهره برند شماست، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. در صورتی که نام تأیید شده شخص حقوقی در شرف تأسیس یا تغییر منجر به ثبت و آگهی نگردد صرفاَ سه ماه از تاریخ تأیید نام اعتبار دارد.این مدت برای شرکت‌های سهامی عام 6 ماه از تشکیل مجمع عمومی مؤسس می‌باشد.