جدیدترین مشاوره های رایگان شرایط

بدین ترتیب با توجه به مقررات و قوانین مربوطه در سازمان‌های زیربط مانند وزات دارایی و وزارت اقتصادی، افراد می‌توانند جهت تاسیس شرکت و دریافت کُد اقتصادی اقدامات لازم را مبنی بر چگونگی عملکرد شرکت ثبت شده به انجام برسانند. برای ثبت شرکت در ابتدا متقاضی میبایست نوع ثبت خود را اعم از شرکت ، موسسه و … مشخص و پذیرش خود را آغاز کند . بر اساس آن مدارک و مراحل ثبتی را طی کند بعد پیگیری ثبت تغییرات شرکت از پذیرش نهایی به متقاضی شماره پیگیری داده می شود و بعد از پذیرش امکان ویرایش وجود ندارد .اولین اقدام در اداره ثبت شرکت ها کارشناسی تایید نام است و بعد از تایید نام مدارک از طریق پست برای اداره ثبت ارسال می شود . بهتر است قبل از اقدام به تاسیس مدارکات و مجوزات بعضی از موضوعات فعالیت که نیاز به مجوز دارند و سوپیشینه ها آماده باشد تا در روند کار با مشکلی مواجه نشود .

شرایط تاسیس شرکت دانش بنیان

بعد از تایید امریه و در حین اعزام به خدمت باید اطمینان حاصل کنید که شرکت مربوطه هزینه آموزشی شما را به حساب نیروهای مسلح واریز کرده باشد. این موضوع از طریق کارگزار معتمد معاونت علمی به حساب ستاد کل واریز می‌گردد. در غیر اینصورت در حین آموزشی، لغو امریه خواهید شد و باید ادامه خدمت را در پادگان سپری کنید. ▪︎بر اساس موارد ذکر شده سهمیه هر شرکت سالانه 3 ثبت شرکت نفر است و این ظرفیت فقط برای همان سال قابل استفاده می باشد. البته ناگفته نماند که در موضوع فعالیت شرکتی که ثبت می نمایید تولید و مهندسی باید قید شود .

با انتخاب گزینه ثبت، لینک فعال سازی سامانه به پست الکترونیک واردشده ارسال می‌گردد. در طیف متنوع شرکت‌های قابل ثبت در کشور نوعی خاص وجود دارد به نام شرکت‌های دانش بنیان در سال 1389 مجلس شورای اسلامی در حمایت از گسترش و کاربرد اختراعات و نوآوری‌ها و در نتیجه تجاری سازی آن‌ها مصوبه‌ای تصویب کرد تا این هدف جامعه برسد. در ادامه با روند نوع ثبت و شرایط ثبت شرکت دانش بنیان بیشتر آشنا خواهیم شد.

سپس جهت ارائه طرح به صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می شوند، در مرحله بعد فرم درخواست مخصوص شرکت های دانش بنیان را تکمیل نموده و بعد از ارجاع به ستاد ، رسیدگی به طرح هر دو ماه یکبار انجام می گیرد. سپس کالاهای تولید شده و خدمات دانش بنیان و یا برنامه تولید ارائه شده ارزیابی می شود تا شرکت ها بتوانند از مزایای قانونی و تسهیلات استفاده نمایند . شرکت های دانش بنیان در دسته موسسه‌های تعاونی یا خصوصی‌ قرار می‌گیرند که برای افزایش علم و ثروت تلاش می‌کنند. شرکت های دانش بنیان با هدف گسترش و توسعه ی علم ، دارایی ، پیشرفت اقتصاد دانش بنیان و استفاده مناسب از ظرفیت دانشگاه ها و موسسات علمی مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات ایجاد می شوند.

ثبت ديدگاه لغو پاسخ

به نحوی که امتیاز معدل حذف شده و امتیازها اغلب مربوط به مدت زمان فعالیت فرد و سمت در شرکت است. ▪︎فروش شرکت بر مبنای آخرین گزارش صورت معاملات فصلی حداقل 500 میلیون ریال باشد. ■ بر مبنای آخرین گزارش صورت معاملات فصلی، فروش شرکت حداقل 50 میلیون تومان باشد. به ازای هر بیست نفر، یک سرباز اضافه می شود و در صورتی که 10 نفر به 20 نفر اضافه ثبت برند گردد، یک سرباز دیگر اضافه خواهد شد. بسته به نوع شرکتی که ابتدا ثبت خواهید کرد، قیمت و هزینه آن نیز متغیر می باشد اما بصورت کلی هزینه بسیار بالایی نداشته و می توانید برای محاسبه دقیق تر با ما در ارتباط باشید. هـ- یکی دیگر از مزایای این نوع شرکت ها ایجاد پوشش بیمه ای برای کاهش خطرات قبل تولید ، حین تولید و بعد تولید شرکت می باشد.

قابل ذکر است که انتخاب مدیران جهت اعمال وظایف، از میان شرکا و یا خارج از سیستم برگزیده می‌شود. همچنین شرکت در راستای ارتقاء سطح سرمایه و افزایش آن مختار بوده و کل سرمایه بایستی به مدیر عامل شرکت تحویل داده شود و متقابلا مدیرعامل شرکت با ارائه گواهی بانکی دریافت سرمایه را پذیرا باشد و بدان اقرار نماید. قابل ذکر است که حداقل سرمایه جهت ثیت شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می‌باشد. اگر شما نیز تصمیم گرفته اید فعالیت اقتصادی خود را با ثبت شرکت اعتبار ببخشید حتما سوال هایی در رابطه با مراحل و چگونگی ثبت شرکت برایتان پیش آمده است. شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که پس از تولید خدمات (دانش بنیان) ، دانش و ارائه راه کار تولید آن می توانند از مزایا و تسهیلات قانونی برای مدت معین تا دانش بنیانتولید اصل استفاده کنند . ساخت تجهیزات یا فرآیندسازی دانش بنیان حداقل در حد نمونه آزمایشگاهی که شرکت قصد دارد با استفاده از آن به تولید کالا و خدمات بپردازد همزمان حداکثر سن شرکت three سال باشد و دارای حداقل 2 نیروی انسانی پاره وقت باشد.

  • برای این منظور باید ابتدا شرکت خود را ثبت کنید و با مراجعه به مقاله ثبت شرکت می توانید مراحل ثبت انواع شرکت در ایران را مطالعه فرمایید و بصورت کلی شرکت باید بر اساس قوانین تجاری ایران و در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد.
  • شرکت ‌های مبتنی بر دانش باید مبتنی بر تحقیق و توسعه با بهره گیری از روش مهندسی معکوس باشد.
  • منظور از کالا های این دسته ، کالا و محصولاتی است که در حوزه فناور ی های والا و با ارزش افزوده زیاد و پیچیدگی و دانش فنی والا به تایید و تصویب « كارگروه دانش بنیان » می رسد.
  • در حال حاضر شرکت ‌های دانش ‌بنیان مورد تأیید، باعث اشتغال زایی برای ۸۶ هزار نفر در کشور ایران شده است.

تاسیس شرکت دانش بنیان، امکان فعالیت‌های نوآورانه و علمی را فراهم می‌کند. اما آیا شما می‌دانید شرایط تاسیس شرکت‌های دانش بنیان چیست؟ یا چه مجوز‌هایی برای تاسیس این شرکت‌ها نیاز است؟ در ادامه‌ی این مطلب به پاسخ دقیق این دو پرسش خواهیم پرداخت. گواهی فعالیت دانش بنیان فقط به شخصیت های حقوقی (شرکت مسئولیت محدود، سهامی عام و موسسات) که در اداره کل ثبت شرکت ها ثبت شده اند، پس از طی روال قانونی، اعطا خواهد شد.

وام برای شرکت تازه تاسیس

شرکت های دانش محور بر اساس مزایای دریافتی به چهار دسته تقسیم می ‌شوند زیر تقسیم می ‌شوند. شرکت ‌های مبتنی بر دانش باید مبتنی بر تحقیق و توسعه با بهره گیری از روش مهندسی معکوس باشد. شرکت متقاضی علاوه بر شاخص‌ های عمومی که در بالا شرح داده شد؛ باید با توجه شرایط اختصاصی در یکی از دسته بندی ‌های زیر قرار بگیرد. پیشنهاد می ‌کنیم که جهت تکمیل فرم ثبت شرکت مبتنی بر دانش به بخش‌های راهنما، قوانین و سوالات متداول سایت در اینجا مراجعه کنید تا با آگاهی کامل تر شرکت خود را ثبت نمایید. به منظور ارتباط متقاضی حقوقی با دبیرخانه کارگره، معرفی یک نماینده الزامی است. هم چنین نماینده باید دارای پست الکترونیک فعال برای برقراری مکاتبات باشد.

حداقل نیمی از درآمد شرکت در یک سال مالی گذشته شرکت،ناشی از فروش فناوری،کالا و یا خدمات دانش بنیان(شامل خدمات تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی مرتبط با فهرست کالاهای دانش بنیان و خدمات تخصصی دانش بنیان)آن شرکت از طریق قرارداد باشد. در ابتدا شرکت می بایست به سایت دانش بنیان مراجعه کرده و پس از مطالعه آئین‌ ­نامه­‌ها و قوانین و در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آئین نامه در قسمت «مصوبات کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و نظارت بر اجراء»، در سامانه ارزیابی شرکت‌­ها و موسسات دانش‌­بنیان ثبت نام نمایند. 4-حداقل نیمی از درآمد شرکت در یک سال مالی گذشته شرکت،ناشی از فروش فناوری،کالا و یا خدمات دانش بنیان(شامل خدمات تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی مرتبط با فهرست کالاهای دانش بنیان و خدمات تخصصی دانش بنیان)آن شرکت از طریق قرارداد باشد. 4-حداقل نیمی از درآمد شرکت در یک سال مالی گذشته شرکت،ناشی از فروش فناوری،کالا و یا خدمات دانش بنیان (شامل خدمات تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی مرتبط با فهرست کالاهای دانش بنیان و خدمات تخصصی دانش بنیان) آن شرکت از طریق قرارداد باشد.

پس از اتمام فرآیند، موارد مطرح شده را معاونت علمی ریاست جمهوری پیگیری می کند و نتیجه را اعلام می دارد. در صورتی که چند نفر بخواهند شرکتی را به هدف کارآفرینی، ایجاد و راه اندازی یک نوآوری یا اختراع تاسیس نمایند، می بایست شرکت خود را با عنوان دانش بنیان به ثبت برسانند. در نتیجه شرکت هایی که شرایط فوق را داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت شرکت های دانش بنیان برای ارزیابی شرکت ثبت نام نمایند. اگر شرکت ثبت شده شرایط دانش بنیان را داشته باشد و خود را بر اساس ممیزی فکری و دانش خود لایق استفاده از شرایط شرکت های دانش بنیان می داند می تواند برای ثبت نام ارزیابی شرکت های دانش بنیان اقدام کند. بسیاری از افراد گمان می کنند برای دانش بنیان شدن، باید از ابتدا شرکت و یا موسسه ای دانش بنیان ثبت نمایند، در حالیکه چنین نیست.

با تایید و مورد حمایت قرار گرفتن ایده و طرح نوین شرکت های دانش محور، این شرکت ها، از پرداخت مالیات، عوارض و همچنین پرداخت های گمرکی به مدت زمان ۱۵ سال معاف می ‌شوند. الف) تمامی درآمد شرکت در یک دوره یک ساله مالی حداقل سه میلیون ریال بوده باشد که 10 % از این درآمد به صورت همزمان با فعالیت تولیدی تجاری شرکت صرف پرداخت حق بیمه برای حداقل three تن از کارکنان شرکت شده باشد. بیمه رد شده می بایست به صورت منظم طی یک دوره 6 ماهه برای کارکنان واحد تجاری تولیدی در نظر گرفته شده باشد. شرکت هایی که بیش از سه سال از تاسیس آن ها نگذشته باشد را در زیر گروه شرکت های نوپا و تازه تاسیس قرار می دهند .

استعلام معافیت تحصیلی یکی از پرتقاضاترین معافیت های خدمت سربازی است. علاوه بر اینکه برای دریافت آن باید با مراحل آشنایی کافی را داشته باشید، نیاز است از استعلام معافیت تحصیلی با کد ملی و یا روش های دیگر نیز… نحوه گرفتن پاسپورت با معافیت موقت چگونه است؟ برای خروج از کشور با معافیت موقت چیکار باید کنیم؟ شرایط خروج از کشور با معافیت موقت چیست؟ به کمک کدام معافیت‌های موقت می‌توانیم پاسپورت بگیریم؟ کسانی که قصد دارند بدون دریافت… خیر، فرایند تکمیل و درخواست فرد باید ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت انجام شود و در صورت تایید فرد از طریق معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به ستاد کل نیروهای مسلح برای نیروی امریه معرفی می شود.