سامانه آنلاین «ثبت برند» ️ نام و نشان تجاری

پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد،با خرید اعتبار به کاربر ویژه تبدیل شوید. اگر نکات و تجربیات دیگری در زمینه‌ی انتخاب نام برند دارید، خوشحال می‌شویم آن‌ها را با دوستان خود در میان بگذارید. گزینه‌ی دیگری که در انتخاب نام برند پیش روی شما قرار دارد مخفف‌سازی است. با شنیدن نام‌های توصیفی تا حد زیادی می‌توانید حوزه‌ی فعالیت برند را حدس بزنید. «ایران خودرو» و «ماشین‌سازی تبریز» و «ایسمینار» نمونه‌هایی از این نوع نام‌گذاری هستند.

در برخی موارد، حفاظت از ثبت برند می‌تواند به فراتر از کلمات، نمادها و عبارات گسترش یابد تا جنبه های دیگری از محصول مانند رنگ آن یا بسته بندی آن را شامل شود. علامت یا نام تجاری که به شکل گمراه کننده شبیه یک نام و یا علامت تجاری متعلق به موسسه دیگر باشد. علامت تجاری موسسات رسمی که می توان به صلیب سرخ، هلال احمر و … اشاره کرد. این نکته بیانگر آن است که با برند شدن یک شرکت سطح انتظارات نیز بالا می رود و مردم با خرید از یک برند انتظار کیفیت بالا، خطرپذیری کم و سپردن مسئولیت به تولید کننده است. این لوگو جهت محافظت از سایر علائم باید متمایز باشد که مصرف کننده بتواند تفاوت آن با سایر محصولات و علائم را تشخیص دهد.

این شرکت انواعی از لباس‌های چرمی، کفش‌های ایرانی چرمی، کیف و دستکش چرمی تولید می‌کند و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات چرمی در ایران است. محصولات پس از تولید در کارخانه به فروشگاه‌های چرم مشهد در سراسر کشور ارسال خواهند شد. سومین برند معروف در کفش‌های ایرانی وین بود که در سال ۱۳۴۰ توسط مصطفی حسین‌زاده در کارخانه او واقع در جاده مخصوص کرج با تعداد ۸۰۰ کارگر پا به چرخه تولید گذاشت. این برند از همان سال‌های ابتدایی، کفش‌های ایرانی خود را با قیمت کارخانه در تمامی فروشگاه‌ها می‌فروخت.

اسامی برند های ایرانی

برند می بایست دارای هویتی متناسب با منطقه ارائه خدمات و فروش کالا باشد. اگر به درستی نام برند خود را انتخاب نمایید ، مشتریان را به صورت انحصاری مختص به محصول خود خواهید کرد تغییرات شرکت . چنانچه اگر قصد دارید تجارتی پر رونق را شروع کنید با در نظر گرفتن شرایط و قوانین کشور ، برند خود را به ثبت برسانید و پس از ثبت از حقوق متعدد برند بهره مند خواهید شد .

مزایای ثبت علائم تجاری

برخی فقط به محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی اعتقاد دارند اما این تصور اشتباه است. درست است که نام و کیفیت برندهای معروف دنیا اثبات‌شده است اما نه به این معنی که دور محصولات ایرانی را خط بکشیم. البته تمام فرمولاسیون ثبت برند لوازم آرایشی کالیستا، در آزمایشگاه‌های ایرانی تولید و تست می‌شوند و صفر تا صد تولیدات آن‌ها در ایران انجام می‌گیرد. محصولات کالیستا در چهار دسته لوازم آرایشی صورت، لب، چشم و ناخن تولید می‌شوند.

  • مطمئنا برندهای بسیار دیگری هم هستند که کفش‌های ایرانی با کیفیت، قیمت و مدل مناسب را ارائه می‌کنند.
  • این برند با تولید لباس‌های راحتی، لباس زیر و جوراب با کیفیت قصد دارد که نیازهای مردم را با تولید محصولات با کیفیت داخلی به خوبی برطرف کند.
  • بدون اتکا به خلاقیت در زمینه انتخاب نمونه اسم برند، شما توانایی لازم برای جلب نظر مخاطب هدف را نخواهید داشت.
  • ما نظر شما رو تایید می‌کنیم تا اگر کسی پیشنهادی داشت به شما کمک کنه.

قانون ثبت برند و ثبت علامت تجاری با تنظیم و استفاده مناسب از علامت های تجاری، این اهداف را به پیش می‌برد. اولا باید فرم درخواستثبت برند و علائم تجاریدر وب سایت تکمیل گردد. تصویر علامت تجاری باید شامل تصویر مشخصی از آرم باشد، یعنی آرم مورد نظر به وضوح قابل شناسایی و در زمان طراحی رنگ، و طرح ۳ بعدی آن درج شود. همان طور که می دانید ابتدا باید برای ثبت برند مورد نظر خود اقدام به ثبت نام در سایت اداره مالکیت، تشکیل پرونده و ثبت اظهارنامه برند در این وب سایت کنید تا بتوانید برند را به ثبت برسانید. پس از ارجاع پرونده بین 15 تا 45 روز کاری طول خواهد کشید تا وضعیت پرونده و یا درخواست شما مشخص شود و پاسخی به شما ابلاغ گردد. در صورتی که وکیل و نماینده رسمی شرکت، کار ثبت علامت تجاری را انجام می دهد، می بایست مدارک نماینده قانونی نیز تهیه و ارائه گردد.

بهت پیشنهاد می‌کنم اینستاگرام مارو دنبال کنی، حتماً تو شروع کار بهت کمک میکنه. این مقاله به کوشش محمد حسین عراقی، سمیرا سرباز، حامد رضوی، سعید رهبری، صفیه منتظری، حسین بابائی، مینا شهانی و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم. با همه‌ی این‌ها، یکی از مشکلات صنعت فشن، اشباع شدن آن از برندهای کوچک و بزرگ است.

می توانید فامیلی خودتان را اضافه کنید که راحتر ترین راه و محتمل ترین برای ثبت است، اسم خاص یعنی اسمی که عام نباشد مثل شیرین ترش …، بستگی به اسم برندی که انتخاب کرده اید دارد، نا برندتان را بفرمایید. بنابراین سازنده فروش کامپیوتر های برند “کامپیوتر” (یا “سیب” برند “اپل” و غیره) هیچ حق انحصاری برای استفاده از این واژه ها در رابطه با آن محصول ندارد. علامت توصیفی زمانی معنای ثانویه می‌دهد که عموم مردم مصرف کننده به کمک علامت محصول را شناسایی کنند و نه خود محصول. لازم به ذکر است که مردم نیازی به شناسایی تولید کننده خاص ندارند؛ تنها محصول یا خدماتی که از یک تولید کننده به دست می‌آید دارای اهمیت است. ازآنجا که علائم در هر یک از این دسته ها با توجه به تمایز آنها متفاوت هستند، اهمیت دارد که الزامات و درجه حفاظت حقوقی یک علامت تجاری خاص به کدام دسته بستگی دارد.

مثلا مصرف کننده به جای اینکه در همه کالا ها بگردد تا محصول مورد نظر خود را پیدا کند می‌تواند برند محبوب را دنبال و نیازش را برطرف کند. به عنوان مثال، رنگ صورتی از عایق پشم شیشه یا شکل منحصر به فرد بطری کوکاکولا ممکن است به عنوان ویژگی های شناسایی خدمت یاد شود. این ویژگی ها به طور کلی تحت عنوان “لباس تجاری” قرار ثبت شرکت در تهران می‌گیرند با این وجود، چنین ویژگی هایی محافظت نخواهند شد. همان طور که گفته شد علامت های انتخاب شده به عنوان برند نباید مخالف با موازین اسلامی و اجتماعی باشند. مجموعه این قوانین در سطح کشوری و بین‌ المللی تنها برای حفاظت برند از شرکت‌های می باشد که حاصل دست رنج چندساله آن ها باعث ایجاد این نام یا نماد شده است.

جهت مشاهده برند های آماده در اینستاگرام شهر برند بر روی تصویر زیر کلیک کنید. ۱۰) تأکید مبلغان و شرکت‌های تبلیغاتی بر روی برند (برندینگ) شرکت‌ها به منظور فرهنگ سازی. ۷) ورود ارزش گذاری برند در ادبیات دولت درخصوص مصوبات و دستورالعمل‌های خصوصی سازی و واگذاری واحدهای دولتی.

مدارک تمدید برند بعد از ۱۰ سال

مطمئنا برندهای ابتکاری درصد پایینی از مشابهت را داشته و پروسه ثبتی آنها بسیار کوتاه تر خواهد بود. اما در صورتی که با جستجوی علامت تجاری قبل از ثبت مشخص شود که برند پیشنهادی با برندهای ثبت شده پیش از این مشابهت در عنوان یا عبارات آن دارند حتما باید آن را تغییر بدهید چون قطعا برند شما رد خواهد شد. اما به شما این اطمینان را می دهیم که تا حد زیادی سعی کرده ایم پاسخ هایی که به درخواست های شما می دهیم تا حدود زیادی دقیق باشد. ما حالتهای مختلف مشابهت را برای شما بررسی می کنیم و این کار را هم رایگان انجام می دهیم.

۶٫ انتخاب و اجرا

محصولات این شرکت هم مانند محصولات این‌لی، فاقد هرگونه مواد مضر ماند سرب و پارابن هستند. تنوع محصولات کالیستا، به اندازه سایر برندهای آرایشی دیگر نیست. مالکان این برند، مدعی هستند که مواد اولیه محصولات خود را از باکیفیت‌ترین و بهترین مواد آرایشی اروپایی و آمریکایی وارد ایران می‌کنند. محصولات بهداشتی مراقبت از پوست و موی سینره، یکی از معروف‌ترین محصولات بهداشتی ایرانی است که کیفیت مناسبی هم به نسبت قیمت خود دارد.