سامانه ثبت اداره ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

استعلام وکالتنامه با کد ملی تنها با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی امکان پذیر است. بسته به انتخاب نوع دفاتر قانونی، دریافت این دفاتر هزینه های متغیری برای شما به همراه دارد. داشتن دفاتر سهام برای شرکت های سهامی الزامی است ولی نیاز به ثبت ندارند. چانچه فعالیت های مربوط به شعب یا شعبه های شرکت ثبت نگردد، رد پلمپ صورت میگیرد.

تمامی شرکتها و موسساتی که می خواهند حرفه یا خدمات ویژه فعالیتشان را در دنیای تجارت به مخاطبان خود معرفی کنند، باید مراحل تعیین شده از سوی اداره ثبت شرکتها را طی کنند. این کار باعث می شود هم متقاضیان ثبت شرکت تغییرات شرکت و هم مشتریان با خیالی آسوده از معتبر بودن روال کاری مورد نظرشان، همکاریهای دوجانبه و مستمری با یکدیگر داشته باشند. در این مطلب به اختصار مراحل ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکتها را برایتان نام می بریم.

isherkat

اوراق ثبتی شرکت مانند اساسنامه، شرکت نامه و اظهارنامه یا تقاضانامه، باید در گزینه‌های تعریف شده بار گذاری شود که هم می‌توانید از اساسنامه پیش فرض استفاده کنید. همچنین میزان آورده نقد و یا غیر نقد هر یک از شرکاء باید با درصد سهم یا مبلغ سهم الشرکه مشخص شود. به طور دقیق هر کدام از اعضاء دارای چه تعداد سهام با نام یا بی نام هستند.

در مقابل در مال یا اموال متعددی با طرف مقابل شریک شوند) و امتزاج اختیاری( منظور ترکیب کردن اموال متعدد طرفین با یکدیگر است به طوری که امکان تفکیک و جداسازی آن ممکن نباشد) شراکت در شرکت انجام پذیر خواهد بود. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید .

The Last Word Information To Irsherkat

نیز سمت وي در شعبه شرکت مشخص می شود ” سمت شخص ” فهرست نیز بر ” شعبه شرکت ” . [newline]ـ تقویم سهم الشرکه غیر نقدی در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکاء صورت می گیرد شرکاء دراین خصوص دارای مسئولیت می باشند . جهت آموزش کامل ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها “irsherkat.ssaa.ir” به سایت ثبت شرکت نیک مراجعه نمایید. گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود.

پس از طی نمودن مراحل و ارائه مدارک درخواستی برای ثبت شرکت، اداره ثبت شرکتها یک شماره پیگیری به متقاضیان ارائه می دهد. این شماره باعث می شود که با نحوه پیگیری ثبت شرکت از طریق سامانه های مختلف مربوطه اقدام نمایید. بعد از تکمیل این مراحل یک نسخه چاپی از اظهارنامه پلمپ دفاتر به همراه کپی روزنامه رسمی تاسیس و کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت را جهت تایید مدارک و صدور دستور پرداخت برای ارسال دفاتر از طریق دفاتر پستی به اداره ثبت شرکتها ارسال می نمایید.

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه امور مربوطه به صورت اینترنتی انجام می گردد . وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده ثبت برند را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد .

و گرنه شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده در مقابل اشخاص ثالث مسئولیت تضامنی خواهد داشت. (مفاد ماده ۹۵ قانون تجارت) هر شرکت باید نام مخصوص به خود داشته باشد. این گونه ثبت مناسب شرکت‌هایی مانند شرکت‌های عمرانی و شهرداری است.

  • در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد.
  • در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد.
  • این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند.
  • حالا باید کپی برابر اصل شده ای از اساسنامه ی خود را در سایت اداره ی ثبت شرکت ها بار گذاری نمایید.
  • با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد.
  • در این صفحه از ثبت شرکت اینترنتی باید مانند صفحه قبلی متن شرکت‌نامه را وارد کنید و یا همچنین می‌توانید از متون موجود در سامانه استفاده کنید.

شما در این مرحله از ثبت شرکت اینترنتی باید موضوع اصلی شرکت و همچنین مدت آن را (محدود یا نامحدود) مشخص کنید. در صورت تغییر در زمان تعیین شده، باید به مجمع عمومی فوق العاده اعلام کرد. ثبت شرکت سپس اطلاعات راجع به اداره کل استان و واحد ثبتی (منظور همان اداره محل ثبت شرکت است)، ثبت شود. همچنین تابعیت متقاضی، کد ملی و شماره گذرنامه در صورتی که غیر ایرانی است، وارد شود.

Search Results For “irsheriff Org”

کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. در این بخش شما باید اطلاعات هر یک از اعضای هیات مدیره را وارد نمایید و پس از تکمیل اطلاعات هر شخص باید روی گزینه ثبت اطلاعات شخص کلیک کنید تا یک ردیف در جدول پایین صفحه به اطلاعات شخص مورد نظر تخصیص پیدا کند. توجه کنید تمامی اطلاعات وارده در این قسمت باید مطابق با اطلاعات اعضای هیات مدیره در روزنامه رسمی باشد و هر نوع مغایرت باعث ایجاد خطا در مراحل پلمپ دفاترقانونی می شود. پس از آن را کلیک می نماییم .در انتها با کلیک بر روي کلید به صفحه بعد ” ثبت نمایندگی ” کلید می رویم . برای ثبت شرکت بعد از انتخاب نوع شرکت و قراردادن شرکاء و مدیران در سمت تعیین شده و تعیین میزان سرمایه و تقسیم سهام اعضاء باید 5 اسم به ترتیب اولویت سه یا چهار سیلابی برای شرکت انتخاب کنید و مدارک اعضاء و اوراق ثبتی را تنظیم نمایید.

به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . اگر شرکتی ثبت نشود ممکن است اعضا در زمان تقسیم سود و زیان شرکت با مشکل مواجه شوند.اما در صورت ثبت به دلیل اینکه کلیه قوانین و دستورالعمل های شرکت در قالب اساسنامه و شرکتنامه تنظیم می شود با این مشکل روبرو نمی شوید.