سامانه جامع ثبت شرکت ها

پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود. به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید. در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند.

irsherkat.ssaa.r

چرا که هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد نسبت به هزینه ثبت شرکت در سرزمین اصلی بسیار بیشتر است. متقاضی ثبت شرکت از طریق سامانه اینترنتی بعد از این که اطلاعات درخواستی در سامانه ثبت شرکت ها را تکمیل نمود می بایست مدرک اصلی صورت جلسات تنظیمی به علاوه ضمائم آن را از طریق پست سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه پذیرش ارسال نماید . کلیه شرکاء به خانم / آقای …………………… احدی از شرکاء یا وکیل رسمی شرکت وکالت دادند ضمن حضور در اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت وامضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

به منظور گسترش و ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات، مشاوران بین الملل پارس تاکان متقاضیان و نمایندگی فعال از مناطق مختلف ایران و جهان را پشتیبانی میکند. با سلام موسسه ایلیا از شما برای قدردانی بی نظیرتان سپاس گذار است. امید است تا بتوانیم با قرار دادن مطلب ارزنده بر روی سایت جهت سهولت و تسریع امور شما عزیزان گام های موثری را برداریم.

فیلم آموزش استعلام نام اشخاص حقوقی

ثبت شرکت موج نو، یکی از بزرگترین شرکت های ثبتی کشور می باشد و در کلیه زمینه های ثبت شرکت، ثبت برند و علائم تجاری، اخذ کارت بازرگانی و … فعال می باشد. شرکتنامه در شرکت های سهامی خاص و هم چنین در موسسات غیرتجاری جزء اوراق شرکت محسوب نمی شود و به بیانی دیگر این دو نوع ثبت تاسیس شرکتنامه ندارند اما در شرکت های با مسئولیت محدود متن شرکتنامه می بایست تنظیم گردد. ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری ثبت نام کد فراگیر اتباع خارجی تصدیق اصالت سند درخواست صدور سند معرفی دفاتر دارای ظرفیت برای ثبت طلاق و استعلام ممنوع الخروجی از امکانات سایت ثبت من my.ssaa.ir بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. دفاتر دارای ظرفیت که دفاتر اسناد رسمی که دارای ظرفیت مقرر از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تنظیم سند رسمی بوده را به شما نشان می دهد. ۲چنانچه قبلا برای ثبت نام در سایت ثبت من اقدام نموده اید، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده و دکمه دریافت رمز را بزنید.

  • نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند.
  • از این نظر، شرکت با مسئولیت محدود با شرکت سهامی متفاوت است ؛ چه شرکت سهامی می تواند برای امور تجاری یا غیرتجاری تشکیل شود و به اصطلاح یک شرکت شکلاَ تجاری است.
  • پیگیری پرونده اجرا که امکان پیگیر پرونده اجرایی ثبتی را از طریق شماره پرونده و رمز شخصی برای کاربران فراهم می کند.
  • تغییر یابد در نتیجه ماده……………………… اساسنامه بشرح مذکور اصلاح می گردد.
  • در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید.

راهنمای ورود به سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند. شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) حداقل درآمد را برای یک مدت کوتاه کسب نمایند دراین صورت می توانند شاخص های اختصاصی را از طریق این روش را برای اخذ تسهیلات و مزایا استفاده کنند. 2ـ در صورتی که جلسه با اکثریت اعضای هیئت مدیره تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه یا قانون تجارت الزامی است. ۸- میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید. ۷- نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید.

احدی از شرکا (مدیرعامل و… در صورتیکه از بین شرکاء باشد) وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید. 3- صورتجلسه در سه نسخه تهیه و به امضاء اعضاء هیئت مدیره برسد و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. 7- سه نسخه صورتجلسه تکمیل و به امضاء کلیه شرکاء برسد و یک نسخه از اصل صورتجلسه امضاء شده ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها در کمترین زمان و با بهترین قیمت شامل سهامی خاص و عام، مسئولیت محدود و تعاونی و مشاوره one hundred تغییرات شرکت pc رایگان با کارشناسان حرفه ای.

اداره ثبت شرکت ها در سراسر کشور به جهت انجام امور حقوقی و تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده و به راحتی می توان امور ثبتی را به صورت اینترنتی در سامانه irsherkat.ssaa.ir ثبت کرده و به صورت تخصصی و قانونی اقدام به فعالیت در حوزه و موضوع فعالیت خود کنید. در صورتی که اشخاص و فعالان اقتصادی تمایل به انجام امور قانونی داشته باشند باید به اداره ثبت شرکت ها در استان محل سکونت و تاسیس شرکت مراجعهه کرده و با ارائه مدارک مربوطه اقدام به ثبت شرکت به صورت قانونی کنند . از الزامات فعالیت تجاری در سال های اخیر می توان به ثبت شرکت ها در اداره ثبت شرکتها اشاره کرد. برای انجام این امور باید به اداره ثبت شرکت ها در استان خود مراجعه و با ارائه مدارک مربوط به حیطه فعالیت خود در راه پیشبرد اهداف شرکت خود گام بردارید. درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد. هرکدام از قوانین کلی سازمان ثبت شرکتها در اارات و بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک اجرا خواهد شد اما برای خودشان نیز با توجه به حوزه ( قوانین موجود در فرمانداری ها ) یک سری قوانین وضع کرده اند که آنها نیز زیر نظر اداره ی ثبت شرکتها می باشد .

در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. در این بخش ثبت شرکت در تهران اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود.

در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعات کاملی راجع به مراحل ثبت اینترنتی شرکت در دسترس خوانندگان محترم قرار دهیم. تعیین موضوع فعالیت شرکت یکی از مهمترین گام های مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها است، چرا که اگر دقت لازم را در این مورد نداشته باشید ممکن است شرکت شما اصلا ثبت نشود یا اگر ثبت هم بشود در ادامه با مشکلاتی مواجه شوید. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir ثبت برند تجاری شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. ذیلاَ به شرح چگونگی مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری می پردازیم. ارائه سوابق کاری شرکت مهندسی در پروژه های مرتبط(طراحی، مشاوره، اجرا، امور صنعتی و مهندسی).

اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند . سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. 2ـ فتوکپی شناسنامه و کارت ملی شریک جدید (منتقل الیه) همراه با صورتجلسه و سند رسمی به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. 2 ـ فتوکپی مصدق شناسنامه و کارت ملی شرکاء جدید همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد .