لیست تمامی برندهای لباس و اکسسوری

شما می‌خواهید نام تجاری داشته باشید که کسی نتواند آن را بدزدد. بهتر است در USPTO.gov جستجو کنید تا ببینید می‌توانید برای نام تجاری خود علامت تجاری بزنید. شما نمی‌توانید از قبل تعیین کنید که آیا چنین چیزی هماهنگ است یا خیر و هیچ ابزاری در این مورد وجود ندارد اما هنوز هم می‌توانید براساس احساس خود و بازخورد دیگران متوجه این موضوع شوید. اگر شما یک نام را انتخاب کردید و آماده هستید تا برروی آن نام حل و فصل کنید در این زمان بهتر است از یک ابزار آنلاین مانند NameCheap استفاده کنید تا ببینید دامنه در دسترس است یا خیر. فقط کافی است به نام برخی از برندهای معتبر حاکم بر سراسر جهان فکر کنید. جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.

مانند فن آوران، تجهیز و … حتی میتوانید از نام استان یا شهرتان در کنار اسامی خود استفاده کنید. استفاده نمایید؛ که در این حالت میتوانید از اسامی دلخواه که ممکن است مقداری هم طولانی تر باشد استفاده نمایید. نام برند پوشاک اریکا را سرچ کنید دید خوبی به شما خواهد داد. و یا از اسامی ترکیبی مانند دکوراسیون داخلی خانه برتر، دکوراسیون داخی خانه نو و… استفاده نمایید. ویا از اسامی ترکیبی روغن، اویل(به زبان انگلیسی)، یاغ(به زبان ترکی)،رون(به زبان کردی) با کلمات فراگیر مانند آقا، مستر، گستر،فرا استفاده کنید. مناسبترین آنها برای پخش روغن موتور میتواند کارزین،کارمن و … باشد.

اسم برند ها

و این ضرب‌المثل معروف در مورد انتخاب اسم برند هم صدق می‌کند. در واقع وقتی چند نفر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و برای کاری مثل انتخاب اسم برند همفکری می‌کنند، نتیجه خیلی بهتر از کار درمی‌آید. شما هیچ وقت نمی‌توانید اسمی که قبلا انتخاب شده و به ثبت رسیده است را انتخاب کنید. این کار قانونی نیست و حتی از نظر گرفتن دامنه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی هم به مشکل برمی‌خورید. پس در حین انتخاب نام تجاری و مشورت با اعضای تیمتان، اسامی انتخابی را در گوگل و اینستاگرام جستجو کنید و ببینید که قبلا توسط فرد یا شرکتی انتخاب نشده باشد.

سامانه بام بانک ملی ایران

یعنی چی؟ یعنی هرکسی بتونه راحت اسم رو بخونه، تلفظ کنه و تو گوگل بنویسه تا اطلاعات در موردش به دست بیاره. بله، در صورتی که تصمیم بگیرید برند چرم خود را ثبت کنید می بایت مجوز فعالیت داشته باشید. در صورتی که مجوز ندارید از جواز تاسیس می توانید استفاده کنید. شما می توانید ثبت شرکت برند چرم خود را به دو صورت به ثبت برسانید. مدارکی که در این دو حالت نیاز دارید با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل به طور جداگانه ای آن را شرح می دهیم. نام برند شما باید منحصر به فرد باشد، یعنی در گذشته شخصی یا شرکتی از آن نام برای برند در این طبقه استفاده نکرده باشد.

به عنوان مثال اسم‌هایی مانند گوگل، یاهو و سونی کاملاً منحصربه‌فرد هستند که پیش از آن کمتر کسی آن‌ها را شنیده بود. مزیت یك اسم توصیفی این است كه آن‌ها داستانی با اسم تجاری واضح را بیان می‌كنند. با این حال ، نکته منفی این است که شما را متصل می‌کند و انعطاف‌پذیری را برای تنوع بخشیدن به محصولات یا خدمات شما کاهش می‌دهد.

حتی بعضی وقت‌ها با وجود اینکه کلی وقت صرف این کار می‌کنیم، باز هم به نتیجه درست و مطمئنی نمی‌رسیم. به هر حال انگار مسئولیت خیلی بزرگیه و باید کلی وقت صرف ثبت تغییرات انتخاب نام برند کنیم. صنعت مد و پوشاک،‌ یکی از پر رونق‌ترین صنایع قرن بیست‌و‌یکم به شمار می‌رود و این رونق چند سالی است که به کشور خودمان هم رسیده است.

  • همچنین برای مطالعه بیش‌تر این بحث می‌توانید مقاله «با این روش ها برند خود را در ذهن مشتری یادآوری کنید!
  • فراتر از مرزهای ملی فکر کنید؛ چون احتمالا روزی خواهد رسید که محصولاتتان را به کشورهای خارجی صادر می‌کنید و اگر اسم اشتباهی انتخاب کرده باشید، هیچ راهی برای اصلاح آن ندارید.
  • بنده مطالب مفید شما رو در مورد استعلام برند مطالعه کردم و چند تا سوال داشتم از خدمتتون که با تماس با شما و انتظار طولانی به هیچ مشاوری برای پاسخگویی وصل نشدم .لطفا رسیدگی بفرمایید.
  • روش دیگر هم این است که برای اسامی مختلفی که انتخاب کرده‌اید بهترین لوگوی ممکن را طراحی کنید و با توجه به جذابیت لوگو و بازخورد مشتریان و مخاطبین، مناسب‌ترین نام را انتخاب کنید.
  • سلام.یه اسم درزمینه زعفران، آجیل وخشکبار میخوام که بعنوان برند ثبت کنم…
  • به عنوان مثال بزرگترین رودخانه دنیا آمازون است، بنابراین منطقی است که بزرگ‌ترین فروشگاه محصولات جهان اسم آمازون را برگزیند.

اما اخیرا به لطف سلطه ی گوگل، نام های خاص جذابیت بیشتری دارند. جهت مطالعه و مشاهده بیشتر مطالب و ویدیوها به حساب کاربری خود وارد شوید. سلام بله دوست ثبت برند عزیز می تواند عدد باشد، لطفا فرم استعلام رو پر کنید تا نتیجه به اطلاع شما برسد. لطف بفرمایید تماس بگیرید چون اطلاعات هویتی از شما باید دریافت گردد.

موضوعات بازاریابی و فروش

یک نام صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند. فقط در نظر بگیرید که چگونه یک نام تجاری می‌تواند به شرکت شما و کسب و کارهایی نظیر شما ضربه بزند. به طنین نام مورد نظرتان در میان افراد با سنین، تحصیلات و تجارب مختلف بیندیشید و بازخوردهای مختلف را قبل از تصمیم گیری، در نظر بگیرید. کارآفرینان می خواهند تجارت‌شان بیشترین تعداد مشتری را به خود جلب کند، اما گاهی اوقات آن‌ها تصادفا نامی را انتخاب می‌کنند که جذابیت آن‌ها را محدود می کند.

سفیر سابق ایران در استرالیا

نتیجه فراتر از انتظار من بود ، کاش زودتر با این سیستم آشنا می شدم قطعا خیلی در زمان و حتی هزینه ها صرفه جویی می شد. مبلغ پرداختی را برای خرید از فروشگاه دامنه استفاده کنید. بعد از این که لیست خود را به چند مورد خلاصه کردید، می توانید گروهی را با تمرکز به واکنش های افراد به نام انتخابی به وجود آورید و آن را بسنجید. یا اینکه مطالعه قابل سنجشی برای اندازه گرفتن مقبولیت، خوشایندی یا تداعی معنی نام های احتمالی ترتیب دهید. در کل روند ثبت یک برند چند ماه زمان می‌برد و باید صبورانه مراحل مربوطه را طی کنید. ثبت هر بند تجاری به مدت 10 سال اعتبار خواهد داشت و پس از این مدت باید تمدید اعتبار شود.

برندهایی هستن که با شنیدن اسمشون حس و خاطره خوبی تو ذهن میاد. مثل اسم دلپذیر که طعم غذا و لذت غذا خوردن رو یادآوری می‌کنه یا سافتلن که اسمش نرمی، لطافت و تمیزی به همراه داره. بعد از مشخص کردن هویت برندتون باید رقبا رو شناسایی و تجزیه تحلیل کنین و نقاط مشترک و متمایزتون نسبت به اون‌ها رو پیدا کنین.