وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گفته‌ی رسانه‌های ایران، فخری‌زاده «دانشمند»، «استاد دانشگاه»، و «دکتر» بود که از زمان تشکیل سپاه پاسداران به عضویت آن در آمده و به درجه‌ی سرتیپ پاسدار رسیده بود. بیشتر منابع در اینکه فخری‌زاده فوق لیسانس مهندسی هسته‌ای داشت توافق دارند، اما مشخص نیست که او از کدام دانشگاه مدرک و دکترای ادعایی را دریافت کرده است. فخری‌زاده هیچ مقاله‌ی علمی‌ای منتشر نکرده و در هیچ تحقیق یا مقاله‌ی دانشگاهی به کار او ارجاع نشده است. ◀️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، آقای محمد فلاح مدیر عامل شرکت گهرزمین از اهدای ۴۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان های منوجان، کهنوج، رودبار جنوب و فاریاب توسط این شرکت (معین اقتصادی منوجان) خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، طرح رهپویان سلامت گهرزمین در مناطق محروم شهرستان سیرجان و باهدف ارائه خدمات درمانی، روانشناسی و غربالگری بیماری کرونا از امروز مورخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز گردید.

  • این دوره به مدت ۴٨ ساعت به آموزش مقدماتی و پیشرفته کمک های اولیه و فوریت های پزشکی توسط مدرسین متخصص این دپارتمان می پردازد.
  • دوره های طب سنتی مشتمل بر استفاده ی سنتی از گیاهان دارویی ، دوره ی روش های استفاده از گیاهان دارویی ، مزیت های داروهای گیاهی ، دوره ی درمان سنتی با گیاهان دارویی و تحقیق در زمینه های مختلف داروهای گیاهی می باشد .
  • شایان ذکر است مرکز توانبخشی هلال احمر منوجان شامل بخش های فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، ارتوپدی فنی و…
  • به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین متخصصین این شرکت به همراه تیم ترکیبی از مهندسین نخبه توانستند قطعات یکی از پیچیده ترین ماشین های کارخانه های گندله سازی را بومی سازی کنند.

بعد از گذراندن این دوره علاقمندان می توانند دوره تخصصی گریم نامتعادل سازی و گریم مد را زیر نظر استادان مجرب گذرانده و به عنوان یک مجری گریم حرفه ای وارد سینما و تلویزیون شوند. دوره ی تخصصی گریم سینمایی یا همان نامتعادل سازی در مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک شامل دو بخش گریم دو بعدی ثبت شرکت در تهران و گریم سه بعدی میباشد که در یک پکیج سه ماهه برای هنرجویان علاقمند ارائه میگردد. بهترین راه برای بهبودِ قابل توجه اقتصادِ سیستم بهداشت و درمان فعلی، توسعه درمان های موثرتر برای بیماری های با بار اقتصادی سنگین مانند دیابت، اختلالات عصبی، سکته مغزی و بیماری های قلبی عروقی است.

در این مدت شرکت‌کنندگان یاد میگیرند چگونه تیم تشکیل دهند، ایده‌هایشان را امکان‌سنجی کنند، مدل کسب‌و‌کارشان را طراحی کنند، طرح تجاری کسب‌و‌کارشان را تدوین کنند و همه این موارد را چطور در مقابل سرمایه گذار ارایه دهند. انعطاف‌پذیر بودن نوآوردگاه به طوری که با توجه به موضوع رویداد نوع کارگاه‌های آموزشی و زمان برگزاری متغیر است مزیتی است که در دیگر رویدادها تغییرات شرکت دیده نمی‌شود. شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی، علاوه بر دریافت مباحث تیوریک، به صورت عملی نیز با موضوع کارگاه آشنا می شوند. شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی، علاوه بر دریافت مباحث تیوریک، از طریق نمایش ویدیو نیز با موضوع کارگاه آشنا می شوند. تن آرامی یا ریلکس کردن بدن، پیش شرط موفقیت در کارهایی است که خلاقیت شما را به مبارزه می طلبد.

ستاره زن نوظهور سینمای ایران

این فاصله برای تکنسین های تازه کار و بدون سابقه حدود ٢۵% و در بهترین حالت ممکن آن بین ٢ تا ۵/٢ برابر است . در انگلیس میزان مبلغ دریافتی تکنسین داروخانه در ابتدای کار در گروه چهارم از تقسیم بندی های نه گانه ی شغلی قرار می گیرد . بر خلاف سیستم آمریکایی که بر اثر گذشت زمان تغییر خاصی در میزان حقوق دریافتی صورت نمی گیرد در این کشور بعد از گذشت ٢ سال یک تکنسین داروخانه با افزایش در آمد ی چشمگیری مواجه می شود.

این رای گیری که با حضور مدیران، پرسنل و پیمانکاران مجموعه سنگ آهن گهرزمین آغاز شده است همچنان ادامه دارد. مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی در تاریخ 4 فوریه در استادیوم ملی پکن برگزار شد. شی جین پینگ رئیس جمهور چین در این مراسم شرکت کرد و افتتاح این بازی‌ها را اعلام کرد.

1272- حسن ایزانلو ، استادیار، گروه مهندسی بهداشت محیط، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی قم، ایران. بنا به بعضی گزارش‌ها فخری‌زاده در سال ۱۳۹۲ عضو هیئت علمی دانشکده‌ی فیزیک دانشگاه امام حسین (وابسته به سپاه پاسداران) شد ولی برخی دیگر می‌گویند او در سن ۳۴ سالگی به عضویت هیئت علمی دانشکده‌ی فیزیک در آمده است. تهران بیورو نتوانست به طور مستقل از طریق گزارش‌های خبری و اسناد دانشگاهی صحت این ادعا‌ها را تایید کند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین صبح امروز دکتر حسین مدرس خیابانی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه مدیریت سرمایه گذاری امید از مجموعه گهرزمین بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در برخی قسمتها از جمله معدن و سنگ شکن ژیراتوری این شرکت قرار گرفت.

30- کمال جانقربان ، دپارتمان علوم مواد و مهندسی، دانشکده مهندسی، دانشگاه شیراز، ایران. 93- دکتر ابراهیم پذیرا ، استاد پژوهش موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، کرج، ایران. 38- رامین ابراهیمی ، دپارتمان علوم مواد و مهندسی، دانشکده مهندسی ، دانشگاه شیراز، ایران. این شرکت در سال ۱۳۹۴ در جزیره کیش تاسیس شد و در زمینه‌ی «خرید و فروش، واردات و صادرات تجهیزات و ابزارآلات مربوط به نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین محصولات و فرآورده ها و مشتقات نفت و گاز و پتروشیمی و کلیه امور مربوط به حمل و نقل دریایی و خشکی» فعالیت دارد.

موضوع فعالیت تدبیر اندیشان ساینا که تاریخ ۸ شهریور ۱۳۹۵ تاسیس شد در زمینه‌ی «‌صادرات و واردات»، «تجارت الکترونیک»، «دریافت وام و تسهیلات مالی و اعتباری و سپرده گذاری اعم از ارزی و ریالی در بانک‌ها و کلیه موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارج از کشور» فعالیت می‌کند. با وجود ابهام در زبان استفاده شده در موضوع فعالیت این شرکت، نگاهی به نماگرفت‌ها (اسکرین شات‌ها) از وبگاه آن، که اکنون از دسترس خارج شده است، نشان می‌دهد که تدبیر اندیشان ساینا در زمینه‌ی فروش اینترنتی لباس و وسایل تزیینی (اکسِسوری) فعالیت می‌کرده است. شرکت داده نگار که در ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ تاسیس شد در زمینه‌ی «‌برنامه نویسی»، «نگهداری وب سایت فروش سیستم‌های سخت‌افزار و پشتیبانی راه اندازی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری»، «تجارت الکترونیکی» و «صادرات و واردات انواع کالاهای مجاز بازرگانی» فعالیت دارد. این شرکت که در ۲۲ آبان ۱۳۸۶ تاسیس شد در زمینه‌ی ارائه تعمیرات و خدمات رایانه‌ای، واردات، و فروش فعال است. در صفحه‌ی لینکدین این شرکت آمده است که در حال حاضر «خدمات شبکه و مرکز داده» هم ارائه می‌دهد.

507- سینا حقانی فر ، دانشیار پرتونگاری دهان، فک و صورت، دانشگاه علوم پزشکی بابل، بابل، ایران. 188- مولود آقاجانی دلاور ، دانشیار بهداشت زنان، دانشگاه علوم پزشکی بابل، بابل، ثبت برند تجاری ایران. اسناد عمومی نشان می‌دهند که محمدمهدی فخری‌زادی، که به نام مهدی فخری‌زاده هم شناخته می‌شود، از زمان تاسیس این شرکت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ی آن بوده است.

584- احمد علیپور ، دکتری زراعت، فیزیولوژی و اکولوژی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، ایران. 417- فرشاد سلیمانی ، دکتری علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، ایران. 279- رضا سعیدی ، استادیار، دانشکده سلامت، ایمنی و محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران ایران. گروه بهداشت محیط، دانشکده بهداشت، مرکز تحقیقات علوم بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ساری، ایران.

آدرس دفتر سردار طلایی نیک

حامد فخری‌زاده در اوایل عضو هیئت مدیره‌‌ی آن بود و هانی فخری‌زاده در حال حاضر در هیئت مدیره‌ی آن عضویت دارد. هانی فخری‌زاده عضو سابق هیئت مدیره‌ و محمدمهدی فخری‌زاده رئیس سابق هیئت مدیره‌ی این شرکت هستند. با اینکه این دو برادر در حال حاضر عضو هیئت مدیره‌ی این شرکت نیستند اما آدرس رایان افزار حسیب همان آدرسی است که برای سایر شرکت‌های خانواده‌ی فخری‌زاده در صفحه‌ی لینکدین هلدینگ ساینا‌ ذکر شده است. تعریف دوره های تخصصی در حیطه های فنی و مهندسی، علوم پایه، مدیریت و اقتصاد در قالبهای گوناگون سخنرانی، کارگاه و… یکی از فعالیتهایی است که این موسسه جهت نیل به هدف اصلی خود انجام می دهد. همکاری در برگزاری کنفرانسها و سمینارهای علمی و کاربردی، و همکاری با دانشگاهها و موسسات آموزشی جهت استفاده از دانش ایرانیان نخبه داخل و خارج از کشور از دیگر فعالیتهای این موسسه می باشد. کمتر از ٢٠ سال است که ادبیات پزشکی بازساختی وارد حیطه طب شده و به یکی از حیطه های مورد علاقه دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و شرکت های بیولوژیک و دارویی تبدیل شده است.

مساجد باید متولی واحدی داشته باشند

حجامت از روش های درمانی دوره ی باستان است که علاوه بر چین در یونان قدیم نیز به عنوان یک روش درمانی استفاده می شده است . خصوصا بنا به حدیث هایی که از جانب پیامبر اسلام مبنی بر انجام حجامت و توصیه ی آن نقل شده است . پزشکی بازساختی با پتانسیلِ پاسخ به نیازهای پزشکی و پرداختن به علل زمینه ای بیماری ها، یک پارادایم جدید در سلامت انسان است. تحقیقات پزشکی بازساختی با ترجمه دانش زیست شناسی، شیمی و فیزیک مواد، دستگاه ها، سیستم ها و انواع استراتژی های درمانی، باعث تقویت، ترمیم، تعویض و یا بازسازی اندام ها و بافت ها می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین صبح امروز آقایان سید شجاع الدین گلسرخی مدیر مجتمع و مجتبی صادقیان مدیر روابط عمومی گهرزمین بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج با سرهنگ علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان دیدار کردند. 🔴 به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان از فعالیت های اثربخش شرکت سنگ آهن گهر زمین در مناطق جنوبی استان در زمینه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی، پرورشی و مهارت آموزی در حوزه مسئولیت های های اجتماعی تقدیر نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین صبح امروز کارکنان، مدیران و پیمانکاران مجموعه سنگ آهن گهرزمین با آمدن پای صندوق سیار ۱۴۱ اخذ رای انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آرمان های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی بیعت کردند. 74- ملیکا هاشمی ، دکتری مهندسی منابع طبیعی-علوم مرتع، دانشگاه تهران، تهران، ایران. 89- دکتر عبدالمجید لیاقت ، استاد گروه آبیاری و آبادانی، دانشکده آب و خاک، دانشگاه تهران، ایران. 378- محمدامین فقیه ، گروه بهداشت حرفه ای ، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، بندرعباس ، ایران.

◀️تفاهم نامه همکاری توسعه سرمایه گذاری میان شرکت سنگ آهن گهرزمین و وزارت صمت با حضور مهندس علیرضا رزم حسینی وزیر صمت، مهندس محمد فلاح مدیرعامل شرکت گهرزمین، استاندار کرمان، معاونین وزارت صمت، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان و معاون قضایی دادستان کل کشور منعقد شد. 816- حسن مظفری خسروی ، گروه تغذیه، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، یزد. 106- بهزاد شاهمرادی ، استادیار، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، کردستان، ایران. 33- پروین پاسالار ، استاد بیوشیمی بالینی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران. 235- دکتر سوسن آل رسول ، استاد گروه عرفان اسلامی، واحد کرج، دانشگاه آزاد اسلامی، کرج، ایران.