اداره ثبت شرکتها

همچنین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. این مورد هم خیر، چه ثبت شرکتها و چه ثبت موسسات غیر تجاری نیز از طریق یک سامانه می باشد. پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است. هر شرکت و سازمانی میبایست جهت بررسی كلیه فعالیت های مالی خود و پرداخت مالیات، دفاتر پلمپ مالیاتی که شامل یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل می باشد را تهیه کند (کلیه شرکت ها اعم از فعال و غیر فعال موظف به اخذ دفاتر پلمپ می باشند).

سامانه اداره ثبت شرکت ها

درصورتی که پرونده ارسال شده دارای نقص باشد می بایست پرونده مجدد تکمیل و نقص های اعلام شده رفع و ارسال گردد. موضوع تغییرات خود را انتخاب کنید / حداقل یک موضوع جهت تغییرات الزامی می باشد. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. درصورتی که پرونده ارسال پیگیری ثبت تغییرات شرکت شده دارای نقص و یا ایرادی باشد موضوع را به کارشناس ارشد خود اطلاع و ضمیمه پرونده می کنند. کارشناس ارشد بعد از بررسی نظر کارشناس آن را مورد تائید و یا لغو می کند. این امر باعث تسریع در انجام این امور و صرفه جویی در زمان و هزینه برای تقاضا کنندگان ثبت شرکت ها شده است.

بعد از آن سال مالی مد نظر را مشخص می کنید و بعد از آن شخص متقاضی اخذ پلمپ دفاتر می بایست مشخصات خود را تکمیل کند. مجدد به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت صورتجلسه تغییرات می شوید. زمانی که به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت تاسیس شخصیت حقوقی می شوید. کارشناس ارشد دایره حقوقی که پس از بررسی کارشناسان اداره و ابراز نظر آن ها که به صورت سیستمی برای کارشناس ارشد ارجاع داده می شود نظر خود را اعلام و برای رئیس اداره ارسال می کند.

ثبت شرکتها در اصفهان ثبت شرکت در اصفهان

مهمترین نقش اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در تعریف بنگاه های اقتصادی و تامین امنیت اقتصادی خلاصه می شد. از طرفی این اداره حمایت حقوقی و قانونی از مالکیت معنوی اختراع ها طرح های صنعتی و علامت های تجاری را نیز بر عهده دارد. سامانه تخصصی ثبت شرکت و ثبت علائم تجاری (های ثبت) یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، اخذ جواز، تغییرات ثبت شرکت در تهران شرکت ، طراحی سایت وخدمات مربوط می باشد و آماده ارائه خدمات به صورت تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود. هدف ما ارئه خدمات VIP و مشاوره رایگان به مدیران محترم شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری با بهره گیری از بهترین فناوری های اطلاعاتی، ارتباطی، اتوماسیون و نیروهای انسانی متخصص و کارآمد است. با استفاده از کد ثبت شده شرکت می‌توانید آگهی روزنامه رسمی را به چاپ برسانید.

شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم. باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید.

  • بعد از آن سال مالی مد نظر را مشخص می کنید و بعد از آن شخص متقاضی اخذ پلمپ دفاتر می بایست مشخصات خود را تکمیل کند.
  • البته عموما برای شرکت ها مبلغی به مراتب بیشتر از حداقل به عنوان سرمایه در نظر گرفته می شود.
  • از جمله این اسامی می‌توان به نام ائمه و یا سایر اسامی مذهبی اشاره کرد.
  • به همین دلیل اشخاص ثالث نمی توانند به دارایی های شخصی آنها نظر داشته باشند.
  • در صورتیکه مدارک شما ناقص باشند؛ اما این نقص‌ها قابل برطرف شدن باشند شما لازم است مطابق ابلاغیه ‌ای که برایتان ارسال می‌ شود نقص مدارک خود را برطرف کنید.

۹ – درج شدن آگهی ثبت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی که آخرین مرحله از ثبت شرکت تلقی می شود. تمامی موارد مربوط به ثبت صورتجلسه تغییرات از طریق سه نوع جلسه یا مجمع تعیین می شوند که در ادامه به تفکیک همه را توضیج می دهیم تا شما متوجه شوید که کدام تغییرات با چه مجمع و صورتجلسه ای باید ثبت شود. پس از پذیرش نهایی سامانه یک رسید پذیرش همراه با کد پیگیری به شما می دهد که باید 2 نسخه از آن پرینت بپیرید و به همراه مدارک به اداره پست در قالب پاکت پستی زرد رنگ مخصوص تغییرات، به ثبت برند تجاری آدرسی که در رسید پذیرش درج شده ارسال کنید. بعد از تصمیم گیری در مورد نوع تغییرات مورد نیاز جهت ثبت و برگزاری و تنظیم صورت جلسه مربوط به آن باید نسبت به ثبت درخواست تغییرات در اداره ثبت اقدام فرمایید. از دیگر هزینه ثبت شرکت در قم است باید به آن توجه داشته باشید، هزینه ای است که این کار برای شما به همراه دارد. شاید برای شما جالب باشد که هزینه این کار را نمی توان به طور دقیق مشخص کرد، چون به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و این فاکتور برای هر کسی هزینه ای خاص را دارد.

درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد صورتجلسات بر اساس تاریخ و ساعت تشکیل آگهی می شود و آگهی ثبتی روی سامانه نمایش داده می شود. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین صورتجلسات برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۷ روزکاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. بعد از رسیدن اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۱۵ روزکاری بررسی روی پرونده انجام می شود.

شرکت تعاونی تولید و مصرف

شرکت هایی که هدف آن ها از تاسیس تجارت نمی باشد شرکت های حقوقی یا مدنی بهشون گفته میشود. برای شما قرارداد معتبر در زمینه ثبتی شما تنطیم و به شما ارائه خواهد شد. تعیین حق امضا در شرکت که می‌تواند برای یک یا چند نفر به صورت همزمان تعریف شود. برای چت در WhatsApp کارشناسی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید. کپی مدارک هویتی نام برده شده در بالا برای شریک یا شرکایی که قصد خارج شدن از شرکت را دارند.

از سویی دیگر الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تجاری و اقتصادی ایجاب می کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مترتب بعمل آورند. در این قسمت نقل و انتقال سهام را از فیلد مربوطه انتخاب نمایید و به گام بعد بروید. او از كاركنان و كارشناسان اداره ثبت شركت‌ها، ارباب‌رجوع (شركت‌ها)، وزارت اقتصادی و دارایی، بیمه، مراجع قضایی، مركز آمار ایران، مردم (مشتریان)، مدیریت استراتژیك كشور، كلیه وزارتخانه‌ها و دیگر سازمان‌ها و موسسات دولتی به عنوان ذی‌نفعان طرح نام برد. اما به طور کلی در صورت پذیرش ،مسئول اداره ،دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می کند ، با ثبت در دفتر ثبت شرکت ها نیاز به ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد. به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید.

باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد. جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید.