ثبت من My Ssaair درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی + آموزش

سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور با هدف ارائه خدمات آموزشی به مردم راه اندازی شده است و در حال حاضر جامعه هدف خاصی را برای آموزش پوشش دهی می کند. در بخش بیانیه سطح توافق خدمات امکان مطالعه قوانین مربوط به خدمات و توضیحات مربوط به خدمات وجود دارد. این بخش به منظور اطلاع رسانی به افرادی که قصد استفاده از خدمات الکترونیک سامانه سازمان اسناد و املاکرا دارند، راه اندازی شده است و اطلاعات مهمی را در بر می گیرد. آن دسته از افرادی که قصد ثبت اظهارنامه طرح های صنعتی را دارند، می بایست که با نام کاربری و رمز عبور خودشان به سامانه ثبت اظهارنامه طرح های صنعتی مراجعه نمایند و سپس با وارد کردن اطلاعات ناحیه کاربری به این سامانه وارد شوند.

به منظور ارائه خدمات مختلف به ارباب رجوعان و کاربران راه اندازی شده است و این سایت خدماتی از قبیل املاک و کاداستر، استاد رسمی، ازدواج و طلاق، ثبت شرکت و موسسات و …. ارائه می کند که در ادامه شما را با لیست خدمات سایت ثبت منآشنا می کنیم. برای ایجاد حساب کاربری کافیست که شما کد ملی، شماره تلفن همراه و تاریخ تغییرات شرکت تولد خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید تا مراحل ثبت نام شما در این سامانه انجام شود. سازمان اسناد و املاک کشور به منظور تسهیل و تسریع در امور ارباب رجوعان خود، اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام سامانه یکپارچه خدمات الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور نموده است.

  • افرادی که برای انجام بعضی از امور نیاز به دریافت نوبت دارند، می توانند از طریق این بخش از سایت اقدام به دریافت نوبت ملاقات کنند.
  • بعد از پرداخت هزینه پلمپ دفاتر, دفاتر قانوی پلمپ که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل می باشد زمانی حدود ۱۰ روزکاری بعد به دست متقاضی به آدرس شخصیت حقوقی (شرکت ها و موسسات) یا آدرس اعلام شده شخصیت حقیقی (افراد) ارسال می گردد.
  • شرکت در دوره آموزشی منوط به پذیرش ضوابط ابلاغ شده از سمت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواهد بود.
  • یکی از این خدماتِ الکترونیکی، سامانه “ثبت من” به نشانی اینترنتی my.ssaa.ir است.

لازم به ذکر است که تمامی جزئیات برگزاری این آزمون از طریق سایت آزمون سردفتری منتشر می شود. صرفاً اشخاص حقیقی و حقوقی که در ادارت اجرا دارای پرونده جاری می باشند امکان ثبت نام و اخذ نوبت در این سامانه را دارا می باشند. مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران ثبت برند از مراجعین خواست که به موقع و در زمان اعلام شده در اداره اجرا حضور یابند. تمامی اطلاعات من جمله نام ، نام خانوادگی ، شماره همراه ، تابعیت و … وارد نمایید ، سپس تعیین کنید دریافت مدارک و کلیه امور مربوطه توسط متقاضی صورت بگیرد یا یک وکیل .

استعلام فوری ممنوع‌الخروجی در سایت سازمان ثبت اسناد

درصورتی که مدارک کامل و پرونده فاقد ایراد باشد حدوداً ۸ روز از زمان ارسال اوراق پرونده تائید می شود. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین پلمپ دفاتر برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۳ روز کاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. زمان تحویل اوراق توسط پست به اداره ثبت شرکت ها حدوداً ۲ روزکاری (حداکثر) می باشد. بعد از رسیدن اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۱۵ روزکاری بررسی روی پرونده انجام می شود. درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد پرونده شما آگهی می شود و در صورتی که پرونده دارای نقص باشد پرونده می بایست رفع نقص شود و در نهایت درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده تاسیس شما رد می شود و می بایست مجدد ثبت شخصیت حقوقی را انجام دهید. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

همان طور که مشخص است در این قسمت امکان شکایت از واحدهای ثبتی امکان پذیر می باشد، “ثبت شکایت” و “رهگیری شکایت” از خدماتی است که در این بخش می توانید به آن دسترسی داشته باشید. در صورتی که حساب کاربری در این سامانه ندارید باید اقدام به ثبت نام نمایید، برای این کار کافی است مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید. متقاضیان (اشخاص حقیقی و حقوقی) جهت فعالیت در طرح مذکور باید توانایی انجام کار را داشته و بتوانند تجهیزات فنی لازم را فراهم نمایند.

درصورتی که پرونده ارسال شده دارای نقص باشد می بایست پرونده مجدد تکمیل و نقص های اعلام شده رفع و ارسال گردد. بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند. مجدد به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت صورتجلسه تغییرات می شوید. به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت .

سامانه ssaa.ir

تمامی محتوای موجود تماما خودکار از وبلاگ های فارسی دریافت میشود ؛ در صورت مشاهده هرگونه محتوای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ؛ گزارش دهید تا به قید فوریت حذف گردد. این وبسایت تابع قوانین جمهوری مقدس اسلامی ایران بوده و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید. در خصوص اشخاص حقوقی، علاوه بر امضاء تعهدنامه پذیرش ضوابط مذکور توسط شرکت ذیصلاح، نقشه‌بردار معرفی شده از سمت شرکت نیز ملزم به امضاء تعهدنامه و تایید از سوی مدیران قانونی می‌باشد. لذا از مراجعه حضوری بدون اخذ نوبت و نیز خارج از زمان نوبت اخذ شده موکداً خودداری نمائید.

ثبت شرکت دفاتر پیشخوان

تبصره ۱- در صورت تسلیم اظهارنامه و سایر اسناد مربوط توسط اشخاص حقوقی، امضاء آنها از طرف اشخاص مجاز، ضروری است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در موردسامانه سازمان ثبت اسناد و املاک در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . سازمان ثبت اسناد و املاک کشورنیز به عنوان یک نهاد دولتی که زیر مجموعه قوه قضاییه بوده، دارای وبسایتاختصاصی است که نشانی آنمی باشد. پیرو تاکیدات رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از بسترهای الکترونیکی، سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد و از اول شهریور ماه آماده ارائه خدمات است. یکی از بخش هایی که در میز خدمت سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه شده است، بخش بیانیه سطح توافقات است. در این بخش امکان مشاهده توافق نامه ها و قوانین مربوط به خدمات الکترونیکی اداره اسناد و املاک کشور وجود دارد.

۳- آموزش اصولی پرسنل ما با آموزش اصولی نیروهای اداری تمامی خدمات اداری شما را دقیق و اصولی و گام به گام انجام مینمائیم. در سامانه ثبت شرکت نیک راهنمای انجام پذیرش درخواستهای انواع ثبت، تأسیس و تغییر و … اداره ثبت شرکت با معرفی سامانه ای هوشمند توانسته است انجام امور ثبت شرکت را برای تمامی افراد امکان پذیر نماید. داشتن نشانی اهمیت زیادی دارد و تمامی نامههای اداری و قضایی به آدرس شرکت ارسال میشوند. کلیه اطلاعات لازم اعم از اطهارنامه ها و تعیین سهم را در این سامانه همراه با اسامی پیشنهادی ارسال می شود.

یکی از این خدماتِ الکترونیکی، سامانه “ثبت من” به نشانی اینترنتی my.ssaa.ir است. موقعیت مکانی دفاتر که حاوی آدرس دفاتر ازدواج و طلاق بر روی نقشه می باشد. سامانه مدیریت اطلاعات و مستند سازی املاک دولتی در واقع یک سامانه ای است که اقدام به اطلاع رسانی می کند و اطلاعات مورد نیاز املاک دولتی را در خود منتشر ثبت شرکت در تهران می کند. در این سامانه امکان دسترسی عموم مردم به اخبار و اطلاعیه ها وجود دارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۴۷۸۷۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. «اظهارنامه های من»، «ثبت طرح صنعتی»، «جستجوی طرح صنعتی»، «ثبت اختراع»، «جستجوی علامت تجاری»، «ثبت علامت تجاری» و «جستجوی اختراع» است.

۵همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، مراحل ثبت نام در سایت ثبت من my.ssaa.ir به پایان رسیده و شما با وارد شدن به سامانه ثبت من می توانید از امکانات این سامانه همچون ثبت نام سند از طریق ماده 147 استفاده نموده که ما در بخش بعد، به معرفی این امکانات می پردازیم. سامانه ثبت من از جمله سامانه هایی است که از سوی سازمان اسناد و املاک کشور راه اندازی شده است و در حال حاضر، سامانه های مختلفی را پوشش می دهد. برای ورود به سامانه my.ssaa.ir می توانید طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود، پیش بروید. ✔️ همان طور که در این مقاله گفته شد، برای دریافت اظهارنامه باید از طریق سایت ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی اقدام کرد.