ارائه بهترین خدمات انتخاب نام برند

شما با تولید یک محتوای خوب و جذاب بدون اینکه بخواهید نامی از برندتان بیاورید، مخاطبان را وادار می کنید تا نام برند شما را بخاطر بسپارد. بنابراین انتخاب نام برند یکی از مهمترین اصول برندینگ می باشد. به همین منظور نکاتی را باید رعایت کنید تا بتوانید در امر برندینگ و همچنین بازاریابی اینترنتی موفق باشید. در این مرحله می‌توانید ایده لازم برای انتخاب اسم را در بین گزینه‌های مطرح شده پیدا کنید.

برای مثال دامنه‌ای مانند Presssetup.com بیشتر مستعد ابتلا به اشتباه تایپی می‌باشد که نتیجه آن می‌تواند از دست دان ترافیک باشد. به همین دلیل، ما در سایت کاریابی جاب ویژن، 5 آزمون شخصیت شناسی معتبر را در اختیارتان قرار دادیم تا با شرکت در آن‌ها به درک عمیق‌تری از توانمندی‌ها و عدم توانمندی‌های خود برسید. علاوه بر افزایش مهارت‌های سخت، باید ثبت تغییرات به بتوانید مهارت‌های نرم خود را نیز افزایش دهید. مهارت‌های نرم درواقع ویژگی‌های شخصیتی و رفتارهایی است که باعث می می‌شود با دیگران بهتر تعامل و همکاری داشته باشیم. داشتن مهارت‌های نرم به موفقیت در مصاحبه‌های استخدامی کمک زیادی می‌کند. برای این کار لازم است به شناخت عمیقی از شخصیت خود برسید تا بتوانید نقاط ضعفتان را شناسایی کنید.

  • در صورت نیاز به راه اندازی فروشگاه اینترنتی می توانید از سایت های فروشگاه ساز معتبر از جمله سایت وب پویا استفاده نمایید.
  • شما هم به همین شکل می‌توانید حتی یک سری کلمات ساده را در سایر زبان‌ها جستجو کنید تا به کلماتی زیبا و خوش‌آهنگ و کمتر شنیده‌شده برسید.
  • اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید .
  • بهترین پیشنهادها در مورد کسب و کار شما همان اسامی گلها و دختران فانتزی می باشد.
  • این ترکیب یکی از بهترین اسم‌های مخفف شده ایرانی در سال‌های اخیر است.
  • این سرویس رایگان است و از دو زبان فرانسوی و انگلیسی پشتیبانی می کند.

سرمایه‌گذاران، کارآفرینان اینترنتی و تمام کسانی که ورود به دنیای آنلاین را راهی برای کسب و یا افزایش درآمد انتخاب کرده‌اند، باید درک درستی از اهمیت نام دامنه داشته باشند. اما اگر قصد راه اندازی قهوه فروشی و چایخانه سنتی را دارید بهترین پیشنهاد استفاده از نام های سنتی و به خصوص نام مناطق است. بنده چند پیشنهاد برای شما دارم، برای انتخاب نام عطر فروشی میتواند از اسامی گلها، اسامی برند عطر و ادکلن معروف و یا اسامی ثبت برند تجاری دختران استفاده کنید. افتتاح رستوران از بسیاری جهات مانند داشتن فرزند دیگر است. گاهی اوقات اسم یک رستوران در واقع بازتاب نام مالک یا یکی از عزیزان آن فرد است، بنیانگذار وندی، دیو توماس، نام رستوران خود را از نام دخترش، وندی الهام گرفت. شاید مادربزرگ شما باعث علاقه شما به آشپزی شده باشد، بنابراین ممکن است اسم رستوران خود را به نام او بگذارید یا نام‌هایی مانند خان بابا، خان عمو مامان جون را انتخاب کنید.

انتخاب نام برند برای ثبت شرکت و ساخت سایت

پس از یافتن نامی که دوست دارید ، می توانید فقط با چند کلیک شروع به ساخت فروشگاه تجارت الکترونیک با این نام کنید. این شرکت ادعا می کند در ده ثانیه نام تجاری تجاری تولید می کند. ثبت شرکت بنابراین ، پس از وارد کردن درخواست در جعبه جستجو ، لازم نیست چند دقیقه صبر کنید. این ابزار در چندین صفحه به شما مجموعه ای از نام های تجاری (بیشتر دو کلمه ای) را نشان می دهد.

انتخاب اسم فقط بخشی از راه‌اندازی کسب و کار هست که اهمیتش هیچ وقت به اندازه بقیه مراحل و بخش‌های یک کسب وکار نیست. فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. این سازنده نام تجاری شما را کمک می کند تا از آشفتگی های ذهنی رها شده و با ارائه پیشنهاداتی شما را در انتخاب نام تجاری مناسب راهنمایی می کند. Namesmith دارای ویژگی های الگوریتم پیشنهاد نام های تجاری مختلف بر اساس کلمات کلیدی شما خواهد بود.

شروط انتخاب اسم برای برند

ولی اسم به‌عنوان نماینده کسب و کار شما بهتر است سه ویژگی زیر را داشته باشد. این ویژگی از انتخاب نام برند یعنی این که علاوه بر نام بتواند یک تصویر ذهنی نیز در مخاطب ایجاد کند. برندهایی مانند جگوار، اپل، ردبول و غیره مثال مناسبی از این ویژگی نام‌های برند به شمار می‌روند. انتخاب این نام برند شاید یکی از پر ریسکترین روش‌های انتخاب نام برند کسب و کارتان در دنیای امروز باشد. حالا اون یکی تکراری شده ایرادی نداره از یه اسم دیگه استفاده کنید. بهتره یه اسمی باشه که از روی اون بشه محصولتون رو هم فهمید.

سایت پیشنهاد نام برند انگلیسی

یعنی بتوان آن را از طریق المان‌های گرافیکی و طراحی به شکل مناسبی بیان کرد. برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است. در کتاب «راه‌اندازی مطمئن کسب‌وکار اینترنتی» قدم به قدم به شما آموزش می‌دهیم که چگونه یک کسب‌و‌کار اینترنتی مطمئن راه‌اندازی کنید؛ کسب‌و‌کاری که موفقیتش حتمی باشد. بجای اینکه روزها و هفته ها زمان بگذاریم دنبال کتاب های اسم و منابع مختلف باشیم با همین اسامی که آراد گردآوری کرده خیلی راحت و سریع اسم برند یا شرکتمون رو انتخاب میکنیم. ارائه مستندات فرهنگ لغات فارسی یا بومی و نقشه جغرافیایی ایران جهت تأیید مکان استفاده شده درنام در اسامی پیشنهادی توسط شرکت یا موسسه در شرف تأسیس به اداره ثبت شرکت ها الزامی است . خیر – اغلب شرکت ها ۴ الی ۱۰ کلمه ای هستند و انتخاب نام تک کلمه ای برای ثبت شرکت هزینه بسیار زیادی دارد.

و تنها کافی است که به آن‌ها نگاه کنیم تا ایده برای اسم بگیریم و یا مستقیما اسمی را انتخاب کنیم. از همین رو توصیه می‌شود یک فرهنگ لغت را دست بگیرید و صفحات آن ورق بزنید. اسم‌هایی که به‌ذهن شما می‌رسد از دایره لغاتی است که در مغز شما است.­ این دایره لغات بر اساس مطالعه، تجربه و زندگی شما تشکیل شده‌اند.

بدین به یه شخص یا شرکت تا اون رو بصورت اختصاصی براتون کدنویسی کنه که هزینه و زمان زیادی میبره. هر دو دامینی که مدنظرتون هست رو به این آدرس بفرستید که ببینم کدوم یکی میتونه گزینه بهتری باشه. در کل پیشنهاد می‌کنیم که تا جای ممکن، مخصوصا اگر هدف گذاری شما تبدیل شدن به یک برند بزرگ در آینده است، از این استراتژی استفاده نکنید. به طور مثال برند کوکاکولا به عنوان برند مادر مالک برندهای کوکاکولا، اسپرایت، فانتا، دسانی و کوکا زیرو است. مطمئن شوید که نام انتخابی قبلا توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد. یاد چه چیزی می اندازد و در نهایت از بین نام ها بهترین ها را انتخاب کنید.

استراتژی‌های انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی

و مهم‌تر این است که مخاطب شما بتواند آن را متوجه شود. برای پیدا کردن یک اسم کسب و کار و انتخاب نام برند باید حساسیت بالایی داشته باشیم. در گام بعدی شما باید هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد را نوشته و سپس آنها را بررسی و ارزیابی کنید. برای این کار شما می‌توانید از افراد خلاق و متخصص در این زمینه استفاده کرده و یک طوفان فکری راه بیاندازید.