کاملترین راهنمای انتخاب اسم برند + جدول انواع نام برند

حتی در مواردی که ترجمه برند های ثبت شده را به عنوان اسم برند انتخاب نمایید و این امر موجب گمراهی مشتریان دیگری گردد ، قابل ثبت نیست . این دقیقاً همان مکانی است که تولیدکنندگان نام تجاری وارد عمل می شوند. تمام کاری که شما باید انجام دهید تایپ کردن کلمه کلیدی یا اسمی برای دامنه کسب و کار خود است و ابزارهای تولید نام مجموعه ای از پیشنهادات مربوطه را به شما نشان می دهد. برای انتخاب اسم برند بهتر است به این نکته که اسم برند انتخابی نباید طولانی باشد توجه کنید .

البته امروز اگر برندی وجود داشته باشد که سایت یا کانال نداشته باشد از بقیه شرکت ها عقب می ماند و در واقع نمی توان نام آن را برند نامید. اگر ایده و فکر شما در مورد آینده کسب و کارتان‌ بزرگ باشد، از حال به فکر سازمان‌دهی آینده خواهید بود و آن را از نام برند خود شروع خواهید نمود. ذهن انسان برای برخورد با این سیل عظیم اطلاعات بازاریابی بیت های اطلاعاتی را به صورت گروه های ثبت شرکت در تهران بزرگ تری در می آورد که به آن ها بسته های اطلاعاتی گفته می شود و محتوی اطلاعات بیشتری می باشند. این سازنده نام تجاری اجازه می دهد تا معیارهای خاصی را وارد کرده و یک لیست از 24 تا 816 نام ممکن برای هر جستجو ایجاد کنید. همچنین می توانید کلمه ریشه ای، هجا، حرف، تعداد هجاهای مورد نظر را با اضافه کردن پسوند ها، ریشه های لاتین یا یونانی و سایر کلمات برای تغییرات مشخص کنید.

راهنمای ثبتی

برای راحت تر شدن کار شما در انتخاب اسم پیج راهکارهایی وجود دارد که در این جا به ۱۰ راهکار جالب برای انتخاب اسم اشاره کرده ایم. به همین دلیل گفته می شود بهتر است که نام کاربری و اسم پیج شما یکسان باشند زیرا پیج بازدهی بهتری خواهد داشت. مثلا “باما” که یک وبسایت خرید و فروش خودرو هست اسمش ارتباطی به موضوع کسب و کارش نداره. مثلا پونیشا که یک پلتفرم فریلنسینگ هست اسمش ارتباطی با خدماتی که میگه نداره و کلا بی معنی هست اما آهنگ بامزه‌ای داره و در ذهن می‌مونه. بامیلو که یک فروشگاه اینترنتی هست (بود) هم همین ویژگی را داره.

اما این اسم نشان قدردانی از دست یافته های مهندسی الکترونیک تسلا است. هفت دسته مختلف اسم وجود دارد و تقریباً تمامی اسامی برندها در دنیا، در یکی از این هفت دسته جای می گیرد. از زمان بازگشت استیو جابز به شرکت اپل در اواخر دهه ی 1990، این برند تمرکز خود را بر روی ساخت و طراحی سخت افزارها، نرم افزارها و خُرده فروشی گذاشته است. رولکس مارکی است که از نظر صلاحیت رنبه ی بالایی دارد. بسیاری از افراد برند رولکس را تولید کننده ی بهترین ساعت های مچی می دانند.

چنانچه دانستن این قوانین و نکات در انتخاب اسم برند به شما کمک شایانی می کند . سومین انتخاب در لیست ما Zyro است ، یکی از ارزان ترین وب سایت سازان برای مشاغل کوچک و متوسط. هوش مصنوعی آنها کمی متفاوت از اکثر تولیدکنندگان نام تجاری کار می کند. می توانید چندین کلمه کلیدی را در مولد نام تجاری Zyro وارد کنید ، آنها را با کاما جدا کنید و دکمه “ایجاد” را بزنید.

  • حال در زیر به معرفی نام های گوناگون ایرانی و خارجی در زمینه های مختلف می پردازیم که برای ساخت اسم شرکت می‌توانید از آن‌ها الگو بگیرید.
  • می توانید نام دامنه مبتنی بر کلمات کلیدی یا نام تجاری خود را انتخاب کنید که هر دو مزایای خاص خود را دارند.
  • سیستم هوش مصنوعی این ابزار نیز نام هایی را پیشنهاد می کند که بسیار جذاب است و باید حتما ان را امتحان کنید، همچنین در این ابزار می توانید با حداقل 300 دلار نام دامنه معتبر و تک کلمه ای دریافت کنید.
  • در واقع اگر از طریق موضوع کلی کسب و کارتان نمی‌توانید به یک اسم برسید، می‌توانید آن را ریز کرده و بر اساس زیرشاخه‌های موضوع کلی، به دنبال اسم باشید.
  • بامیلو که یک فروشگاه اینترنتی هست (بود) هم همین ویژگی را داره.
  • بهتره یه اسمی باشه که از روی اون بشه محصولتون رو هم فهمید.

حداقل 50 کلمه که تمایل دارید ترکیبی از آنها را در نام دامنه سایتتان استفاده کنید، پیدا کرده و روی کاغذ بنویسید. بنابراین پیشنهاد میکنیم هر دو دامنه رو برای سایت خود خریداری کنید و دامنه ها را ریدایرکت کنید. این گونه می توانید از امکانات بین المللی هم استفاده کنید. نام دامنه باید یکتا باشد تا بتواند به برند سازی شما کمک کند.

نام دختران اسامی خاص برای کسب و کار اینترنتی و سنتی

از همین رو خیلی طبیعی است که بسیاری از دامنه‌های مدنظر شما قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده‌­ باشند. تصویرسازی برای لوگو و یا انتخاب آن از پیگیری ثبت تغییرات شرکت بین لوگوهای از پیش تعیین شده، به دو چیز بستگی دارد. استفاده از حروف صدا دار در اسم کسب و کار، کمک به تلفظ آسان و روان بودن می‌کند.

سایت پیشنهاد نام برند انگلیسی

وبسایت شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) با تغییر بازرس ها و ابقا اعضای هیت مدیره در حال بروز رسانی می باشد لطفا در صورت سوال با شماره تماس مدیریت یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. استفاده از پسوند‌ها و پیشوند‌های با معنی و گاها بی معنی به کلمات باعث می‌شه که هم اون کلمه ساده خاص بشه و همه گاهی باعث خوش‌صدا شدن و با مزه شدن کلمه بشه. مرتبط نبودن نام با اهداف و موضوع کسب و کار، خیلی وضع را بد می‌کنه.

اصطلاحات اینستاگرام

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ما ( جهان ثبت ) تماس بگیرید. انتخاب یک اسم مناسب و زیبا برای برند گاهی یک مشکل است، آن هم اگر بدون شناخت و تجربه و اطلاعات کافی انجام شود. با وجود همه مشکلاتی ثبت برند تجاری که سر راه وجود دارد تفکرات و تمرکزات شما باز بهترین راه حل ممکن است. البته ممکن است راهکارهای متفاوتی وجود داشته باشد اما باز هم بهترین اسامی را برای برند می توان با تمرکز بر مشتریان بدست آورد.

مالکان برخی برندهای مشهور جهان خودشان با تغییر برخی واژه‌های مرتبط با برندشان نام‌های برند زیبا و خاص خلق کرده‌اند. مثلا سس دلوِسه نامش را از واژه دلیشِز به معنی خوشمزه اقتباس کرده است. زیراکس برند اول دستگاه‌های فتوکپی در جهان نامش را با اقتباس از زیروگرافی خلق کرد. مثال‌های دیگر برندهایی با نام‌های جغرافیایی بی‌شمارند. دماوند، کوهی که چشمه‌های آب معدنی فراوان دارد و نام تجاری قدرتمندی برای تولیدات آب آشامیدنی شده است.