اسامی پیشنهادی برای ثبت برند

برخی از کسب و کارها از برند فعلی خود ناراضی هستند و درصدد تغییر آن می باشند، بنابراین از همان ابتدا بهتر است نامی مناسب برای ثبت برند انتخاب نمائید. نام یکی از اصلی‌ترین مشخصات هر فردی است که از زمان تولد تا مرگ همراه ‏فرد است. بدلیل اهمیت بالای نام برای انسانها، برای این موضوع در دو ماده 7 و eight کنوانسیون حقوق کودک به مسئله اشاره شده است. ماده ٧‎ کنوانسیون حقوق کودک، ثبت تولد و داشتن نام را جزو حقوق کودکان می‌داند. همچنین طبق ماده ٨ ‏کنوانسیون مذکور، کشورهای‌ طرف‌ کنوانسیون‌ حق‌ کودک‌ برای‌ حفظ‌ هویت‌ خود ازجمله ملیت‌، نام‌ و روابط‌ ‏خانوادگی‌ را طبق‌ قانون‌ و بدون‌ مداخله‌ تضمین‌ خواهند کرد. اگر چه بعضی نام‌های انتخابی خانواده‌ها در آینده باعث ‏خجالت فرد می‌شود که در این موارد در سازمان ثبت احوال فرآیندی سریع الاجرا ایجاد شده است که به افراد دارای چنین نامی اجازه تغییر نام سریع داده شده است.

یک شرکت تجاری برای شناخته شدن در بین مردم و رونق فروش نیازمند برند سازی است، در غیر این صورت بی نشان مانده و هیچ محبوبیتی پیدا نخواهد کرد. برای هر خانواده ای وقتی عزیزی از دست میرود زنده نگه داشتن نام او امریست طبیعی. بسیاری از افراد برای انتخاب نام فرزند خود از نامهای عزیزان فوت شده خود استفاده می کنند تا بدین سان نام آن عزیز را زنده نگه دارند. موسسه نوول با درایت و تخصص خود در زمینه ثبت و ارائه بهترین نام برای شرکت و کسب و کار شما بهترین گزینه جهت انجام امور حقوقی نام شرکت شما می باشد که با مشاوره رایگان حقوقی نکات مهمی را در خصوص ثبت اسم شرکت به شما ارائه می دهد. در زمان ثبت شرکت ها باید 5 نمونه از نام های منتخب خود را بر طبق اولویت به اداره ثبت شرکت ها ارائه داده و از این طریق اقدام به انتخاب بهترین و مناسب ترین اسم برای شرکت و موسسه خود کنید . حال که به نام‌های انتخابی نهایی رسیدید باید کار مهمی انجام دهید و آن‌هم اجرای نظرسنجی از سایرین است!

امانتدار، معتمد، درستکار، از القاب پیامبر اسلام ( ص ) و لقب جبرئیل، زنهاردار، طرف اعتماد، ( اَعلام … ترکیب دو اسم محمد و جواد ( ستوده و بخشنده )، از نام های مرکب، محمّد و جواد، بنده ستوده شده خدا و بخ … کوچک تر، خردتر، کِهتر، [این نام به اعتبار نام حضرت علی اصغر ( ع ) فرزند کوچک امام حسین ( ع ) شرف و … گل زرد یا سفید خوشه ای خوش بو که یکی از گونه های نرگس است، ( به مجاز ) صورت معشوق، ( در گیاهی ) گل …

سوال یا نظر خود را بنویسید

نباید اسمی گذاشته شود که کودکانه و شیرین بنظر برسد چون این گونه اسم ها کودک را دچار مشکل خواهد کرد. مشکلاتی که ممکن است اثراتی منفی بر روی فرزندان مان داشته باشد. اگر دوست داشته اید که با نامی شیرین اورا خطاب کنید میتوانید اسمش را شکسته یا بالقبی بامزه اورا صدا بزنید. تدر هنگام انتخاب نام فرزندتان را در موقعیت شغلی و حرفه ای قرار دهید یا اینکه هنگام ارائه به مشتری تصور کنید. من جمله مهم ترین ویژگی در انتخاب اسم برند ، خلاقیت و ابتکار در انتخاب آن است به گونه ای که با دیگر نام های موجود در آن دسته محصولات متفاوت باشد تا مشتریان بتوانند آن را از سایر کالا ها تشخیص دهند .

انتخاب اسم

بزرگ تر، اسم فرزند بزرگ امام حسین ( ع )، مِهتر، سالمندتر، بزرگسال تر، [این نام به اعتبار اسم حضرت ع … اگر کاربران شما عمدتا در ایران هستند، دامنه با پسوند .ir می تواند برایتان بهترین گزینه باشد. اسم برای سایت فروشگاهی باید راحت در ذهن کاربران بماند ثبت شرکت و نوشتار آن سخت نباشد. شما می توانید برای انتخاب نام سایت از اسامی حیوانات استفاده کنید، برای مثال hodhod.comمی تواند یک نام متفاوت و خلاق برای سایت باشد. همچنین می توانید از نام اشیا مانند divar، گل و یا نام های قدیمی مثلamirza.ir استفاده کنید.

اگر تا این‌جای کار مشکلات قانونی را حل کرده‌اید می‌توانید سرغ مرحله‌ی تست نام برند بروید. نام مناطق جغرافیایی مختلف تنها درصورتی قابل استفاده است که شرکت در همان منطقه ثبت شود. نباید نام شخصی در نام شرکت ذکر شود در غیر اینصورت، شرکت به شرکت تضامنی تبدیل می‌شود و فردی که نامش ذکر شده در برابر دیون مسئول شناخته می‌شود. اگر برند شما بین المللی است می توانید از my یا the در ابتدا و on-line یا world در پایان نام موردنظر استفاده کنید. سعی کنید نامی را برگزینید که از لحاظ قانونی قابل به کارگیری باشد. انتخاب نام تجاری کوتاه در حافظه انسان به آسانی ماندگار می شود.

نام افراد بخشی از هویت آن‌ها را تشکیل می‌دهد و با توجه به اینکه اسلام یکی از مهم‌ترین وظایف والدین را انتخاب نام مناسب برای فرزندان می‌داند، از این رو یکی از دغدغه‌های اصلی والدین هنگام تولد فرزند انتخاب نام مناسب برای او است. مسلماً وقتی‌که در جمعی حاضر می‌شویم، اسم ما و ظاهرمان اولین چیزیست که پیگیری ثبت تغییرات شرکت روی بقیه تاثیر می‌گذارد و به احساسات و طرز فکرشان نسبت به ما جهت می‌دهد. حالا اگر همین نظریه اسم افراد را به اسامی برندها هم تعمیم بدهیم متوجه می‌شویم که اسم برند هم دقیقاً مشابه نام افراد است. یعنی اولین حسی است که بقیه در مورد محصول یا خدمت ما می‌گیرند که البته می‌تواند مثبت یا منفی باشد.

در واقع با وجود نارضایتی از نام خود، علاقه ای به تغییر آن نشان نمی دهند. با وجود این آمار برخی از افراد مایل به تغییر نام خود هستند و برای این موضوع به ثبت احوال مراجعه می کنند. در کشورهای اروپایی اسامی ثبت برند سخت تر که هنگام تلفظ آنها تارهای صوتی لرزیده می شود مانند جِیمز اغلب برای نوزادان پسر انتخاب شده و نام های بی صدا که بدون ارتعاش تارهای صوتی بیان می شوند، مانند سارا اغلب بر نوزادان دختر نهاده می شوند.

نام شرکت و نمونه اسم های سه سیلابی زیبا

پیش از این گفته بودیم که اسامی باید به راحتی هجی شوند. اطمینان حاصل کنید که وقتی آن را با صدای بلند می‌گویید با کلمات دیگر اشتباه گرفته نمی‌شود. در این مورد مثالی نمی‌آوریم و به شما اجازه می‌دهیم از تخیل خود استفاده کنید. مطمئنا در برخی موارد بهتر است شما از دو کلمه استفاده کنید اما این دو کلمه نیز بهتر است کوتاه باشد. به اسامی برندهایی مانند Quick Sprout و یا حتی Waffle House نگاه کنید. با وجود دو کلمه‌ای بودن اما هردوی آن‌ها کوتاه هستند و هنگام تلفظ زبان را اذیت نمی‌کنند.

  • تعداد زیادی از این روش‌ها توسط گروه‌های تحقیقاتی دانشگاه‌های معتبر ابداع شده است.
  • والدین مسئول نامگذاری کودکان شان هستند و باید این مسئولیت را به بهترین نحو انجام دهند.
  • البته این نمونه اسم گذاری هم پیشنهاد نمی‌شود مگر در شرایط خاص.
  • در آخر از میان تمام آن‌ها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید.
  • بهتر است در همان لحظه‌ای که نام برندتان را انتخاب می‌کنید، این نکته هم یادتان باشد که موجودیت URL با پسوند com یا ir آن را هم چک کنید تا بعداً به دردسر نیفتید.

باور داشتن بـه “ناموس” در میان برخی گروه‌هاي اجتماعی، مردان را وا می‌دارد کـه مسئله حریم خانوادگی خودرا تا آنجا تعمیم دهند کـه نام بردن از همسرشان در فضای عمومی را نوعی شکستن حریم خانوادگی تلقی کنند. عده اي از نام‌ها هیچگاه قدیمی نمی شوند، اما همه ی نام‌ها آن گونه نیستند. نامی کـه برای کودکان متولد شده ۲۰ سال پیش مناسب بوده، ممکن اسـت برای کودکان امروزی مناسب نباشد؛ بنابر این در نام گذاری فرزند باید بـه شرایط روز جامعه نگاه کنیم تا نام مورد انتخاب برای زندگی فردای فرزندمان نیز مناسب باشد.

معیار ائمه از انتخاب اسم فرزند چیست ؟

البته می‌توانید در سوشیال‌های خود نیز یک مسابقه ترتیب دهید و جایزه‌ای را برای بهترین اسم پیشنهادی مشخص کنید. از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند. این کار باعث می‌شود تا اسم‌های پیشنهادی به شما افزایش پیدا کند و در نتیجه حق انتخاب شما هم بیشتر می‌شود. به این منظور می‌بایست به سایت ثبت علائم تجاری رجوع کنید و اسامی مشخص شده‌تان را بررسی کنید.