بهترین اسامی خاص برای برند

اسم تجاری همان اسم‌های بازرگانی، اسامی شرکت‌ها و … است که شرکت تحت آن عنوان فعالیت حقوقی و قانونی دارد و قانون نیز از آن اسم ثبت‌شده در برابر استفاده دیگران حمایت می‌کند. در مقابل اسم برند ترکیبی از خواص و ویژگی‌های ملموس و ناملموس است که به بازار معرفی می‌شود و نیازی به ثبت کردن آن نیست. وقتی با چالش نامگذاری ثبت برند تجاری روبرو شدید قبل از هر چیزی با ایده های خود و کارمندان تان شروع کنید. مهم نیست چه چیزی باشد، حتی اگر اسم های پیشنهادی بوی گند می دهند این تمرین خوب و خلاقانه ای برای تعریف ماهیت برندتان خواهد بود. اگر بودجه لازم را دارید با سپردن کار به دیگران دغدغه کمتری خواهید داشت و شاید این یک سرمایه گذاری مناسب باشد.

برخی از برندهای شهری و کشوری از نام مناطق شهری برای برند خود استفاده کرده اند مانند نام آپادانا، شهرآرا،اکباتان و… که واقعا برخی نام ها بسیار زیبا هستند و برای کسب وکارهای مختلف میتوان از آنها استفاده کرد. شاید در زمان انتخاب نام اپل، احساس استیو جابز قدرت گرفتن از طبیعتی بوده که تا آن زمان با آن مانوس بوده است. پس به یاد داشته باشید گاهی علایق شخصی شما در طبیعت و نیروی طبیعت می تواند به قدرتمند شدن برندتان در آینده کمک بسیاری نماید. ۱- اسامی شرکت‌های دیگر را چک کرده و ایده‌های خود را با آن‌ها مقایسه کنید.

ایده اسم برند

پس نام لوکس را هم اکنون از طریق بخش چت انلاین همین صفحه دریافت کنید. انتخاب اسم برند آن هم اسم برندی که مشتریان بتوانند با آن ارتباط داشته باشد، جزء مقدمات ضروری این سفر می باشد. بنابراین هر اسمی که جذاب باشد نمی تواند اسم خوبی برای برند شما باشد به موجب همین امر انتخاب اسم برند قادر می باشد یک پروسه سخت و دشوار به نظر بیاید. اغلب اشخاصی که کسب و کارشان در مغازه می باشند و یا فروشنده می باشند تمایل به ثبت اسم لاتین برای مغازه دارند. باید توجه داشته باشید که برای ثبت اسم لاتین برای مغاره و یا شرکت باید کارت بازرگانی داشته باشید و ثبت آن مستلزم داشتن کارت بازرگانی می باشد.

از گذشته تا الآن منحصر به فرد بودن اسم یک کمپانی موضوعی مهم و حائز اهمیت در انتخاب نام مناسب شرکت یا برند بوده است. البته بسیاری از کسب‌ و کارهای نوپا و کم تجربه در شروع کارشان سعی می‌کنند از نام برندهای معروف و بزرگ کپی برداری کنند. این کار می‌تواند به‌تنهایی ضربه‌ای به برند و شرکت شما برند که سال‌ها درگیر آن باشید.

چرا نام‌گذاری انتخاب نام آسان نیست ؟

آن‌ها در کارخانه بازمانده از آقای کنث وود فقط غذاساز و همزن تولید می‌کنند و محصولاتی مثل یخچال فریزر، اسپیلیت و ماشین لباس‌شویی همگی تولید دیگر شرکت‌ها هستند که فقط تحت نام برند کنوود عرضه می‌شوند. اما مشتری به دلیل نام برند مشهور و قدرتمند کنوود است که آن‌ها را می‌خرد و این تولیدات بدون نام کنوود گمنام هستند. ارزش فوق‌العاده اسم برند باعث شده که برخی برندها هیچ کارخانه تولیدی نداشته باشند و فقط تولیدات کارخانه‌های دیگری را تحت نام برند خود عرضه کنند! در واقع آن‌ها دارند نانِ نام برند فوق‌العاده قدرتمندشان را می‌خورند. اگرنه مثل بسیاری از دیگر کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار به انتخاب یک نام معمولی بسنده می‌کردید و به سراغ جست‌وجو و خواندن مطلب در این باره نمی‌رفتید. با این وجود باید بگویم ارزش اسم برند بسیار بیش‌تر از چیزی است که حتی تصورش را بکنید.

یک برند با نامی فارسی بهترین گزینه برای نام برند شما خواهد بود . از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است . منظور از اسم خلاقانه ، اسمی است که با دیگر اسامی از قبل به ثبت رسیده تفاوت داشته و با در نظرداشتن موضوعات فعالیت انتخاب شده باشند .

3- نامی را انتخاب کنید که برای فروش در سایت های دیگر مشکل و مانعی نداشته باشد. استفاده کنید و نظرات اطرافیان خود را نیز دریافت کنید و سپس بر روی توصیه های آنها نیز شروع کار کنید. دلیل آن این است که تصاویر سریع‌تر از کلمات پردازش می‎شوند. اگر شما یک لوگوی به یادماندنی داشته باشید مصرف‌کنندگان از طریق آن نام تجاری شما را به خاطر خواهند آورد. نام تجاری شما با تلاش‌های بازاریابی شما گره خورده است. پس زمانی که نام تجاری خود را انتخاب می‌کنید طراحی لوگوی خود را نیز در نظر داشته باشید.

برای مثال در کشور خودمان ایران شرکت دیجی کالا این اسم را در اواسط دهه‌ی ۸۰ شمسی برای خود انتخاب کرد. در دهه‌ی نود شمسی موجی از کپی‌ برداری‌های ناشیانه از این برند باعث شد تا کسب‌ و کارهای زیادی دچار اشتباه بزرگی بشوند. نام برند باید به گونه ای انتخاب شود که برای دیگر کشورها و یا زبان های دیگر نیز با معنا و مفهوم باشد. اگر قصد ثبت شرکت و انجام فعالیت های تجاری و صادرات را دارید باید به این مسئله بیشتر توجه کنید.

گروه معماری آراد یا گروه معماری اندیشه­‌سازان آیندۀ آراد؟! قاعده مختصر و مفید بودن به شما کمک می­‌کند تا در ذهن مخاطب بهتر بمانید. در نام شرکت از ثبت تغییرات شرکت حروف بعضی کلمات نظیر پی وی سی و … استفاده نشود. از حرف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف استفاده نشده باشد، همچنین از ترکیب چند حرف استفاده نشود.

  • ارزش فوق‌العاده اسم برند باعث شده که برخی برندها هیچ کارخانه تولیدی نداشته باشند و فقط تولیدات کارخانه‌های دیگری را تحت نام برند خود عرضه کنند!
  • سلام، راستش من درباره این موضوع اطلاعی ندارم؛ ولی کامنت شمارو تائید یکنم که بقیه دوستانی که می‌دونن راهنمایی کنن.
  • دقت داشته باشید که این کار کمک می‌کند تا اسم انتخابی‌ شما قدرت مانور خوبی را برای طراح ایجاد کند و در قسمت‌های مختلف از هویت بصری این اسم درجاهای مختلف استفاده کنید.
  • انتخاب نام مهم است اما نگذارید شما را گیج کند و همه زندگی خود را صرف پیدا کردن نام کنید.

در میان سه سیلاب حداقل یکی از آن‌ها باید اسم خاص باشد. اسم خاص اسمی است که برای یک شی یا موجود زنده به کار می‌رود. مانند اسامی انسان‌ها، اسامی حیوانات، اسامی اماکن، اسامی مربوط به اشیا مانند صدف یا قلم.

این سایت سازنده نام تجاری، نام های تجاری تصادفی را از لیستی بیش از 7.2 میلیون نام پتانسیل ازائه می دهد. همچنین می توانید برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید و موضوعی ثبت شرکت در تهران را در سایت و برای درخواست کمک از انجمن Wordlab ارسال کنید. گام های بسیاری برای شروع کسب و کار و ادامه آن وجود دارد که هر یک به دلایل خاصی حائز اهمیت می باشند.

چند نکته برای انتخاب اسم برند در ایران

و یا اگر دستگاه‌ دیجیتال دستی می‌سازیم، به میوه‌های کوچک فکر نکنیم، چون BlackBerry قبلا این کار را کرده است. امروزه، یک نام تنبل که چیزی را عنوان نکند، برای نفوذ به ذهن مناسب نیست. نامی که بتواند فرایند جایگاه سازی را اغاز کند، همان نامی است که باید دنبالش باشید. هر اسم برند تنها 10 سال در مالکیت شماست و بعد از این مدت در صورتی که اقدام به تمدید نکنید هر فرد دیگری می‌تواند اسم برندتان را صاحب شود.

سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید. برای روند شروع صحیح با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. هر برندی برای ثبت در زمینه های مختلف و پیش از اقدام نیاز به بررسی تخصصی دارد در صورت امکان شماره تماس ارسال بفرمایید . توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا برای برند و شرکت حائز اهمیت است. در نظر داشته باشید در صورتی که می خواهید لاتین کلمه را نیز به ثبت برسانید بهتر است از کلمات پیچیده استفاده ننمایید . چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید.