بهترین اسامی خاص برای برند

اگر نام شما منحصربه‌فرد است ، شاید آدرس دامین آن نیز قابل ثبت باشد. برخی برندها به بزرگی اپل ، کوکاکولا و برخی به کوچکی یک وب‌سایت هستند. به طور تقریبی در حدود 300 میلیون شرکت در سراسر جهان وجود دارد – حتما کمتر از تعداد نام برند وجود دارد. حتما مشتری آن استفاده خواهد نمود ، به یاد خواهد آورد ، تکرار خواهد کرد و به دیگران توصیه خواهد نمود.

  • با استعلام برند قبل از ثبت در وب سایت ما، می توانید به راحتی و بدون صرف زمان یا هزینه، از وجود یا عدم وجود مشابهت در برند پیشنهادی خود با سایر برندهای ثبت شده تا به حال اطمینان حاصل کنید.
  • پروانه تاسیس سندی است که پس از ثبت شرکت مواد غذایی و صدور پروانه بهره برداری شرکت توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه صادر شده باشد.
  • مریم رئوف، مجموعه معروف آرایشگاهی بانوان است که از اسم و فامیل شخصی خودش برای این برند استفاده می‌نماید.
  • برای همین بهتر است که این کار را به افراد متخصص بسپارید.

کپی برابر اصل شده کارت ملی تمام افرادی که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند. برند، در واقع یک اسم، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که نشان دهنده خدمات یا محصولی خاص می باشد که موجب تمایز آن از سایر محصولات و خدمات در بازار میشود. با سلام دوست عزیز اول اسم تالارتان را یا بفرمایید یا فرم بالا رو پر کنید که همکاران استعلام بگیرند که قبلا ثبت نشده باشد چون اگر ثبت شده باشد یا حتی مشابه ش ثبت شده باشد شما نمی توانید اقدامی کنید. شرکت ما در حوزه پیمانکاری فعال می باشد.ما یک برند فارسی و یک برند انگلیسی داریم. سوم اینکه علاوه بر ثبت برند، ثبت لوگو و علامت من هم انجام میشه و اگر انجام میشه مشخصاتی که لوگو برای ثبت داشه باشه رو لطفا برای من ایمیل کنید که آماده کنم برای قرارداد حضوری بیارم خدمتتون.

همچنین ثبت برند لاتین به صورت قانونی امکان سوءاستفاده احتمالی رقیبان را در بازار از بین خواهد برد و برای حفظ منافع مادی و معنوی شما حتماً لازم است. ما در این مقاله می‌خواهیم به شرایط و روند قانونی ثبت برند لاتین در ایران بپردازیم. اگر بخواهیم به طور واضح‌تر برای شما بگوییم اندازه حروف لاتین باید کوچک‌تر از حروف فارسی نوشته شود. معمولاً تولیدکنندگانی که از برند لاتین برای محصولات خود استفاده می‌کنند به این دلیل است که می‌خواهند محصولات خود را به خارج از کشور هم صادر نمایند. بنابراین لوگو، برند و تمامی علائم تجاری خود را باید براساس زبان، فونت یا خط و فرهنگ کشور مقصد طراحی کنید.

اسم برند خاص

در صورتی که اداره مالکیت صنعتی از برندها حمایت نکند شما نمی توانید مطمئن باشید که برندتان هم چنان منحصر به فرد بماند. اگر نام تجاری شما ثبت شده باشد این کار به شما کمک می کند خیالتان از عدم سوء استفاده دیگران راحت شود. در دنیای امروز که کسب و کارها بر پایه تکنولوژی پیش می رود، داشتن برند یک امر کاملا ضروری است. قبل از ثبت ممکن است به دنبال استعلام ثبت شرکت برند از اداره ثبت باشید. ● نام برند انتخاب شده نباید تکراری باشد و در طبقه مربوط به کسب و کارتان منحصر به فرد به نظر برسد. ● ثبت برند به همراه علامت تجاری مربوط به محصول یا خدماتی در اختیار مشتریان می‌‌گذارید، اجازه می‌‌دهد در برابر افراد دیگر که قصد استفاده از برند شما را دارند ادعای قانونی داشته باشید و از حمایت قانون نیز برخوردار شوید.

شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. با موسسه برای دریافت مشاوره تلفنی و کم و کیف انجام کار تماس بگیرید. برای انتخاب نام ایرانی برند و خلاقانه باید زمان زیادی را صرف کرده و با دانش بسیار نامی با آینده برای برند انتخاب کنید .

انجام دهید ، پس حتی در ثبت برند نیاز به وکیل ندارید ، مگر آنکه نام برند خاصی باشد که نیاز به حضور یک وکیل داشته باشید. در این میان وکلایی که نقش مدیر برند را به عهده می‌گیرند و نام برند پیشنهاد می‌نمایند و یا مشاوران که از روی ناچاری عملیات حقوقی ثبت برند را نیز بر عهده می‌گیرند را جای تاسف دارند. اگر ایده و فکر شما در مورد آینده کسب و کارتان‌ بزرگ باشد، از حال به فکر سازمان‌دهی آینده خواهید بود و آن را از نام برند خود شروع خواهید نمود. انتخاب نام برند توصیفی زمانی صورت می‌پذیرد که شما بخواهید به صورت دقیق کار شرکت خود را تشریح نمایید. نام برند باید دارای یک ریتم باشد و در نوشتن در متن ، لوگو یا ایمیل زیبا به نظر آید.

نمادهای مشخص مانند نمادهای دولتی، پرچم کشورهای مختلف، نمادهای بین المللی، اسامی خاص و معروف و نام سازمان های جهانی را نمی توان به ثبت رساند. با ثبت بین المللی برند، می توانید در 86 کشور عضو معاهده مادرید، برندتان را ثبت کنید. برای این کار احتیاجی نیست که برند را در تک تک کشورها ثبت نمایید. دکمه جست و جو را بزنید و نام برند و هم چنین طبقه مربوط به خودتان را جستجو کنید.

اسم برند لاتین

جوانان احتمالاً به کافه‌ای به اسم «Old Geezer’s Coffee» نمی‌آیند. «اسپرسو»، «موکا» و «لاته» نیز برای انتخاب اسم کافی شاپ، خوب به نظر می‌رسند. ببینید متاسفانه این نوع بازاریابی تلفنی بین بعضی موسسات مرسوم شده که شیوه مناسبی نیست، بهتره قبل از اقدام برای برند استعلام از چند موسسه بگیرید تا خیالتون راحت باشه. با تشکر از حسن انتخاب شما، همکاران ما در کوتاه ترین زمان بررسی و با شماره همراهی که اعلام کردید تماس میگیرن و توضیحات لازم رو به شما ارائه میدن.

پس باید یک تصویر قدرت‌مند در ذهن مخاطب ایجاد کنید که حس خوبی را به او القا کند. سعی کنید لیستی از همه‌ی اسم‌هایی که به ذهن‌تان می‌رسد را جمع کنید و اگر انتخاب آن اسم علت خاصی دارد جلوی آن اسم علت آن‌ را یادداشت کنید. اگر ثبت برند کافه شما دارای تم است، در صورت امکان آن را در اسم کافه‌تان قرار دهید. اگر کافه‌تان به سبک کافه‌های ایتالیایی است می‌توانید اسم کافه لاواز (یک نوع قهوه ایتالیایی)، کافه میلان، کافه سیسیلی،کافه ورنا، کافه فلورانس و….

ثبت برند جهت دریافت وام و تسهیلات مالی برای شرکت مفید است. در حالت کلی هر برند تنها ده سال انقضاء دارد و در هر دوره تمدید مبلغ حق الثبت از شما دریافت خواهد شد، لازم به ذکر است که در صورت دیر کرد برای پرداخت این هزینه جریمه خواهید شد و باید نصف هزینه ثبت تغییرات حق الثبت را هم به عنوان جریمه بپردازید. هزینه دیگری هم در هنگام ثبت برند از شما دریافت می شود و برای تمدید زمان برند شما می باشد. ثبت اظهارنامه هزینه هایی را به دنبال خواهد داشت که هزینه این اظهارنامه برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت می باشد.

توجه به معنای اسم برای ساخت اسم شرکت

این مرکز یکی تخصصی ترین مراکز فعال در زمینه ثبت علائم تجاری و سایر خدمات اداری کسب و کار در کشور است. منظور از طبقه بندی درثبت برند و علائم تجاریاین است که محصولات و کالاها یا خدمات مختلف در طبقه های خاصی قرار می گیرند و ثبت برند مشابه در آن طبقه است که غیرمجاز می شود. باثبت برند تجاریشرکت اعتباری پیدا می کند که بانکها و موسسات مالی با اطمینان بیشتری وام و تسهیلات مورد تقاضا را به آن اختصاص می دهند.

اسم‌هایی مانند کوکا ـ کولا، کیت ـ کت از این دسته نام‌ها هستند. امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشید ایده ای نو و جدید برای انتخاب نام برندتان گرفته باشید. سپس برای اضافه کردن چاشنی خلاقیت و نوآوری به آن از تکنیک های گفته شده کمک بگیرید.

در قاون تجارت کشور ما یک ماه بدین منظور فرصت داده می شود. پس از یک ماه در صورتی که هیچ اعتراضی از طرف شخص ثالث صورت نگرفت، شما می توانید اصل مدارک را به اداره ثبت برند به صورت فیزیکی تحویل دهید. چاپ آگهی درخواست ثبت برند بدین سبب صورت می گیرد که هر شخص حقیقی یا حقوقی نسبت به ثبت آن اعتراض داشته باشد حقوق مدنی وی اجازه اعتراض به ثبت را می دهد.