ثبت برند【نحوه سریع ثبت برند ️】

با کمال تاسف باید بگوییم در سال های اخیر از این دست مسائل بسیار اتفاق افتاده و کسب و کارهای بزرگی را به ورطه نابودی کشانده است. گاها مشاهده شده که کلاهبرداران اینترنتی و مجرمان سایبر، با نام های پرطمطراق، اسامی مشابه با نام های مجموعه های حقوقی خوش نام بازار، انتخاب کرده و یا نام شخصیت حقوقی که مدعی هستند، ثبت نشده و جعلی است. لذا خدمات ضعیفی به مخاطب می دهند که در نهایت، مشتری را به سمت شکایت و پلیس فتا می کشاند.

احتمال این وجود دارد که مجوز یا مدارک دچار مشکل شده باشد و یا تکمیل نباشد، در این مرحله نیاز است تا پیگیری شود و برای رفع نقص اقدام شود. برای انتخاب اسم و عنوان برند، یکسری ضوابط و قوانینی وجود دارد که ما 11 مورد از مهمترین آنها را در مقاله ی کمک به انتخاب برند مناسب برای شما بیان کرده ایم که در صورت علاقه می توانید آن را مطالعه کنید. علامت تجاری، باعث کم شدن هزینه های جانبی کالا یا خدمات مجموعه می گردد. علامت تجاری، فروش و یا واگذاری آن به مجموعه های دیگر، باعث ایجاد منبع درآمد جدید می شود. در دنیای امروز اولین قدم های ما زمانی برداشته می شوند تا ما از هزینه و صرف وقت آن عمل با خبر باشیم؛ ما در آگاه ثبت به صورت کاملا رایگان برای شما این 2 رکن اساسی را بررسی و به شما بیان می کنیم.

اهمیت برند سازی در کسب درآمد

البته اگر از جمله آن افرادی هستید که از امور اداری خوشتان نمی آید .ما بهترین و مناسب ترین راه را برای ثبت برند و علائم تجاری به صورت اختصاصی و کاملاً قانونی ارائه میدهیم . به موجب همین امر در صورتی که علامت تجاری مخصوصی را دارید که به ثبت نرسانده اید و یا قصد دارید به دنیای تجارت گام بگذارید باید هرچه سریع تر اقدام به ثبت برند آنلاین نمایید. همچنین می توان تقاضای ثبت برند برای شرکت را از اداره مالکیت صنعتی به عنوان نام تجاری سراسری درخواست داد. برای انتخاب شرکت ثبت برند باید به مواردی همچون رزومه های موفق و نیز سابقه موسسات ثبت برند توجه کنید که بهترین و گویا ترین روش برای اشنایی با نحوه انجام امور حقوقی این نوع شرکت ها می باشد.

بهترین شرکت ثبت برند

بدین ترتیب، حفاظت علائم تجاری مانع تلاش‌های متقلبان برای استفاده از علائم مشخص به منظور فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات نامرغوب می‌شود. در قانون تجارت کشورطبقه بندی علامت تجاری در 45 طبقه صورت گرفته است که طبقات 1 تا 34 مخصوص محصولات و کالاها و طبقات 35 تا 45 طبقات مخصوص خدمات هستند. برای اطلاع از جزئیات طبقه بندی های مختلف می توانید به منابع مربوطه مراجعه و یا با کارشناسان ما در موسسهثبت شرکتکاج تماس حاصل نمایید. ما در موسسه ثبت کاج، علاوه بر مشاوره قبل از اقدام به ثبت برند و لوگو، نکات لازم در مورد انتخاب برند یا طراحی لوگو و علامت تجاری را نیز یاد آور می شویم تا در کنار داشتن برندی خلاقانه و جذاب کسب و کار بی نظیری را رقم بزنید. ثبت برند به صورت قانونی نام تجاری شما را از سوءاستفاده‌های احتمالی در امان می‌دارد. تمام تولیدکنندگان برای حفظ منافع مادی و معنوی محصول خود باید برند خود را به ثبت برسانند.

انواع وضعیت های پرونده هنگام ثبت برند چیست؟

لازم به ذکر است که هزینه مربوط به حق الثبت در ازای یک طبقه برای متقاضیان حقیقی، ۱۲۰۰۰۰ تومان و برای شخص حقوقی ۲۴۰۰۰۰ تومان می باشد. البته به ازای هر طبقه که اضافه شود هزینه حق الثبت بالاتر می ‌رود . بعد از اینکه متقاضی اظهارنامه را تکمیل می‌ کند و مراحل را به طور کامل انجام می دهد؛ تمامی مدارک، متن و اطلاعات وارد شده توسط چندین نفر بررسی می‌ شود. ثبت شرکت البته نباید فراموش کرد که اظهارنامه ثبت نام برند در نوبت و صف انتظار قرار می گیرد و همین امر موجب افزایش مدت زمان ثبت نام برند می ‌شود. لازم به ذکر است که در صورت فوت کردن صاحب شرکت، برند تجاری را به هیچ عنوان نمی توان به شخص دیگری واگذار و یا انتقال داد. بنابراین در صورتی که صاحب برند فوت کرده باشد و یا محجور شود؛ سهام او به وارثش تعلق می ‌گیرد.

بنابراین یک برند خوب با به ثبت رسیدن دارای حق مالکیت خواهد بود و بدین ترتیب از نظر اقتصادی نیز به دارنده آن مزایایی تعلق خواهد گرفت . همچنین ویژگی های یک محصول را می توان در بین 45 طبقه برند ، که در هر طبقه محصولات متعدد ذکر شده است جستجو کرد. ارائه رونوشت مجوز فعالیتی که از سازمان های نظارتی و حاکمیت دولتی صادر شده است. ارائه تغییرات شرکت رونوشت از مجوز فعالیتی که از سازمان های نظارتی و حاکمیت دولتی صادر شده است. بعد از مدتی هم در حوزه بین الملل سازمان جهانی مالکیت معنوی برای حمایت از برند های بین المللی ایجاد شد. ثبت جهانی برند به دو روش موافقتنامه‌های TRIPS و یا معاهده مادرید انجام می‌شود که از بین این دو، ایران عضو معاهده مادرید است که در حال حاضر ۹۰ کشور عضو آن هستند.

  • تمام درآمدی که از طریق این کشور برای شرکت‌ها جذب شود شامل 15% مالیات شرکتی می‌شود.
  • اولین اقدام هر فرد برای تولید و فروش یک محصول یا یک شرکت بعد از ثبت خود برای شروع تبلیغات و معرفی خود، ثبت علامت تجاری است که براساس ضوابط و قوانین مندرج در قوانین مربوط به ثبت علائم و اختراعات، این فرآیند صورت می پذیرد.
  • جهت برندسازی و وفاداری مشتری به محصولات مورد عرضه، باید روندی طولانی مدت را طی نمود که هر محصولی چنین توانایی را ندارد .
  • گاهی ممکن است مالک یک برند دو یا چند شخص باشد اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی.
  • از آنجا که امارات کشوری فاقد مالیات است، تنها هزینه‌ برندها برای ثبت در این کشور، هزینه دریافت یک لایسنس یا ثبت اختراع است.

لازم به ذکر است یک برند و علامت تجاری خوب باید با تمامی ویژگی ها و شروطی که در قوانین اداره مالکیت صنعتی ثبت درج شده همسو باشد و بتواند تمام اهداف دارنده آن را محقق سازد . را به صورت کاملا آنلاین انجام می دهد و می توانیم بگوییم که خدمات ارائه شده در این سامانه به عنوان بهترین شرکت ثبت برند در تهران و ایران شناخته می‌شود. اگرچه اقدامات ثبت علامت تجاری را می‌توانید را شخصاً انجام دهید، اما توصیه‌ی ما مراجعه به کارشناسان باتجربه در این زمینه است تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید و از بابت صحت انجام آن دغدغه‌ای نداشته باشید. جدول زیر، به مقایسه دو روش ثبت علامت تجاری توسط خودتان و یا توسط شرکت افق نیکان می‌پردازد.

برای ثبت علامت مورد نظر انتخاب نام و عنوان مناسب ، گامی موثر در جهت ثبت علامتی مطمئن و فاقد ایراد می باشد. در صورتی که قبلا آن برند ثبت نشده باشد شما می توانید ثبت کنید ولی نام کاربری یا حتی دامنه سایت اگر داشته باشد را نمی توانید ثبت برند بگیرید می توانید از وی بخرید. می توانید فامیلی خودتان را اضافه کنید که راحتر ترین راه و محتمل ترین برای ثبت است، اسم خاص یعنی اسمی که عام نباشد مثل شیرین ترش …، بستگی به اسم برندی که انتخاب کرده اید دارد، نا برندتان را بفرمایید.

به عنوان مثال ، هزینه ثبت شرکت تعاونی از هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود بیشتر است. بایستی بدانید که انتخاب نوع شرکت یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت شما در روند کاریتان محسوب می شود. به عنوان مثال چنانچه با مشکل مالی روبرو شوید و شرکت مسئولیت محدود ثبت نموده باشید نمی توانید برای دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام کنید. بعد از انجام این مراحل باید منتظر باشید تا اداره ثبت شرکتها از شما بخواهد مدارک را برای آنها ارسال کنید. برایثبت شرکتدر تهران و ایرانابتدا باید هدف و موضوع فعالیت خود را مشخص کنید تا ببینید چه شرکتی مناسب کسب و کار شما می باشد.

اولا باید فرم درخواستثبت برند و علائم تجاریدر وب سایت تکمیل گردد. تصویر علامت تجاری باید شامل تصویر مشخصی از آرم باشد، یعنی آرم مورد نظر به وضوح قابل شناسایی و در زمان طراحی رنگ، و طرح ۳ بعدی آن درج شود. در صورتی که وکیل و نماینده رسمی شرکت، کار ثبت علامت تجاری را انجام می دهد، می بایست مدارک نماینده قانونی نیز تهیه و ارائه گردد. اولین اقدام هر فرد برای تولید و فروش یک محصول یا یک شرکت بعد از ثبت خود برای شروع تبلیغات و معرفی خود، ثبت علامت تجاری است که براساس ضوابط و قوانین مندرج در قوانین مربوط به ثبت علائم و اختراعات، این فرآیند صورت می پذیرد. اگر شما تجربه ثبت برند داشته باشید و بخواهید که پیگیری های مربوط به ثبت را، خودتان انجام دهید، هزینه هایی که برای ثبت برند باید بپردازید حدودا 900 هزار تومان ( ثبت اولیه اظهارنامه در سایت + روزنامه رسمی نوبت اول + حق الثبت برند + روزنامه رسمی دوم ) است. این هزینه وقتی است که شما خودتان بدون هیچ وکیلی و بدون واگذاری کار به یک موسسه ثبتی خودتان انجام دهید.

در اینجا نحوه ثبت نام برند در ایران را در ۵ مرحله به طور شفاف توضیح داده شده است. شباهت برند مورد نظر از نظر علائم، رنگ و خطوط با برند دیگر؛ طوری که سبب اشتباه در مصرف کننده و مشتریان شود. کلیه فعاليت‌ها و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.