ثبت برند در تهران

با حداقل هزینه به طور مستقیم و بی واسطه کلیه امور ثبتی و حقوقی برند، طرح و اختراع خود را به وکیل پایه یک دادگستری خواهید سپرد. ۴- کلیه مراحل بدون اخذ هزینه خارج از قرارداد تا تحویل سند توسط وکیل انجام خواهد شد. در واقع در این مرحله شما به اطلاع عموم می رسانید که این برند متعلق به شماست .

برندسازی اینترنتی در ابتدا می تواند شما را به جامعه هدف بشناسند و بعد از این که خوب شناخته شدید و از این مسیر توانستید درآمد زیادی کسب کنید نوبت آن فرارسیده که نمایندگی های متعدد در شهرهای مختلف بگیرید تا خود این نماینده ها برای شما ورودی و مشتری بیشتری بیاورند. بعد از ارائه سند پرداخت هزینه اظهارنامه، برای انتشار یک اعلامیه در روزنامه اقدام کنید. اما ثبت برند مستلزم انجام برخی مراحل و صرف برخی هزینه‌ها بوده که در ادامه قصد داریم به آموزش گام به گام ثبت برند بپردازیم.

اینجانب درخواست یک برند داشتم و الان درمرحله رفع نقص میباشد . توصیه میکنیم همین مقاله رو بصورت کامل مطالعه کنید تا با شرایط روز ثبت برند آشنا بشید. خیر به هیچ عنوان هیچ شخصی مجاز نیست برندی رو به ثبت برسونه که قبلاً (در همان طبقه و همان کالاها و خدمات) بنام شخص دیگری ثبت شده. خدمات حقوقی، خدمات امنیتی برای حفاظت از اموال و اشخاص، خدمات شخصی و اجتماعی ارائه شده به وسیله دیگران برای رفع احتیاجات افراد. چراکه پروسه زمانی ثبت شرکت در مجموع معمولاً کمتر از ۱۰ روز است.

زمانیکه برای خود برند یا نام تجاری و لوگو انتخاب می کنیم، در واقع قصد ما از انتخاب و ثبت برند یا نام تجاری، لوگوو ..جلوگیری از سواستفاده های احتمالی که امکان دارد بعدها به آن دچار شویم جلوگیری به عمل می آوریم. در صورتی که می خواهید برندتان را به صورت لاتین ثبت کنید باید کارت بازرگانی داشته باشید. بعد از بررسی از سوی اداره ثبت برند تجاری ثبت برند جواب اداره از واحد پیگیری اظهارنامه و خلاصه پرونده قابل رویت است . تصویر مجوز فعالیت همچون جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری و ….. با اختصاص دادن یک برند یا علامت تجاری به کسب و کار خود آن را به بلوغ رسانده و رونق ویژه ای به کار خود می بخشید. برای نمونه برای ثبت برند مغازه باید جواز کسب‌تان را ارائه نمایید.

  • پس بسیار مهم است که لوگوی شما راحت در ذهن مخاطب بماند تا مشتری شما را با این علامت بشناسد.
  • طبقه 4 – روغن‌ها و گریس‌های صنعتی؛ روان‌كننده‌ها، تركیبات گردگیری، مرطوب كردن و جذب رطوبت؛ انواع سوخت (شامل سوخت موتور) و مواد روشنایی؛ انواع شمع و فتیله چراغ .
  • در صورتی که قصد طرح دعاوی برند خاصی را در یکی از نقاط کشور داشته و با روش حقوقی و قانونی آن آشنا نیستید، حتما از طریق بخش ارتباط با ما، با کارشناسان مجرب هلدینگ ملاصدرا در تماس باشید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • منظور از جدید بودن علامت تجاری این می باشد که علامت مورد استفاده بر روی محصول که برای ثبت ارائه می شود،از حیث شکلی باید جدید بوده و سابقه ثبت و استعمال توسط دیگران را نداشته باشد.
  • در این مرحله شناسه اظهارنامه را دریافت کنید و رمز ورود به سامانه را نگهداری کنید .

در ایران، طبقه بندی ثبت نام های تجاری مطابق آیین نامه مرکز مالکیت معنوی و علائم تجاری تنظیم شده که مورد تایید سازمان جهانی مالکیت معنوی WIPO می باشد. ثبت نام تجاری یا همان ثبت برند از راه دور و با سامانه الکترونیکی انجام می شود به جز مرحله آخر آن که تاجر برای ایجاد یک پرونده فیزیکی، یک کپی از اسنادی که قبلا در سامانه بارگذاری کرده، به اداره مالکیت معنوی می برد و بعد از کامل شدن پرونده، مدارک ثبت شدن نام تجاری خود را به دست می آورد. در ابتدا فرد متقاضی لازم است اظهارنامه علائم تجاری را تحویل اداره ثبت شرکت ها نموده و از قبل، مدارک الزامی اسکن شده فوق را که مورد نیاز برای ثبت برند است، آماده نماید تا در هر مرحله از فرایند، مدارک براحتی و در جای مناسب الصاق شده و بارگذاری آنها بدون فوت وقت به انجام برسد. هزینه ثبت برند و علامت تجاری را باید فرد متقاضی پرداخت نماید و مستقیماً از طرق سامانه علائم تجاری واریز می گردد. موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور.

هزینه ثبت برند بین المللی

نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و ارائه گواهی مقام صلاحیتدار،اتحادیه یا دستگاه مرتبط،در صورتی که ثبت علامت جمعی مورد درخواست باشد. اسم،شماره ملی،نشانی،کد پستی و تابعیت متقاضی و در صورتی که متقاضی شخص حقوقی است،ذکر نام،نوع فعالیت،اقامتگاه،محل و شماره ثبت،تابعیت،مرکز اصلی و عنداللزوم هر شناسه دیگر آن الزامی است. برند قابل نقل و انتقال است و باید وفق مقررات قانون ثبت علائم و اختراعات ایران به ثبت برسد. همه ی مجموعه های تجاری و تولیدی وظیفه دارند تا برای کسب اعتماد مشتریان خود و نشان دادن احساس تعهد و مسئولیت پذیری که در مقابل مشتریان دارند، اقدام به ثبت برند کنند. می تواند با توجه به مدارک دال بر فعالیت خود در طبقه مورد درخواست برند خود را ثبت نماید .

ثبت برند تجاری

علامت تجاری بسته به نوع حوزه فعالیت هر شرکتی در طبقات خاصی قابل ثبت است. شما با داشتن کارت بازرگانی شخصی ( حقیقی ) می توانید 3 برند تجاری و با کارت بازرگانی شرکتی ( حقوقی ) می توانید 10 ثبت تغییرات شرکت برند تجاری را ثبت نمایید. مدارک ثبت علامت تجاری برای شخص حقیقی، باید مرتبط با فعالیت و زمینه موردنظر و به نام شخص باشد. مدارک لازم که در زیر ذکر شده است، برای ثبت برند باید آماده و اسکن گردد.

مزایای ثبت برند تجاری

بنابراین، مثل سرمایه گذاری روی رمز ارزهای خوب شبیه اتریوم و بیت کوین، ثبت برند و برندینگ و ارزش آفرینی برای آن، برای صاحبش، فرصت آفرین و درامد زا است. مرحله نخست طرح دعاوی برند این هست که بایستی دلایل متقن و مستند و مستدل خود از طرح دعوی برند مورد نظر را اعلام کنید و دلایل شما به قولی محکمه پسند باشد. یکی از روش های اعلام دلایل طرح دعوی می تواند این باشد که شما اعلام کنید که رعایت بند های مشروح در بند الف و ب ماده سی و سی و دوم قانون اختراع ، طرح های صنعتی و علائم تجاری صورت نگرفته است. شما بایستی نسبت به طبقه بندی کالا و بررسی امکان ثبت برند خود در طبقه بندی مورد نظر، مطمئن شوید. گام اول جهت ثبت برند لازمه ی این است که مشخص کنیم، برند مورد نظر را برای انجام چه کاری نیاز داریم و قرار است چه تمایزی را نشان دهیم.

اقلام هزینه: بر اساس تومان

این حقوق شامل موارد استفاده از علامتی می شود که شبیه علامت ثبت شده است و استفاده از آن برای کالا یا خدمات مشابه، موجب گمراهی عموم می گردد. تأثیر این گونه تغییر نسبت به اشخاص ثالث منوط به تسلیم درخواست مذکور است . تغییر در مالکیت ثبت علامت یا علامت جمعی ثبت شرکت در صورتی که در مواردی مانند ماهیت ، مبدأ، مراحل ساخت ، خصوصیات یا تناسب با هدف کالاها یا خدمات سبب گمراهی یا فریب عمومی شود، معتبر نیست. کسب و کار شما هر چقدر هم که بزرگ باشد این برند و علامت تجاری شماست که حرف اول را می زند و در ذهن مشتریان حک می شود.

با این کار یک نام و نشان اختصاصی را برای خود خریداری می­کنید و می­توانید از این بابت اطمینان حاصل کنید که کسی از اعتبار شما استفاده نخواهد کرد. اکنون می­توانید با خیال راحت در راستای اهدافی که دارید فعالیت کنید. منظور از جدید بودن علامت تجاری این می باشد که علامت مورد استفاده بر روی محصول که برای ثبت ارائه می شود،از حیث شکلی باید جدید بوده و سابقه ثبت و استعمال توسط دیگران را نداشته باشد.

در صورتی که نیاز به راهنمای ثبت مادرید دارید روی لینک کلیک کنید. اصل و اساس شروع هر فعالیت حرفه ای در حوزه کسب و کار یا تولید یک محصول انتخاب یک نام تجاری و متعاقبا ثبت برند آن برای جلوگیری از کپی برداری سایر می باشد. بعد از فرآیند ثبت اظهارنامه ثبت برند در سایت و بارگذاری مدارک و تصویر برند در سایت باید حداقل 15 روز منتظر ماند تا نتیجه بررسی کارشناسان اعلام شود.