ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

برای پلمپ دفاتر نیازی به وارد کردن بازرس‌ها نیست و فقط باید اعضای هیئت مدیره را وارد نمود. همچنین نیازی به وارد کردن نماینده شرکت هم نیست باید خود شرکت را به عنوان ثبت برند شخص حقوقی وارد کنید. تاریخ را از اول سال باید بزنید ولی به صورت قانونی از روزی که درخواست پلمپ دفاتر می‌دهید می‌توانید اقدام به نوشتن دفاتر پلمپ نمایید.

  • پس از ارسال نواقص و رفع نواقص پرونده و تشخیص اداره ثبت پرونده به مرحله آگهی ثبتی و چاپ آگهی ارجاع داده می شود.
  • نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود.
  • مثلا در حال حاضر دفاتر پستی که پلمب دفاتر را انجام می‌دهند دارای صفوف طولانی نوبت‌دهی هستند.
  • در واقع با مطالعه مطالب به نوعی خود را محک زده و نتیجه بسیار مطلوب و امیدوار کننده بود.

جهت تعیین حق‌الدرج آگهی باید به «نمایندگی روابط عمومی» ‌مراجعه کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود. پس از آنکه اطلاعات خود را به طور کامل وارد نمودید، باید اصل اظهارنامه را دریافت نمایید. این اظهارنامه را همراه با سایر مدارکی که در ادامه خواهیم گفت، به اداره ثبت فرستاده تا دفاتر پلمپ از طریق اداره پست به آدرسی که اعلام کرده اید، ارسال شود. پس از ارائه مدارک، یک شماره پیگیری همراه با تاریخ تحویل مدارک دریافت می‌کنید.

مشاوره رایگان قبل ازآغاز فرآیند پلمپ دفاتر با مشاور ثبت آنلاین

ثبت شرکت در اصفهان-ثبت برند و علامت تجاری در اصفهان-اگر قصد ثبت شرکت در شهر اصفهان را دارید با مراجعه به سایت رسمی اداره ثبت شرکتها و … شرکت‌ها پس از تاسیس باید اقدام به دریافت دفاتر پلمپ نمایند، از این‌رو آشنایی با نحوه دریافت این دفاتر بسیار ضروری‌ست. پلمپ دفاتر سال 1400 با توجه به اینکه در انتهای سال جاری هستیم، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، در گام اول برای دریافت این دفاتر لازم است مدارک زیر را ارائه نمایید و سپس به دریافت آن‌ها اقدام کنید. برای اخذ دفاتر پلمپ سال 1400 می‌توانید با کارشناسان ثبت‌یار تماس ثبت شرکت در تهران بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، این دفاتر را نیز سفارش دهید. بعد از تایید ، با ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکتها و دریافت کد رهگیری ، می توانید پیگیری های لازم ، در رابطه با روند پیشرفت پرونده و تصمیمات اخذ شده را انجام دهید . طبق ماده 1 دستورالعمل مزبور، متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری باید اطلاعات مورد نیاز را بر اساس فرم های موجود در سامانه جامع وارد نموده و پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند.

چون نام تائید شده است امکان تغییرات در موارد اساسنامه را نخواهید داشت. پس از این تاریخ باید مجددا اقدام به ثبت و ارسال اوراق جدید نمایید. اقرار نامه ی مدیران در داخل صورتجلسه ی هیئت مدیره و یا انتخاب اعضا نوشته می شود. خیر ، در این مرحله امکان تغییر هیچ کدام از مشخصات شرکت وجود ندارد.

اداره ثبت شرکتها پیگیری درخواست

اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن. ✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است. در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد. اولین قدم تشکیل پرونده در حوزه مالیاتی است و مشخص شدن موضوع شغل شما ، اینکه بند الف یاب و یا ج هستید . بعد از آن می توانید برای گرفتن دفاتر اقدام کنید اگر بند الف باشید دفتر کل و روزنامه را از طریق پست بصورت پلمپ شده دریافت می کنید و اگر ب باشید دفتر درآمد و هزینه را از طریق اداره دارایی پلمپ می کنید .

نحوه وارد نمودن اطلاعات در سامانه جامع ثبت شرکت ها توسط متقاضی

تاریخ تاسیس این سازمان دولیتی (اداره ثبت شرکتها) به تصویب قانونی با عنوان ثبت شرکتها بر می گردد. این قانون در سال 1310 تصویب شد و در سال 1327 نیز اداره ثبت شرکتها و علائم تجاری و نیز ثبت اختراعات در راستای حمایت از مالکیت تجاری, کشاورزی و صنعتی به کنوانسیون پاریس (مادرید) پیوست. از طرف دیگر کسب و کار در فضای مجازی نیز به شدت در حال رشد می باشد. تمامی این شرکت ها و موسسات در سطح کشور خدماتی را ارائه می کنند یا اینکه محصولات خود را به فروش می رسانند. برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است.

🔹 برای پیگیری پرداخت هزینه پلمپ دفاتر دوباره وارد سایت پلمپ دفاتر شوید؛ وارد بخش “پلمپ دفاتر” شوید و کد پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را ثبت نمایید. در این مقاله، سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir، امکانات سامانه جامع ثبت شرکتهاف سایت جامع ثبت شرکت ها و امکانات سایت جامع ثبت شرکتها توضیح داده شده است. من در حال گرفتن مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره از وزارت ارشاد هستم و یک مرحله ی کار اینه که ثبت شرکتها را انجام بدم.

پذیره نویسی در شرکت سهامی عام و ثبت افزایش سرمایه

سلام دوست عزیز، برای پیگیری نتیجه باید به اداره ثبت شرکتهای محل مراجعه کرده و یا تماس بگیرید. البته به قیمت دفاتر سفارش داده شده، هزینه‌های دیگری مانند هزینه پست کردن مدارک به اداره ثبت شرکتها ثبت تغییرات شرکت نیز اضافه می‌شود. بر اساس ماده 6 قانون تجارت، کلیه اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی گروه اول موظفند، اطلاعات مالی و حسابداری خود را در دفاتر مورد تایید سازمان مالیاتی ثبت و نگهداری نمایند.

بنده موسسه کاریابی با مجوز از وازرت تعاون کار و رفاه اجتماعی دارم .یک شریک دارم و میخواهم شرکتی به ثبت برسانم و شریکم را بعنوان مدیر عامل معرفی کنم . در پایان موکل،با حضور در دفتر شرکت تمامی گواهینامه ها و مدارک را به صورت کامل از مؤسسه نخستین دریافت می نماید. لطفا در فرم زیر نیز مشخصات تماس خود را به درستی وارد نمایید، زیرا کارشناسان ما از این طریق با شما در تماس خواهند بود. شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 2 یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هریک از شرکاء به میزان سرمایه ی آنها در شرکت می باشد. شرکتی است که تحت نام مخصوصی جهت انجام امور تجاری بین 2 یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود به طوری که اگر دارایی شرکت برای ادای قروض و تعهدات شرکت کافی نباشد هریک از اعضای شرکت به تنهایی مسئول پرداخت تمام قروض و تعهدات شرکت در مقابل افراد ثالث است.

پس از پذیرش نهایی سامانه یک رسید پذیرش همراه با کد پیگیری به شما می دهد که باید 2 نسخه از آن پرینت بپیرید و به همراه مدارک به اداره پست در قالب پاکت پستی زرد رنگ مخصوص تغییرات، به آدرسی که در رسید پذیرش درج شده ارسال کنید. در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و … برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است . به اداره ی ثبت شرکتها ارسال نمایید و پیگیر مدارک ارسالی شوید. هفته گذشته مدارک ثبت تاسیس شرکت را به اداره ثبت کردم الان در قسمت پیگیری درخواست نوشته (ثبت نواقص شده).

جهت تعیین مدیران ، مجمع عموی عادی تشکیل می شود و جهت تشکیل مجمع ۵۱% سهام و اکثریت عددی بایستی حضور داشته باشند. برای پیگیری درخواست و همچنین لغو درخواست به دو قسمت بعدی باید رجوع شود . نام های مخالف موازین شرعی، نظم عمومی و یا شامل واژه های بی معنا یا الفاظ قبیح و مستهجن باشد.