راهنمای انتخاب یک اسم شرکت به یاد ماندنی

مثلا اینکه یک فرد را امروز دیده ایم و 10 سال نیز او را ببینیم بشناسیم یا به نظرمان آشنا باشد همگی توسط سمت راست مغز اتفاق می افتد. به عنوان مثال بارها اتفاق افتاده است که حل یک مسئله ماها نیمکره چپ مغز ما را درگیر کرده باشد حال آنکه ثبت برند این مساله در کسری از ثانیه توسط نیمکره راست ما به صورت تجسمی حل می شود. لطفا بابت تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی یک نام تجاری معرفی کنید. ساوالان یا سبلان، دومین کوه مرتفع ایران است که در شمال غرب این کشور و در استان اردبیل قرار دارد.

  • پروسه ثبت نام یک شرکت و ساخت اسم شرکت به صورت اینترنتی انجام می­شود در نتیجه شما می­توانید به صورت اینترنتی از طریق سازمان ثبت شرکت­ها نام شرکت خود را ثبت و پیگیر ثبت نام شرکت باشید.
  • گاهی اوقات عاقلانه اینست که اندکی کلی نگرتر باشیم تا مجبور نشویم که نام شرکت را عوض کنیم یا خود را محدود به فعالیت در همان زمینه اولیه کنیم .
  • در این مرحله اسم شرکت شما در شرکت نامه، اظهارنامه و اساسنامه شرکت ثبت گردیده است.حال می توانید اوراق را امضا کرده و به همراه مدارک لازم به اداره ثبت شرکتها پست نمایید.
  • برای مثال یک انتشاراتی از کلماتی مانند درخت و جنگل هم می‌تواند استفاده کند زیرا ارتباط معنایی با موضوع فعالیت دارد.
  • پس از بررسی اسم شرکت شما و تایید آن، اکنون باید اوراق شرکت خود را پرینت نمایید.
  • شما با شناخت بخش‌های مختلف حوزه فعالیت خود در اولین مرحله با چندین اسم طرف می‌شوید.

این موسسه می تواند به شما کمک کند که اسم مناسبی برای شرکت خود انتخاب کنید و قدم های اول خود را برای ثبت یک شرکت موفقت، محکم بردارید. اسم شرکت، به خصوص برای کسب و کارها و شرکت های کوچک، اهمیت زیادی دارد و می تواند تاثیر به سزایی در شناخته شدن کسب و کار داشته باشد. یک انتخاب نام مناسب می تواند منجر به پیشرفت شدید کسب و کار شما شود یا اگر این نام را به درستی انتخاب نکنید، می تواند به شدت کسب و کار شما را با مشکل مواجه کند. قبل از اینکه شما بخواهید یک اسم مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید؛ شفاف در زمینه ساختار کسب و کار خود بیاندیشید. زیرا قوانین با توجه به نام ثبت شده برای ساختار کسب و کار شما تصمیم گیری می کند. پس از اخذ تصمیم در رابطه با نوع شرکت و برند و بسته به تعداد شرکا برای شروع کار می توانید نسبت یهثبت شرکت و برند به صورت آنلاینو از طریق سامانه اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری مراحل کار را آغاز کنید.

ما برای تمام خدمات خودمان ، تجدید نظر نامحدود را به مشتریان ارائه می دهیم و تا زمانی که شما از نتیجه راضی نباشید روی پروژه کار می کنیم . همه چیز را نمی توانید در دفتر و در دورهمی دوستان متوجه شوید . بهترین روش برای مطمئن شدن از یک نام خوب ، تست واقعی اسماست. اگر در انتخاب نام به کمک نیاز داشتید ، با ما تماس بگیرید.

شاید بی راه نباشد که بگوییم اسم شرکت همانقدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. از طرف دیگر قوانین انتخاب اسم شرکت کمی سختگیرانه تعیین شده است؛ که البته این سختگیری در تعییناسم شرکتبه دلیل مسائل حقوقی و مالی تا حدودی هم لازم است. پس از بررسی اسم شرکت شما و تایید آن، اکنون باید اوراق شرکت خود را پرینت نمایید. در این مرحله اسم شرکت شما در شرکت نامه، اظهارنامه و اساسنامه شرکت ثبت گردیده است.حال می توانید اوراق را امضا کرده و به همراه مدارک لازم به اداره ثبت شرکتها پست نمایید. هنگامی که یکاسم زیبابه ثبت رسید، استراتژی شما برای شناساندن اسم شرکت تان به مخاطبین بسیار حائز اهمیت می باشد. تجربه نشان داده یک تبلیغ اشتباه می تواند چنان در خاطر مشتریان نقش بندد که سال های سال از ذهن و خاطر مخاطبین پاک نگردد و بالعکس یک تبلیغ کارآمد می تواند دلیل پیشرفت و ترقی یک شب شما گردد.

وقتی خواستید یک فعل، صفت یا ضمیر پر استفاده برای نامگذاری کسب و کار استفاده کنید کمی به استفاده از آن در متن و جمله هم فکر کنید. مثلا “انجام میدم” نام یک وبسایت فریلنسینگ هست حالا هرجا بخواهی به این اشاره کنید که در این سایت کاری را انجام می‌دهید ترکیب کله چیز مبهم و عجیبی از آب در میاد. مثلا پونیشا که یک پلتفرم فریلنسینگ هست اسمش ارتباطی با خدماتی که میگه نداره و کلا بی معنی هست اما آهنگ بامزه‌ای داره و در ذهن می‌مونه. بامیلو که یک فروشگاه اینترنتی هست (بود) هم همین ویژگی را داره. ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید.

انتخاب نام شرکت سخت یا آسان؟!

باید با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافی نداشته باشد. در صورتی که تنها تفاوت نام پیشنهادی با نام قبلی حذف یا اضافه نمودن ان، ون، ین، ها و یا جمع مکسر باشد مورد تایید قرار نمی گیرد. زمانی که تعداد رقبا زیاد می شوند یکی از مهمترین فاکتورها ثبت شرکت در تهران در خرید مشتری برندسازی است. خرید یک اسم خوب با دامنه آزاد ، باعث شد در زمان بسیار صرفه جویی کنیم و قطعا اگر خودمان هم می خواستیم انجام دهیم احتمالا با این کیفیت انجام نمی شد. ما در برندیک بزرگنرین جامعه افراد خلاق را گرد هم آورده ایم.

اسم برای کار

همچنین برای مثال اگر در حوزه خیاطی کار می‌کنید، بخش‌های دوخت، طرح و الگو را جدا کرده و سپس در هر کدام به ‌دنبال اسم‌های مرتبط بگردید. برای مثال در بخش طرح به انواع پارچه می‌رسید و می‌توانید نام پارچه‌های مختلف را لیست کرده و نام یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. شما در کسب و کار اینترنتی خود و در یک وب‌سایت یا اپلیکیشن، ممکن است بخواهید بارها از نام کسب و کار خود ذکر کنید. اما به‌صورت کلی فرقی نمی‌کند که نام کسب و کار تک‌ کلمه‌ای است یا ترکیبی از چند کلمه، مهم این است که تلفظ آسانی داشته باشد. مثلا در فارسی حروف گ، چ، خ، ژ ممکن است در مواردی جلوی روان بودن نام را بگیرند.

اسامی خاص برای برند

اما با توجه به تجربه ای که بلوباکس در این زمینه کسب کرده است، در فرآیند انتخاب اسم مناسب برای کسب و کار می بایست بسیار هوشمندانه و دقیق عمل کرد. اگر قصدانتخاب اسم شرکترا دارید باید برای موفقیت شرکت تان ابتدا نام مناسب و درخور حیطه فعالیت تان انتخاب کنید. یک نام خوب باید منحصربه‌فرد بوده و به‌آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری درآینده شود. این 7 مرحله ساده می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین نام را انتخاب کنید. نام بسیاری از کسب و کارها و برندهای معتبر پیشنهاد اطرافیان صاحبان برندها بوده است. برگرشف، شورولت و بسیاری دیگر از اسامی معروف دیگر توسط سایر افراد پیشنهاد شده‌اند.

فقط با یک تماس و یا با یکبار مراجعه حضوری به این موسسه در راه ثبت شرکتو هم چنین انتخاب نام برای موسسه خود ثابت قدم خواهید بود . انتخاب اسم شرکت یکی از مهمترین مراحل در ثبت شرکت و تاسیس یک کسب و کار است، نام انتخابی نقش بسیار مهمی در تجارت خواهد داشت. همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.

لیست اسم برند و اسم شرکت پیشنهادی

این کار ممکن است کاری هیجان انگیز و درعین حال استرس‌آور باشد چون باید جایگاه ویژه‌ای در ذهن مخاطب‌تان به جا بگذارید و در عین حال هدف و ایده طراح و یا بنیان‌گذار را به مخاطب منتقل کنید. انتخاب اسم مناسب نیازمند زمان است و نمی‌توان در مدت زمان کمی به آن دست یافت. دراین مطلب قرار است چند روش که ممکن است در این راه به ما کمک کند را با هم مورد بررسی قرار دهیم. ثبت تغییرات یکی از چالش‌های پیش رو برای راه اندازی یک برند فشن یا لباس، انتخاباسم برند لباساست. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به محض انتخاب اسم برند دامنه اینترنتی مورد نظرتان را بخرید و آیدی شبکه‌های اجتماعی مرتبط خودتان را ایجاد کنید. حتی اگر الان قصد راه اندازی کسب و کارتان را ندارید چون احتمال این که دامنه آیدی مورد نظرتان توسط فرد دیگری اشغال شود خیلی زیاد است.

نام‌های تجاری اپل، آمازون شامل این دسته هستند که با توجه با اسمشان تصویری در ذهنمان ایجاد می شود. مغز انسان از دو قسمت تقسیم شده قسمت کره ی راست و کره ی چپ. کره ی چپ مغز وظیفه ی تجزیه و تحلیل عدد و رقم را دارد. قسمت راست مغز مشغول عشق و حال و تصور و رویاهای خودش می باشد. الگوی ساخت استعاره ای الگویی است که با استفاده از کلمه، جمله و یا تصویر به صورت غیر مستقیم به یک کلمه یا مفهوم دیگری اشاره می کند. این کلمات یا تصاویر باید هوشمندانه انتخاب شوند و هر چقدر بهتر مفهوم مورد نظرتان را برساند نشان دهنده ی ذکاوت شما به عنوان مالک یک نام تجاری می باشد.

برای ثبت آدرس مکان کسب و کار خود، ابتدا عبارت گوگل مپ را در سایت گوگل جستجو کنید و وارد google map شوید. این کار را با برنامه اندروید گوگل مپ و با استفاده از گوشی موبایل نیز می‌توانید انجام دهید. فقط دقت کنید که حتما فیلترشکن را خاموش کنید چون در غیر اینصورت نقشه کشور دیگری را به شما نمایش می‌دهد. در بازار پر رقیب امروزی به منظور موفقیت باید بسیار پرقدرت و حرفه‌ای به فعالیت پرداخت. هر چقدر هم که به منظور رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی خود تلاش کنید، باز هم دریافت کمک از یک مشاور ضروری است. مشاوره کسب و کار دکتر ویز این امکان را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان با بهترین راه‌های توسعه کسب و کار آشنا شده و به درآمد دلخواه خود برسید.

این روش نامگذاری فقط وقتی موثر خواهد بود که کاربران مطمئن بشن ارتباطی بین کسب و کار مورد نظر با برند موفق دیجی‌کالا وجود داره. وگرنه فقط یک حس تقلبی بودن و عدم صداقت را منتقل می‌کنه. امروز در حال مشاوره دادن به یکی از دوستان بودم که چطور یک نام مناسب برای کسب و کارش انتخاب کنه و بهتر دیدم این موضوع را جایی مکتوب کنم. همپای پیشنهاد اسم شرکت یا به عبارتی انتخاب اسم برای شرکت، یافتن استراژی متمایز و مدیریت این استراتژی نیز بسیار اهمیت دارد. مخصوصا که امروزه به دلیل زیاد شدن شرکت ها انتخاب اسم شرکت مناسب برای آنها بیش از پیش سخت شده و پر از نکات ریز و درشتی است که می تواند در انتخابمان، تأثیر گذار باشد. از طرف دیگر قوانین انتخاب اسم شرکت کمی سختگیرانه تعیین شده است؛ که البته این سختگیری در تعیین اسم شرکت به دلیل مسائل حقوقی و مالی تا حدودی هم لازم است.

اگر تمدید نکنید دیگر مالک برند خودتان نیستید پس حواستان را جمع کنید. در نتیجه از طریق تبلیغات دهان به دهان کلی مشتری برای مغازه جذب می ‌شود. کانادا با یک اقتصاد متنوع و پیشرفته از نظر تکنولوژی، تعجب آور نیست که میزبان بسیاری از شرکت های استارتاپ و فناوری است. به لطف محیط استارتاپی تکامل یافته، کانادا به تعدادی از استارتاپ های محلی خود کمک کرده است تا در سطح ملی گسترش یافته و توسعه خود را در سراسر جهان آغاز کنند. هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.