راهنمای تصویری و گام به گام ثبت شرکت

علاوه بر همه این موارد کارشناس های ما مشاوره هایی در رابطه با انتخاب نام به شما ارائه می دهند که این مشاوره ها هم رایگان است. در این مجموعه مشاوره هایی توسط کارشناس های خبره به شما ارائه می شود که این مشاوره ها رایگان است و پولی از شما دریافت نخواهد شد. ما از ابتدای کار در زمان اخذ کد اقتصادی مالیاتی و اخذ کد ارزش افزوده تا اخذ پلمپ دفاتر در کنار شما خواهیم ثبت برند بود که بدون نیاز به قانون گریزی و دور زدن مالیات (که اگر این کار را بکنید حتما شما رو پیدا می کنن و جریمتون می کنن) به حساب کتاب مالی خود رسیدگی کنید. به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که نه تنها برای ثبت یک شرکت می توانید از خدمات مشاوره اینترنتی و آنلاین استفاده کنید، بلکه برای دیگر خدماتی که ارائه می شود هم می توانید از این امکان استفاده کنید.

  • در صورتی که وکیل شرکت را به ثبت رسانده باشد باید اصل وکالتنامه وکیل دادگستری تسلیم شود.
  • اگر این مطلب برای شما رضایت بخش بوده است، مطالعه مقاله ثبت انواع شرکت را به شما پیشنهاد می کنیم.
  • اگر آشنایی با فرآیند عملی ثبت درخواست در سامانه را دارید خودتان می توانید انجام دهید.
  • تصور کنید که زمانی را برای رفتن به شرکت مورد نظر صرف می کنید، مدت زمانی هم در همان شرکت منتظر خواهید بود تا نوبت شما شود و سپس زمان دیگری را صرف رسیدن به مقصد خود خواهید کرد.

ثبت علامت تجاری از هر سوء استفاده احتمالی جلوگیری خواهد کرد. در قرارداد نمایندگی،علامت تجاری یکی از مهم ترین مواردی است که حتما باید ذکر گردد. هر محصول برای اینکه بتواند راحت تر به فروش برسد و مشتریان بیشتری را جذب خود نماید، باید ثبت شرکت دارای علامت تجاری یا اصطلاحاَ برند باشد. درباره مدیریت این نوع شرکت این که مدت مدیریت حداکثر دو سال است و بعد از این مدت با برگزاری مجمع باید مدیران را تمدید یا ان ها را تغییر دهند و مدت اعتبار بازرسین ان یک سال مالیاتی می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت تغییرات شرکت

3- انتخاب بازرس اصلی و علی البدل در شرکت سهامی خاص اجباری ولی در شرکت با مسئولیت محدود اختیاری است. این شرکت از حداقل دو شریک تشکیل می شود، ولی در آن، بر خلاف شرکت های تضامنی و نسبی،مسئولیت شرکا در قبال طلبکاران شرکت محدود به آورده آن ها در شرکت است. کد اقتصادی شرکتمنظور از اشخاص در این جا، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه سمتی دارند که این اشخاص دارای سمت به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شوند . اگر شخص حقیقی باشد در قسمت شخصیت حقیقی باید اطلاعات شخصی خواسته شده نوشته شود اما چنان چه نوع شخص حقوقی باشد گزینه هایی هایی مانند فارسی، تابعیت، شناسه ملی شرکت و… در پایین این صفحه سه گزینه ثبت اطلاعات، حذف و انصراف وجود دارد .

یک شرکت توسط مدیران و اعضا مدیریت می شود که فعالیت هایی را تحت نظارت سازمان هایی مانند RBI، MCA، SEBI و غیره اداره می کنند. در حالی که این تنها توافقنامه مشارکتی است که شرکا را اداره می کند.به همین دلیل انعطاف پذیری و آزادی تصمیم گیری بیشتر است. توافق ساده ای بین دو یا چند نفر تنها پیش شرط لازم برای ایجاد یک شرکت مشارکت است.برای شرکت، چندین فرآیند رویه ای انجام می شود. مشارکتی گزینه ای بهتر خواهد بود.جنبه هایی را که می تواند بر روی کسب و کار شما تأثیر بگذارد و همچنین مشکلاتی را که می خواهید جلوگیری کنید، قبل از اینکه هر کدام از گزینه ها را قفل کنید، در نظر بگیرید. هنگام تشکیل چنین شرکتی باید تمامسرمایهآن در موقع تأسیس توسط مؤسسان تأمین و بخشی از سرمایه در بانک سپرده‌گذاری شده باشد.

یکی از مهم ترین نکات در این خصوص این است که به هیچ عنوان اسم شرکت شما با اسم برند شما یکسان نباشد، اما مشابه می تواند باشد. اگر از ما می خواهید مشاوره بگیرید بلافاصله بعد از تاسیس شرکت می توانید برای مراحل ثبت برند خود اقدام کنید تا فرد دیگری آن را انتخاب نکند. بدون شک مشتریانی که قصد خرید عمده را از شما داشته باشند به این سادگی ها به شما اعتماد نخواهند کرد و دوست دارند تمامی کارهای ثبتی شما را رویت کنند. حتی می توانید کد ثبتی خود را در سایت و یا شبکه اجتماعی خود بگذارید و از این طریق رضایت مشتریان را به سمت خود جلب کنید. در صورت تکمیل بودن اطلاعات و مدارک جهت ثبت شرکت، آن را به کارشناسان شرکت ما تحویل می دهید و کلیه کارهای ثبتی شما را در این زمینه انجام می دهند و یک نسخه از رسید پذیرش برای شما ارسال می شود. قوانین مربوط به انتخاب نام جهت ثبت این قضیه است که از سه کلمه تشکیل شده که دو کلمه آن خاص و یک کلمه آن عمومی است و قبلا هیچ ارگان رسمی آن را به ثبت نرسانده باشد، جهت انتخاب نام مناسب در زمینه کاری خود می توانید از کارشناسان شرکت ما در این زمینه استفاده کنید.

پرداخت روزنامه کثیر الانتشار تاسیس که حداقل ۲ کادر با هزینه های متغییر و اختیاری می باشد. اعلام کد پستی معتبر جهت اعلام آدرس سهامداران یا شرکاء و اعضاء هیات مدیره و بازرسین. من شرکت ساختمانی ثبت اینترنتی کردم و مدارک را برایشان ارسال کردم . به نظر شما چه نووع شرکتی باید ثبت کتم و هزینه اش چقد میشه….

راهنمای ثبت شرکت

خارجیان این مزیت را در کیش دارند که بدون نیاز به روادید در صورت داشتن شرکت رفت و آمد نمانید. سرمایه گزاران در کیش می توانند ایرانی و غیر ایرانی باشند. ویژگی های اقتصادی و بازرگانی در این منطقه تمایل بسیاری از سرمایه گزاران داخلی و خارجی را به وجود آورده است. درمرحله آخر و پس از تکمیل صورتجلسه کلید «پذیرش نهایی» را کلیک می کنیم. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید.

کدام موسسه درمورد نحوه ثبت شرکتها مشاوره می دهد؟

هزینه ثبت شخصیت حقوقی در موسسه ثبتی ذهن ناب بنا به توافق می باشد و برای شهرستان ها با رقم کمتر از تهران صورت می پذیرد. به موازات این موارد می بایست به صورت اینترنتی طرح جامع مالیاتی اخذ گردد و بعد از تائید و ثبت آن (به ماده ۴۵ برسد) نسبت به اخذ کداقتصادی شخصیت حقوقی اقدام گردد. اصولاً شخصیت حقوقی جهت انجام فعالیتی به تاسیس می رسد حال این زمان می تواند محدود به انجام پروژه ای خاص و یا به صورت نامحدود تعیین گردد. شخصیت حقوقی در ایران به دو دسته اصلی شرکت های مدنی و شرکت های تجاری تقسیم می شوند.

ابتدا «اشخاص جلسه» را از افرادی که قبلاً وارد کرده ایم انتخاب می شود. با استفاده از کلید اطلاعات به ردیف پایین منتقل می شود و به طور موقت ذخیره می گردد .و چنانچه قصد حذف یک ردیف را داشته باشید باید از کلید استفاده نمایید .همچون تمامی صفحات با استفاده از کلید می توان وارد صفحه بعد شد . برای وارد کردن شخص کلید «افزودن شخص جدید» را کلیک می نماییم. این نوع از شرکت ها نیز تحت عنوان اسمی خاص برای فعالیت های تجاری بین دو یا چند نفر تشکیل می گردد و در صورتی که سرمایه شرکت برای پرداخت تعهدات و دیون شرکت کافی نباشد ، شرکاء ملزم به پرداخت تمام و کمال آن هستند .

هزینه های اداری ثبت شرکت

شاید شما شرکتی که تاسیس کرده اید از لحاظ قانونی در زمره مثلا شرکت های تجاری باشد پس باید قوانین و نحوه تاسیس و هر چیز مربوط به شرکت موردنظرتان را بدانید چرا که ممکن است روزی با مشکلی در این اثنا مواجه شوید و از لحاظ قانونی اقدام به حل آن کنید. به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنید و اطلاعات و دیگر موارد خواسته شده را در سایت ذکر شده بارگذاری کنید. در ثبت شرکت باید توجه کرد بابت برخی موارد باید هزینه هایی پرداخت کرد این هزینه بسته به تعداد اعضا و حتی موضوع فعالیتی شرکت و نوع شرکت مختلف می باشد .

هزینه ثبت شرکت یا ثبت شخصیت حقوقی را می توان به دو دسته هزینه های قانونی و اجرت موسسه ثبت شرکت ذهن ناب تقسیم بندی کرد. توجه داشته باشید تمامی اوراق ارسال و تائید شده دارای مهر اداره ثبت شرکتها باشد و از ۲ نسخه ارسال شده یک نسخه به متقاضی برگشت داده می شود و نسخه دوم در اداره ثبت شرکت ها بایگانی می شود. برای وارد کردن شخص کلید افزودن شخص جدید را کلیک می نماییم. در این حالت صفحه ای با عنوان «اشخاص حقیقی و حقوقی» باز می شود.

اگر قصد دارید در سریع ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه این کاربرای شما صورت بگیرد از طریق این سایت با ما ارتباط بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید. امکان دارد شما حوصله کارهای اداری و قانونی را نداشته باشید و یا این که حوصله دارید اما وقت چنین کاری را ندارید، پس با خیالی آسوده مدارک و موارد گفته شده را در بالا به ما تحویل دهید تا در سریع تغییرات شرکت ترین زمان ممکن این کار برای شما صورت بپذیرد. هم چنین در خصوص هر گونه مشاوره در این زمینه می توانید به ما اطمینان کنید. مزایای ثبت شرکت توسط تعداد زیادی از افراد زیر سوال می رود. با رواج این دیدگاه که تشکیل شرکت فقط باعث ایجاد مالیات می شود، بسیاری افراد از تاسیس قانونی شرکت خودداری می کنند و در نتیجه قادر به پیشرفت در کار خود نیستند.

حداقل اعضای شرکت تعاونی هفت نفر می باشند که ۳ نفر از آنها به عنوان هیئت موسس در نظر گرفته می شوند و بایستی مشکل قانونی نداشته باشند. شرکت های تعاونی با توجه به قانون تجارت جزء شرکتهای تجاری نمی باشند، اما هدف آن بهتر شدن وضع مادی اعضا می باشد. این گونه از شرکت ها را می توان جای شرکت سهامی خاص با توافق اعضا تشکیل داد. میزان سرمایه ی اولیه شرکت سهامی خاص باید ۱۰۰,۰۰۰ تومان باشد.در این نوع شرکتها هر فرد به اندازه ی سرمایه اش در شرکت مسئولیت دارد. بقیه ی اعضای هیئت مدیره عضو عادی به حساب می آیند و در رای گیری دارای موقعیتی برابرهستند.