راهنمای سامانه ثبت شرکتها آموزش سایت Irsherkat Ssaair

موضوعات شرکت محسوب شده و بایستی شرکتی طبق یکی از قالب های فوق با این موضوعات به ثبت برسد . چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار ثبت برند تجاری داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. در سامانه ثبت شرکتهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن را آماده کنید . متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دفاتر پلمپ شده پس از پلمپ با توجه به آدرس ذکر شده برای متقاضیان ارسال می گردد.لذا، لازم است در درج این اطلاعات توجه و دقت لازم به عمل آید.

ثبت شرکت هانا خدماتی مانند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت ها ، ثبت برند و علامت تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به شما ارائه می‌دهد. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم.

همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند. در گذشته ، ثبت اسم تاجر در دفتر ثبت تجارتی تنها با مراجعه حضوری به مرجع ثبت شرکت ها امکان پذیر بود، اما امروزه کلیه تجار و شرکت های تجاری می توانند با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها و با ورود به بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، برای ثبت نام خود در دفتر ثبت تجارتی اقدام نمایند. امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی ، افراد می توانند از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها درخواست خود را نسبت به اخذ پلمپ دفاتر تجاری اعلام نمایند. در این مقاله برآنیم تا مراحل ثبت نام اینترنتی را به طور کامل شرح دهیم. لازم به یادآوری است چنانچه در هر یک از این مراحل با سوال و یا مشکلی مواجه شدید می توانید با همکاران ما در شرکت لوتوس تماس حاصل فرمایید.

در مجامع عمومی فوق العاده حضور حداقل نصف تعداد سهام داران کلی شرکت الزامی است. در این مجامع معمولا در مورد کاهش و افزایش سرمایه، تغییر در اساسنامه و انحلال شرکت صحبت و تصمیم گیری می شود. در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود. ج) موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان و ارگان ها به ثبت می رسند. در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت کار خود را در سامانه پیگیری کنید. سلام من سال 93 به عنوان مدیر عامل وارد شرکت جهان بنای کیهان شدم به عنوان امتیاز آور شرکت .بعد از گذشت 6سال هنوز اسم من به عنوان مدیر عامل داخل آن شرکت میباشد در صورتی که با این شرکت 2ساله قرارداد داشتم.

نحوه پلمپ دفاتر سال 1400

شرکت‌های مختلط غیر سهامی هم از دو نوع شریک تشکیل می‌شود که این شریک‌ها با عنوان شرکای ضامن و شرکای سهامدار با مسئولیت محدود تشکیل شده است در این شرکت‌ها سهام شرکت منتشر نمی‌شود. در صورت بروز تخلف٬ چه نهادی مرجع رسيدگیکننده به تخلفات است؟ به طور کلی مرجع رسيدگی به رعایت نکردن تشریفات و قوانين و مقررات طبق قانون تجارت و همچنين لایحه اصلاحـی٬ بر عهده مرجع قضایی محل ثبت شرکت مذکور است و مرجع قضایی میتواند چنانچه حقی ضایع شده است نسبت به موضوع ورود کند. در ادامه به تشزیح نکاتی در این زمینه می پردازیم تا یاری رسان شما باشد. مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است.

  • نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید.
  • از جمله این مزایا میتوان به اعتبار حاصل از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها نام برد.
  • ذیلاَ به شرح چگونگی مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری می پردازیم.
  • در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید.
  • چنانچه اعضای شرکت جزو سهامداران شخصی حقوقی باشند (اصل و کپی آگهی تاًسیس، روزنامه رسمی براساس آخرین تغییرات، کپی شناسنامه و کارت ملی ارائه اصل و کپی ثبت شرکت و ترجمه آن) و اگر فرد سهامدار خارجی شخصی حقیقی باشد، ارائه اصل و کپی پاسپورت و ترجمه آن الزامی است.
  • هم چنین ممکن است اعضای شرکت پس از مدتی بنا به دلایلی خاص تصمیم به انحلال شرکت بگیرند.

اما به طور کلی در صورت پذیرش ،مسئول اداره ،دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می کند ، با ثبت در دفتر ثبت شرکت ها نیاز به ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد. فعال می شود و لازم به ورود اطلاعات است .برای ذخیره اطلاعات وارد شده دکمه ذخیره را وارد نمایید . اگر دکمه حذف یا انصراف را بفشارید کلیه اطلاعات و مدارک ارسالی شما حذف خواهند شد . هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود . طبق ماده ۶ قانون تجارت کلیه تجار مکلف اند رویدادهای مالی عملیات تجاری خود را در دفاتر قانونی روزنامه و کل ثبت کنند.

منطقه هشت تهران دارای جمعیت بسیار بالایی است و دارای امکانات فراوان شهری از جمله مراکز درمانی ، مساجد، آموزشگاهها ، دانشگاه ها ، فضای سبز شهری و پارک ها، مراکز خرید بسیار،بازارروز، بازار میوه و تره بار،مغازه ها و فروشگاه ها،آموزشگاه ها ، استخرو باشگاه های ورزشی و … برخوردار می باشد و دسترسی اهالی این مناطق به مغازه ها و فروشگاه ها و مراکز خرید جهت رفع نیاز روزانه بسیار عالی است چراکه تقریبا سر هرکوچه و خیابان یک مغازه یا فروشگاه زنجیره ای بزرگ مثل جانبو، شهروند، افق کوروش، رفاه، هفت ، اتکا ،هایپر استار، هایپرمی، ویوان، وین مارکت ، فامیلی و … این رو رویه های پذیرش شرکت ها و تنوع شرایط پذیرش به گونه ای در فرابورس رقم … ثبت نزد. نقل و انتقال سهام زمانی صورت می گیرد که شخص قصد خارج شدن از شرکت را داشته باشد یا عضو جدید وارد شرکت شود یا به عبارتی سهامداران شرکت تصمیم بگیرند سهام را بین خود جا به جا کنند ، برای نقل و انتقال شرکت تمامی افراد واگذارکننده سهام و گیرنده می بایست مالیات خود را به ادارات مربوطه پرداخت نمایند. مجامع فوق العاده و صورت جلسه های نوشته شده در آن ها زمانی دارای وجاهت قانونی برای ثبت و اجرا هستند که حداقل به رای موافق دو سوم افراد حاضر در جلسه رسیده باشند.

ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ازطریق سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی بخش پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی irsherkat.ssaa.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید. در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. به منظور ثبت اینترنتی صورت جلسه تغییرات شرکتو مواردی از این قبیل، بخشی تحت عنوان (ثبت صورت جلسه تغییرات) در سامانه جامع ثبت شرکتها پیش بینی گردیده تا مسئول مربوطه شرکت یا موسسه با مراجعه به آن بخش بتواند برای ثبت صورت جلسه تغییرات انجام گرفته، ثبت درخواست نموده و درخواست خود را پیگیری نماید.

هم چنین اشخاص شرکت می توانند با توجه به جلسه موسسین شرکت سمت های دیگری را انتخاب نمایند. انتخاب انواع شرکت برای فعالیت به عوامل مختلفی از جمله افزایش سرمایه ،جداسازی دارایی های تجاری اعضا ، امکان اداره شرکت بعد از خروج یا فوت یکی از شرکا یا سهامداران در شرکت ، امکان انتقال سهام شرکت از طریق فروش و یا آگهی پذیره نویسی و … وابسته است . هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد .

پیامدها و جریمه عدم اخذ دفاتر پلمپ

کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. هرگونه تغییرات در شرکت باید زیر نظر سازمان ثبت شرکت همان حوزه ثبتی انجام پذیرد.

http://www.irsherkat.ssaa.ir/

پس از انجام این مراحل، دفاتر پلمپ شده توسط پست پیشتاز به همان آدرسی که در سامانه وارد کرده‌اید ارسال می‌شوند. ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید. وی از متقاضیان ثبت صورت جلسه تغییرات خواست از مراجعه حضوری به منظور تحویل مدارک خودداری کنند. اکثر تنظیمات صورتجلسه شرکت‌ها و تغییرات آن شامل تغییر در اساسنامه… … عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و هیئت مدیره برای هر یک از پذیرش جداگانه بگیرند. در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید.

دفاتری که در شرکت‌ها باید پلمپ شوند، دفاتر روزنامه و دفتر کل هستند ودفتر روزنامه همان‌طور که از اسمش پیداست، مربوط به فعالیت‌های روزانه تاجر است. در حالتی دیگر این احتمال وجود دارد که صورتجلسه شرکت تایید نگردد که با دریافت پیام مردود بودن صورتجلسه مواجه خواهید شد. در صورت نیاز ثبت تغییرات به مشاوره می توانید از کارشناسان هاناثبت سوالات خود را بپرسید. در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید.

پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت. فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر ثبت شرکت را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید. پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت. کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد .