نحوه ثبت شرکت و مشاوره از صفر تا صد در ایران

تاریخ آغاز و ختم شرکت در صورتی که برای مدت محدود تشکیل شده باشد. در حالت سوم این امکان وجود دارد که صورتجلسه ی شما مردود اعلام شود که توسط ابلاغیه به شما اطلاع داده می شود. کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد. نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید. بر همین اساس هر دو گروه برحسب کارکردی که دارند باید شرکت به ثبت برسانند تا بتوانند فعالیت خود را انجام و گسترش دهند .

دسته بعدی افرادی است که نوآوری ندارند و صرفا هدفشان واردات و صادرات کالاها می باشد و جنبه تجاری دارد. در صورت وجود نماینده و یا وکیل در شرکت نام وکیل در این قسمت ذکر می گردد. در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت کار خود را در سامانه پیگیری کنید. در این بخش هر آنچه که باید در رابطه با تعیین نام شرکت ها ، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های آن بدانید ، عنوان شده است . همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید .

انتخاب گزینه سرمایه نقدی شرکت در مسولیت محدود( حداقل صد هزار تومان) و مشخص کردن تعداد و ارزش سهم برای شرکت سهامی خاص. سابقه وکالت در دادگاه‌های حقوقی، کیفری و خانواده، ادارات ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری، مالکیت معنوی و اجرای اسناد، مراجع حل اختلاف کارگر و کارفرما، دیوان عدالت اداری، دیوان عالی کشور سابقه… مراجعه و هزینه ی آگهی را از طریق همین سامانه به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. در واقع درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه ی رسمی جمهوری اسلامی ایران، آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود.

در صورتیکه مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده اصل روزنامه حاوی آگهی دعوت بهمراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهامی آنها در یک لیست نوشته و به امضاء آنها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آنها تایید و به همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده اصل روزنامه ثبت برند تجاری حاوی آگهی دعوت بهمراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. ریالی کاهش یابد و به هیئت مدیره در اجرای ماده 192 لایحه اصلاحی قانون تجارت اختیار داده می شود که نسبت به طی مراحل قانونی و ثبت کاهش سرمایه در اداره ثبت شرکتها اقدام نماید. در صورتی مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده اصل روزنامه حاوی آگهی دعوت بهمراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد.

مراحل پلمپ دفاتر تجاری در پورتال اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری

در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. در این مقاله ما کاملاً تخصصی علاوه بر آدرس ثبت شرکت ها در تهران ، آدرس ثبت شرکت های تمامی شهرهای کشور را به همراه تلفن های تماس آنها برای شما قرار داده ایم تا به صورت کامل راهنمای شما باشد . پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید.

  • پس از آن نیاز به تنظیم صورتجلسه ای جداگانه برای هر تغییر و ثبت آن می باشد.
  • در ادامه به مباحث و سوالاتی پرداخته ایم که ممکن است در طول ثبت شرکت سهامی خاص به آن برخورد کنید اما اگر به مشاوره تخصصی و یا اطلاعات تکمیلی و جزئی تر در این زمینه نیاز دارید میتوانید از طریق مشاوره آنلاین و تلفنی امور ثبتی با متخصصان امور ثبتی کارمنتو همراه شوید.
  • ارائه گواهی عدم سوءپیشنه کیفری کلیه اعضای هیات مدیره،مدیر عامل و بازرسان شرکت از طرف متقاضی ثبت لازم می باشد.
  • در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه نقدی یا غیر نقدی، سهام بانام یا بی‌نام انتخاب می‌شود.

صورتجلسه درسه نسخه تنظیم و کلیه صفحات به امضاء هیات رئیسه جلسه برسد و یک نسخه آن ظرف مدت سه روز تحویل اداره پست شود و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد. به موجب ماده ی forty seven قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه شرکت چند منظوره باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی forty eight همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد.

تعداد سهام تضمینی که مدیران باید به صندوق شرکت بپردازند، قید این‌که شرکت دارای چند نفر بازرس خواهد بود و نحوه انتخاب و مدت ماموریت آن ها. تعداد مدیران و طرز انتخاب و مدت ماموریت و نحوه تعیین جانشین برای مدیرانی که فوت نموده و یا استعفا می کنند یا به جهات قانونی محجور، معزول و یا ممنوع می گردند. مقررات راجع به حد نصاب لازم جهت تشکیل مجامع عمومی و ترتیب اداره آن ها. موسساتی مثل آژانس های مسافرتی و گردشگری که خدمات مسافرتی و ایرانگردی و جهانگردی را ارائه می دهند باید تاییدیه های تعیین شده را از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تهیه کنند . برای آغاز به فعالیت در زمینه ی بورس و اوراق بهادار، دریافت مجوز از سازمان بورس لازم می باشد. مرجع حقوقی ایران از سال 1394 با هدف جمع آوری و انتشار اطلاعات علمی حقوقی صحیح، جامع و دقیق به عنوان عضوی از زیر مجموعه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) فعالیت می کند.

اطلاعیه پلمپ دفاتر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

اگر متقاضی ثبت تخصصی در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشور می باشید می توانید با یک تماس با مشاوران ثبت نوول در ارتباط بوده و از سابقه مفید آن ها در انجام امور ثبت شرکت ها بهره بجویید . پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. مجمع عمومی فوق العاده مؤسسه……………………..ثبت شده به شماره ………………………مورخ ……………. در صورتی‌که اعضاء هیئت مدیره یا سهامداران اشخاص حقوقی باشند ارائه کپی آخرین روزنامه رسمی، شخص حقوقی و نامه معرفی نماینده(در سربرگ شرکت)و کپی شناسنامه و کپی کارت ملی برابر اصل شده نماینده شخص حقوقی.

سپس وضعیت حدود حق امضاء اعضاء هیات مدیره و پس از آن سمت عضو هیات مدیره را مشخص نمایید. اشخاصی که مجموع فروش آنها و یا ۱۰برابر درآمد آنها طبق برگ قطعی مالیات از سال ۹۱ به بعد بیش از ۳ ملیارد تومان بوده است . و در مورد اشخاص حقیقی دارای کسب و کار که خدمات ارایه می دهند مثل وکلا ، کارشناسان رسمی دادگستری و پزشکان ۱.۵ میلیارد تومان بیشر باشد. در شرکت های سهامی موارد دیگری که قبلاَ تذکر داده شده در آگهی قید می شود.

ثبت شرکت چند منظوره، غیر از ثبت شرکتنامه است و عمل و دفاتر آن نیز جدا است. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. این اقدام علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از حقوق اشخاص حقوقی، موجب تحولات جدی و جدید در بهبود فضای کسب و کار شده است. موسسه ثبت نوول با بهره مندی از متخصص ترین کارشناسان ثبت شرکتها در سراسر کشور آماده انجام تمام امور ثبتی شرکت ها می باشد .

تغییر یابد در نتیجه ماده……………………… اساسنامه بشرح مذکور اصلاح می گردد. اسناد هویتی تمامی اعضای معرفی شده شامل مدیر بازرس و سهامدار بایستی در دفاتر اسناد رسمی و یا توسط وکیل دادگستری برابر اصل شود. نوع فعالیت شرکت مشخص شود و چنانچه احتیاج به مجوز داشته باشد از ثبت شرکت در تهران مراجه مربوطه اخذ شود. با ثبت شرکت، امکان استفاده و بهره برداری بسیار بیشتر از امتیازات ، اعتبارات و تسهیلات دیگر نهادها ممکن می شود. حتی اگر شرکت شما فعالیتی نداشته باشد بهتر است این کار را در اول سال مالی انجام دهید تا برای شما مشکل مالیاتی پیش نیاید.

http://sherkat.ssaa.ir

صورتجلسه در چند نسخه تنظیم و کلیه صفحات به امضاء هیات رئیسه جلسه برسد و یک نسخه ظرف مدت سه روز تحویل اداره پست شود و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. صورتجلسه در چند نسخه تنظیم و کلیه صفحات به امضاء هیات رئیسه جلسه برسد ظرف مدت سه روز تحویل اداره پست شود و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آنها در یک لیست نوشته و به امضاء آنها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آن را تأیید و به همراه صورتجلسه تحویل اداره پست شود. یک نسخه از صورتجلسه مذکور تحویل دارایی مربوطه برای محاسبه و تعیین مالیات بر نقل و انتقال شود و پس از واریز مالیات برگ مفاصا حساب مالیات بر نقل و انتقال بهمراه صورتجلسه ظرف مدت سه روز تحویل اداره پست شود و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آنها در یک لیست نوشته و به امضاء آنها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آنرا تایید و بهمراه صورتجلسه تحویل اداره پست شود. اکثریت سهامداران تشکیل شده اصل روزنامه حاوی آگهی دعوت بهمراه صورتجلسه تحویل اداره پست شود.

احدی از سهامداران یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. ۲– در صورتی که مجمع با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و ارائه اسناد مثبته به ضمیمه صورتجلسه به اداره تغییرات شرکت ثبت شرکتها ارسال گردد . ۳ – در صورتی که مجمع با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و ارائه اسناد مثبه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. ۲– در صورتی که مجمع با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و ارائه اسناد مثبه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. ۱- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی در سه نسخه و ظرف مدت سه روز از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی را در سامانه درج نمائید .