سامانه الکترونیکی ثنا +راهنمای ثبت نام در سامانه و مدارک لازم

در این مرحله اطلاعات تماس و ایمیل تان را وارد کنید و روی مرحله ی بعد کلیک کنید. اگر سوال دیگری درباره احراز هویت ثنا دارید، از ما بپرسید. در این مرحله باید بعد از لمس صفحه در تلفن ثبت شرکت در تهران همراه و با استفاده از ماوس در رایانه، امضای الکترونیک خود را وارد کنید. در نسخه دسکتاپ این سامانه بعد از کلیک بر روی پرداخت هزینه، وارد صفحه پرداخت از طریق درگاه اینترنتی می شوید.

در صورتی که تو سایت زده تا ۳ بار امکان آپلود ویدئو هست. یعنی باید یک دفعه دیگه هزینه پرداخت کنم؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید. در حال حاضر قوه قضاییه در حال بروزرسانی است و در صورت امکان چند ساعت دیگر تلاش کنید. برای اینکه در حین احراز هویت نیاز به ضبط ویدیو هست و سیستم عامل باید اجازه دسترسی به دوربین رو به مرورگر بده تا بتونه ضبط کنه. هنگام مشاهده پیغام اجازه دسترسی بدهید تا مشکل حل بشه. همچنین شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی فوری با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

در این مطلب به ابهامات شما در مراحل ثبت شرکت‌ پاسخ می‌دهیم تا آن را به آسانی پشت سر بگذارید. در این مرحله توافق نامه‌ دریافت حساب کاربری برایتان نمایش داده می‌شود. بعد از مطالعه دقیق شرایط، با زدن دکمه تایید وارد صفحه مشخصات شناسنامه‌ای شبیه به تصویر زیر می‌شود. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و دکمه مرحله‌ی بعد را بزنید. برای ورود به سایت ثبت نام ابلاغ ثنا باید از طریق آدرس sana.adliran.ir اقدام نمود و جزئیات این امر در متن مقاله توضیح داده شده است. در این مرحله از مراحل ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا، با استفاده از دوربین موبایل یا وب کم لپ تاپ، عکس خود را به گونه ای بگیرید که صورت، در نقطه مشخص شده، طبق دستور العمل باشد.

  • ثبت شرکت دارای پیچیدگی‌های خاص و نیازمند وقت و انرژی زیاد است.
  • من ثبت نام کرده ام وپرداخت برای احراز هویت انجام شده.اما وقتی می خواهن احراز هویت کنم پیغام «روش انتخاب شده معتبر نیست »را دریافت می کنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  • دقت داشته باشید در این مرحله شماره تلفن ثابت و همراه خود را به درستی وارد نمایید تا در هنگام ارسال ابلاغ دچار مشکل نشوید.
  • بله، احراز هویت در این سامانه به ۲ صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

برای دریافت نکات تکمیلی این مطلب، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید. در صورتی که متوفی دارای پدر و مادر و فقط نوه باشد در این مورد استثنائاً، نوه‌ها هم ارث می‌برند. استثنای دیگر در قانون ارث این است که اولاد عمه و عمو حتی با وجود اجداد ارث دریافت می‌کنند. همچنین پسرعمویی که از پدر و مادر ناتنی نباشد، بر عمویی که از پدر تنی اما از مادر ناتنی باشد اولویت دارد. طبق قانون ارث ایران، افراد بر اساس اولویت قانونی از متوفی ارث می‌برند.

تعطیلی استان اصفهان

گرفتن کد شهریه و ثبت عنوان سر سامانه سجام شهریه سر سامانه اهل اکسپرس به روی رایگان سر مطالب قبلی باشگاه مسئولیت اهل ثبت عنوان سجام و. ثبت نام در سامانه سجام از سایت ایندکس وار دریافت کنید. سلام برای من در قسمت بررسی وضعیت میگه «فرآیند ثبت برند تجاری احراز تصویر و امضای غیرحضوری شما در حال انجام است، لطفا تا اعلام نتیجه صبر کنید». چون تو سامانه sana.adliran.ir میرم میگه شما قبلا ثبت نام کردید. در این مرحله شما باید هزینه ۳۶۰۰ تومان پرداخت کرده و روند رو مثل دفعه قبل تکرار کنید.

در انتها نیز اگر با خطای ” ویدئو نامعتبر است” مواجه شدید، باید به این مسئله توجه کنید که علت بروز این خطا نبودن چهره در ویدئو، وجود چندین چهره در ویدئو، فاصله نامناسب چهره از لنز دوربین، و مناسب نبودن نور محیط است. حتما در نظر داشته باشید که برای گرفتن عکس سلفی، تمامی شئونات اسلامی را رعایت کنید. شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه پیگیری ثبت تغییرات شرکت و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. سلام، پیغامی دریافت کردم مبنی براینکه درمورد پرونده ..‌‌‌‌..ردیف فرعی….شعبه….رای صادر شد. چطوری بفهمم از من شکایتی شده؟ اگه شکایتی بشه پست شکوائیه دم خونمون نمیفرسته؟ یا شکایتو تحویل من نمیدن ؟… و ثبت نام در این سامانه از خدمات قضایی ذیل بهره مند شوند.

ثبت نام شرکت در سامانه ثنا

با ارائه مدارک مورد نیاز به صورت حضوری در دفاتر خدمات قضایی ثبت نام اولیه فرد در سامانه ثناکه از زیر مجموعه های سایت adliran بوده، صورت خواهد گرفت ، اما برای نهایی کردن این فرایند نیاز به گذراندن مراحل احراز هویت ثنا می باشد . در شهرستانهایی که دفتر خدمات قضایی ندارند باید به دادگستری حوزه قضایی مراجعه و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کنید. پس از ثبت نام در سامانه ثنا، برای مشاهده ابلاغ الکترونیک میتوانید به سامانه ثنا مراجعه کنید. پس از انجام مراحل احراز هویت توسط دفاتر خدمات قضایی، نام کاربری و رمز عبورتان را دریافت می‌کنید.

روی گزینه سمت راست کلیک کنیدپس از کلیک بر روی گزینه سامانه ابلاغیه الکترونیک، با صفحه زیر مواجه می شوید.در این صفحه ابتدا باید شماره ملی خود را در فیلد بالا وارد کنید. سپس در فیلد پایین، رمز شخصی خود را که توسط این ارگان به همراه شما پیامک شده را وارد کنید.در نگهداری و ضبط این رمز کوشا باشید. چرا که هر کاربر تنها three بار قادر به بازیابی رمز عبور خود می باشد. نحوه ثبت نام در سامانه ثنا به این صورت است که، ابتدا باید وارد سامانه ثنا شده و در صفحه اول بر روی گزینه ثبت نام برخط کلیک کنید.

آخرین اخبار تعطیلی مدارس تبریز

در آخر گزینه “ثبت اطلاعات اولیه” را انتخاب کنید تا به درگاه پرداخت متصل و هزینه مربوطه را وارد کنید. گرچه امروزه فرایند ثبت شرکت به دلیل آنلاین شدن، آسان‌تر از سال‌های گذشته شده است اما هنوز هم بسیاری از افراد… بعد از وارد کردن رمز وارد کارتابل شخصی خود می‌شوید و می‌توانید ابلاغیه‌ها و پیام‌های خود را پیگیری نمایید. پس از ثبت نام ، به هر یک از متقاضیان کارتابل هایی اختصاص داده می شود که با ورود به آن می توانند ابلاغیه های دریافتی را مشاهده کنند . لازمه اجرای حکم ، رسیدن ابلاغیه ( پیام ، نامه ) به شخص مربوطه یا وکیل وی می باشد به همین دلیل است که در قانون آیین دادرسی مدنی گفته شده است حکم یا باید به صورت حضوری و یا به شکل رونوشت گواهی باشد .

از جمله این امکانات می توان به رویت ابلاغیه در سامانه ثنا اشاره کرد. مسئولیت حقوقی ابلاغ الکترونیکی اوراق، به عهده صاحب حساب کاربری (برای اشخاص حقوقی مدیر حساب کاربری) است. در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید صفحه دیگری از سامانه ثبت‌نام الکترونیک قضایی به شما نمایش داده میشود که از شما می‌خواهد قوانین آن را مطالعه کنید. بهتر است توافق نامه سامانه ثنا را با دقت مطالعه کنید. این مدارک پس از ثبت، تحویل اداره نظارت و پیگیری شده و پس از اقدامات قانونی، مدارک به اداره کل اطلاعات و خدمات مالیاتی، ارسال و به اداره شماره اقتصادی ارسال می شود. کد اقتصادی توسط این اداره، صادر و برای متقاضی ارسال می شود.

برای صدور ابلاغیه یک روند قانونی وجود دارد؛ در زمان طرح دعوی در دادگستری، نسخه‌ای از ابلاغیه و پیوست‌های پرونده آن بایگانی می‌شود و نسخه دیگری هم از طریق مأمور دادگاه به خوانده رسانده می‌شود. در واقع ابلاغیه برای آن است خوانده و خواهان از مراحل مختلف دعوی و پرونده مربوط به آن آگاه شوند. بله، احراز هویت در این سامانه به ۲ صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. احراز هویت غیر حضوری در همین مطلب به طور کامل توضیح داده شده است. ممکن است موضوع انتخابی شما نیاز به دریافت مجوز داشته باشد.