سامانه ثبت شرکتها در اهر

حالا باید کپی برابر اصل شده ای از اساسنامه ی خود را در سایت اداره ی ثبت شرکت ها بار گذاری نمایید. می توان اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه ی متن های موجود در سیستم ثبت برند تجاری استفاده نمود. در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند. سمت هر کدام از آن ها باید با بعضی از اطلاعات هویتی شان ثبت شود.

  • در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد.
  • سپس بر اساس ماده 6 نظامنامه قانون تجارت وزارت عدلیه و مادۀ 197 قانون تجارت به مدت یک ماه از تاریخ ثبت نمودن شرکت، باید کوتاه شده شرکت نامه و ضمائم آن به وسیلۀ اداره ثبت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت منتشر شود.
  • ضمنا شما میتوانید با تماس با شماره های ۰۲۱۴۲۵۱۴ از مشاوره رایگان کارشناسان تخصصی در امور ثبتی بهره مند شوید.
  • ✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است.
  • سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری متشکل از 8 قسمت است که متناسب با خدمت درخواستی باید انتخاب گردد .

لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . تهران تقاطع خیابان میرداماد با اتوبان مدرس پلاک ۲۷۵ کد پستی ۱۹۱۸۹۱۳۳۳۶ ارسال گردد. در آخر با استفاده ثبت تغییرات شرکت از کلید “گام بعدی” می توان به صفحه بعد وارد شد . و در صورتی که قصد حذف اطلاعات یک شخص وجود داشته باشد ، پس از مشاهده کردن اطلاعات آن شخص توسط کلید۰۴۷ ، با استفاده از کلید “حذف شخص ” می توان آن شخص را حذف نمود . تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پارس محاسب می باشد.

در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند. در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد ثبت شرکت بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. اداره و سایت ثبت شرکت ها تهران جزئی از اداره کل ثبت شرکت ها است و زیر مجموعه ایی از قوه قضایه، برای انجام ثبت شرکت در تهران باید به سایت ثبت شرکت ها مراجعه کرد.

» نحوه ثبت نام یارانه

پس از آن که اطلاعات مربوط به ثبت شرکت ، تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر و … در سامانه تکمیل گردید ، متقاضیان با وارد کردن شماره پیگیری ، می توانند از طریق این قسمت از وضعیت پرونده مورد نظر اطلاع جویند . در این صفحه “اطلاعات پستی” مربوط به مدارک ارسال شده نیز وجود دارد . متقاضیان محترم می بایست پس از ارسال مدارک از طریق پست ، شماره بارکد پستی ، تاریخ تحویل مدارک به پست و نوع مدرک چاپی خود را در این قسمت مشخص نمایند و با استفاده از کلید “ارسال اطلاعات پستی” اطلاعات مربوط به ارسال مدارک به پست را به سازمان ثبت اسناد ارسال نمایند . درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد. نماینده مورد نظر، نوع نمایندگی، مستند نمایندگی، شماره و تاریخ مستند نمایندگی. و ارسال آنها به اداره ثبت شرکتها از طریق پست، حدوداً یک هفته کاری زمان لازم است تا شرکت مورد نظر شما به ثبت برسد.

irsherkat.ir

انتخاب نمایید آگهی های شرکت در چه نوع روزنامه ای درج گردد ، چنانچه روزنامه ابرار کم هزینه ترین نوع روزنامه است . در این مرحله باید سمت اعضاء هیئت مدیره من جمله مدیر عامل ، رئیس هیئت مدیره ، سهام دارن و … مشخص گردد . انتخاب نام شرکت از موارد و ضوابط متعددی پیروی می کند که باید رعایت گردد تا مورد قبول کارشناسان واقع گردد .

راهنمای ثبت اینترنتی تغییرات شرکت

در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم . می باشد که همگی این مشخصات درون سامانه اداره ثبت شرکتها به ثبت رسده و … شده را به همراه رسید پذیرش در پاکت مخصوص برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. کلیه متقاضیان جهت پذیرش تاسیس و شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت شده … مراجعه به سامانه پذیرش ثبت تاسیس و ثبت تغییرات به آدرس irsherkat.ssaa.ir نسبت . بعد از آنکه مراحل ثبت شرکت در گرگان با موفقیت صورت گرفت باید اقدامی به منظور مشخص نمودن حوزه مالیاتی و ایجاد پرونده دارایی ،دریافت کد اقتصادی، پلمپ دفاتر و مهیا نمودن دفاتر قانونی صورت بگیرد. شماره پیگیری ۱۹ رقمی در این مرحله برای شما صادر میشود که به معنی پذیرش موقت شده توسط متقاضی است. در نام شرکت، نباید واژه شرکت و مسئولیت محدود وجود داشته باشد.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند. در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد. یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند . مهم ترین دلیل راه اندازی سامانه پایدار ثبت جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف به موسسات ثبتی و حقوقی برای ثبت برند ،ثبت شرکت و اخذ ایزو می باشد.

8- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تایید و معرفی به اداره ثبت شرکتهای شهرستان مربوطه اقدام می کند. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید از کارشناسان هاناثبت سوالات خود را بپرسید. مثلاً اگر می خواهید گرید دریافت کنید یا اینکه می خواهید در مناقصه یا مزایده خاصی شرکت کنید به دلیل سهامی بودن شرکت سهامی خاص و مسئولیت بالاتر اعضاء بسته به میزان سرمایه انتخاب شرکت سهامی خاص برای این نوع شرکت انتخاب عاقلانه تری است. از دلایلی که این استان اشخاص زیادی را به سمت و سوی خود می کشد تا کسب و کار خود را در این استان آغاز کنند وجود منابع طبیعی و آب و هوای خوب است که سبب ثبت شرکت در زمینه گردشگری و کشاورزی در این شهر و استان می گردد. متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند .

نام های خود را بر اساس اولویت انتخاب کنید تا توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها بررسی شود. در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی در خصوص ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در کل ایران از جمله در اهر می توانید از کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا اطلاعات لازم را به صورت رایگان کسب نمایید. متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند . کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

ورود به سایت ثبت شرکت Www Irsherkatssaair, سامانه ثبت شرکتها سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

چنانچه تعداد افراد متقاضی چند نفر باشند، باید اطلاعات آنها را وارد کنید. دقت کنید که ثبت اطلاعات متقاضی یک گام مهم مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها محسوب می‌شود. با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت تاییدیه پذیرش لازم است تا نسخه های اصلی تمامی صورتجلسات و تمامی موارد ضمیمه شده به آن را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی برای آدرس مورد تایید در تاییدیه پذیرش ارسال نمایید . با ورود اطلاعات نهایی در این زمینه ، سیستم به صورت خودکار تاییدیه پذیرش را ثبت شرکت از شما خواستار می شود از این رو نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید .