سایت ثبت من My Ssaair

بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت شرکت خودداری کنید. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سامانه ای را با عنوان سامانه جامع ثبت شرکت ها راه اندازی نمود که از طریق آن متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری می توانند کلیه فرآیند درخواست خود را تا مرحله نهایی انتشار آگهی در روزنامه رسمی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام دهند. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. این سامانه با داشتن نیروی اداری بالا در واحد اداری سازمان موجب شده تا مشتری مستقیماً با ثبتنام در سامانه به واحد اداری ما ارجاع داده شود و پس از انجام امور مربوطه کلیه مدارک به مشتری تحویل داده میشود.

  • با استفاده از این شناسه می‌توانید اطلاعات شرکت‌ها را ببینید، اما برای دیدن این اطلاعات راه دیگری نیز هست.
  • در بخش «سرمایه شخص حقوقی» سایت اداره ثبت‌ شرکت‌ها باید تکلیف میزان سرمایه شرکت را مشخص کنید.
  • اکنون همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می فرمایید، وارد صفحه اصلی سایت سازمان ثبت اسناد و املاک شده اید و می توانید از امکانات و خدمات سامانه اداره ثبت اسناد و املاکدر رابطه با سند رسمی، ثبت املاک، ثبت شرکت و مالکیت معنوی استفاده نمایید.

همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید. این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند. لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید. تمامی مطالب این وب سایت برای سایت سامانه ها محفوظ می باشد.

خدمات ثبت شرکتها

موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. نام‌هایی که تایید می‌شود را نمی‌توان به شخص دیگری انتقال داد. معمولا نمی توان با این شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی ثبت نام نمود. اعضا هیئت مدیره باید حداقل ثبت تغییرات از ۲ نفر تشکیل گردد و اعضا و هیئت مدیره باید حداقل دارنده یک سهم باشند و اعضا و هیئت مدیره نباید دارای سوءپیشینه کیفری باشند. اطلاعات خود را به طور کامل وارد نمائید و در این خصوص میتوانید از فیلم آموزشی استفاده کنید. گواهی افتتاح حساب بانکی ۳۵% درصدی بنام شرکت در شرف تاسیس با امضا حق امضاداران.

هر یک از نهادهای دولتی در کشورمان صرف نظر از اینکه زیر نظر کدام یک از قوای سه گانه اجرائیه، قضاییه و یا مقننه فعالیت می کنند، دارای وب سایت اختصاصی بوده که بخشی از خدمات آن نهاد را به شکل اینترنتی و غیر حضوری به افراد جامعه ارائه می کند. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید.

همچنین نام‌هایی که مستلزم اخذ مجوز هستند، باید مجوز مربوطه را دریافت کرد. سپس گزینه گام بعدی را انتخاب می‌کنیم و وارد مرحله بعد می‌شویم. ظرف دو الی سه روز کاری اسامی مورد بررسی قرار گرفته و یکی از اسامی جهت تایید انتخاب می گردد .در صورتی که هر 5 اسم مورد تایید نباشد ، ابلاغیه رد نام برای اطلاع رسانی به متقاضی صادر شده و سپس باید جهت تعیین نام مجدد اقدام نمود که معمولا” طی همان روز کاری بررسی و تاییدیه مجدد صورت می پذیرد. سرمایه شرکت را با انتخاب گزینه “سرمایه نقدی ” تایپ می کنیم که می تواند معادل یا بیش از صدهزار تومان باشد.

موسسه ثبت نوول با بهره مندی از متخصص ترین کارشناسان ثبت شرکتها در سراسر کشور آماده انجام تمام امور ثبتی شرکت ها می باشد . اگر متقاضی ثبت تخصصی در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشور می باشید می توانید با یک تماس با مشاوران ثبت نوول در ارتباط بوده و از سابقه مفید آن ها در انجام امور ثبت شرکت ها بهره بجویید . الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد.

irsherkat-ssaa-ir

در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. بعد از تایید نام ، تمامی اوراق باید توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران امضاء شود و به اداره ارسال گردد ، درصورتی که مشکلی نداشته باشد ، آگهی خواهد شد . بنابر ماده یک دستور العمل های اجرایی ، درخواست کنندگان باید اطلاعات مربوطه را بر اساس فرم ها وارد نمایید و پس از مراجعه به سامانه مذکور متناسب با درخواست ، تمامی اطلاعات را باید به صورت گام به گام تکمیل نمایید . گسترش فعالیت ها و کسب و کار نیازمند فعالیت قانونی و اطمینان شخص از فروشندگان محصول یا خدمتی می باشد ، این مسئله تنها یکی از جزئی ترین دلایلی است که صاحبین مشاغل را به ثبت شرکت تشویق می کند . پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است .

بعد از ثبت این اطلاعات و وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ی”گام بعدی” کلیک نمایید. برای اینکه بتوانید شناسه ملی دریافت کنید در ابتدا باید به عنوان یک شخصیت حقوقی به ثبت برسید. برای این کار در قالب یک شرکت باید وارد سایت irsherkat.ssaa.ir شوید و برای ثبت شرکتتان اقدام کنید. اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید. ۴- فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید.

مراحل ثبت شرکت

ثبت بین الملل در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره مراحل ثبت شرکت مطالبی را به متقاضیان محترمی که در صدد ثبت شرکت می باشند ارائه نماید مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و چنانچه با هر سوال و موردی روبرو شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. در صورتی که خودتان قصد دارید این امر را انجام دهید به ترتیب زیر عمل کنید اما دقیت کنید که ثبت تغییرات در سامانه مراحل زیادی دارد که اطلاعات افراد و سهامداران و متن صورتجلسه را باید وارد کنید و هرگونه اشتباه در این مراحل حتی کد ملی افراد باعث رد درخواست شما خواهد شد. ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید. اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید. در صورتی که شرکتی سهامدار باشد باید شخصی را به عنوان نماینده رسمی خود در شرکت معرفی نماید.این شخص در جلسات و مجامع شرکت کرده و از طرف شرکت سهامدار عمل می کند.در عموم شرکتها لازم نیست سهامدار حتما به سربازی رفته باشد و یا تحصیلات مرتبط داشته باشد. در این مرحله باید روزنامه کثیر الانتشاری که آگهی شرکت و شخص حقوقی در آن درج خواهد شد مشخص کرده و بعد از تعیین شروع و پایان سال مالی گزینه ی “گام بعدی” را انتخاب نمایید.

مراحل ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت ثبت من my.ssaa.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت ثبت من my.ssaa.ir پاسخ دهند. ۱مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سایت ثبت من یعنی my.ssaa.ir را در آن جست و جو نمایید تا مطابق تصویر زیر وارد صفحه اصلی سامانه ثبت من شوید.

برای این کار دیگه نیازی نیست بری از همسایه یا صاحب خونه بپرسی تنها کافیه وارد سامانه استعلام کد پستی بشی و به جوابت برسی. ۸- میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید. ۷- نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت ثبت شرکت کلیک کنید. با انتخاب نام هر یک از شرکا میزان سهام یا سرمایه شان را مشخص کنید . ج) موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان و ارگان ها به ثبت می رسند. شرکت های تجاری از مشارکت و اجتماع دو نفر یا بیشتر تحت عنوان شرکت هایی که قانون ثبت آن ها را تایید کرده تشکیل می شود .

شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد. حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . پس ثبت برند تجاری از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید، فعالیت خود را در چتر قانون جلو می‌برید، از تسهیلات مالی استفاده می‌نمایید و به کسب و کار خود گسترش می‌دهید.