سامانه ثبت شرکت‌ها

بررسی ترازنامه ها و حساب سود و زیان در سال مالی گذشته و اتخاذ تصمیمات جدید از این دست. یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت دستگاهی شده که کاربرد آن پایش و کنترل مداوم سیال در صنایع مختلف است. دستور جلسه می بایستی بصورت مشخص و مصرح در آگهی دعوت بیان گردد .

سامانه ثبت شرکت

9- آگهی دعوت سهامی خاص در روزنامه کثیر الانتشار شرکت چاپ و منشر شده باشد . ی پیش‌ آگهی ثبت اقدام نموده و مدارک مربوطه را به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا نماینده رسمی شرکت تحویل می‌شود. نماینده مورد نظر، نوع نمایندگی، مستند نمایندگی، شماره و تاریخ مستند نمایندگی. انتخاب گزینه وجود یا عدم وجود مجوز برای فعالیت هایی که نیاز به مجوز از سازمان یا ارگانهای خاص دارند و وارد کردن شماره مجوزو تاریخ مجوز در صورت نیاز به وجود آن. مشخص نمودن اطلاعات مربوط به سهام و میزان سرمایه هر کدام از شرکا و تعدادسهم یا نقدی و غیر نقدی بودن سرمایه.

خدمات سامانه ثبت شرکتها در سایت Irsherkat Ssaair

اهمیت ثبت شرکت تجاری زمانی آشکارتر می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده از تسهیلات بانکی و انواع وام‌های کارآفرینی و نیز شرکت در ثبت برند تجاری مناقصه‌ها و مزایده‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی منوط به ثبت رسمی شرکت است. در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود.

شرکت‌نامه رکن اساسی شرکت‌های با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی و مختلط‌غیرسهامی است. نام شرکت، مشخصات مدیران و بازرسان آن، نوع شرکت، مدت زمان شرکت، محل موسسه، میزان سرمایه، سهم هر یک از شرکا و بسیاری موارد دیگر در این سند درج ثبت شرکت می‌شوند. هر نوع قراری بین اعضا برای مدیریت مجموعه نیز باید در این تفاهم‌نامه قید شود. تنظیم شرکت‌نامه و تکمیل آن کاری تخصصی است که باید بسیار دقیق انجام بگیرد. در پایان، شرکت‌نامه باید به تایید و امضای تمامی شرکا برسد.

  • در صورت ورشکستگی، هیچ یک از اعضا نمی‌توانند با استناد به اینکه میزان قرض‌ها از میزان سهم آنها در شرکت بیشتر است، از پرداخت آنها شانه خالی کنند.
  • 12 hours ago – معتبرترین سامانه آگهی‌های استخدامی کشور …
  • علاوه بر آن نیاز شما در کمترین زمان و به صورت فوری به انجام خواهد رسید.
  • همچنین تاسیس شرکت‌های سهامی مستلزم تهیه دفتر سهام و برگه‌های سهام سهامداران است.
  • پس از تعیین اولویت نام، اضافه کردن نام درخواستی و وارد کردن توضیحات متقاضی (درصورت لزوم) باید آن نام را ثبت کنید تا در قسمت پایین فرم نمایش داده شود؛ برای انجام این کار باید بر روی گزینه “ثبت نام درخواستی” کلیک کنید.
  • در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم .

آموزش نیازهای روزمره یک مدیر و صاحب کسب و کار را به زبان ساده ، از زبان مهدی شعبانی کارشناس حرفه ای و رده اول موسسه ونک ، در اینستاگرام ما و یا قسمت کلیپ های آموزشی سایت مشاهده نمایید. داشتن یک برند ثبت شده برای ارائه کالا یا خدمات امروزه، جهت حفاظت از هویت کسب و کارتان و جلوگیری از کپی نام و اعتبار شما ضروری است. اما ثبت برند به دلیل حجم زیاده برند های ثبت شده کمی سخت و گاها بدون داشتن یک مشاور خوب به درازا خواهد کشید. محاسبه مالیات شرکت­ها، روند ثابتی ندارد و به فاکتورهای متعددی وابسته است.

مراحل دریافت خدمات

انتقال سهام در این شرکت ها ، مشروط به موافقت سایر شرکاء می باشد. آدرس پستی دقیق و کد پستی محل سکونت که به راحتی از طریق قبوض آب، یا برق و گاز در دسترس است. به گفته معاون قوه قضاییه، در آینده‌ای نزدیک کانون سردفتران و دفتریاران در استان‌های مازندران، قزوین، البرز، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل که تاکنون فاقد این کانون بوده‌اند نیز تشکیل خواهد شد و ارایه خدمات منظم‌تر و جدی‌تر در این حوزه ادامه پیدا خواهد کرد. در این بخش هر آنچه که باید در رابطه با تعیین نام شرکت ها ، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های آن بدانید ، عنوان شده است . بعد از تکمیل صفحه به گام بعدی می روید و به ترتیب گزینه ها را تکمیل می کنید.

از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند. نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم. از بین مزایای اخذ کد اقتصادی می­توانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابت­های ناسالم اشاره کنیم. لذا متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت شرکت، می توانند پس از اسکن مدارک و انجام مراحل اینترنتی به راحتی اقدام به ثبت شرکت نمایند. از آنجایی که در هر مرحله از فرایند ثبت شرکت باید مبالغی را به حساب‌های گوناگون واریز کرد، وجود سامانه‌ای که تمام این پرداختی‌ها را یکجا انجام دهد بسیار مفید خواهد بود.

مرحله پایانی ثبت تاسیس در سامانه شامل تایید مدارک می باشد ، در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست قید گردیده که پس از تایید می توان گزینه ی پذیرش نهایی را انتخاب نمود. زمانی که به سامانه وارد می شوید و ثبت نام اولیه را انجام می دهید یک کد پیگیری به شما ارائه می شود که از طریق آن قادر خواهید بود وضعیت پرونده خود را پیگیری نمایید. لذا بعد از ثبت نام الکترونیکی و دریافت کد رهیگیری می توانید بر روی تغییرات شرکت لینک”پیگیری درخواست”از طریق همین سامانه کلیک کرده و از پیشرفت کار و تصمیمات گرفته شده آگاهی پیدا کنید. درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در موارد فهرست زیر نیامده اند و کارشناس نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد . برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید .

در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید.

شرکت سهامی خاص، شرکتی است که بین سه نفر یا بیشتر که معمولا از دوستان و آشنایان یکدیگر می باشند تشکیل شده که سرمایه آن توسط موسسین آن تامین شده و در آن پذیره نویسی و مجمع عمومی موسس وجود ندارد. در بدو تاسیس می بایست سی و پنج درصد از سرمایه شرکت توسط اعضاء در حساب مخصوصی در بانک واریز شود. در انتها لازم به ذکر است، پس از تشکیل شرکت می بایست نسبت به تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی، تهیه دفاتر قانونی و پلمپ دفاتر و اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید. در صورت کامل بودن مدارک ارائه شده ، کارشناس اداره ثبت شرکت ها در کرج اقدام به تهیه پیش نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می دهد. بعد از پرداخت هزینه پلمپ دفاتر, دفاتر قانوی پلمپ که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل می باشد زمانی حدود ۱۰ روزکاری بعد به دست متقاضی به آدرس شخصیت حقوقی (شرکت ها و موسسات) یا آدرس اعلام شده شخصیت حقیقی (افراد) ارسال می گردد. بعد از رسید اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۱۵ روزکاری زمان بررسی پرونده تغییرات می باشد.