ثبت شرکت سهامی خاص در کرج

این تعرفه نیم در هزار از ارزش سهامی یا سهم‌الشرکه اعضا است. گفتنی است که شرکت‌های تعاونی در این مورد مستثنی شده‌اند. در شرکت های سهامی خاص، میزان سرمایه شرکت به صورت سهام بین افراد تقسیم شده و تمامی اعضاء هیئت مدیره باید حداقل دارای یک سهم باشند.

تمامی شرکت های تجاری موضوع ماده 20 قانون تجارت برای این شروع فعالیت تجاری می بایست ابتدا به ثبت برسند . ثبت شرکت سهامی خاص را با ما تجربه و تغییرات را به ما بسپارید. بازرسین شرکت سهامی خاص می بایست هر سال مالی انتخاب شوند حال این انتخاب می تواند تمدید همان بازرسان و یا تغییر بازرسین شرکت باشد. سهام بانام شرکت سهامی خاص که مشخصات دارنده این نوع سهام بر روی ورقه سهام قید گردیده و در دفاتر سهام شرکت سهامی خاص ذکر می شود و جهت هرگونه تغییر در تعداد و ارزش این سهام بانام می بایست در دفاتر سهام شرکت تغییرات اعمال شود.

در شرکت تعاونی باید سهام شرکت بین اعضای تعاونی تقسیم شود.شرکت تضامنی1- معمولا شرکت های تضامنی طرفدار زیادی ندارند و از لحاظ تعداد بسیار کمتر از انواع دیگر شرکت ها می باشند. علت تقاضای کم برای شرکت های تضامنی وجود موارد محدود در موضوعاتی می باشد که می توان با آن شرکت تضامنی تاسیس کرد. ۹ – درج شدن آگهی ثبت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی که آخرین مرحله از ثبت شرکت تلقی می شود.

  • باید نوع کاری رو که تصمیم دارید با این شرکت انجام بدین رو به ما بگید که ما بتونیم موضوعی که شامل فعالیت بازرگانی باشه رو هم به شما معرفی کنیم.
  • مالیات بحثی مفصل دارد که در قالب سوال اینجا قابل پاسخگویی نیست، لطف بفرمایید تماس بگیرید.
  • هزینه ابطال تمبر سرمایه مبلغ زیادی در هزینه‌های ثبت نیست.
  • با توجه به توضیحات مذکور ، گستره فعالیتی ، حداقل تعداد اعضاء و سهامداران ، سرمایه شرکت از میان 7 نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ، شرکت مورد نظر را انتخاب نمایید .
  • 3- در ضمن یکی از مزیت های شرکت های بازرگانی برای صادرات و واردات کالا نیازی به مجوز خاصی نیست و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.شرکت تعاونی1- شرکت تعاونی به دلیل شرایط خاص و پیچیدگی که نسبت به دیگر شرکت ها دارد از لحاظ تقاضا در رتبه سوم می باشد.

اگر متقاضی ثبت تخصصی در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشور می باشید می توانید با یک تماس با مشاوران ثبت نوول در ارتباط بوده و از سابقه مفید آن ها در انجام امور ثبت شرکت ها بهره بجویید . انتخاب انواع شرکت برای فعالیت به عوامل مختلفی از جمله افزایش سرمایه ،جداسازی دارایی های تجاری اعضا ، امکان اداره شرکت بعد از خروج یا فوت یکی از شرکا یا سهامداران در شرکت ، امکان انتقال سهام شرکت از طریق فروش و یا آگهی پذیره نویسی و … وابسته است . چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. شرکت سهامی خاص از 5 نفر اعضاء تشکیل میگردد که 2 نفر آنها بازرسین اصلی و علی البدل شرکت می باشند. توجه داشته باشید بعد از دریافت آگهی تاسیس باید جهت انتشار در روزنامه رسمی ثبت نام کنید که این ثبت نام از طریق سایت روزنامه رسمی قوه قضاییه انجام میشود طی مدت 7 روز کاری منتشر میشود.

جهت اخذ کد اقتصادی و اجتناب از فرآیند های پیچیده اداری آن با ما تماس بگیرید. در صورتی که سرمایه شرکت برای پرداخت تعهدات و قروض شرکت کافی نباشد ، شریک ضامن مسئول پرداخت آن خواهد بود . شرکت ها با توجه به فعالیت شان به دو دسته مدنی و تجاری تقسیم می شوند ، شرکت های مدنی به اشخاصی حقیقی گفته می شود که هدف آنان تجارت و انجام فعالیت تجاری نمی باشد .

اصولاً تصمیم‌­گیری در خصوص استخدام و یا عزل کارکنان شرکت و دیگر موضوعات شغلی آنان نظیر ترفیعات شغلی، اضافه حقوق و… بر عهده هیئت مدیره است. نوع روزنامه رسمی به درخواست موکل “ابرار ” یا ” جمهوری اسلامی ” انتخاب می شود. مرحله تعیین نام یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین مرحله ها در حیطه ثبت شرکت در کرج می باشد در این مقاله می توانید به مطالعه اسامی تک سیلابی برای ثبت شرکت در کرج بپردازید . مجمع عمومی موسس که بر طبق ماده قبل به منظور رسیدگی به وضع آورده های غیرنقد و مزایای مطالبه شده تشکیل می گردد باید بیش از نصف پذیره نویسان هر مقدار از سهام شرکت که تعهد شده است. سرمایه شرکت به هنگام تاسیس نباید کمتر از یک میلیون ریال باشد و نیز شرکای شرکت نباید کمتر از 3 نفر باشند.

مدارک جهت راه اندازی شرکت

سپس گواهی نقل و انتقال را برای اداره ثبت شرکت ها به همراه باقی اوراق امضاء شده از جمله صورتجلسه نقل و انتقال ارسال می کنیم. در قبال حداکثر تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص, قانون تجارت سکوت اختیار کرده است و می توان نتیجه گرفت حدی برای تعداد حداکثری سهامداران وجود ندارد. بعد از تائید اوراق و تحویل اوراق به متقاضی, می بایست نسبت به پرداخت های قانونی و اخذ پلمپ دفاتر اقدام شود. در نهایت با ثبت نام طرح جامع مالیاتی و اخذ کد اقتصادی, شرکت می تواند فعالیت خود را شروع کند.

سامانه ثبت شرکت سهامی خاص

در این مرحله مدارک توسط کارشناس به اداره مربوطه تحویل می شود که در آن جا پرونده تشکیل شود و سپس در دبیرخانه ثبت می شود. این مرحله ، مرحله ی ارسال نام های پیشنهادی شما به اداره مربوطه می باشد در این مرحله برای این که نام انتخابی تایید شودباید با شرایط زیر هم خوانی داشته باشد. با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. ۶ ـ میزان تعهد هریک از مؤسسان و مبلغی که پرداخت کرده اند با تعیین شماره حساب و بانکی که وجوه پرداختی در آن واریز شده است، در مورد آورده های غیر نقدی تعیین اوصاف و مشخصات و ارزش آن به نحوی که بتوان از کم و کیف آورده های غیرنقدی اظلاع حاصل نمود……….. 5- اساسنامه شرکت نمی تواند حداقل مواعد مقرر در ماده 98 ثبت شرکت در تهران (از 10 روز کمتر) و حداکثر را (از forty روز بیشتر )پیش بینی نماید .

شرکت تعاونی تولید و مصرف

در شرکت های سهامی خاص، چیزی به عنوان پذیره نویسی و مجمع عمومی موسس وجود ندارد. در جمهوری اسلامی ایران تبدیل شرکت با مسئولیت محدود به سهام خاص مجاز نیست. سهام شرکت،قابل تغییرات شرکت معامله در بازار بورس نمی باشد و نقل و انتقال سهام شرکت،منوط به موافقت مدیران یا مجامع عمومی صاحبان سهام است.در ضمن این شرکت نمی تواند اقدام به صدور اوراق قرضه نماید.

اوراق تنظیم شده و تائید شده توسط اداره ثبت شرکت های جهت امضاء به متقاضی تحویل داده می شود. بعد از تحویل اوراق توسط متقاضی کلیه اوراق جهت بررسی کارشناسان اداره ثبت شرکت ها برای آن اداره محترم ارسال می گردد. شرکت ها از لحاظ سهامی به دو دسته شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص تقسیم می شوند که ثبت و نحوه کار هر یک متفاوت می باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص؟ بعلاوه می خواهیم مدیریت کامل آن تا زمانی که زنده هستیم با خودمان باشد و بعدها طبق وصیت مان. ضمنا در حال حاضر افرادی را که مورد اعتمادمان باشند و مسئولیت پذیر و متخصص و با تجربه سراغ نداریم تا در ترکیب مدریت بکار گیریم و همچنین خیلی هم مایل نیستیم کسی را به جمع خود اضافه کنیم. البته میدانم کار ، کار جمعی است و برای انجام هزاران کار تخصصی و غیر تخصصی باید هزاران نفر را در امور مختلف بکارگیری کنیم. ثبت شرکت برای رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی شدن شراکت افراد است.

ما در این قسمت قصد داریم روش ثبت شرکت سهامی خاص را توضیح دهیم. در حالت کلی در این نوع شرکت ها سرمایه شرکت توسط مؤسسین تأمین می شود و نیاز به شرکای زیادی نیست. در ادامه به طور کامل به توضیح روش ثبت شرکت سهامی خاص می پردازیم.

شرایط ثبت شرکت سهامی خاص :

سلام، خیر مشکلی ایجاد نمی کند اما در ادامه شما نیاز به کد اقتصادی و کد کارگاهی بیمه دارید و بعدا نیاز خواهید داشت که محل دفتر را اداری کنید، جهت دریافت مشاوره و رفع مشکل می توانید تماس بگیرید. یعنی در بخش ” سمت اشخاص ” تعیین نکردید که چه شخصی در هیئت مدیره چه سمتی دارد. سلام از بوکان آذربایجانغربی تماس میگیرم دفتری برای ثبت موسسات و شرکتها باز کرده ام تازه میخوام شروع کنم اگر مایل به همکاری هستید بفرمایید و اینکه مبلغ دریافت شده چگونه در این شراکت بین من وشما تقسیم میگردد. به دلیل تقسیم سرمایه شرکت به سهام، نقل و انتقال سهام (که می­توانند بی­نام باشند) به راحتی صورت می­گیرد. در قسمت چهارم شما باید موضوع فعالیت را انتخاب نمایید سپس مدت زمانش که می توان محدود و یا نامحدود باشد را مشخص کنید.

بنابراین كلیه وظایف و مسؤلیت‌های قانونی را شركت اصلی دارد و در صورت لزوم پاسخگو خواهد بود. خیر امکان ادامه پرونده ای که فرمودین وجود نداره درخواست شما باطل شده، مجدد از ثبت برند تجاری ابتدا باید کل فرآیند رو طی کنید و درخواستتون رو ارسال کنید. ممکن است از لحاظ خدمات تفاوتی وجود داشته باشد که برای شما به عنوان یک فرد غیر متخصص قابل شناسایی نباشد.