سایت اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری

چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت شرکت در تهران که تمامی مراحل به صورت اینترنتی مورد پذیرش و بررسی در سامانه sherkat.ssaa.ir قرار می گیرد. در این سامانه به مانند سامانه مالکیت معنوی به صورت مرحله ای و با استعلام آنلاین از اداره مالیات و همچنین قوه قضائیه مجوز ثبت و تغییرات صادر می شود. افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و …

2- البته حق دارید چون شرکت مسئولیت محدود کمترین دردسر را دارد. داشتن یک برند ثبت شده برای ارائه کالا یا خدمات امروزه، جهت حفاظت از هویت کسب و کارتان و جلوگیری از کپی نام و اعتبار شما ضروری است. اما ثبت برند به دلیل حجم زیاده برند های ثبت شده کمی سخت و گاها بدون داشتن یک مشاور خوب به درازا خواهد کشید.

اگر خواهان ثبت شرکتی هستید که مسئولیت شما تنها به اندازه سرمایه تان باشد ثبت شرکت با مسئولیت محدود بهترین نوع شرکت است. 2ـ مدارک را باتوجه به مواردی که ذکر شد تحویل قسمت پذیرش مدارک اداره ثبت شرکتها داده و رسید دریافت شود و با عنایت به تاریخ تعیین شده برای اعلام نتیجه در روز موعد توسط احدی از شرکاء یا وکیل رسمی شرکت به باجه مربوطه اداره ثبت شرکتها مراجعه نماید. ثبت شرکت در اصفهان-ثبت برند و علامت تجاری در اصفهان-اگر قصد ثبت شرکت در شهر اصفهان را دارید با مراجعه به سایت رسمی اداره ثبت شرکتها و …

سایت اداره ثبت شرکت ها

در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد.

اگر میخواهید امور تجاری خود را پیش ببرید میتوانید شرکت خود را با مسئولیت محدود به ثبت برسانید. تهیه دو نسخه از اساسنامه‌ی شرکت از نوع سهامی خاص که سهامداران آنرا امضا کرده اند. فقط باید به این موضوع توجه کنید که در صورتی که زمانی تعیین نگردد فعالیت نامحدود خواهد بود و همینطور در صورت انتخاب مدت زمان در صورتی که مدت طی شود شرکت به خودی خود منحل شده و فعال نخواهد بود مگر اینکه قبل از طی شدن مدت زمان آن را تمدید کرده باشید.

مدارک کلی برای ثبت شرکت

این شرکت نسبت به دیگر شرکتها در برخی موارد قدری متفاوت می باشد که به مهم ترین آنها اشاره می کنیم. متقاضیان تاسیس شرکت، پس از طی کردن مراحل قانونی، باید این موضوع را در روزنامه رسمی آگهی کنند. روزنامه رسمی زیر نظر قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود و مرجع قانونی اطلاع‌رسانی در زمینه حقوقی است. تعرفه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی بسته به تعداد کاراکترهای آن متغیر است. باید توجه داشت که هر گونه تغییر بنیادینی در شرکت باید آگهی شود. این تغییرات شامل تشکیل یا انحلال شرکت و یا جابه‌جایی سمت افراد در هیئت‌مدیره می‌شود.

در نتیجه، اعضا می‌توانند اموال شخصی خود را در موقعیت ورشکستگی حفظ کنند و از این بابت نگران نباشند. تشکیل این گونه شرکت‌ها با سرمایه‌ای اندک نیز امکان‌پذیر است اما امکان انتشار اوراق سهام وجود ندارد. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود طبق قانون محدودیتی ندارد. با وجود این، عرفاً کمترین میزان سرمایه برای انجام این کار یک میلیون ریال است که باید تمام آن پیش از ثبت قانونی شرکت فراهم شده باشد. کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند.

بایستی بدانید که انتخاب نوع شرکت یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت شما در روند کاریتان محسوب می شود. به عنوان مثال چنانچه با مشکل مالی روبرو شوید و شرکت مسئولیت محدود ثبت نموده باشید نمی توانید برای دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام کنید. ها امکان پذیر است اما می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان ثبت موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر انجام اموری مانند تنظیم اساسنامه و یا موضوع شرکت ، انتخاب نوع شرکت و تنظیم صورتجلسات مختلف و مورد نیاز، انتخاب نام مناسب برای شرکت و تنظیم مقررات برای شرکت را انجام دهید . اولین مرحله ثبت شرکت انتخاب موضوع فعالیت های شرکت است که شرکا دبعد از همفکری و تصمیم گیری آن را تعیین میکنند. اظهارنامه ثبت شرکت جزو اوراق بهادار محسوب می‌شود و باید آن را از اداره ثبت شرکت‌ها تهیه کرد.

  • همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند.
  • درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در موارد فهرست زیر نیامده اند و کارشناس نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد .
  • به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند.
  • ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است.
  • مسیر ثبت شرکت در ایران دارای پیچیدگی‌هایی است که بی‌توجهی به آنها ممکن است طی کردن آن را بسیار طولانی و دشوار کند.

شماره فکس، ایمیل و آدرس از جمله اطلاعاتی است که باید کامل شود. آدرس دفتر مرکزی باید به طور دقیق پر شود زیرا تمامی نامه های پستی به اأرس قید شده ارسال می شود. در نهایت روی عبارت گام بعدی کلیک نمائید تا به صفحه بعد وارد شوید. در این قسمت اطلاعات به شکل اتوماتیک وارد شده و ذخیره خواهد شد.

مراحل ثبت شرکت و مدارک مورد نیاز آن

خیر متاسفانه فقط با مدارکی که از دبیرستانها گرفته میشه می تونید درخواست بدین. خیر امکان ادامه پرونده ای که فرمودین وجود نداره درخواست شما باطل شده، مجدد از ابتدا باید کل فرآیند رو طی کنید و درخواستتون رو ارسال کنید. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم. در این قسمت به عناوین شرکت هایی که به صورت فوری می توان تاسیس کرد اشاره می کنیم. مجموعه ما چه خدماتی به شما می تواند ارائه کند؟ با افتخار هر خدماتی که در این زمینه بخواهید با بهترین کیفیت و بالاترین رضایت دریافت خواهید کرد.

علاوه بر کارت بازرگانی اخذ کد اقتصادی و اخذ جواز تاسیس نیز از خدمات ما می باشد. بعد از ثبت شرکت ها گام بعدی در زمینه اعتبار شرکت ثبت نام تجاری آن شرکت برای جلوگیری از کپی کاری است. اما برخی موسسات ثبتی غیر معتبر از ثبت برند فرآیندی زمان بر ساخته اند و برای جذب مشتری اطلاعاتی غلط به مشتریان داده و باعث سردرگمی مشتریان می شوند، رفت و برگشت های پرونده، رد شدن اسامی و طبقات انتخابی مشتری، همه در اثر کمبود تجربه این شرکتها و استعلام برند قبل از ثبت است. موسسه کاج با ثبت بیش از one hundred برند تجاری در ایران از بهرین ها می باشد. ما سعی می کنیم مجموعه ای باشیم که تمامی خدمات را آنلاین و در کمترین زمان بدون نیاز به حضور شما در اداره ثبت شرکتها یا سایر ادارات، با بهترین راه کارها به انجام برساند.

✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. در این مرحله باید ۵ نام سه سیلابی خاص و با ریشه فارسی را به ترتیب اولویت انتخاب نمایید.نام انتخاب شده نباید از قبل ثبت شده باشد و تکراری نباشد.

وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

✔ حالا که شرکت خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه. به این ترتیب باید مجددا اقدام به ارسال نام و یا نام های جدید نمایید. به منظور جلوگیری ثبت تغییرات از اتلاف وقت و رعایت اصول زیبایی شناسی، برای انتخاب نام شرکت باید نهایت دقت را داشته باشید. شرایط و علاقه مندی های متقاضی تا حدودی می تواند به ما کمک کند تا بهترین نوع شرکت متناسب با آن شخص را پیشنهاد کنیم.

تنظیم اساس‌نامه شرکت نیاز به تخصص دارد و باید بسیار دقیق انجام شود. تغییر دادن مندرجات اساس‌نامه به برگزاری مجدد مجمع عمومی و تصمیم اکثریت شرکا نیاز دارد. کارت ملی هوشمند و شناسنامه عکس‌دار با تمام توضیحات ضروری آن اصلی‌ترین مدارک شناسایی برای ثبت برند تجاری ثبت شرکت هستند. در مواردی که نیاز به استعلام سابقه کیفری و سوءپیشینه اشخاص باشد، این کار به صورت خودکار در سامانه ثبت شرکت‌ها انجام می‌گیرد. البته برای گرفتن مجوز فعالیت از نهادهای دیگر ممکن است در حوزه‌های تخصصی به این مدارک نیاز پیدا کنید.