ثبت تغییرات شرکت و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها از Zero تا A Hundred

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری از راه اندازی سامانه آگهی های ثبتی شرکت ها و موسسات غیر تجاری خبر داد. آنلاین ثبت مفتخر است در رزومه سالهای خدمت خود بیش از ۳۰۰۰۰ ثبت شرکت ،بیش از ۱۰۰۰ ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی به عنوان اولین موسسه در کشور و همچنین افتخار همکاری با برترین شرکت ها و برندهای کشور عزیزمان در حوزه داخلی و بین المللی را داشته است . ثبت برند را با متناسب ترین هزینه و مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی فرداد رسا در کوتاهترین زمان تجربه کنید . ثبت شرکت را با متناسب ترین هزینه و مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی فرداد رسا در کوتاهترین زمان تجربه کنید . مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر. در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و …

3- موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان ها و ارگان ها به ثبت می رسند. لازم به ذکر است، این فرد هم می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که امور ثبت شرکت را به عهده گرفته است باشد. توجه داشته باشید که ارسال مدارک تغییرات شرکت تنها از طریق پست و بدون نیاز به مراجعه حضوری می باشد . قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد . محاسبه مالیات شرکت­ها، روند ثابتی ندارد و به فاکتورهای متعددی وابسته است.

باید توجه داشت که کارشناسان اداره ثبت به طور دقیق اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتی را بررسی می‌کنند و مراحل بعدی تاسیس شرکت بر مبنای همین اظهارات پیش خواهد رفت. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید . دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که ثبت شرکت از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

در سال 1386 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی برای سازماندهی دقیق و بهتر به دو اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و اداره کل مالکیت صنعتی تقسیم شد. از طرف دیگر کسب و کار در فضای مجازی نیز به شدت در حال رشد می باشد. تمامی این شرکت ها و موسسات در سطح کشور خدماتی را ارائه می کنند یا اینکه محصولات خود را به فروش می رسانند. برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است. تشکیل جلسه، انتخاب هیئت‌مدیره و مدیرعامل، تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه، تنظیم صورت‌جلسات و تأدیه سرمایه مهم‌ترین مسائل در ثبت شرکت‌ها هستند.

سامانه شرکت ها

در شرکت های سهامی خاص، میزان سرمایه شرکت به صورت سهام بین افراد تقسیم شده و تمامی اعضاء هیئت مدیره باید حداقل دارای یک سهم باشند. حداقل three نفر عضو اصلی شرکت باید به سن قانونی (18 سال تمام) رسیده باشند. مراحل دقیقش رو من توی سایتی کامل پیدا نکردم.حتی توی سایت شما فکر میکردم صد در صد منتشر شده باشه.اما ندیدم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. درصورتی که هزینه پلمپ دفاتر را پرداخت نکرده باشید، دفاتر برای شما ارسال نمی‌شود. در مرحله بعد اسامی اعضاء هیات مدیره و مشخصات آنها مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر ، تاریخ تولد و … وارد کرده و با کلیک بر روی گزینه گام بعدی وارد مرحله بعد شوید. به وسیله این شناسه، هویت اشخاص حقوقی ثبت شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اتاق بازرگانی، سازمان اوقاف وامور خیریه و حوزه های علمیه قابل شناسایی خواهد بود.

آخرین مطالب سایت

بنابراین، در حال حاضر افراد می توانند با ورود به سامانه ثبت منو ثبت نام در ثبت من ، بخش زیادی از خدمات مربوط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه ثبت شرکت و همچنین مشاوره در زمینه های ثبت تغییرات شرکت، ثبت برند تجاری و دیگر امور ثبتی، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. تمامی مراحل ذکر شده زیر نظر متخصصین این مجموعه صورت می گیرد تا هیچ گونه اشکالی در روند کار رخ ندهد و در زمان کوتاهی شرکت خود را به ثبت برسانید. با ثبت کردن شرکت می توانید کسب و کار قبلی خود را توسعه دهید و گام های بزرگ تر بردارید. سامانه ثبت نیک تلاش می نماید، شرکتی ثبت کنید که ضمن پرداخت مالیات کمتر از تسهیلات بانکی بتوانید استفاده کنید.

  • است که پس از شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی خاص در رتبه سوم بیشترین تعداد شرکت های ثبت شده در ایران قرار دارد.
  • منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود.
  • نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم.

جالب است بدانید که در سهامی خاص، هیچ محدودیتی در انتخاب زمینه فعالیت نخواهید داشت و می توانید با ثبت آن ، تا سقف 5 الی 10 برابر میزان سرمایه خود ، از وام و تسهیلات بانکی استفاده کنید . مدت تصدی اعضاء هیئت مدیره در این نوع شرکت ، بمدت 2 سال بوده و در صورت درخواست نقل و انتقال سهام پس از ثبت شرکت ، باید 4% از ارزش سهام انتقالی را به اداره دارایی پرداخت کرد. همانطور که در مقاله توضیح داده شد برای ورود به سامانه ثبت من باید آدرس اینترنتی my.ssaa.ir را در مرورگر خود وارد کرده و بعد از ورود به سامانه مراحل ثبت نام را انجام دهید.

راهنمای مشاغل آنلاین ثبت

در اینجا مزایا و ویژگی‌های سامانه تاسیس شرکت نیک ارائه می‌نماییم و به شما اطمینان می‌دهیم از اینکه فرآیند ثبت شرکت خود را به ما بسپارید پشیمان نخواهید شد. شرکت ها باید هر ساله در ابتدای سال یعنی در ۴ ماهه نخست سال بعد اظهارنامه مالیاتی سال قبل را به اداره مالیاتی تحویل داده باشند. بنابراین شرکت های بدون فعالیت مطابق با قانون باید اظهارنامه خود را تنظیم نمایند و به همراه دفاتر خود بصورت کاملا سفید تحویل دهند. این موضوع از آنجایی بیشتر اهمیت پیدا می کند که در زمان نهایی شدن ثبت شرکت خود اداره ثبت شرکت ها هم موضوع را از طریق نامه ای به اداره دارایی گزارش می دهد.

✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است. نام و برند تجاری نشان دهنده اعتبار یک شرکت می‌باشد و موجب جلوگیری از کپی‌برداری سایرین از ایده‌ها و خدمات شما می‌گردد. اما برخی شرکت‌های ثبتی نامعتبر فرآیند ثبت برند را کاری زمان‌بر جلوه داده‌اند و با ارائه اطلاعات غلط به مشتری موجب سردرگمی مشتری می‌شوند. شرکت نیک با ثبت بیش از ده‌ها برند تجاری در ایران یکی از بهترین‌ها در این زمینه می‌باشیم و با دارا بودن تجربه کافی با دقت بالایی فرایند استعلام برند قبل از ثبت و سایر کارهای اداری را انجام می‌نماییم.

با سلام الان متاسفانه نمی تونین برای تغییر شرکت ها به هم اقدام کنین. اگر قصد خروج از شرکت و دریافت پول خود را داشته باشید باید با توافق شرکا صورت بگیرد و اگر با خروج شما مخالفت کردند باید از طریق دادگستری شکایت نمایید . در غیر این صورت عواقب این انتخاب نادرست به عهده خود فرد می باشد چرا که به سراغ مجموعه ایی نامعتبر رفته است این سری قوانین که به قانون تجارت معروف است و علم وتسلط شما به این قوانین به عنوان مشتری یا صاحب یک مجموعه اقتصادی باعث موفقیت هر چه بیشتر شما خواهد شد.

چه نوع کسب و کارهایی شرکت خود از بصورت سهامی خاص ثبت مینمایند

پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. دفاتر حقوقی شرکت ها شامل یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل می باشند که بعد از نهایی شدن شرکت و بصورت سالیانه در اختیار شرکت ها قرار می گیرد و باید مطابق با قوانین و مقرراتی بدون خط خوردگی و با دقت و تمیز در هر روز تکمیل و در نهایت در پایان تحویل داده شود. عدم ارائه ثبت برند تجاری این دفاتر جریمه مالیاتی به همراه دارد یعنی مالیات بصورت علی الراس محاسبه می شود و دفاتر برای سال بعد دیگر تحویل گرفته نمی شوند و دفاتر جدید هم صادر نمی شود. در نتیجه شرکت پس از ثبت ، اولین اقدامی که باید انجام دهد این است که تشکیل پرونده مالیاتی بدهد. برای این کار باید حوزه مالیاتی خود را مشخص کند تا بتواند در پایان سال مالی تعیین شده در اساسنامه شرکت فعالیت و یا عدم فعالیت خود را به اثبات برساند.

در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام والا نیک کیمیا، در این سامانه انجام تمامی امور ثبت شرکت برای همه افراد امکان‌پذیر می‌باشد. برای آشنای بیشتر با خدمات این سامانه تا پایان این مطلب همراه ما باشید.