صدور مجوز خیریه ، صدور مجوز کانون و صدور مجوز انجمن

در حاشیه این مراسم نمایندگی موسسه خیریه محرومیت زدایی و تامین جهیزیه حضرت رقیه (س) به مسوول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان داده شد. در نام و موضوع شرکت چنانچه از عناوین و مصادیقی نظیر هنر آشپزی و یا هنر ورزشی و یا هنر رزمی که مربوط به امور فرهنگی نمی باشد استفاده گردد، نیاز به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد ندارد. مزایای استفاده از عایق رطوبتی نانو نسبت به سایر روش های عایقکاری مانند ایزوگام…

اخذ نمایندگی موسسه خیریه

ممکن است شریک کاری شما با نظر شما مخالف باشد و تاکید به اعمال ایده خود را داشته باشد. برای پیشگیری از این موضوع، انتخاب شریک مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای دریافت مشاوره، تنها کافیست که با ثبت ملاصدرا تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت ملاصدرا به عنوان مشاور و ارائه دهنده خدمات تخصصی ثبتی، در این امر اقدام کنند. مدارک و تقاضانامه‌های شما توسط مشاوران ثبت ملاصدرا با دقت مطالعه و بررسی می‌شود و در صورتی که از لحاظ قانونی دارای مشکلی نباشد، تایید شده و بعد از آن مراحل ثبت شرکت در شهرهای اطراف تهران به وسیله متخصصان ملاصدرا انجام می‌شود. اطراف تهران شهرهای بسیاری وجود دارند که مکان مناسبی برای ثبت شرکت هستند. نزدیک بودن این شهرها به تهران از مزایای ثبت شرکت در این شهرها به شمار می‌رود. از آنجایی که هلدینگ بین المللی ملاصدرا در ثبت شرکت سابقه چشمگیری دارد و سال‌ها با کسب تجربه در این امر، اطلاعات مفیدی را به دست آورده است؛ ثبت شرکت شما را در هر کجای ایران و در کوتاه‌ترین زمان به انجام می‌رساند.

برگزاری مجمع عمومی عادی و مجمع عمومی فوق‌العاده نیز بر عهده اعضای هیئت مدیره می‌باشد. انتخاب هیئت مدیره به وسیله مجمع عمومی عادی از داخل و یا از خارج انجام می‌شود. اکثریت مدیران موسسه، جلسات هیئت مدیره را برگزار کرده و تصمیمات آنها با اکثریت آرا به انجام می‌رسد. به واسطه اعتبار هلدینگ بین المللی ملاصدرا در میان مشتریان، شما می‌توانید با اطمینان کامل و با خیالی آسوده، انجام امور حقوقی ثبت موسسه خود را به ما بسپارید.

تبصره ۲- شبکه موضوع ماده (۴) با داشتن سایر شرایط، از حکم لزوم تاسیس تشکل توسط جمعی از اشخاص‏ حقیقی و تشکل محلی موضوع ماده (۲۱) با داشتن سایر شرایط از حکم لزوم دریافت پروانه فعالیت و ثبت تشکل مستثنی هستند. ماده ۲- تشکل­ مردم ­نهاد که در این آیین­نامه “تشکل” نامیده می‌شود، نهاد غیرسیاسی و غیرانتفاعی بوده و با رویکردی اجتماعی توسط جمعی از اشخاص حقیقی به‏ شکل داوطلبانه و با رعایت مفاد این آیین­نامه‌ در ثبت شرکت موضوع مشخص پروانه فعالیت دریافت کرده و به ثبت می­رسد. در موسسه انتفاعی مدارک تحصیلی و تخصص موسسین با موضوع موسسه مطابقت داده می‌شود و سپس موسسه به ثبت می‌رسد. شما می‌توانید با مراجعه به ثبت ملاصدرا، در مورد موضوع موسسه ثبتی خود راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. در موسسات غیر انتفاعی که مبالغ حاصل را بین موسسین تقسیم نمی‌کنند شامل موسساتی مانند خیریه، انجمن‌های اسلامی، احزاب سیاسی و غیره می‌باشند.

که قبل از آشنایی با نحوه ثبت موسسه خیریه بهتر است با آن آشنا شویم. در این مراحل، کارشناسان متخصص ملاصدرا به دلیل داشتن تجربه بالا می‌توانند شما را راهنمایی کنند و امور تنظیمات و تکمیل فرم را به عهده بگیرند. متخصصان ملاصدرا تمامی مدارک لازم جهت ثبت موسسه را لیست کرده و شما را در جمع آوری آنها یاری می‌کنند. برای نام گذاری موسسه خود نیز می‌توانید با مشاوران ملاصدرا مشورت کنید. نامی که می‌خواهید برای موسسه خود انتخاب کنید باید مطابق فرهنگ اسلامی بوده و سابقه ثبت نداشته باشد.

برای ارسال کمک های خود به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید

شرکت ساختمانی باید توسط متقاضی تاسیس شود و سپس همانند یک فرد حقوقی به فعالیت بپردازد. تاسیس شرکت ساختمانی موجب جلب اعتماد افراد زیادی خواهد شد و آنان را دعوت به همکاری با شما خواهد کرد. شرکت ساختمانی به دلیل قانونی بودن مراجعه کنندگان بیشتری خواهد داشت. درخصوص شعب و دفاتر نمایندگی “موسسات خیریه و حمایتی” که در خصوص جمع آوری کمک های مردمی فعالیت می نمایند ، کلیه منابع مالی حاصل از فعالیت ، در محل فعالیت شعبه و دفتر نمایندگی، هزینه خواهد شد.

  • بعد از وصول و در اختیار گذاشتن مجوز های لازم در ارتباط با موضوع ثبت موسسه متصدی مرجع ثبت شرکتها مشروط براینکه نواقصی در مدارک وجود نداشته باشد .
  • ثبت ملاصدار تاکید می‌کند به متقاضیانی که تمایل به ثبت شعبه یک شرکت خارجی دارند، ابتدا باید در مورد مکان شعبه، مدیر شعبه و شخصی که دارای حق امضا باشد، اقدام کنند.
  • حامی می تواند در این بخش بنا به تمایل شخصی، یک یا چند دانش آموز را حمایت کند.
  • نام انتخابی می بایست کاملا فارسی سه سیلابی و مطابق شئون انقلابی باشد.
  • همچنین بتوانند بسیاری از خانواده های بد سرپرستی را که درامدی ندارند با همکاری و حمایت خود مردم شهرستان سروسامان ببخشند و حمایت کنند.
  • هدف اصلی موسسه اعطای بورسیه به دانش آموزان توانمند و مستعدی است که به دلیل مشکلات اقتصادی امکان ادامه تحصیل را ندارند، دانش آموزان مستعدی که به دلایلی دچار افت تحصیلی شده و یا ترک تحصیل نموده اند.

1)علیرغم تصریح قانون در مکاتبات متعددی وزارت علوم در نحوه ی ارائه ی مجوز با سردرگمی مواجه است. بطوریکه در برخی از نامه ها و مکاتبات تصریح به لزوم اخذ مجوز نموده است و در برخی دیگر درخواست عدم استعلام از آن مرجع ذکر شده است. ضمن عذرخواهی صمیمانه از شما ثبت برند تجاری عزیزان .به اطلاع میرسانیم به دلیل شرایط نامناسب شیوع کرونا در کشور در دفتر موسسه .فقط تعداد معدودی از همکاران جهت انجام امور اداری مربوط به صدور حضور دارند. لذا ترجیحا از پذیرش حضوری متقاضی معذوریم و بنابراین لطف بفرمایید کلیه امور ثبت نام خود را.

آگهی اعطای نمایندگی

در پی گسترش فعالیت ها در تهران و سایر مناطق کشور، نرم افزار به مهربانی از سال 1396 راه اندازی شده و کمک های موثری به پیشبرد اهداف موسسه نموده است. تبصره – روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران موظف است پس از اعلام دبیرخانه شوراهای ملی، استانی و شهرستانی، درخصوص انتشار آگهی ثبت و تغییرات تشکل‏ها اقدام کند. ثبت شرکت سهامی خاص ویژه ملاصدرا که تنها مربوط به ثبت ملاصدرا می‌باشد به این دلیل فراهم شده است که ثبت شرکت شما را در زمان کوتاه‌تر و با نام دلخواه شما، حتی به صورت دو سیلابی، تضمین می‌کند. انتخاب ثبت شرکت سهامی خاص ویژه این مزیت را در اختیار مشتری قرار می‌دهد که در صورت به ثبت نرسیدن شرکت، وجه مشتری عودت خواهد شد. هر متخصص و تحصیلکرده در هر رشته و فعالیتی می‌تواند در موضوع و رشته مورد نظر خود در تهران و یا شهرستان، شرکت خود را به ثبت برساند. شما، از هر کجای ایران که هستید می‌توانید با ثبت ملاصدرا تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم جهت ثبت شرکت در شهرستان را دریافت کنید.

رئیس دفتر نمایندگی از سوی تشکل اصلی منصوب شده و شرح وظایف و اختیارات وی ، در حکم انتصابی قید می شود . عزل رئيس دفتر نمايندگي در حيطه اختيارات هيات مديره تشكل مركزي است. وظایف و اختیارات دفتر نمایندگی ، محدود به اموری است که به صورت كتبي از سوی تشکل اصلی ابلاغ می شود . شامل هيات نظارت كشور ( وزارت كشور) ، هيات نظارت استان ( استانداريها) و هيات نظارت شهرستان (فرمانداريها) مي باشد. جهت ارتقای کیفیت و گسترش موسسه حقوقی و تبلیغات موسسه نیاز به سرمایه گذار داریم .

دستورالعمل نظارت و انحلال مجوز صرافی ۱۴۰۰

کارشناس ثبت موسسه باید مدارک و اسناد لازم برای ثبت را بررسی کند و سپس گواهی لازم را با انتخاب یکی از نام‎ها‎ی پیشنهادی متقاضی صادر ‎کند. بعد از طی کردن مرحله تعیین نام، متقاضی باید به قسمت ارجاع ثبت شرکتها مراجعه کند. کارشناس این قسمت نیز پس از بررسی اولیه، با توجه به موضوع فعالیت موسسه، در صورت نیاز، مجوز احداث موسسه را از متقاضی درخواست می کند. مؤسسه خیریه پیگیری ثبت تغییرات شرکت نیکوکاران شریف با استعانت از خداوند متعال فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ با اخذ مجوزهای قانونی و رسمی از نیروی انتظامی تهران بزرگ به شماره ۱۳۰۲/۲۵۶۰۷ و اداره ثبت شرکت ها و علائم تجاری به شماره ثبت ۳۳۵۰۵ آغاز نموده است. در صورتی که شخص حقوقی ثبت شرکت و تغییرات شرکت خود را در روزنامه رسمی به ثبت نرساند، مشمول قانون شده و مسئولیت عدم درج آگهی بر عهده متقاضی می‌باشد.

موسسه ی آموزش عالی آزاد مهرپویان کرمانشاه درنظر دارد به واجدین شرایط در شهرستانهای استان کرمانشاه نمایندگی فعال بپذیرد . زمینه ی فعالیت موسسه برگزای آزمونهای آمادگی وکالت قضاوت سردفتری کگارشناسی ارشد و دکترا و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی و ارایه بسته های آموزشی درحوضه ی تخصصی رشته ی حقوق میباشد . سرویس نمایندگی سامانه پیام کوتاه بستر مناسبی برای فعالیت اشخاص حقیقی در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه… نمایندگی مستقل و قابلیت تغییر علامت تجاری ارائه می شود یعنی هر نماینده می تواند… نمایندگی مستقل پیش بینی شده تا هر فردی که علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با… تبصره ۲- تشکل‏های بین‏المللی موضوع ماده (۳) و همچنین سایر تشکل‏هایی که خواستار فعالیت موردی در سطح بین‏المللی هستند برای انجام اقدامات موضوع بند (ب) این ماده باید پس‏ از ارایه درخواست و دریافت مجوز مربوط اقدام‏ کنند.

همچنین نقل و انتقال و واگذاری شرکت در کشورهای خارجی به سادگی امکان پذیر است. ثبت شرکت بین الملل باعث دیده شدن شما در سطح جهانی شده و تجارت شما را گسترش خواهد داد، برند شما را تقویت خواهد کرد و باعث پیشرفت و شهرت شرکت شما می‌شود. اینکه آیا شما به دنبال گسترش تجارت خود در یک منطقه جغرافیایی جدید هستید یا اینکه می‌خواهید یک شرکت معتبر در خارج از ایران تاسیس کنید، ما در موسسه ملاصدرا برای کمک به شما آماده هستیم. شما می‌توانید جهت ثبت شرکت‌های مسئولیت محدود، موسسه، تعاونی، تضامنی، سهامی خاص و سهامی عام در شهرستان، با ثبت ملاصدرا تماس گرفته و مدارک خود را آماده سازید. بعد از تکمیل مدارک می‌توانید آنها را به کارشناسان ملاصدرا ارائه دهید تا آنها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرکت شما را به ثبت برسانند.

برای ثبت شرکت خود در شهرستان باید نوع شرکت، سرمایه شرکت و فعالیت شرکت را در نظر بگیرید. شرکت‌های با مسئولیت محدود یک ساختار تجاری هستند که طبق قوانین دولتی مجازند. به گفته کارشناسان ملاصدرا، کسانی که قصد ثبت شرکت با مسئولیت محدود را دارند، باید به هنگام نام گذاری آن، استانداردها را رعایت کنند. شما باید در ابتدا یا انتهای نام شرکت خود عبارت با مسئولیت محدود را ذکر کنید و نمی‌توانید نام خود یا هیچ یک از صاحبان سرمایه را در نام شرکت قید کنید.