مراحل پلمپ دفاتر قانونی در سامانه اداره ثبت شرکتها

راهنمای پذیرش شرکت های سهامی در بازارهای فرابورس ایران … ثبت نزد. سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضا هیات مدیره را در سامانه قید کنید. در نهایت رسید پذیرش درخواست پلمپ و اظهارنامه پلمپ و سایر مدارک باید به سازمان ارسال شود. اظهارنامه پلمپ دفاتر تجارتی دریافت شده از سایت که به امضای یکی از مدیران رسیده است. سپس مدت تصدی (محدود/ نامحدود) و تاریخ شروع سمت باتوجه‌به تقویم، انتخاب می‌شود. پس از تعیین نوع دفتر؛ تعداد برگ‌ها و تعداد جلد‌های دفاتر قانونی نیز تعیین می‌شود (امکان ثبت دفاتر خاص نیز در این مرحله فراهم است).

  • اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است .
  • مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است.
  • طرح صنعتی زمانی قابل ثبت است که جدید و یا اصیل باشد.طرح صنعتی زمانی جدید است که از طریق…
  • در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد.
  • به دفتری که جهت جداسازی نوع معامله استفاده می شود دفتر اختصاصی گفته می شود.

کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. در گذشته ، ثبت اسم تاجر در دفتر ثبت تجارتی تنها با مراجعه حضوری به مرجع ثبت شرکت ها امکان پذیر بود، اما امروزه کلیه تجار و شرکت های تجاری می توانند با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها و با ورود به بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، برای ثبت نام خود در دفتر ثبت تجارتی اقدام نمایند. یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند.

لحظه تحویل سال ۱۴۰۱

پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید.

بطوری که چنانچه در موعد مقرر اقدام به پلمپ دفاتر نکنند مشمول جرایمی می شوند که در بخش سوالات متداول در خصوص تحریر دفاتر به توضیح آنها پرداخته ایم. اما در این نوشتار قصد داریم تا شما را با مراحل درخواست پلمپ دفاتر تجاری (قانونی) آشنا کنیم. در ابتدا برای ثبت درخواست و ثبت دفاتر پلمپ مراجعه به سایت اداره ثبت ثبت تغییرات شرکت ها به نشانی اینترنتی و ورود به بخش ثبت پلمپ دفاتر تجاری شرکت ها می باشد . شما به دو صورت می توانید اقدامات ثبت پلمپ دفاتر را انجام دهید . پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند.

در این مرحله با حساس ترین قسمت شروع کار یک شرکت روبه رو می شوید. شما در این زمان باید شریک های کاری خود در شرکت را انتخاب کنید که یعنی در آینده هر زمان شرکت با چالشی روبه رو شود، شما این افراد را در کنار خود خواهید داشت. توصیف و شرح مشخصات اختراع از جمله مواردی است که برای ثبت آن الزامی می باشد. در واقع یک توصیف جامع و قابل قبول باید شامل جزئیاتی همچون ذکر مزایای اختراع ، ارائه حداقل یک روش اجرایی جهت بهره برداری از اختراع ، توضیح کاربرد صنعتی اختراع ، بیان مشکل فنی و اهداف اختراع ، بررسی ابعاد فنی اختراع و… باشد. در موسسات غیر انتفاعی پس از وضع هزینه های جاری و قانونی مابقی درآمد حاصله به عنوان ذخیره احتیاطی برای توسعه و پیشبرد امور موسسه در نظر گرفته خواهد شد. لطفا قبل از ثبت نام در سامانه پارک علم و فناوری خراسان، شرایط پذیرش و راهنمای فرایند پذیرش را مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است از مهمترین مواردی که پیش از درخواست نام باید صورت داده شود استعلام نام شرکت است که از طریق روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار صورت می پذیرد . تمامی اطلاعات من جمله نام ، نام خانوادگی ، شماره همراه ، تابعیت و … وارد نمایید ، سپس تعیین کنید دریافت مدارک و کلیه امور مربوطه توسط متقاضی صورت بگیرد یا یک وکیل . بنابر ماده یک دستور العمل های اجرایی ، درخواست کنندگان باید اطلاعات مربوطه را بر اساس فرم ها وارد نمایید و پس از مراجعه به سامانه مذکور متناسب با درخواست ، تمامی ثبت شرکت در تهران اطلاعات را باید به صورت گام به گام تکمیل نمایید . چنانچه جهت هرگونه سوال ثبت شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه ثبتی از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید . پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است . به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند.

در این بخش شما باید اطلاعات هر یک از اعضای هیات مدیره را وارد نمایید و پس از تکمیل اطلاعات هر شخص باید روی گزینه ثبت اطلاعات شخص کلیک کنید تا یک ردیف در جدول پایین صفحه به اطلاعات شخص مورد نظر تخصیص پیدا کند. توجه کنید تمامی اطلاعات وارده در این قسمت باید مطابق با اطلاعات اعضای هیات مدیره در روزنامه رسمی باشد و هر نوع مغایرت باعث ایجاد خطا در مراحل پلمپ دفاترقانونی می شود. فرمی پیش روی شما ظاهر می شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید.

مابقی می‌تواند به نسبت سهم افراد بین آنها تقسیم شود یا حسب توافق موسسین به مؤسسه ای خاص یا به طور کلی موسسات مشابه اش و یا به مؤسسات خیریه و … به منظور گسترش و ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات، مشاوران بین الملل پارس تاکان متقاضیان و نمایندگی فعال از مناطق مختلف ایران و جهان را پشتیبانی میکند. بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.

سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه ثبت برند می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. شرایط ثبت شرکت در کشور ما چندان پیچیده نیست و به سادگی می توان شرایط لازم آن را ایجاد کرد.

irsherkat.ssaa.ir ir

به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند. ب – شرکت ملی نفت ایران و اعضای کنسرسیوم حداکثر تا سی و یکم مارس هر سال کلیه اطلاعات مربوطه و مطالب مؤید آنها را که حسابداران خبرهبرای محاسبات خود بر طبق روشهای مقرر در بخشهای دوم و پنجم جداول ۳ این قرارداد لازم دارند به آنها خواهند داد.

پذیرش اینترنتی انواع درخواست تاسیس شرکت و مؤسسه غیرتجاری

برای ثبت درخواست پلمپ دفاتر قانونی باید مدارک موردنیاز مثل اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، روزنامه رسمی و سایر مدارک هویتی را در سامانه ثبت شرکت‌ها بارگذاری کرد. در این مقاله سعی کردیم کلیه مراحل عملیات پلمپ دفاتر قانونی را توضیح دهیم. ارائه سوابق کاری شرکت مهندسی در پروژه های مرتبط(طراحی، مشاوره، اجرا، امور صنعتی و مهندسی). در نهایت بعد از بررسی های کارشناسان اداره ثبت شرکت ها پیشنویس آگهی ثبت شرکت در صورت وجود همه شرایط صادر می شود که در سامانه اداره ثبت شرکت ها دریافت می کنید و با استفاده از ان باید به ادراه ثبت شرکت ها جهت دریافت سایر اوراق اقدام کنید. آنچه که برابر تکالیف قانونی برای این مجموعه مهم است، بهبود فرآیندهای ارایه خدمات با توجه به دو اصل سرعت و صحت خدمات مورد تقاضا است.

به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند. با اجرای این طرح، دیگر متقاضیان پلمپ دفاتر، نیازی به خرید دفاتر خام روزنامه و کل نخواهند داشت و اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری، دفاتر مربوطه را با قیمت مناسب تر و کیفیت قابل قبول تهیه و پس از طی مراحل قانونی، دفاتر پلمپ شده را از طریق پست به نشانی متقاضیان ارسال می کند. با استناد به مقررات مصوبه، تمامی شرکت‌هایی که ثبت می‌گردند باید شامل پلمپ دفاتر باشند. حائز اهمیت است.پلمپ دفاتر در اداره‌ ثبت شرکت‌ها صورت می‌پذیرد. شرکت‌های تجاری در راستای اظهارات درآمد و هزینه‌ها نیاز به پلمپ دفاتر دارند که این عنوان ضمن ماده‌ی ۶ قانون تجارت برای تمامی اشخاص، اعم از حقیقی و حقوقی تصویب شده است.

پذیرش ذهن

توجه داشته باشید که؛ زمان اتمام سال مالی بنابر ثبت شخص حقوقی و نیز تقاضای زمان پلمپ در نظر انگاشته نخواهد شد. پس از آن با تکمیل فیلد مخصوص به نشانی تعیین گردیده برای دریافت دفاتر پلمپ قانونی که میبایست اطلاعات دقیق و کامل آدرس شرکت باشد، قید گردد. سپس اطلاعات شخصیت حقوقی را دیده و در صورت درستی اطلاعات آن‌ها، مدارک را تأیید کنید. متقاضی ثبت شرکت از طریق سامانه اینترنتی بعد از این که اطلاعات درخواستی در سامانه ثبت شرکت ها را تکمیل نمود می بایست مدرک اصلی صورت جلسات تنظیمی به علاوه ضمائم آن را از طریق پست سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه پذیرش ارسال نماید . در انتها با ارسال تمامی مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست ، پرونده مورد بررسی کارشناس اداره قرار می گیرد و در صورتی که نقصی نداشته باشد ، مورد تایید واقع می گردد . متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند .