نمونه نام برای اسم شرکت

این موضوع که در انتخاب اسم شرکت باید از قوانین و ضوابط ادارات ثبت شرکت ها پیروی کرد جزو مسائل مهم تلقی می شود. قبل از ارائه نام انتخابی در سایت اداره ثبت شرکت ها باید از ثبت قبلی این نام در اداره اطمینان حاصل کرده که امور ثبتی شما دچار مشکل نشود که مجبور به پرداخت هزینه های حقوقی بیشتر نگردد. یک نام خوب باید منحصر به ‌فرد بوده و به ‌آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری در آینده شود. شاید اگر بگوییم که اکنون انتخاب اسم برای شرکت یا پیشنهاد اسم شرکت سخت‌ترین قسمت راه‌ اندازی یک شرکت است، بیراه نگفته باشیم.

اسم باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد. نهایتاً سه روز پس از تنظیم صورت جلسه می­بایست مدارک موردنیاز را از طریق سامانه اداره ثبت شرکت­ها ارسال کرد. به هرحال پس از ثبت شرکت به دلایل متعددی ممکن است که تصمیم بر تغییر نام شرکت گرفته شود. تغییر نام شرکت پس از ثبت در ردیف ثبت تغییرات شرکت مجاز قرار دارد. شایان ذکر است که از نظر حقوقی، علت تغییر نام شرکت مهم نیست و تغییر نام شرکت منجر به تغییر تاریخ یا شماره ثبت شرکت نمی­شود.

اسم برای شرکت

در ادامه مطلب اسامی زیبایی برای ایده گرفتن برای ساخت اسم شرکت و برند موجود است . متوجه باشید که آنچه از اسم اصلی شرکت مهم‌تر است، مشهور کردن نام برند شماست. مثلا آیا می‌دانید نام اصلی شرکت‌های برندهایی چون بوتان،‌ یک‌ویک،‌ امرسان، کاله و… چیست؟! بنابراین بیشتر وقت خود را بر روی یک واژه قدرتمند در میان اسم شرکتتان بگذارید تا بتوانید برای برندسازی روی آن مانور دهید. در ادامه تعدای اسم خاص را مشاهده می‌کنید که می‌توانند ایده برای اسم شرکت شما باشند.

همه چیز درباره انتخاب نام شرکت

این کار کمک می‌کند تا برند شما در ذهن مخاطب یک تصویر کاملا مشخص و واضح داشته باشد. کمپانی‌های ردبول، حلواشکری عقاب و جگوار نیز از این شیوه‌ی نام‌گذاری بصری استفاده کرده‌اند. شاید باورش سخت باشد اما اسم بسیاری از شرکت‌های بزرگ به شکل اتفاقی به ذهن موسس یا مدیر آن مجموعه رسیده است. پس می‌توانید به راحتی نام مناسب شرکت خود را در ایستگاه اتوبوس، مترو و یا حتی موقع خواب پیدا کنید. قانون گذار این اجازه را برای سازمان و شرکت ها صادر کرده که بتوانند از اسم های اصیل اقوام ایرانی در نام خود استفاده کنند.

  • استفاده از گویش ها و لهجه بومی در نام های پیشنهادی با ارائه تائیدیه از کتب فرهنگ بومی و در غیر این صورت با ارائه تائیدیه از فرمانداری، شورای شهر، بخشداری بلامانع است.
  • در دنیای مدرن امروزبا تنوع و خاص بودن کالاها و خدمات، انتخاب اسامی لوکس و منحصربه فرد برای یک کالا یا خدمات مورد توجه فعالان و ارائه دهندگان خدمات موضوعی مهم به حساب می آید .
  • بر اساس این تعبیر مدیریت نام تجاری عبارت خواهد بود از یک تیم متشکل از مدیران ارشد که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند وقت و تلاش بسیاری را صرف کنند.
  • انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است.
  • از اسامی دانشمندان، کاشفان و شعرای معاصر نمی‌توان برای نام‌گذاری شرکت استفاده کرد.

این سایت تحت نظارت به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و شامل شرکت‌ها و تمام اشخاص حقوقی مانند ارگان‌ها و موسسات دولتی است. اسم شرکت نماینده شرکت شما است و در آینده می‌تواند نقش بسزایی در موفقیت کسب و کار شما ایفا کند. اگر همه مسائل را در نظر نگیرید احتمالا در آینده با مشکل مواجه می‌شوید. بهترین نام، نامی است که در اولین مواجهه به خوبی هویت و موضوع شرکت را نمایش دهد. نام خوب نامی است که به راحتی تلفظ شود و به سادگی به خاطر سپرده شود.

از اسامی که در همین صفحه آمده است استفاده کنید ، کار سختی نیست . اسم نباید اختصاری و مخفف باشد،یعنی از حروف اول چند کلمه و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشود. اسم باید فارسی و معنادار باشند و در فرهنگ لغت دهخدا و عمید نیز موجود ثبت شرکت در تهران باشند. اشخاص دیگر بر این باورند که اسم های خلاقانه و ابداعانه بیشتر در ذهن باقی می ماند و برخی بر این باورند که این اسم ها سریع تر فراموش می شوند. عدم استفاده ازحروف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف.

برای اسم شرکت یا برند که مختص خودم و کارم باشه به مشکل خوردم. سلام بنده ام میخوام یه شرکت تعاونی دررابطه با سرمایه گذاری و کشت زعفران تو منطقه خورگام رودبار استان گیلان ثبت پیگیری ثبت تغییرات شرکت کنم مایل باشید میتونیم باهم همکاری کنیم این شماره تلفن تلگرام و جیمیل بنده هستش مایل بودین پیام و تماس بگیرید . برای شرکت فروش قطعات شبکه و کامپیوترمیخوام اسم انتخاب کنم.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

قوانین تجارتی جهموری اسلامی ایران همه شرکت ها را ملزم کرده است که نام خود را تحت شرایط خاص انتخاب و ثبت کنند. یعنی شرکت ها و سازمان ها باید مانند افراد جامعه که اشخاص حقیقی به حساب می آیند و اسم دارند، اسم مختص به خود را داشته باشند. در ادامه گروه کارشناسان ثبت آراز به بررسی قوانین انتخاب اسم برند برای شرکت ها و سازمان ها خواهند پرداخت که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. ما تولیدی واترپمپ خودرو داریم بعداز یکسال اومدیم ثبت کنیم برندمون رو ک مشابه داره و ثبت نمیشه.

این اسامی باید در لغتنامه دهخدا و یا در فرهنگ معین وجود داشته باشند. سایت Wordlab Business Name Generator سایتی که از بین بیش از 7.2 میلیون اسم تجاری ثبت برند تجاری به صورت تصادفی برای شما نام­ تجاری پیشنهاد می­دهد. هنگام انتخاب نام شرکت دقت کنید نام­هایی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارند قابل قبول نیستند.

حال می توانید اوراق را امضا کرده و به همراه مدارک لازم به اداره ثبت شرکتها پست نمایید. نحوه انتخاب اسامی سه سیلابی ایرانی و ویژگی هایی که یک اسم شرکت باید داشته باشد. با سلام و خسته نباشید.میخواستم یه شرکت تجاری توی شیراز ثبت کنم یه راهنمایی برای تعیین نام شرکت میخوام.متشکرم. سلام و خسته نباشید.من به همراه دو خانم دیگر تصمیم به کار تولید محصولات لبنی کاملا سنتی هستیم .ممنون میشم ما را در انتخاب یک اسم زیبا و مناسب یاری کنید. برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید .

در اسم شرکت استفاده از “بیست” صحیح است و استفاده از “۲۰” غلط است. پیش از انتخاب نام بهتر است برای جلوگیری از صرف وقت و هزینه های اضافی اقدام به استعلام نام تجاری برای شرکت نمایید . و این درحالی است که امکان ثبت نام های تکراری در شرکت ها وجود ندارد و باید توجه داشته باشید تا نام مشابه نیز انتخاب نگردد . موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. در اولین قدم باید برای استعلام باید به بخش آگهی‌های قانونی رجوع کنید و با وارد کردن اطلاعات جستجو را انجام دهید. در این سایت تمام آگهی‌های اشخاص حقوقی با اطلاعات کامل و مشخصات آن‌ها به طور رایگان در دسترس شما است.