انجام اینترنتی‌ انواع ثبت تأسیس و تغییر شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری

در این مطلب قصد داریم در مورد سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، طریقه کار با سامانه ، بخش های متنوع سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، مزایا استفاده از این سامانه و موارد مربوط به آن بپردازیم . دستی و سنتی بودن اوراق و مراحل ثبت شرکت و امور مربوطه سرعت و زمان زیادی را از متقاضیان سلب می نمود ولی سایت مذکور تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت و سرعت انجام این مراحل داشت . ثبت انواع اشخاص حقیقی و مؤسسات غیر تجارتی و کلیه خدمات ذیل تا رسید پذیرش اینترنتی و ورود اطلاعات آنها نیز در سامانه ثبت شرکت ها صورت می گیرد . پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک پیگیری ثبت تغییرات شرکت به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود . پس از ورود به این بخش، لازم است که افراد نوع درخواست را بر روی گزینه «تاسیس شرکت» انتخاب کنند و در نهایت با وارد کردن کد پیگیری درخواست، مراحل بررسی درخواست خود را در این سامانه انجام دهند. ، سامانه ای است که از سوی سازمان اسناد و املاک کشور به منظور تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری راه اندازی شده است.

در این گام باید نوع شرکت را انتخاب نمایید و سپس نام های پیشنهادی را به ترتیب اولویت از اول تا پنجم را باید به درستی در سامانه وارد نمایید . فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید. در مرحله بعدی، اطلاعات روزنامه‌ای شرکت از روی فهرست مشخص می‌شود و به دنبال آن شما وارد صفحه اظهار نامه میشوید. سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم. با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد.

  • اوراق شرکت های سهامی خاص اظهارنامه و شرکت های مسئولیت محدود تقاضا نامه و شرکت نامه می باشد .
  • اطلاعات شناسنامه ای شرکاء شرکت به همراه سهامدارن و اعضاء اصلی با مشخص کردن آدرس و کد پستی اعضاء به همراه شماره‌های تماس آنها باید در سامانه وارد شود.
  • علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند.
  • در قسمت نام و نوع شخصیت حقوقی اسامی انتخابی که برای شرکت داشته‌اید.
  • سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند.

در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص ثبت برند خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. مدارک های مورد نیاز برای ثبت شرکت به همراه مجوز های لازم را تهیه و به کارشناسان ثبت ایلیا تحویل می دهید.

و تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت را به صورت غیر حضوری و آنلاین، تا مرحله انتشار در روزنامه رسمی انجام دهند. در صورتی که نام پیشنهادی رد شود لازم است مجدد نام های پیشنهادی ارسال گردد. گفتنی است که نحوه تقسیم سود و زیان و شرایط انحلال شرکت نیز جزو مندرجات همین سند است. به موجب ماده ی ۴۷ قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی ۴۸ همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد. از طرفی ما با انواع ثبت شرکت روبرو هستیم که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، مراحل ثبت شرکت تعاونی با شرکت سهامی خاص ممکن است تفاوت‌هایی با هم داشته باشند.

اگر این مطلب برای شما رضایت بخش بوده است، مطالعه مقاله تاسیس شرکت را به شما پیشنهاد می کنیم. در کادر گروه فعالیت، اگر موضوع فعالیت شما منطبق با هیچ یک از این گروه ها نیست، گزینه سایر را انتخاب کنید. تمامي كالاها و خدمات ثبت شرکت در تهران اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است. مدت اعتبار این دفاتر یک سال است و برای سال جدید مالی باید دفتر جدیدی تهیه کنید.

وضعیتی که در سامانه تعبیه شده است امکان ارسال پنج نام پیشنهادی را برای ما قرار داده است. در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعات کاملی راجع به مراحل ثبت اینترنتی شرکت در دسترس خوانندگان محترم قرار دهیم. تعیین موضوع فعالیت شرکت یکی از مهمترین گام های مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها است، چرا که اگر دقت لازم را در این مورد نداشته باشید ممکن است شرکت شما اصلا ثبت نشود یا اگر ثبت هم بشود در ادامه با مشکلاتی مواجه شوید. ارائه سوابق کاری شرکت مهندسی در پروژه های مرتبط(طراحی، مشاوره، اجرا، امور صنعتی و مهندسی). در نهایت بعد از بررسی های کارشناسان اداره ثبت شرکت ها پیشنویس آگهی ثبت شرکت در صورت وجود همه شرایط صادر می شود که در سامانه اداره ثبت شرکت ها دریافت می کنید و با استفاده از ان باید به ادراه ثبت شرکت ها جهت دریافت سایر اوراق اقدام کنید.

در غیر این صورت هرگونه مغایرت در ثبت سامانه و مدارک ارسالی به اداره مربوطه باعث برگشت کار و توقف ادامه روند متقاضی می شود. دانستن این اطلاعات سبب می گردد که شخص متقاضی به راحتی بتواند نسبت به ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید. مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

Particulars, Fiction And Irsherkat Ir ثبت شرکت

در ادامه با نحوه ورود به سایت ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آشنا می شویم. سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. در این سامانه باید کلیه جدول‌های ستاره دار را تکمیل نماید و بعد از پر کردن اطلاعات با کلیک به روی گزینه مرحله بعدی می‌توانید به مرحله بعد وارد شوید. در مراحل ثبت شرکت در سامانه جامع اداره ثبت شرکت‌ها، نکته اصلی پر کرردن تمام مواررد ستاره دار است.

iransherkat

حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید . انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید.

با دریافت شماره پیگیری پلمپ دفاتر با وارد کردن اطلاعات و زمان تحویل مدارک به پست را قید کرده وپذیرش نهایی را کلیک کرده و به مرحله بعدی می روید. در این بخش اطلاعات شرکت با توجه به شناسه ملی وارد شده در مرحله قبل نمایش داده می شود. با کلیک روی “تایید اطلاعات شخصیت حقوقی” روی گزینه گام بعدی کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

سال نو مبارک

متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند . کلیه امور تغییراتی شرکت ها که من جمله آن ها تغییرات در اساسنامه ( که شامل تغییر آدرس ، تغییر یا الحاق به موضوع ، تغییر نام و … می باشد ) ، هیئت مدیره شرکت ، حق امضاء و … در کنار تکمیل اطلاعات تغییرات ، پذیرش اینترنتی از صفر تا صد در این سامانه انجام می شود . در این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید. برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید . در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و …

ثبت و تغییر اینترنتی شرکت

همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید . یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند . لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . به این صورت که در شرکت مختلط سهامی برخی از شرکا، سهامدار و برخی دیگر شریک ضامن هستند. شرکت تعاونی بر خلاف شرکت های دیگر که به قصد کسب سود و انجام فعالیت تجاری ایجاد می شوند ، به جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء تشکیل می گردد . شرکت تعاونی از جمله هفت نوع شرکتی است که ثبت شرکت به آن تعلق میگیرد.