سامانه جامع ثبت شرکت ها

موسسه ثبت نوول با بهره مندی از متخصص ترین کارشناسان ثبت شرکتها در سراسر کشور آماده انجام تمام امور ثبتی شرکت ها می باشد . اگر متقاضی ثبت تخصصی در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشور می باشید می توانید با یک تماس با مشاوران ثبت نوول در ارتباط بوده و از سابقه مفید آن ها در انجام امور ثبت شرکت ها بهره بجویید . سازمان ثبت شرکت ها یا همان اداره ی ثبت شرکتها که در هر شهر یک سازمان مربوط به ثبت شرکت در آن شهر ( حوزه ) را دارد .

علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند. ثبت شرکت هانا خدماتی مانند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت ها ، ثبت برند و علامت تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به شما ارائه می‌دهد. بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.

irsherkat.ssaa.ir

در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها ثبت شرکت نهایی خواهد گردید. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود.

ثبت شرکت و موسسه شامل ثبت شرکت سهامی خاص و عام ، ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، ثبت برند ، ثبت شرکت تعاونی و مشاوره رایگان با کارشناس ثبت شرکت. اما با توجه به پراکنده بودن این سامانه ها و سردر گم شدن کاربران در میان این سامانه ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تیرماه 1400 اقدام به راه اندازی درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نمود که با عنوان سایت ثبت من شناخته گردیده و نشانی آن my.ssaa.ir می باشد. پلمپ دفاتر توسط اداره کل ثبت شرکت ها وموسسات غیرتجاری انجام می‌گیرد. سپس شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری در آن درج می‌شود.

در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. ثبت برند جک پمپیثبت برند جک پمپی مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید به تمام سوالات شما درباره ثبت برند جک پمپی پاسخ… عدم فعالیت شرکت الزاماً میبایست در مهلت قانونی یعنی ۴ ماه اول سال مالی بعد اعلام شود ثبت برند تجاری و در صورتی که خارج از مهلت مقرر باشد شرکت باید جریمه مالیاتی بپردازد. تاجایی که امکان دارد در ابتدای هرسال به دریافت دفاتر قانونی سال بعد بپردازید. ۷- نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. این رو رویه های پذیرش شرکت ها و تنوع شرایط پذیرش به گونه ای در فرابورس رقم … ثبت نزد.

سایت ثبت من یا همان درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف ارائه یکپارچه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در قالب یک سایت واحد راه اندازی گردیده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. در بخش قبل به معرفی سایت ثبت من my.ssaa.ir و نحوه ورود به سایت ثبت من پرداخته و امکانات این سامانه را به طور کلی ذکر کردیم. برای اینکه بتوانید از امکانات سایت ثبت من همچون سایر سامانه های دولتی نظیر درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال کشور استفاده نمایید، در قدم نخست باید وارد این سایت شوید و پیش شرط ورود به سامانه ثبت من، ثبت نام در این سایت می باشد. به همین دلیل در این قسمت به توضیح نحوه ثبت نام در سایت ثبت من می پردازیم. جهت آموزش کامل ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها “irsherkat.ssaa.ir” به سایت ثبت شرکت نیک مراجعه نمایید. در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم .

در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . ✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

روند ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها

در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید. در این مرحله آدرس و کد پستی و شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت می بایست به صورت دقیق قید گردد. تبصره 2- تمامی آگهی ها و ابلاغیه های رفع نقص یا عدم امکان ثبت که اطلاع متقاضی از آن ضروری است در سامانه بارگذاری و از طریق کد پیگیری اختصاص داده شده به متقاضی قابل روئت خواهد بود.

  • بخش نوبت دهی سامانه ثبت من از طریق ارجاع کاربران به سامانه نوبت دهی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امکان اطلاع از نوبت های اختصاص داده به کاربر برای مراجعه به واحدهای ثبتی را برای وی فراهم کرده است.
  • اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص 64 ماده و eleven تبصره می باشد.
  • شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید.
  • طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مطالب و مقالات از این سایت ممنوع بوده وقابلیت پیگیری قانونی دارد.
  • کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند.
  • پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید.

حالا باید کپی برابر اصل شده ای از اساسنامه ی خود را در سایت اداره ی ثبت شرکت ها بار گذاری نمایید. با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد. باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند. در قدم اول تغییرات شرکت اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر.

مشاوره رایگان برای نحوه انجام پلمپ دفاتر با مشاور ثبت آنلاین

شرکت های تجاری از مشارکت و اجتماع دو نفر یا بیشتر تحت عنوان شرکت هایی که قانون ثبت آن ها را تایید کرده تشکیل می شود . شعبه یا نمایندگی شرکت های خارجی در ایران به ثبت برسند و یا تغییرات در این نوع شرکتها . پیگیری پرونده اجرا که امکان پیگیر پرونده اجرایی ثبتی را از طریق شماره پرونده و رمز شخصی برای کاربران فراهم می کند. تصدیق اصالت سند، که همانند سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی ، امکان استعلام اصالت سند رسمی را ازطریق شناسه سند و رمز تصدیق آن برای شما فراهم می کند.

سهم یا سرمایه ای که برای شرکت یا موسسه تعیین شده است همان تعداد سهام می باشد. اکثر تنظیمات صورتجلسه شرکت‌ها و تغییرات آن شامل تغییر در اساسنامه… … عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و هیئت مدیره برای هر یک از پذیرش جداگانه بگیرند. قدر مسلم آن است که برای فراهم شدن فضایی مطلوب و مساعد، رسیدگی به چگونگی تشکیل شرکت ها امری ضروری و غیر قابل اجتناب است. ثبت نمودن شرکت خود نوعی رسیدگی است که متصدیان امر انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای بوجود آوردن این شخصیت حقوقی دقت های لازمه شده و مقررات رعایت گردیده یا خیر.

ثبت شرکت ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی و اخذ رتبه بندی در کمترین زمان با ثبت کریم خان برای مشاوره با شماره تماس بگیرید. ابتدا می بایست اطلاعات مربوط به درخواست کننده را در این فرم کامل نمایید. مشخصات خود را در فرم وارد کنیدو در باقی مراحل انتخاب نام شرکت، آدرس شرکت، سرمایه ی شرکت ،معرفی شرکا ، مشخص نمودن سهام شرکا و معرفی شعبه های شرکت ،روزنامه، اظهارنامه تقاضانامه، اساسنامه، شرکتنامه نیز باید به طور دقیق کامل شود. اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری که تمامی مراحل به صورت اینترنتی مورد پذیرش و بررسی در سامانه sherkat.ssaa.ir قرار می گیرد.

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . پس از ورود به این بخش، لازم است که افراد نوع درخواست را بر روی گزینه «تاسیس شرکت» انتخاب کنند و در نهایت با وارد کردن کد پیگیری درخواست، مراحل بررسی درخواست خود را در این سامانه انجام دهند. یکی از تغییرات رایجی که بعضا شرکت های ثبت شده پس طی مراحل ثبتی با آن روبرو می گردند تغییر نام می باشد، همانگونه که در مقالات گذشته قوانین مربوط به انتخاب نام مناسب جهت شرکت اشاره شد انتخاب نام مناسب دارای قوانینی می باشد که در رابطه با تغییرات نیز لازم الاجرا می باشد. آدرس سامانه های الکترونیکی این سازمان توسط مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد برای تکریم ارباب رجوع این سازمان اعلام شد. مديركل ثبت شركتها و مؤسسات غيرتجاري سازمان ثبت اسناد واملاك كشور از آغاز به كار سامانه پذيرش صورتجلسه تغييرات شركتها و مؤسسات غير تجاري از ابتداي مرداد ماه سال جاري خبر داد.

این کد را در کادر مشخص شده وارد کرده و دکمه تایید و ثبت را بزنید. شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید. پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. طبق ماده ۶ قانون تجارت کلیه تجار مکلف اند رویدادهای مالی عملیات تجاری خود را در دفاتر قانونی روزنامه و کل ثبت کنند. اوراق شرکت های سهامی خاص اظهارنامه و شرکت های مسئولیت محدود تقاضا نامه و شرکت نامه می باشد . چنانچه جهت انتخاب نام شرکت و مشاوره رایگان در مورد امور ثبتی با کارشناسان ما در تماس باشید .