بررسی استانداردهای واردات و صادرات

این شرکت مفتخر است با به کارگیری مشاوران و پرسنل کارآزموده خود ، شما تجار و بازرگانان را دررسیدن هر چه سریعتر به اهدافتان یاری نموده و در تمامی مراحل صادرات ، واردات ، ترخیص کالا ، امور بانکی و سایر تشریفات گمرکی… شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ با پشتیبانی های همه جانبه در زمینه واردات و صادرات کالا ها توانسته است رضایت بسیاری از کارفرماها و تجار گرامی را در این زمینه کسب کند. هنگامی که افراد تصمیم به وارد کردن کالاهای دولتی و یا غیردولتی را گرفته باشند باید برای اخذ مجوز ورود کالا به وزارت بازرگانی مراجعه نمایند زمانی که فردی بعنوان مسافر وارد کشور شود علاوه بر بار خود می تواند کالاهای مورد نظر خود را که جنبه ی تجاری نداشته باشد با پرداخت گمرک و سود بازرگانی، می تواند کالای مورد نظر را ترخیص نماید. شرکت بازرگانی راشا تجارت در زمینه مشاوره بازرگانی و ترخیص کالا از گمرکات جهت واردات و صادرات کالا اقدام به انجام حواله های بانکی با کارت بازرگانی نموده و با توجه به اعتباراتی که در حوزه بازرگانی و بانک های عامل کسب کرده ایم بعنوان مشاور امور گمرکی در کنار شما واردکنندگان و صادرکنندگان محترم خواهیم بود و پذیرای هرگونه مشاوره و جلسه حضوری در دفاتر اصفهان و بندرعباس هستیم. This was generated by GSA Content Generator DEMO!

واردات به ایران

تعیین و شناسایی استانداردهای لازم برای کالاهای شما در زمان کوتاه و با بهترین و جامع ترین حالت ممکن از جمله خدماتی است که در این مرکز بازرگانی در اختیار مراجعین گرامی قرار میگیرد. در شیوه نامه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی تمامی کالاها ملزم به رعایت استانداردهای ویژه هستند و مسئولیت بررسی آنها به عهده دفتر ارزیابی کیفیت کالا و اداره کل استاندارد سازی می باشد. استاندارد های تشویقی و یا اجباری دارای لیست هایی هستند که در صورت وجود کالای مورد نظر در آنها باید همه جوانب آن مورد بررسی قرار گیرد. طبیعتا هر کالایی که دارای استانداردهای لازم بین المللی و یا ملی باشد می تواند پس از انجام امور مربوط به گمرک و پرداخت هزینه ها و تعرفه های گمرکی در زمان تعیین شده ترخیص شود و مشکلی در این زمینه نداشته باشد. همانطور که اشاره شد داشتن مشاوری که در هر زمینه دارای اطلاعات کافی و دانش به روز باشد در زمینه بررسی استانداردهای واردات و صادرات و همچنین سرعت بخشیدن به ترخیص کالا از دبی و تعیین کد HS می تواند بسیار راهگشا باشد. این اصول توسط اداره گمرک جمهوری اسلامی ایران یا اداره گمرک کشور در زمان ورود و یا خروج کالا ها مورد بررسی قرار می گیرد.

  • ارائه اظهارنامه برای شرکت سهامی عام و خاص
  • ژاپن (9٪)
  • ویتنام (2.1٪)
  • ابتدا 35 درصد از سرمایه پرداخت شود
  • تعداد نفرات : حداقل 3 نفر ( 18 سال تمام )

قرار گیری کالای مورد نظر در دسته بندی خاص خود و تعیین کد استاندارد بین المللی کالا امر مهمی است که باید با دقت هر چه بیشتر انجام شود تا در زمان حضور در گمرک و بررسی این کد به عنوان متخلف شناخته نشوید. تجارت با عراق تا کنون حاشیه سود قابلتوجهی برای بازرگانان ایرانی به دنبال داشته است، اما به سبب شرایط عراق مانند فقدان ثبات، وجود درگیری ها و جنگ، تنوع قومی و مذهبی و شرایط خاص جغرافیایی باعث بالا رفتن ریسک تجارت شده و احتیاط در همکاری ها را می طلبد. برای ثبت شرکت صادرات و واردات بیشتر از شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود استفاده می شود که در اینجا به تعریف این دو نوع ثبت شرکت می پردازیم. به موجب ماده 96 قانون تجارت، ” شرکت با مسئولیت محدود وقتی تشکیل می شود که تمام سرمایه نقدی تادیه و سهم الشرکه غیرنقدی نیز تقویم و تسلیم شده باشد “.

کشور عراق به دلیل درگیرهای طولانیمدت در جنگ از لحاظ کشاورزی کشوری به خود متکی نمیباشد و سهم زیادی از محصولات کشاورزی عراق توسط صادرکنندگان ایرانی تأمین میشود. در این شیوه نامه راه حل های زیادی برای تاجرانی که قصد صدور کالایی که از نظر استاندارد دچار مشکل هستند وجود دارد که با مراجعه به آن می توان همان کالا را تحت شرایط خاصی صادر کنند. برخی از بازرگانان و یا تولید کنندگان بدون داشتن اطلاعات لازم برای انتخاب و یا تولید کالای مورد نظر اقدام به صرف زمان و هزینه زیادی می کنند غافل از این که این کالا شرایط و استاندارد لازم برای ورود و یا خروج را ندارد. در لغتنامه صادرات به این معنا می باشد که کالایی را از جایی به جای دیگر چه از داخل به خارج و یا در شهرهای دیگر فرستاده شود گفته می شود ولی اگر بخواهیم در خصوص گمرک این تعریف را ارائه دهیم به خارج شدن کالا از گمرک کشور صادرات گفته می شود. ارائه کالاهای مختلف توسط EMC موفق تر از این است که فقط یک کالا توسط یک تولیدکننده صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید