ثبت برند

چکیده‌ای از این مقاله را در ویدیو زیر برایتان توضیح داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ویدیو زیر را نگاه کنید. با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. یک تصویر مثبت برای جذب ببیننده بهتر است همیشه مطمئن شوید که برنامه ریزی های خود را اجرا می کنید. در سال 2013، ویلانینور رامامجاندان؛ دانشمند روان شناسی، یک مطالعه دقیق درباره ارتباط بین برخی از قسمت های مغز با عامل حیاتی را منتشر کرد.

  • اسم کسب‌وکار شما فقط به این معنا نیست که مردم، شرکت شما را چگونه تعریف می‌کنند.
  • استعاره یعنی کلمه‌، جمله یا تصویری که شما با شنیدن یا دیدن آن به صورت غیرمستقیم به یک کلمه یا مفهوم دیگر که اتفاقا اصل موضوع است می‌رسید.
  • در حالی که استراتژی های بازاریابی مؤثر می تواند به رشد و توسعه یک تجارت کمک کند ، اولین چیزی که هنگام شروع یک سرمایه گذاری در کشاورزی باید در نظر بگیرید نام گذاری مناسب آن است.
  • ببینید رقبا برای رسیدن به جایگاه برتری که نسبت به شما دارند چه کارهایی انجام داده‌اند و تمایز آن‌ها نسبت به شما چه بوده است؟ برای برتر بودن باید ارزش پیشنهادی فراتر از رقبا داشته باشید تا مشتریان به سمت شما بیایند.
  • اما اگر استفاده از اسم برند مد نظرتون نیست، پیشنهاد ما به شما اسم ” gallery_jorab ” است.
  • اگر مشتریان و مخاطبان فعالی دارید می‌توانید به کمک ابزارهای نظرسنجی آنلاین(ارسال ایمیل) از آن‌ها بخواهید تا در مورد اسم برند جدیدتان به شما کمک کنند.

می توانید با استفاده کردن از ابتدا و انتهای این سه کلمه یک نام برند برای خودتان انتخاب کنید که این تکنیک برند های بسیار زیادی نیز هست. استفاده از اسم های شعار گونه مانند اولین، تلاش، میلیونرها و… خودداری کنید. اول این که از این اسم ها در اینستاگرام افراد زیادی استفاده کرده اند و اگر شما هم بخواهید از این نوع نام ها در پیج خود استفاده کنید مجبورید به آن پسوند اضافه کرده و یا نام بلند تری را انتخاب کنید. پس از آن اسم ها را بررسی میکنیم و بعد از بررسی اسم های منتخب را انتخاب می کنیم. بعد از آنکه یک اسم از تست شما سربلند بیرون آمد آن را به صورت قانونی ثبت می کنید. اگر نامی هست که قبلا ثبت شده از آن گذر کنید زیرا اگر از یک نام مشابه استفاده کنید شما شانسی برای مطرح نمودن شرکت خود ندارید.

لیست اسامی خاص برای برند

ممکن است با داشتن یک محصول یا خدمات به یک نام دامنه احتیاج نداشته باشید. نیاز به نام دامنه همه به این بستگی دارد که شما چگونه برند خود را تبلیغ می‌کنید. در دسترس بسیار سخت است، مگر اینکه شما با کلمات ابداعی کار کنید. این فرض است که همه اسم‌های خوب ثبت شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که از همه نام‌های دامنه استفاده می‌شود.

چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید. فقط اگر قصد ثبت برند به صورت رسمی دارید به قوانین نام‌های لاتین توجه کنید. اسم کسب‌وکار شما فقط به این معنا نیست که مردم، شرکت شما را چگونه تعریف می‌کنند. بلکه این فرصتی است که بتوانید خود را از رقبا متمایز کنید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و مراحل اولیه شناخته شدن برند خود را مراحل ثبت برند آغاز کنید. ۳- درصورتی که بیزنس شما برنامه بلند مدت و چشم انداز گسترده ای دارد و به بین المللی شدن نامتان فکر میکنید درخواست خود را وارد نمایید تا در اولین فرصت کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس بگیرند.

مغز انسان از دو قسمت تقسیم شده قسمت کره ی راست و کره ی چپ. قسمت راست مغز مشغول عشق و حال و تصور و رویاهای خودش می باشد. قبل از خرید دامنه در مورد اسمی که انتخاب کردید از خانواده، دوستان، مشتریان، سرمایه گذاران و همکاران خود مشورت بگیرید و پرس و جو کنید تا مطمئن شوید که اسم انتخابی شما تاثیرگذار بوده و بازخورد خوبی دارد.

۷ بازخوردها را درمورد نام تجاری انتخابی خود جویا شوید

شاید لازم باشید این مقاله را چند بار دیگر با دقت بخوانید. برای ساخت برخی نام‌‌های برند معروف جهان از ترکیب حرف و عدد استفاده شده است که به نام‌های آلفانامریک شناخته می‌شوند. نام برند بسیار معروفی که به رقابت با کوکاکولا و پپسی کولا پرداخت و به شدت موفق بود. این موضوع هر چه بیشتر به ما نشان می‌دهد باید تا جایی که می‌توانیم از نام‌هایی با قابلیت تصویری استفاده کنیم تا نیاز به ترجمه برای مشتریانمان هرچه کمتر شود. حال اگر قرار است شما محصولی اغواگر بسازید و بخواهید به اسطوره‌های بشری توجه کنید به یاد چه چیزی می‌افتید؟ شاید مشهورترین گزینه حوا همسر حضرت آدم باشد! کسی که آدم را اغوا کرد تا سیب معروف را گاز بزند و مابقی ماجرا.

شما باید کلمات، تجربیات توصیفی کسب و کار خود را به خوبی بشناسید. هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع نام یک شرکت اهمیت بسیاری پیدا می کند . یک نام صحیح می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند .

سلام یک اسم واسه فروص فالوور اینستاگران و لایو کامنت و… اشخاص دیگر بر این باورند که اسم های خلاقانه و ابداعانه بیشتر در ذهن باقی می ماند و برخی بر این باورند که این اسم ها سریع تر فراموش می شوند. اگر بلندپرواز هستید بهتر است که نامی انتخاب کنید که شما ثبت شرکت در آینده محدود نکند و اصراری رو مرتبط بودن روی نام برندتان نداشته باشید. ۳- درصورتی که استارت آپ شما برنامه بلند مدت و گسترده ای دارد و به بین المللی شدن نامتان فکر میکنید درخواست خود را وارد نمایید تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

اسامی خاص برای برندسازی

افزايش اطلاعات موجود بر روي اينترنت ، از سويي سبب افزايش شفافيت بازارهاي الكترونيكي و نيز قدرتمند شدن مشتريان ميگردد، كه اين امر به طور بالقوه به كاهش وفاداري آنان منجر خواهد شد . بنابراين، وفاداري تنها در مورد برندهاي قوي و قدرتمند رخ مي دهد. از اين رو، برند هاي قوي نه تنها خلق اعتماد ميكنند، بلكه حفظ اعتماد نيز ميكنند.

اسامی خلاقانه و خاص برای برند و شرکت 【مشاوره رایگان️】

در نظر داشته باشید که رفتار کاربران در انتخاب صفحه مناسب شما را شگفت‌زده می‌کند چراکه در بیش‌تر مواقع کاربران رفتاری مخالف رفتار مورد انتظار ما دارند. تا اینجای کار دانستیم که اسم مناسب شرکت چه ویژگی‌هایی را باید داشته باشد. در ادامه‌‌ی کار سعی می‌کنیم گام به گام مراحل ساخت یک نام مناسب شرکت را بررسی کنیم. تغییرات شرکت در نظر داشته باشید اسم انتخابی‌ شما نباید حساسیت قشر خاصی از مردم جامعه را برانگیزد. برای مثال اگر اسم برندتان را اسم یک تیم فوتبال بگذارید ممکن است طرفداران تیم رقیب‌تان به‌خاطر تعصبی که روی تیم‌شان دارند از شما خرید نکنند. البته ممکن است شما یک سلبریتی باشید که اسم شما برای مخاطبان‌تان آشناست.

به هر حال سعی کنید اسمی انتخاب کنید که نوشتار ثابتی داشته باشد و به‌ راحتی در ذهن مخاطب باقی بماند. اسم‌های مخخف یکی دیگر از موضوعاتی است که بسیاری از شرکت‌ها به سراغ ثبت برند تجاری آن می‌روند. البته این نمونه اسم گذاری هم پیشنهاد نمی‌شود مگر در شرایط خاص. استفاده از نام مناسب شرکت می‌تواند اثر بخشی فوق‌العاده‌ای در ذهن مخاطب داشته باشد.

و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. برای انتخاب اسم برند بهتر است به این نکته که اسم برند انتخابی نباید طولانی باشد توجه کنید . یک برند با نامی فارسی بهترین گزینه برای نام برند شما خواهد بود . از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است .