ثبت تغییرات در شرکت ها و موسسات

پس از بررسی کارشناس اداره ثبت شرکتهای کرج و تایید نام باید هزینه حق الثبت به اداره ثبت پرداخت گردد. شرکای شرکت تعاونی وارد سامانه ثبت تغییرات شرکت‌ها می‌شوند و اطلاعات خود را ثبت می‌کنند. بنابراین بهتر است کار خود را به متخصصین مؤسسه ثبت کاف بسپارید تا خیال‌تان از هر بابت راحت باشد. در این مطلب ما قصد داریم به بررسی مراحل ثبت، نحوه اعمال تغییرات، مدارک لازم و هزینه‌های ثبت تغییرات شرکت بپردازیم. سلام،من تغییرات آدرس رو با تنظیم صورت جلسهمجمع عمومی فوق العاده تنظیم کردم و داخل سایت اطلاعات رو کامل کردم اما در انتها که پذیرش نهایی رو میزنم پیام ” خطا در ذخیره اطلاعات ” میگه و انجام نمیشه.چیکار باید بکنم؟ممنون از راهنمایی تون.

ثبت تغیرات

تعریف شرکت و انواع آنبرای دریافت اطلاعات بیشتر در موردثبت اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکتدر کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونثبت اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکتپاسخ دهند. در گذشته، شرکت ها برای ثبت صورتجلسه تغییرات خود، باید به اداره ثبت شرکت ها یا اداره ثبت مراجعه می نموند. در سال های اخیر، استفاده از اینترنت، رواج بسیاری داشته و ارائه بسیاری از خدمات نیز، به صورت اینترنتی شده است.

جهت مشاوره رایگان و یا استعلام قیمت در خصوص انواع تغییرات ثبتی ،کارت بازرگانی ، اظهارنامه مالیاتی، کد اقتصادی و سایر خدمات حقوقی و ثبتی با متخصصان موسسه ثبت بینش تماس حاصل نمایید. نخست می بایست انجام تغییرات با توافق و رای اکثریت حاضر در مجمع عمومی فوق العاده و یا عادی به صورت فوق العاده و نیز هیأت مدیره مصوب شود. گواهی نتقل و انتقال ( گرفتن مفاصا) از اداره دارایی در صورت تغییرات نقل و انتقال در شرکت سهامی. بعد از حضور صاحبان سرمایه تصمیم مورد نظر را به کلیه صاحبان سرمایه اعلام و موضوع تغییرات را در صورتجلسه ای تنظیم شده مورد تائید قرار می دهند. و صورتجلسه مربوط به موضوع را تنظیم می نماید که کلیه ی اعضای شرکت ( شرکا) با قید کردن مقدار سهام خود باید آن را به امضاء برسانند. تا امکان شروع اقدامات برای ثبت این تغییرات مثل افزایش یا کاهش سرمایه تغییر آدرس و … وجود داشته باشد.

اما برای دریافت کارت بازرگانی چه مدارکی لازم است؟ اشخاص درخواست کننده کارت بازرگانی چه شرایطی باید داشته باشند؟ مراحل اخذ این کارت چگونه است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل شما را برای دریافت کارت بازرگانی راهنمایی کنیم. در مرحلهٔ تأسیس شرکت، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه کیفری برای مدیران و بازرسین شرکت‌های تجاری، ضروری و به هنگام تغییرات، اظهار و تأیید عدم سوءپیشینه کیفری مدیران و بازرسین در ثبت شرکت در تهران ذیل صورتجلسه مجامع عمومی و عادی سالیانه و یا فوق العاده، لازم است. پرداخت حق الثبت جهت تغییر نام و تحویل فیش به اداره ثبت شرکت‌ها. امروز در این مقاله از موسسه حقوقی آتیه آفرینان عدالت جو، می‌خواهیم شما را با ثبت تغییرات شرکت و مراحل آن آشنا کنیم. متقاضی مکلف است جهت پیگیری مراحل انتشار آگهی و پرداخت هزینه های مربوط از طریق درگاه اختصاصی روزنامه رسمی با استفاده از کد پیگیری بالای آگهی تاسیس اقدام نمایند.

تاکید ویژه دستیار اجرایی مدیرعامل بر ارائه طرح‌های نوین بیمه‌های زندگی

تنظیم صورتجلسه و امضای آن توسط شرکا همگی با قید کردن میزان سهامشان در شرکت. باید پرونده شرکت به شهرستان مربوطه با درخواست هیات مدیره با تصویب و تنظیم صورت جلسه ارسال شود. در مرحله پنجم باید ذکر اسامی اعضای حاضر در جلسه به همراه سمت آن ها، وارد نمودن شماره ملی متقاضی ثبت تغییرات شرکت و اگر غیر ایرانی باشد وارد نمودن شماره گذرنامه، وارد کردن اطلاعات شخصی، اگر شخص حقوقی باشد وارد کردن اطلاعات شماره ثبت، نام شخص شناسه ملی انجام شود. تعیین کردن روزنامه کثیرالانتشار که کلیه ی اطلاعیه شرکت ها و آگهی ها تا سال آتی که مجمع عمومی تشکیل می شود.

  • تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد.
  • ما با ارائه مشاوره رایگان و ارائه خدمات بهینه همیشه همراه شما خواهیم بود.
  • در صورتی که این کد پیگیری را از دست بدهید می توانید در سامانه به قسمتی که به این موضوع اختصاص داده شده مراجعه کنید و سایت به شما راه حل مناسبی برای بازیابی آن ارائه خواهد داد.
  • برای این کار می بایست یک صورتجلسه تغییرات شرکت کاملا قانونی از طرف اعضای هیئت مدیره شرکت تنظیم شود و در زیر این صورتجلسه تغییرات شرکت کلیه شرکای تجاری شرکت آن را به امضاء برسانند.

وظیفه بازرسان نظارت بر فعالیت هیئت مدیره می‌باشد و واسطی برای انتقال اطلاعات به صاحبان سهام می‌باشند. در واقع برای اتخاذ تصمیمات کلی توسط مدیران و به اطلاع رساندن انجام امور و تصویب توسط شرکا باید مجمع عمومی عادی تشکیل گردد. در میان انواع تصمیماتی که برای ثبت برند شرکت‌ها اتخاذ می‌شود، مجمع عمومی عادی در مقایسه با مجامع عمومی دیگر کاربرد و اهمیت بالاتری دارد.

هم چنین سازمان هایی که از ارگان های مختلف دولتی مجوزهایی برای فعالیت خود کسب کرده اند بایستی از این سازمان ها مجوز تغییرات شرکت را داشته باشند. پس از طی این مراحل باید صورتجلسه به همراه دیگر مدارک شرکت، به آدرس ثبت شرکت ها ارسال شود تا در مورد این روند تغییرات در مجمع آن سازمان تصمیم گیری به عمل بیاید. تغییر دادن سرمایه و سهام شرکت از دیگر انواع تغییرات شرکت به حساب می آید که بدین منظور باید باز هم از هیئت رئیسه کمک گرفته شود. چنانچه شرکتی تمایل داشته باشد تا سهام و سرمایه خود را افزایش دهد، باید جلسه ای با حضور هیئت مدیره تشکیل دهد تا در این زمینه تصمیم گیری لازم اتخاذ شود. در صورتی که توجیهی منطقی برای افزایش سهام وجود داشته باشد، هیئت مدیره گزارشی مالی از آغاز سال را درخواست خواهد کرد. پس از ارائه گزارش، بازرسان در مورد گزارش تحقیق و بررسی خواهند کرد و نظرات خود را به هیئت مدیره انتقال می دهند.

لذا به منظور آگاهی از هزینه دقیق با کارشناسان موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. ما در این مقاله تلاش و کوشش نموده ایم تا درباره ثبت تغییرات شرکت مطالب سودمندی را ارائه نماییم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد. اما اگر از نوع شرکت‌های مسئولیت محدود باشد، مراحل زیر را باید دنبال کنید. این شرکت‌ها برای امور تجاری بین دو یا چند نفر تشکیل می‌شوند و شرکا تا میزان سرمایه خود در شرکت، مسئولیت تعهدات و قروض را عهده‌دار هستند.

در صورتی که از وکیل استفاده می کنید باید اطلاعات مربوط به وی را به همراه اطلاعات حق توکیل تکمیل نموده و پس از انتخاب موضوع صورتجلسه و تکمیل اطلاعات خواسته شده ، رسید پذیرش دریافت کنید . اگر در زمان مقرر تشکیل نگردد ، سهامداران شرکت که دارای بیش از ۱۵ درصد از سرمایه شرکت هستند می توانند اقدام به تشکیل این جلسه بنمایند . به عبارتی دیگر اساسنامه تضمین کننده افزایش سرمایه هیئت مدیره نمی باشد . موسسه سفیر صلح به منظور تکمیل تیم متخصص خود،از افراد با تجربه در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند دعوت به عمل می آورد. _ تشکل مجمع عمومی ( عادی یا فوق العاده) متناسب با نوع تغییرات.

کسانی که سهام خود را برای شرکت ارائه می‌دهند هیئت‌ مدیره هستند. و رئیس این هیئت از طریق سهامداران با تصمیم و رضایت خودشان حداقل به مدت دوسال انتخاب می‌شود. هیئت‌ مدیره وظیفه دارد که یک نفر رئیس و یک نفر نایب رئیس انتخاب کند. اگر نیاز شرکت به تغییری را حس می کنید و قصد دارید آن تغییر را ایجاد کنید، در ابتدا باید جلسه ای را راه اندازی کنید و با رای بیشتر سهامداران، برای ایجاد تغییر اقدام کنید.

اگر تعداد شرکا زیاد باشد بر اساس ماده 109 قانون تجارت، هیات نظار انتخاب می گردد و اسامی آن ها در صورتجلسه ذکر می شود. حداکثر پس از مدت یک ماه از تشکیل مجمع، صورتجلسه باید توسط اعضای شرکت یا وکیل آن ها به اداره تحویل داده شود. ابتدا جلسه ای توسط مجمع عمومی فوق العاده تشکیل می شود. در صورتی که گواهی مالیاتی نداشته باشید، ثبت تغییرات شرکت نقل و انتقال اگهی نخواهد شد. صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده توسط تمامی شرکاء امضا شده و ارائه گردد. مراحل ثبت تغییرات شرکت با توجه به نوع تغییر در شرکت ، متفاوت است.

نکته مهم آن است که برای هر نوع تغییری در شرکت باید جلسه‌ای برگزار شده و تصمیمات لازم را، صاحبان شرکت بگیرند و برای عملی کردن آن‌ها به اداره ثبت شرکت‌ها اعلام کنند. بدین ترتیب تغییر در آن اداره ثبت و به کلیه افراد حقیقی و حقوقی مربوطه اطلاع داده می‌شود. این افراد حقیقی یا حقوقی می‌توانند بانک‌ها، اداره مالیات، روزنامه روزنامه کثیر الانتشار، روزنامه رسمی و … باشند. کلیه این تغییرات پس از تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یاهیئت مدیرهامکانپذیر می باشد .

خدمات ثبت شرکتها

بهتر است برای درک بهتر آن مشاوره ای با متخصص داشته باشید. البته یادآوری می شود که انتخاب یک اسم برای شرکت دارای قوانین خاصی است و متقاضی باید اسم را از نظر مطابقت با این قوانین چک کند تا بعدا در زمان ثبت اسم جدید، از تایید آن مطمئن شود. یک نفر از شرکاء یا وکیل شرکت، پس از گذشت مدت یک ماه به واحد تعیین نام اداره مراجعه می کند. اصل روزنامه ای که حاوی آگهی دعوت است و نیز مجوز اخذ شده باید به اداره تحویل داده شود. حق الثبت مربوط به تغییر نام پرداخت شده و فیش واریزی به اداره تحویل داده می شود. بر طبق اساسنامه شرکت و قانون تجارت، تشریفات دعوت انجام می شود.

آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی

می دانید که برای انجام کارهای تجاری باید شرکت ثبت کنیم اما برای انجام کارهای غیرتجاری چه باید کرد؟ اگر قصد انجام فعالیت های غیرتجاری مانند خیریه ، انجمن ، صندوق های قرض الحسنه و… دارید بایستی موسسات غیرتجاری ثبت کنید. در صورتی که بخواهید فعالیت های تجاری مانند آموزشگاههای علمی و فنی ، آموزشگاههای زبان و مدارس غیر انتفاعی انجام دهید باید در قالب موسسه انتفاعی یا غیر انتفاعی ثبت شود. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات کامل درباره ثبت موسسه مطالعه کنید.