ثبت شرکت با راهنمایی شرایط و مراحل ثبت انواع شرکت

شرکت‌های مختلط سهامی را تعدادی شریک سهامی و تعدادی شریک ضامن تشکیل می‌دهند و شرکت‌های مختلط غیرسهامی را عده‌ای شریک با مسئولیت محدود و عده‌ای شریک ضامن ایجاد می‌کنند. این نوع از شرکت‌های ثبتی مناسب افرادیست که سرمایه‌ی چندانی ندارند و سرمایه‌ی آن‌ها تبدیل به سهام نمیشود و شرکا تنها به میزان سرمایه‌ای که در شرکت گذاشته‌اند در برابر ضرر و زیان‌های وارده بر شرکت متعهد هستند. درحقیقت شرکت را میتوان اجماع دو یا چند شخص دانست که جهت دستیابی به اهداف خاصی درکنار یکدیگر جمع شده اند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که میخواهید شرکت خودتان را دایر کنید و کسب و کار خودتان را در قالب یک شرکت به رسمیت درآورید، در قدم نخست به فکر ثبت شرکتتان باشید.

لازم به ذکر است برای ثبت اسم شرکت، باید پنج نام برای شرکت خود انتخاب نمایید و به ترتیب اولویت در سامانه ثبت شرکت وارد کنید تا از بین آن ها یکی مورد تایید قرار گیرد. انواع تغییرات شرکت شامل تغییر نام ، تغییر موضوع ، الحاق به موضوع، تغییر آدرس ، نقل و انتقال سهام ، افزایش سرمایه ، کاهش سرمایه ، ورود و خروج شرکا ، تغییر حق امضاء ، تعیین اعضای هیئت مدیره ، تعیین سمت ها ، انحلال شرکت و … می باشد. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود . در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

  • دقیقا شما برای گسترش کسب و کارتون نیاز به داشتن شخصیت حقوقی و شرکت دارید که برای این نوع شرکت دو نفر عضو هم کافیه و دردسرهای زیادی هم نداره.
  • مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است.
  • گفتنی است که امکان انتشار سهام برای این شرکت‌ها وجود ندارد و تمام سرمایه نقدی شرکت باید پیش از تشکیل شرکت تأمین شده باشد.
  • پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید.

حق انتخاب مدیران در اختیار شرکای ضامن و حق انتخاب بازرسان در اختیار شرکای سهامی است. در واقع ثبت شرکت مختلط سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت سهامی و تضامنی است. چنین مجموعه‌هایی معمولاً پیگیری ثبت تغییرات شرکت زمانی تأسیس می‌شوند که فردی برای تجارت به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد. سپس او سهامی منتشر می‌کند که دارندۀ آن سهام در واقع در تمام منافع آن تجارت شریک است و مسئولیتی را نیز در این زمینه تعهد می‌کند.

ما از ابتدای کار در زمان اخذ کد اقتصادی مالیاتی و اخذ کد ارزش افزوده تا اخذ پلمپ دفاتر در کنار شما خواهیم بود که بدون نیاز به قانون گریزی و دور زدن مالیات (که اگر این کار را بکنید حتما شما رو پیدا می کنن و جریمتون می کنن) به حساب کتاب مالی خود رسیدگی کنید. خوب البته این شوخی بود ولی زمانی باید برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کنید که کسب و کار شما نیاز به تجارت یا همان واردات و صادرات کالا انجام می دهد. 2- در شرکت های تضامنی مدت زمان محدودی برای انتصاب مدیران در نظر گرفته نمی شود و همچنین نیازی به وجود بازرس در بین اعضای هیئت مدیره نخواهد بود. 3- در ضمن یکی از مزیت های شرکت های بازرگانی برای صادرات و واردات کالا نیازی به مجوز خاصی نیست و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.شرکت تعاونی1- شرکت تعاونی به دلیل شرایط خاص و پیچیدگی که نسبت به دیگر شرکت ها دارد از لحاظ تقاضا در رتبه سوم می باشد.

مدارک تغییرات شرکت

ممنون از توضیحات خوبتون، میشه بگید الان تایید نام ثبت شرکت چند روز زمان میبره و اینکه ما تا چند سیلاب حداقل می تونیم اسم براش شرکت انتخاب کنیم. استعلام ثبت شرکت چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی است که بسیاری از مشتریان ثبت برند ما آن را شنیده اند و می خواهند بدانند که معنی آن چیست. خیلی از مراجعه کننده ها به ما در خصوص قوانین شرکت ها اطلاعات زیادی ندارند. این افراد ترجیه می دهند قبل از شروع کار خود اطلاعاتی در خصوص شرکت داری داشته باشند.

ثبت شرکتها پیگیری

در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در انتها، لازم به ذکر است خوانندگان عزیز جهت استعلام شماره ثبت شرکت می توانند با ما در موسسه ثبتیکال تماس حاصل فرمایند. مشاورین ما در این مرکز، با کادری مجرب و متخصص در خدمت شما خواهند بود. پس از ارسال مدارک و ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها آگهی تاسیس شرکت صادر می گردد. در کشورمان ایران 7 نوع شرکت داریم که به ثبت می رسند اما از بین این ها شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. هر یک از شرکت های ثبتی دارای شرایط منحصر به خود می باشد که برای ثبت آنها باید این شرایط را رعایت نمود.

پس از ورود به این بخش، لازم است که افراد نوع درخواست را بر روی گزینه «تاسیس شرکت» انتخاب کنند و در نهایت با وارد کردن کد پیگیری درخواست، مراحل بررسی درخواست خود را در این سامانه انجام دهند. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید. پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت شرکت ها، از طریق بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «ثبت شرکت ها» کلیک نمایید و سپس بر روی گزینه تاسیس شخصیت حقوقی کلیک نمایید. شماره ثبت شرکت متشکل از ۱۱عدد میباشد که با عنوان شناسه ملی نیز شناخته میشود، که شماره ای ثابت است و قابل تغییر نمی باشد و تا زمانی که شرکت دایر باشد با این شماره، شرکت شناسایی خواهد شد .

خیر در حال حاضر برای ثبت شرکت نیاز به سوء پیشینه ندارید و کلیه مراحل از zero تا 100 مراحل توسط موسسه ما انجام میشه و شما کار رو آماده تحویل می گیرید. از هر نظر قانونی و مواردی که برای اداره مهم است باید بررسی شود تا وقت مشتری هدر نرود. پس حتما در هنگام درخواست تاسیس شرکت خود، به این نکته توجه کنید تا با کمترین ریسک به هدف خود برسید. ببینید هر نوع شرکت بر اساس قوانین ثبتی خود شرایط خاص خود را دارد. پس ابتدا باید بسنجید که نیاز کاری شما به چه نوع شرکتی خواهد بود. بعد از اینکه کامل متوجه شدید که چه نوع شرکتی باید ثبت کنید باید به سراغ تحقیق در خصوص شرایط تاسیس آن بروید.

به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. کلیه تغییرات مربوط به شرکت اعم از تغییرات اساسنامه ، افزایش یا کاهش سرمایه، ورشکستگی، ابطال، تصفیه، تقسیم اموال و … باید فوراَ ثبت گردد. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد .

نحوه ثبت شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید . تمام تصمیمات هیئت‌مدیره شرکت باید در قالب صورت‌جلسه تنظیم شوند و به اداره ثبت شرکت‌ها تسلیم گردند. گفتنی است که برای رسمیت یافتن این جلسات، حضور دست‌کم نیمی از اعضا الزامی است.

پلمپ دفاتر

اما اصلی ترین مدارک برای ثبت شرکت، مدارک شناسایی سهامداران یا شرکا، عدم سو پیشینه اعضا هیئت مدیره می باشد. در برخی از فعالیت ها نیازمند اخذ مجوز از ارگانهای ذیربط خواهید بود. اگر چنان چه شخصی در نظر داشته باشد که از دفتر خاص استفاده کند بایستی بعد از این که تایید نهایی را در ارتباط با دفاتر پلمپ در سایت اداره ثبت شرکت ها بزند به اداره پست مرکز شهرستان خود رفته و نسبت به تحویل دفاتر اقدامات لازم را انجام دهد. سامانه ثبت شرکتها ی میزان با داشتن سالها سابقه مدیران خود در حوزه های ثبتی، راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و جذب مشتری، تنها برای شما یک شرکت ثبت نمی کند تا هزینه آن را از شما دریافت کند و تمام. اولین جای خالی «ردیف» است که افراد بدون در نظر گرفتن سمت خود در شرکت از یک شروع شده و به صورت مسلسل ادامه پیدا می کند. در نوع شخص حقیقی نام فارسی، نام¬خانوادگی فارسی، نام پدر فارسی ، شماره شناسنامه، جنسیت، تاریخ تولد، شماره همراه و نشانی به عنوان فیلدهای اجباری هستند.

اگر در این پروسه از وکیل کمک بگیرید ممکن است روند ثبت تغییرات تسهیل و تسریع شود و از بروز هرنوع مشکل احتمالی و یا وقفه جلوگیری شود. باید نوع کاری رو که تصمیم دارید با این شرکت انجام بدین رو به ما بگید که ما بتونیم موضوعی که شامل فعالیت بازرگانی باشه رو هم به شما معرفی کنیم. بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن. ممکن است از لحاظ خدمات تفاوتی وجود داشته باشد که برای شما به عنوان یک فرد غیر متخصص قابل شناسایی نباشد. به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید. ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد.

اهمیت ثبت شرکت تجاری زمانی آشکارتر می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده از تسهیلات بانکی و انواع وام‌های کارآفرینی و نیز شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی منوط به ثبت رسمی شرکت است. در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود. اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند.

موسسه حقوقی فرداد رسا یاری رسان شما در امور ثبتی خواهد بود . اجرای امور ثبتی شما از صفر تا صد کاملا تخصصی توسط کارشناسان موسسه انجام میشود. در صورت استفاده شما از خدمات موسسه حقوقی فرداد رسا توسط دپارتمان های تجارت آنلاین این موسسه تحولی نو در کسب ثبت شرکت در تهران و کار شما ایجاد خواهد شد . همچنین با نیاز سنجی انجام شده توسط این شرکت برای انجام کارها تماما ابتدا استعلام گرفته وسپس قرارداد بسته شده تا بتوان کارهای محوله در کمترین زمان وحداقل هزینه وبهترین کیفیت وجلب رضایت حداکثری کارفرما به انجام برسد.