ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

مشخصات سهامداران و میزان سهم آنها نیز در همین مجمع روشن خواهد شد. رئیس مجمع عمومی موسسین، ناظران و منشی‌ها در این جلسه انتخاب می‌شوند و در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تاسیس شرکت در آن منتشر خواهد شد در همین جلسه تصمیم گرفته می‌شود. این سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد. تعیین این تعرفه‌ها بر عهده خود این مجموعه‌هاست و میزان آن بر اساس ابعاد کادر آگهی مشخص می‌شود.

  • گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود.
  • با ورود اطلاعات نهایی در این زمینه ، سیستم به صورت خودکار تاییدیه پذیرش را از شما خواستار می شود از این رو نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید .
  • باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید.
  • ثبت شرکت مختلط سهامی به حداقل سه عضو نیاز دارد که یکی از آنها باید به عنوان مدیر شرکت معرفی شود.

سرمایه هر یک از قالب های ثبتی متفاوت می باشد بعنوان مثال سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد. سامانه ثبت شرکت میزان، یک سامانه خدمات اداری است که به عنوان مشاور شما برای راه اندازی کسب و کارتان از ثبت شرکت تا امور مربوط به حسابداری و مالیاتی و حتی حذب مشتری در کنار شماست. ما از سال 93 سعی کرده ایم که سامانه ای جامع داشته باشیم برای آگاهی بخشی در شروع کسب و کار به شکل قانونی. بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست. ما به مشتریان خود به صورت کامل از 0 ثبت برند تجاری تا one hundred شرایط را در مشاوره رایگانی که داریم اعلام می کنیم. به طور مثال برای راه اندازی شرکتهایی با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر عضو داشته باشید و حداقل سرمایه one hundred هزار تومانی اعلام کنید.

در شرکت های سهامی خاص ،سهامداران و بازرسان به هیچ عنوان نباید نسبت فامیلی داشته باشند. شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که پس از تولید خدمات (دانش بنیان) ، دانش و ارائه راه کار تولید آن می توانند از مزایا و تسهیلات قانونی برای مدت معین تا تولید اصل استفاده کنند . اعمال هرگونه تغییر اعم از تغییر نام، موضوع، آدرس، سرمایه، اعضای هیئت مدیره، صاحبان حق امضا و… مجاز است. پس از گذشت 1 الی 3 روز اسامی که در مرحله 3 وارد کرده اید یکی از آنها تایید می شود که این امر با مراجعه به سایت اداره و وارد کردن کد پیگیری قابل مشاهده است. در قسمت چهارم شما باید موضوع فعالیت را انتخاب نمایید سپس مدت زمانش که می توان محدود و یا نامحدود باشد را مشخص کنید.

مراحل ثبت شرکت

Fish.medu.ir سامانه همگام , سایت همگام مدارس سایت سامانه ضمن خدمت فرهنگیان سایت ثبت نام دانش …. سوالم اینه که آیا نیاز به سوء پیشینه هست یا نه؟ و سوال بعدیم اینه که نیاز هست ما به اداره مراجعه کنیم یا کل کارها رو شما انجام میدین. با توضیحاتی که دادین به نظر میاد شرکت محدود برای شما مناسب تر هستش برای ثبت این نوع شرکت 2 نفر عضو نیاز دارید که مدت زمانش هم حداکثر 2 هفته کاری زمان می بره. سلام من با یه شرکتی به صورت پروژه ای در زمینه کامپوتر کار می کردم الان می گن طبق قانون جدید شرکتشون باید به صورت حقوقی قرارداد ببندن و به شخص دیگه پروژه نمیدن. من خیلی عجله دارم می خواستم ببینم چه نوع شرکتی برای من مناسب هست و میتونم این شرکت رو زیر یک ماه ثبت کنم یا نه. بله به عنوان موسسه آموزشی یا موسسه حسابداری می تونید ثبتش کنید.

هر کسی که طرح جدیدی را خلق کند یا توسط قرارداد استخدام به کارفرما متعلق باشد، می‌تواند متقاضی طرح صنعتی باشد. شخص حقیقی و شخص حقوقی می‌توانند درخواست ثبت طرح صنعتی را داشته باشند. در صورتی که شخص دارای وکیل یا نماینده قانونی باشد و مراحل ثبت توسط وکیل انجام شود، بایستی وکالت نامه رسمی در سامانه بارگذاری شود.

ثبت شرکتها سامانه

هم چنین اشخاص شرکت می توانند با توجه به جلسه موسسین شرکت سمت های دیگری را انتخاب نمایند. در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد گردد. • کلیه شرکتهای تعاونی که با موضوع فعالیت مختلف تاسیس می شوند، به موجب قانون فوق می بایست برای تاسیس و تغییرات خود از تعاون شهرستان مربوط مجوز اخذ نمایند .

برای پیدا کردن شناسه ملی اشخاص حقوقی در فرآیند استعلام شرکت بایستی نام شرکت و شماره ثبت را داشته باشید. به وسیله این شناسه، هویت اشخاص حقوقی ثبت شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اتاق بازرگانی، سازمان اوقاف و امور خیریه و حوزه های علمیه قابل شناسایی خواهد بود. ثبت شرکت در یزد ، برای سهامداران و مدیران شرکت ، ثبت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل میشوند و امروزه مسلما شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی باشند ، جایگاه درخور میباشند.

زمانی که قصد دارید در سامانه ثبت شرکتها ، تغییرات شرکت خود را ثبت کنید بایستی فرم صورتجلسه تغییرات را تکمیل کنید. پیدا کردن این فرم به صورت فایل word که قابل دانلود نیز باشد در اینترنت کار سخت و طاقت فرسایی است. هدف ما این است که با قرادادن این فرم های صورتجلسه تغییرات کار را برای شما آسان تر کنیم. لذا می توانید در ادامه مطلب فرم های مورد نظر خود را به راحتی دانلود و تکمیل کنید. میزان سرمایه مورد ثبت تغییرات شرکت نظر برای تاسیس شرکت و سهام مالیاتی را تعیین نمایید ،برای این بخش به یاد داشته باشید که باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. شرکتنامه در شرکت های سهامی خاص و هم چنین در موسسات غیرتجاری جزء اوراق شرکت محسوب نمی شود و به بیانی دیگر این دو نوع ثبت تاسیس شرکتنامه ندارند اما در شرکت های با مسئولیت محدود متن شرکتنامه می بایست تنظیم گردد.

سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم. پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند. پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود.

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها

در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید. تصویر ایندکس سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ار مشاهده می کنید.

شرکتهای قابل ثبت در حوزه ثبتی یزد

مهم‌ترین اموری هستند که وکیل موسسه برای تنظیم مدارک تاسیس شرکت شما انجام می‌دهد. بطور مثال اگر تعدا شرکاء و سهامداران شرکت کمتر از three نفر باشد، طبیعتاً امکان ثبت شرکت سهامی خاص را نخواهید داشت و باید شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب کنید. تاسیس و ثبت شرکت در مناطق آزاد هفت گانه ایران شامل کیش، قشم، انزلی، چابهار، ارس، اروند و ماکو، به دلیل جذابیت های زیادی که دارد همیشه دارای متقاضیانی زیادی بوده است.

کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد. در هنگام انتخاب نام و اسم برای شرکتهای ثبت شرکت تجاری در انواع مختلف، باید در نظر داشته باشید که قوانین خاصی برای آنها وضع شده است. به عنوان مثال این اسم نباید لاتین باشد و باید ریشه و اصل آن فارسی باشد.

در ادامه مطلب می توانید اطلاعات کامل درباره ثبت موسسه مطالعه کنید. این سامانه در برگیرنده کلیه امور ثبتی مربوط به شرکت ها و ثبت تغییرات و … می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم . در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد . در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد. درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در موارد فهرست زیر نیامده اند و کارشناس نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد . انتخاب نام شرکت تابع قواعدی است که در «دستورالعمل اجرایی تعیین نام اشخاص حقوقی» به طور کامل شرح داده شده‌اند.