سامانه ثبت اداره ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

عدم ارائه دفاتر، جریمه ای معادل ۲۰% مالیات و در صورت رد دفاتر جریمه ای معادل ۱۰% مالیات منظور خواهد شد. پاک کردن و یا از بین بردن مندرجات می تواند منجر به رد دفاتر پلمپ شما باشد پس در حفظ این اسناد مهم جدا تلاش کنید تا دفاتر پلمپ شما توسط همین قضیه ساده رد نشود. تاجر مکلف است معاملات خود را در دفاتر یاد شده به ترتیب ثبت کند.

مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد . برند یا نام تجاری که برای محصولات و خدمات یا شرکت ها اطلاق می شود، نامی است که محصولات و خدمات و شرکتها را از سایر شرکت ها متمایز می کند. به صورت عامیانه برند یا نام تجاری به صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار مورد ثبت شرکت استفاده قرار می گیرد. استفاده از برند یعنی استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص به طوریکه حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. روی پذیرش قبلی درخواست اصلاحی را ثبت نمایید و تقاضای تائید اسم قبلی را برای اداره ارسال کنید. پس از چند روز آگهی به صورت اتوماتیک و طبق شماره ی مکانیزه به روزنامه ی رسمی و روزنامه ی کثیرالانتشار ارسال خواهد شد.

  • تمامی مواردی که ذکر گردید در انتها برای شما نمایش داده خواهد شد ، پس بررسی و پذیرش نهایی باید منتظر تایید نام های درخواستی باشید .
  • سایر موارد را می توانید با دریافت اطلاعات و مشاوره از کارشناس ثبت مرتفع گردانید .
  • در صورتی که اختیار تغییر محل شرکت با هیات مدیره باشد، اعضای هیات مدیره برای ثبت تغییرات شرکت اقدام می کنند.در صورتی که تغییر آدرس شرکت از شهرستانی به شهرستان دیگر باشد، پرونده به شهرستان مقصد ارسال می شود.
  • افرادی که متقاضی پلمپ یک دفتر قانونی می باشند، می توانند با ورود به این بخش از سامانه، درخواست خود را برای پلمپ یک دفتر قانونی ثبت کنند.
  • همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد.

در این مرحله شما امکان مشاهده اطلاعات وارد شده را نخواهید داشت، می توانید مدراک تائید شده را سایت پرینت تهیه فرمائید. اطلاعت هویتی فرد به همراه میزان سهام وی و همچنین سمت به عنوان هیئت مدیره و سهامدار نیز باید مشخص شود . به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . در این مرحله باید آگهی شرکت را برای اطلاع رسانی در یک روزنامه کثیرالانتشار به چاپ برسانید.

در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه ثبت کردن شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها را به صورت تصویری، مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. ۳تا صورتجلسه در سایت ثبت کردم و صورتجلسات مجمع عادی و فوق العاده برای درج در روزنامه تأیید شد. ولی متأسفانه به صورتجلسه هیئت مدیره ایراد وارد شد و ایرادش هم این بود که تا آگهی مربوط به مجمع فوق العاده چاپ نشه بررسی این آگهی امکان پذیر نیست. متأسفانه ابلاغیه رفع نقص رو پست نکردم و همینطوری یک بارکد پستی زدم تا شاید دوباره بررسی بشه ، الانم وارد درخواست که می شم وضعیت رو زده ارسال نامه اصلاحی ، به نظرتون چیکار باید بکنم تا بررسی بشه دوباره چون اون دو تا آگهی هم چاپ شده در روزنامه.

پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید.

طبق ماده ninety four لایحه قانونی 1347 مجمع عمومی حق ندارد که تعهدات سهامداران را افزایش دهد. اگر بخواهیم واضح تر این موضوع را برای شما بیان کنیم می توانیم بعنوان مثال بگوییم که هیچ مجمعی نمی ثبت برند تجاری تواند به پرداخت مبلغی بیش از آورنده ی سرمایه هر سهامداران را وادار نماید . اگر تعداد شرکا زیاد باشد بر اساس ماده 109 قانون تجارت، هیات نظار انتخاب می گردد و اسامی آن ها در صورتجلسه ذکر می شود.

سفارش آنلاین خدمات ثبتی و مالیاتی شرکتها و کسب و کارها

تراشیدگی، مخدوش نمودن و گذاشتن صفحات سفید بیش از اندازه به موجب ماده ۱۳ قانون تجارت ممنوع است. بر طبق اساسنامه شرکت و قانون تجارت، تشریفات دعوت انجام می شود. در صورتی که نیاز به مجوز باشد، باید این مجوزها از سوی مراجع مربوطه ارائه گردد. در صورتی که متقاضی شخص حقوقی است، ارائه برگ نمایندگی الزامی است. لیستی از شرکاء و سهم الشرکه هر کدام (در هر دو مورد قبل و بعد) مشخص شده و به امضای شرکاء رسیده سپس ارائه گردد.

من یک درخواست تاسیس شرکت سهامی خاص دادم و همه مراحل رو طی کردم ولی زمانیکه که میخوام ارسال نام جهت بررسی رو بزنم خطای زیر نمایش داده میشود در صورتیکه چندین بار اعضا هیئت مدیره رو بررسی کردم کاملا صحیح است و در صورتجلسات همه کامل هستن . پس از تائید نام امکان ویرایش مشخصات وجود ندارد، باید درخواستی به صورت جداگانه به اداره ثبت شرکتها ارسال شود. برای رفع نقص ، مدارک خواسته شده را به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید. باید صورتجلسه ها در سامانه پذیرش اینترنتی شود، سپس اصل صورتجلسات به همراه برگه های پذیرش به اداره ثبت شرکتها پست شود.

ثبت تغییرات شرکت

متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند . قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید . در ابتدایی ترین مرحله می بایست اطلاعات شخص متقاضی ذکر گردد که این شخص هم می تواند پیگیری ثبت تغییرات شرکت یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که امور ثبت شرکت را به عهده گرفته است باشد. قبل از رسیدن مدارک به دستتان ، می توانید اطلاعات را در سایت ثبت نمایید و هر تغییری که می خواهید در سامانه ایجاد نمایید. سوال من این است که الان باید پرداخت انجام شود یا پس از چاپ روزنامه باید اقدام کنم؟ چون وقتی وارد سایت های معرفی شده میشوم از من شماره مکانیزه آگهی می خواهد و ما هنوز چنین شماره ای نداریم.

در واقع، اتکای تعاونی‌ها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها. برای تعیین نام شرکت، بین ۱ الی ۲ روز زمان لازم است و پس از امضاء مدارک توسط سهامداران و شرکاء و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها، حدوداً بین ۵ الی ۷ روز کاری زمان لازم است تا شرکت به ثبت برسد. شخصی که به عنوان ذی سمت در سامانه معرفی شده است به همراه کپی پیش نویس آگهی و اصل کارت ملی به اداره ثبت شرکتها مراجعه نموده و اصل آگهی را دریافت نماید. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید .

ثبت شرکتها پیگیری درخواست

برای اطلاعات کامل راجع به هر کدام از انواع ثبت شرک و ثبت برند به مقاله مربوطه مراجعه کنید. 1.در صورتی که فعالیت شما با ثبت شرکت درحال انجام هست ، اخذدفاتر قانونی برای شما الزامی است بنابراین می بایست از طریق سایت اداره ثبت شرکتها برای اخذ دفاتر اقدام کنید. هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود. هزینه ثبت شرکت بصورت دقیق بستگی به مسائلی مانند، میزان سرمایه ثبتی شرکت، کوتاه و یا طولانی بون موضوع فعالیت شرکت، مجوزی بودن یا نبودن موضوع فعالیت شرکت و مسائلی مانند آن دارد. برای مشاهده تعرفه و هزینه ثبت انواع شرکت در تهران و تمام نقاط ایران، مقاله را مطالعه نمایید.

منحل کردن شرکت

اتتخاب نام شرکت نیز کمی قلق خاص خود را دارد چون نام شرکت شما می بایست توسط اداره ثبت شرکت ها تایید گردد، اداره ثبت شرکتها نام درخواستی شما را به بقیه شرکت های موجود بررسی می کند که نام مشابه شرکت دیگری را انتخاب نکرده باشید. ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر. ثبت تغییرات شرکت از جمله مواردی است که بعد از انجام ثبت شرکت به آن نیاز داریم. ما در این صفحه به شما آموزش مراحل، راهنمای نحوه ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص و نکات مهم تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت را آموزش می دهیم. فراموش نکنید که پروسه تغییرات بسیار پیچیده و مهم بوده و فقط افرادی قادر به انجام آن هستند که تخصص های لازم را در این زمینه کسب کرده باشند. هزینه ثبت شرکت بصورت کلی بر اساس معیار های زمانی و قوانین جدیدی که از سمت اداره سازمان ها اعمال می شود و مراحل یا روشی که قصد دارید از آن اقدام کنید، دارد.