ثبت شرکت با راهنمایی شرایط و مراحل ثبت انواع شرکت

در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود. اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند. در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان در زمینه های ثبتی ، با ما تماس حاصل فرمایید. فرایندی است که طی ان اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادی را بین خود امضاء می کنند که این قرارداد در بر گیرنده ی قواعدی برای تعامل این اشخاص با یکدیگر و همچنین با اشخاص ثالث (خارج از شرکت ) است . پر واضح است ،در همین راستا عرصه های جدید فعالیت های تجاری در حوزه های ثبتی ثبت شرکت نیز رشد چشمگیری داشته است،لذا امروزه آموزش عمومی و تخصصی در زمینه های ثبتی به عنوان یک نیاز جامعه مطرح است. احتمال تخلف مدیران شرکت از انجام وظایف محوله و دشواری نظارت شرکا بر عملکرد آنان این اندیشه را مطرح می کند که شرکا ضمن انتخاب مدیران، شخص یا اشخاصی را که از این پس آن ها را بازرس می نامیم برای نظارت مستمر بر عملکرد مدیران برگزینند.

  • ما در این سایت سعی داریم تا با جزییات کامل تمامی این مراحل را آموزش دهیم.
  • بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه نوع شرکتی ثبت کنید باید نام شرکت و موضوع فعالیت را انتخاب کنید.
  • همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط سهامی مبلغ یک میلیون ریال است که تهیۀ 35% آن برای آغاز فرایند ثبت شرکت کافی است.

سرمایه شخصیت حقوقی نقش تعیین کننده ای در زمان انحلال, اخذ وام, شرکت در مناقصات و مزایدات داشته باشد. کامل بودن موضوع فعالیت به متقاضی تاسیس شخصیت حقوقی این اختیار را می دهد تا در زمان های مختلف به مشکل بر نخورد. شخصیت حقوقی در ایران به دو دسته اصلی شرکت های مدنی و شرکت های تجاری تقسیم می شوند. ثبت تغییرات شرکت تهران ثبت در مسیر طولانی خود به لطف خداوند متعال تاکنون موفق به ثبت بیش از صدها شرکت، برند، موسسه و مجوز شده است و خدا را شاکر هستیم که تاکنون به تعداد انگشتان دو دست مشتری ناراضی نداشته ایم. اطلاع‌رسانی عمومی شرکت‌های تازه‌تاسیس از طریق انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار انجام می‌گیرد.

مراحل ورود اطلاعات تا ثبت شرکت

در این مجموعه مشاوره هایی توسط کارشناس های خبره به شما ارائه می شود که این مشاوره ها رایگان است و پولی از شما دریافت نخواهد شد. اگر شما از قوانین مالیاتی با خبر نیستید با مشاوره مالیاتی با افراد متخصص مثل همکاران ما می توانید بدون نگرانی کسب و کار خود را ادامه دهید. در ضمن باید علاوه بر اینکه شرکت شما در مناطق آزاد به ثبت می رسد باید فعالیت های کاری و تجاری شما هم در منطقه آزاد باشد. اگر بخواهید فعالیت تجاری و یا غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید. خیر، محدودیتی برای مدرک تحصیلی وجود ندارد مگر اینکه موضوع شرکت نیازمند مدرک تحصیلی خاصی باشد.

ثبت شركت

شرکت سهامی خاص رتبه دوم تعداد شرکت های ثبت شده در ایران را دارد. جهت مشاوره رایگان مراحل، مدارک لازم، زمان و استعلام فوری هزینه ها و درخواست خدمات ثبتی و حقوقی ما فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به قوانین ثبت شرکت در کشورهای مختلف و نوع شرکت ثبتی در آن کشور متفاوت است. برای اطلاع از لیست قیمت نوع شرکت و کشور مد نظرتون رو با کارشناسان آگاه ثبت ثبت برند چک کنید. ثبت تغییرات شرکتها، یکی دیگر از خدمات و امکانات آگاه ثبت می باشد و در زمانی که یک شرکت پس از ثبت، درخواست اعمال تغییرات را در اساس نامه یا سایر موارد داشته باشد، می تواند از طریق کارشناسان ما در سریع ترین زمان مراحل آن را طی کند. تمدید مدت زمان شرکت، انحلال شرکت، تغییر یا خروج شرکا، ایجاد تغییرات در نام شرکت همگی جزو تغییرات ذکر شده می باشند.

هزینه ثبت شرکت یا ثبت شخصیت حقوقی را می توان به دو دسته هزینه های قانونی و اجرت موسسه ثبت شرکت ذهن ناب تقسیم بندی کرد. جهت افتتاح حساب می بایست تمامی افرادی که صاحب امضاء مجاز می باشند در بانک مورد نظر حضور داشته باشند و همچنین روزنامه رسمی و آگهی ثبتی تاسیس شخصیت حقوقی همراه افراد صاحب امضاء باشد. جهت تعیین میزان سرمایه شرکت در شرف تاسیس می بایست حتماً به میزان آورده شرکاء استناد شود حال این آورده می تواند نقدی و یا غیرنقدی و یا حتی تجربه شریک متقاضی ثبت شخصیت حقوقی باشد.

الزامات مورد نیاز برای ثبت شرکت در کانادا

مدارک قبل از ثبت شرکت مدارکی می باشد که متقاضیان می بایست قبل ز ثبت به موسسه تحویل دهند از جمله آن ها می توان به مدارک هویتی شرکاء یا سهامداران و تکمیل فرم تاسیس با توجه به توافق شرکاء یا سهامدارن تائید می شود که توسط موسسه در اختیار متقاضی قرار می دهند اشاره کرد. مراحل قبل از ثبت شرکت و یا اولین مرحله تاسیس شرکت یا شخصیت حقوقی تصمیم گیری در زمینه تاسیس هر نوع شخصیت حقوقی می باشد. درصورتی که تمایل دارید به صورت تلفنی از مشاوره رایگان ما برخوردار باشید می توانید باشماره های تماس زیر با ما ارتباط برقرار نمایید و یا فرم زیر را پر کنید و برای ما ارسال نمایید کارشناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب با شما در اسرع وقت تماس خواهند گرفت. مدارک لازم برای ثبت هر یک از شرکت‌ها بر اساس مراحل فوق باید تهیه و تکمیل شود. اساسنامه در شرکت‌های سهامی و در مواردی در سایر شرکت‌ها می‌بایست تنظیم و به امضای شرکا یا موسسین رسیده باشد. مراحل ثبت شرکت‌ها با توجه به نوع آن متفاوت است و با توجه به نوع شرکت قانون مراحل مختلفی را درنظر گرفته است.

در شرکت‌های سهامی عام نیز سرمایه به سهام تقسیم میشود اما تفاوت آن با شرکت‌های گروه یک در این است که در این نوع شرکت‌ها قسمتی از سرمایه‌ی شرکت از راه فروش به دست می‌آید. سرمایه غیر نقدی شرکت همچون ماشین آلات ، زمین و یا هر موردی پس از ارزیابی توسط کارشناس رسمی دادگستری قابلیت اضافه شدن به سرمایه شرکت را دارد . شناسه ملی یازده رقمی همچون کد ملی مختص یک شرکت است و امکان تکرار ندارد ؛ اما شماره ثبت در واحدهای ثبتی گوناگون امکان تشابه را دارند . در صورتی که سرمایه شرکت برای پرداخت تعهدات و قروض شرکت کافی نباشد ، شریک ضامن مسئول پرداخت آن خواهد بود .

شرکت‌ تجاری نسبت به اشخاص حقیقی دارای اعتبار بیشتری در مواردی مانند دریافت تسهیلات است. همچنین طبق قانون شرکت‌هایی که به ثبت نرسیده باشند و به عنوان شرکت فعالیت کنند، تضامنی محسوب می‌شوند و در برابر اشخاص خارج شرکت مسئولیت تضامنی دارند. شرکت‌های سهامی خاص و با مسئولیت محدود، دو نوع از قالب‌های رایج شرکت‌ها به شمار می‌روند که برای بخش زیادی از فعالیت‌های تجاری مناسب هستند. بایستی بدانید که انتخاب نوع شرکت یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت شما در روند کاریتان محسوب می شود.

قانونگذار در مورد ثبت شرکت با مسئولیت محدود، در کنار تنظیم شرکتنامه به تنظیم اساسنامه نیز اشاره کرده است. در اساسنامه می­توان ذکر کرد که سرمایه شرکت با پذیرش شریک جدید قابل افزایش یا با برداشت سرمایه قابل کاهش است که در این صورت تعیین حداقلی سرمایه شرکت الزامی است. اما اگر تمام نکات لازم در شرکتنامه آورده شده باشد؛ تنظیم اساسنامه ضروری نخواهد بود. ثبت شرکت مسئولیت محدود ، شرکتی متشکل از حداقل دو شریک است که در زمینه امور تجاری فعالیت می کنند و بدون اینکه سرمایه به سهام تقسیم شود؛ هر یک از شرکا درست به اندازه سرمایه خود، تعهد و وظیفه دارند. توجه داشته باشید که برای ثبت شرکت در کانادا میزان تحصیلات بالا اهمیت چندانی ندارد و از شرایط لازم برای تاسیس شرکت، داشتن تجربه کاری در مدیریتی است.